Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nyereg

0 bejegyzést írt és 51 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Kedves Szimpatizánsok, Nem Szimpatizánsok és Mindenki Aki Él, Mozog és Olvas!Az utóbbi időben megszaporodtak e-mail fiókomban azok a levelek amik arról kérdeznek, miért nem történik érdemben semmi, van-e valami kézzelfogható eredmény elektronika gyártás terén, vagy hol van a klub…..
nyereg 2012.05.02 08:07:16
@realbalu: Jó reggelt!
Az,hogy mennyit állt az elektrolit,csak annyiban játszhat szerepet,hogy kiülepedhet az oldatból az összetevő.Inkább nézd meg,hogy kap-e rendesen áramot és ellenőrizd végig a tömítettséget.
nyereg 2012.05.02 16:57:56
@lütyő: Kérlekszépen én is úgy vagyok vele,hogy hiszem,ha látom.Amit magam mértem,arról hiszem el a paramétereket.Az emyémet magam mértem,és nem egy alkalommal mértem 10 körüli MMW-t.Aki nem hiszi,járjon utána.
nyereg 2012.05.04 07:51:18
@rudi11: Szevasz!
Az MMW a bontó hatásfokának a mérték egysége.M=milliliter
M=minutum
W=watt
Ha ezt beírod a keresőbe,találsz egy olyan oldalt,ahol van erre képlet:hho-generator.de(mentsd el,hasznos.Nem kell állandóan számolni) Csak beírod az értékeket és kiszámolja az MMW-t.A feszültséget a vezérlő elektronika után mérd,az áramot az elektronika előtt.Gondolom használsz elektronikát-ha nem akkor használj,mert e nélkül nem lesz elfogadható MMW értéked.Az MMW 9.28 érték azt jelenti,hogy a bontód 100%-os hatásfokon dolgozik.Vezérlés nélküli(sima egyenárammal működő bontóval MMW 5 körüli érték már elfogadható.Ennél jobbat nemigen lehet kifacsarni.Elektronikával túl lehet lépni az MMW10-et is.Vannak akik ezt nem hiszik el,de én magam győződtem meg róla,így nem csak hiszem,de tudom!A gázhozamot úgy tudod leg egyszerűbben mérni,hogy egy (modjuk)0.5 literes flakont megtöltesz vízzel.Befogod a nyílást és fejjel lefelé beteszed egy (mondjuk)lavór vízbe.A bontóból jövő gázt csövön bevezeted a flakon száján és megméred mennyi idő alatt megy bele 500ml gáz.
   A történet igaz. 2011 szeptember 16.-án, pénteken történt meg, de nem valakivel, hanem velem. Úgy kezdődött, hogy elmentem levizsgáztatni az autót a szomszéd faluba, ahova eddig is tettem kétévente. Azt tudtam, hogy a benzin fogyóban volt, de bőségesen elég volt a megtenni…..
nyereg 2012.02.02 07:57:20
@miniszter1: Kedves Kolléga!
Részben jól gondolkodsz,a HHO-hoz semmi nem kell,úgy is ég.DE ha egy motor csak tiszta,tömény HHO-t szív be,az gyujtáskor akkorát robban,hogy szétvet(het)i az egész hengert!Már,ha van olyan bontó,ami ennyi gázt termel.Persze erre van megoldás;kis térfogatú motor kell-az legalább kisebb kárt okoz amikor szét fog repülni.Mert,ha csak tiszta,hígítatlan HHO-t szív,biztos vagyok benne,hogy szétbontja a motort.
nyereg 2012.02.02 08:03:27
@tomabear: Nem nevezem magamat szakembernek(ön dicséret büdös).Húsz évet hegesztettem -AWI,CO,Bevonat elektróda,Dissous és kb 15 percet HHO val.Kérdezz bátran,szívesen segítek.
nyereg 2012.02.06 10:25:47
@miniszter1: Valamit nagyon elszámoltál!A percenkénti 64.5L gáz még egy 16000 cm3-es motort is elhajtaná,nem hogy egy 160 cm3-est!
Happy Hannukah! Nem érted a köszöntőt fogadom! Na akkor napjaink egyik, ha nem az egytelen legnagyobb giga-mega eseményéről maradsz le és egy nagy anti-multi vagy, vedd tudomásul. ... és hogy ismereteid eme hézagát bepótold, a Nyugati téren a helyed még egy hétig. "Mit mondott,…..
nyereg 2011.12.22 20:34:42
@mekmekfalva: Szevasztok falusiak!Bontóban még nem próbáltam,párásítóban nagyon jól zenél fagyásgátlóként a denaturált szesz.50%-os hígításban(esővízzel)-14C fokon még teljesen folyékony.Tapasztalatom és méréseim szerint a KOH,vagy a nátriumkarbonát(szóda)jobb,mint a NaOH.1-2%ban javaslom,nálam ez vált be.Sok sikert!
nyereg 2011.12.27 11:09:10
Hölgyeim és Uraim!

