Adatok
ZseboG.
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szabad az út az ittas kerékpárosok előtt. A rendőr nem büntethet, de döntöd el, alkalmas vagy-e.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Sokféleképpen lehet a visszaeső értékesítésekre válaszolni, lehet a gyártás visszafogásával és kívánatosabb modellek gyártásával is. Ez utóbbi a bátrak eszköze, például a Volkswagen konszerné. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
ZseboG.
2012.02.07 09:56:52
@Rocko-: Utolsó bekezdésből idézet: "amelyet ESETLEG további fejlesztésekre fordíthatnak"
Mit is nem értek?
Mit is nem értek?
Hogy miért? Nem is tudom, kicsit azért gyanús... (katt a többiért!) ..
ZseboG.
2012.02.01 16:31:08
@doggyfreestart: Azért nem minden GTK-s autó kuka...
Minek is? Csak rablás, pénzkidobás, semmi értelme blablabla, a téligumi-ellenesek n+1 számú érvet tudnak felhozni ellene, lelkük rajta. De azért álljunk meg egy pillanatra és nézzük meg ezt az alig négynapos videót egyenesen az Újvilágból. Seattle nem egy mediterrán…..
ZseboG.
2012.01.19 21:24:17
@yerico1:
Hát ez a nyári elveri száraz hideg úton a télit egy hatalmas baromság !
0 fok környékén nyárigumival épphogy rálehelek a fékre és már meg is csúszott a két első gumi. (Falken ZE912 175/60R13).
Míg ugyanezen a napon felrakva az utolsó szezonjukat megélő Yokohama A.Drive-okkal "leszakad a fejed a lassulástól" (165/65R13).
Egyik sem szar gumi, erős felső-középkategóriának mondható.
Kérlet egy reprezentatív teszttel támaszd alá az állításod!
Hát ez a nyári elveri száraz hideg úton a télit egy hatalmas baromság !
0 fok környékén nyárigumival épphogy rálehelek a fékre és már meg is csúszott a két első gumi. (Falken ZE912 175/60R13).
Míg ugyanezen a napon felrakva az utolsó szezonjukat megélő Yokohama A.Drive-okkal "leszakad a fejed a lassulástól" (165/65R13).
Egyik sem szar gumi, erős felső-középkategóriának mondható.
Kérlet egy reprezentatív teszttel támaszd alá az állításod!
Az adózás önmagában egy bosszantó valami. De ennél is bosszantóbb, hogy mindenféle kreatív államhivatal – köztük az NKH – és minisztérium sápokat talál ki. Aztán megnézik a következő évi költségvetést, ahol persze mindig akad egy új lyuk, - mit lyuk, lék!…..
ZseboG.
2011.11.15 07:31:50
@ifrance:
Azért ez egy kicsit sántít, mert nem csak a nyugdíj és családi pótlék viszi el a zsetont!!! Ott a BKV, metró, Margit-híd, tanácsadói szerződések, egyéni költségtérítések, kenőpénzek, méregdrága útépítések, építkezések, állami nagyértékű autók és fenntartásuk (üzemanyag) stb és csak ezek után jön a nyögdíjas, rendőr, tűzoltó, tanár, orvos, ápoló stb fizetése, amiből természetesen ő is ugyanúgy adózik... De ezt még bőven lehetne folytatni a cégek mérhetetlen adóztatásával is! A baleseti adóból tervezett 30 mrd lényegében "elenyésző" összeg a költségvetésben!
Azért ez egy kicsit sántít, mert nem csak a nyugdíj és családi pótlék viszi el a zsetont!!! Ott a BKV, metró, Margit-híd, tanácsadói szerződések, egyéni költségtérítések, kenőpénzek, méregdrága útépítések, építkezések, állami nagyértékű autók és fenntartásuk (üzemanyag) stb és csak ezek után jön a nyögdíjas, rendőr, tűzoltó, tanár, orvos, ápoló stb fizetése, amiből természetesen ő is ugyanúgy adózik... De ezt még bőven lehetne folytatni a cégek mérhetetlen adóztatásával is! A baleseti adóból tervezett 30 mrd lényegében "elenyésző" összeg a költségvetésben!
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Aki kerékpározik az járművet vezet vagyis járművezető! Tehát miért is lehetne neki innia bármennyit is, amikor a járművezetőknek zéró tolerancia van?
Ha valami kárt okoznak, akkor a ki fogja megtéríteni a kárt? A biztosítója nem fizet (feltéve ha egyáltalán van), mert ittas állapotban követte el a károkozást. Marad a polgári peres út, ami évekig húzódik és kétséges a kimenetele... Mondjuk ez az eset ivás nélkül is sz*p*vári...
Egyenlőséget akarnak az utakon és kerékpárutakat, de semmivel sem járulnak hozzá a költségekhez!