Adatok
Lacko77
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Sokunk egyik nagy kedvence Petter Solberg nem tudott ellenállni az elszászi szőlőnek és még a francia rali vége előtt szüretelésbe kezdett. A verseny második napjának első szakaszán, egy balos kanyarban az út széli szőlőtőkékbe sodródott Fordjával, majd onnan kijövet…..
Húzassátok a cigánnyal, ugorjatok bele a nagybőgőbe, de halkan. A nyomorodhoz és örömödhöz nekem semmi közöm.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A tanulság: száz japán mérnök megfeszített munkájánál, ötven japán tesztelő több százezer kilométernyi próbájánál nem ér többet a spájz hokedliján dolgozó félművelt barkácsoló tudása. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Lacko77
2012.04.20 10:40:33
@Maxi-:
Nekem akkor még szerencsém is volt, mivel nem kellett fejet vakarni, meg 20 alkatrészt kicserélni. Egyszerűen egyik reggelre nem indult a motor mivel eltűnt a kompresszió a szelepek rossz záródása miatt. Elvontattuk szerelőhöz, indítóztam egyet és csak annyit mondott "hú-ha, ennek nem szép a hangja". Na ilyenkor a kedves ügyfél már tudja, hogy nem lesz olcsó :)
Azért 110-ből megvolt a hengerfej köszörülés és az ilyenkor kötelezően cserélendő alkatrészek cseréje plusz vezérműszíj csere.
Nekem akkor még szerencsém is volt, mivel nem kellett fejet vakarni, meg 20 alkatrészt kicserélni. Egyszerűen egyik reggelre nem indult a motor mivel eltűnt a kompresszió a szelepek rossz záródása miatt. Elvontattuk szerelőhöz, indítóztam egyet és csak annyit mondott "hú-ha, ennek nem szép a hangja". Na ilyenkor a kedves ügyfél már tudja, hogy nem lesz olcsó :)
Azért 110-ből megvolt a hengerfej köszörülés és az ilyenkor kötelezően cserélendő alkatrészek cseréje plusz vezérműszíj csere.
Lacko77
2012.04.20 11:00:29
@Maxi-:
Mit jelent az, hogy "normálisan". Ezen akadtam ki, amikor a szerelőm is mondta, hogy ezek a 16 szelepes motorok nem szeretik a városi forgalmat.
Könyörgöm, akkor ne gyártsanak ilyen szarokat.
Én sem mondom a főnöknek, hogy ezt a feladatot nem csinálom meg, mert nem szeretem, ha egyszer azért kapom a fizut.
Az autóért is azért fizetek nem kis pénzt, hogy beüljek és akár a következő sarokig, akár 1000 km-re elvigyen. Ne mondja már nekem senki, hogy a mai autókat csak országútra, meg autópályára tervezik.
Most akkor minden nap 1-es fokozatban 5000-es fordulaton járjak munkába, mert a motor ezt szereti? :))
Mit jelent az, hogy "normálisan". Ezen akadtam ki, amikor a szerelőm is mondta, hogy ezek a 16 szelepes motorok nem szeretik a városi forgalmat.
Könyörgöm, akkor ne gyártsanak ilyen szarokat.
Én sem mondom a főnöknek, hogy ezt a feladatot nem csinálom meg, mert nem szeretem, ha egyszer azért kapom a fizut.
Az autóért is azért fizetek nem kis pénzt, hogy beüljek és akár a következő sarokig, akár 1000 km-re elvigyen. Ne mondja már nekem senki, hogy a mai autókat csak országútra, meg autópályára tervezik.
Most akkor minden nap 1-es fokozatban 5000-es fordulaton járjak munkába, mert a motor ezt szereti? :))
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Arról nem is beszélve, hogy azon a vezetéken nem 220 V csordogál, hanem 20 kV. Az azért nem mindegy. Ha emberre esett volna, akkor az szépen elszenesedett volna.