Már-már késre menő viták,érvek és ellen érvek ütközését látom a gőz rásegítés témában.Persze,ez is kell ám úgylátom ezek csak meddő viták.Magam részéről hajlok afelé,hogy a tényeknek higyjek és ne fogadjam el az "ugrik","fürgébb","erősebb"minősítéseket,mert ugye ezek erősen egyén függő mértékegységek.Egyetlen hiteles mértékegységet fogadhatunk el mind a HHO,mind a gőz rásegítés terén,a FOGYASZTÁS CSÖKKENÉST!Végül is erre megy ki a játék.Ez csak kis kitérő volt.
A vákuumos gőz bevitelről:Többen említik a szisztéma bonyolultságát,a vákuum kinyerési helyének nehézségei(és veszélyei)tekintetében.Na mármost a Mozdonyban(bocs'hogy mindig ezt hozom fel,de nekem csak ez van)egyetlen helyen van vákuum;a szívó torokban.Mondjuk ez egyszerűvé teszi a gőz bejuttatást,de megjegyzem:ezen a helyen az ÖSSZES autóban van vákuum!(kivéve persze a turbó feltöltőket)Vezessétek a gőzt egyből a fojtó(pillangó)szelep elé,és nem kell semmilyen (esetleg veszélyes)vákuum csövet babrálni.Az általam használt "szifon"rendszerű gőzfejlesztő már-már nevetségesen egyszerű,a szívótorok vákuuma működteti-nemis rosszul!És nem csak a mozdonynál,ami "bika"lett tőle(most én is az érzékszervi megítélélsre hagyatkoztam,mérő eszköz hiányában),viszont a 3.8-as Krysler fedélzeti komputere már elfogadható hiteles bírónak.Betettem egy párásítót egy ilyen autóba,Eger-Tata viszonylatban közel 30-40% fogy.csökkenést mért!És mindezt az autó vákuum rendszerének megbontása,vagy igénybevétele nélkül.Ha jól emlékszem a közelmúltban már raktam fel fotót a szifon rendszerről.
Az esővizes videóhoz(attikanagy):Nem vonom kétségbe,hogy a manus vérében valóban vannak iszonytató dolgok,meg az általa fö gonoszként(már-már maga a sátánként)mutogatot esővízben is ot vannak ezek a mérgek.DE gondolkozzunk egy kicsit!Milyen töménységben vannak szennyező és halálosan mérgező anyagok az esővízben amit Ő mutogatott véres kardként?Egy közepes méretű zivatar felhőben 4-5 millió köbméter víz van-ez tény.Szorzással kiszámítható mennyi mérget kellene a NATO gépeinek a felhőbe juttatni ahhoz,hogy ez a töménység legyen az esőben.Elismerem,NAGY ipari létesítmények közelében némi szennyezés van az esővízben.De azok a "mérgező"kondenz csíkok amik a videón vannak tízezer méter körüli magasságban vannak!Az esőfelhök meg 2-5 ezer méteren.(A zivatarok "üllője"eléri a 10ezer métert,de azokból nem seik eső)Szóval sántít ez a dolog,nálam nem jött be a rémísztés.
Egyetértek azzal,hogy óvjuk a természetet,minél kisebb"lábnyomot"hagyjunk,de a puszta rémísztgetésnek,összeesküvés elméleteknek nem kell bedőlni.Mert,ha ezt tesszük,ha hiszünk a felbujtóknak(gondolkodás nélkül) ma-holnap elvágatják velünk a gyermekünk torkát is!
nyereg 2011.12.27 13:13:41
@realbalu: Szevasz,és viszont kivánom!
A plexi helyett jó oda a teixtil bakelit is -gondolom a végzáró lapokra gondoltál.A többi tartozékra nem tudok tippet.Az elektrolit szintről:A csöves bontómat teszteltem ilyen téren is,apránként vettem el az elektrolitot,mindig mérve a gáz hozamot.Egészen az eredeti szinttől(ellepte a csöveket)1/3 szintig semmilyen változás nem volt a gázhozamban.A felvett áramban sem,ami azt bizonyítja,hogy az ármsűrűségnek meg kellett nőnie.
thát az elektrolit szint egy bizonyos(?)mértéken belül nem befojásolja a termelt gáz mennyiséget.Ezt tapasztaltam.
Szurkolást????? Mihez is? Hogy bírjuk a benzináremelés maratont szusszal...Mostanra gondolom minden Kedves Olvasónk visszatért a nyaralásból, feltöltődve energiával, élményekkel és (vagy) szilikonnal.Gondoltam megosztom pár tapasztalatom, gondolatom a nagyérdeművel, ami az utolsó…..
nyereg 2011.12.09 12:05:30
@lütyő: Sőt!VÍZZEL is hajthatod a vasat.Van aki már tudja is hogyan-én (és még páran )egyenlőre csak kapizsgáljuk.....
nyereg 2011.12.10 08:21:14
@roadless: Jó vicc!De ne viccelj ilyenekkel,mert a végén még valóság lesz.De az üzemanyag témában ne csak az anyagi oldalt nézzétek!A földünk megmentésének sokkal-sokkal nagyobb súlya van!!!!A gáz is foszilis tüzelő anyag-végső megoldás a VÍZ mint tüzelő anyag.Motoroknál és fűtésre is.Irdatlan mennyiségben áll rendelkezésre,és főleg soha nem fogy el-mert újra víz lesz belőle miután elégett!!!!!