Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Arentiro

0 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
  De nincs ám, kurvára nincs. Rendhagyó hogyvolt lesz ez a mai, mert az előző évad második felének jócskán leültetős, moralizálós részei után most 43 perc (plusz áfa) kőkemény hentelést kapunk az arcunkba. Nem hiába nyilatkozták a sorozat atyaúristenei, hogy ebbe a részbe…..
Sérült Fordot kaptam az olaszoktól, időben szóltam, mégis lehúzták a kártyámról a pénzt. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
Arentiro 2013.09.17 10:08:00
@bl4ze: Lassan tényleg célszerű lenne egy autóbérlős topikot nyitni! :)
Egy, a média függetlenségéért tevékenykedő civil kezdeményezés rajzfilmet készített, melyben a királyként ábrázolt magyar miniszterelnököt a szabad média ellenségeként jelenítik meg, hívta fel a figyelmet a Hír24. További szereplők: Rupert Murdoch és Silvio Berlusconi.…..
Arentiro 2013.06.21 11:17:03
@Arentiro: Ja ezt nem nekem írtad. Mindegy, attól még igaz :)
Arentiro 2013.06.21 10:56:42
@dr. Kóser Malac: Faszkalap az a koca, aki téged sajnos a világra ellett, malacka.
Néhány légitársaság nemcsak, hogy rossz, egyenesen ehetetlen ételeket kínál utasainak. A legtöbben egyszerűen otthagyják ezeket a borzalmakat, egy weboldal azonban ahelyett, hogy szabadulna az emléktől, gyűjteni kezdte a szörnyű fogások képeit. „Valami hús, valami…..
Arentiro 2012.09.21 17:44:39
@safranek: Az a 4-5 óra a valóságban sokszor 8-10, még Európán belül is. A lakástól a célállomáson egy étteremig. Persze ezalatt sem halna éhen senki, de azért már jólesik bekapni pár falatot. Enni lehet a reptéren is, csak nagyon drága, akkor meg már a legcélszerűbb a fedélzeten. És igen, az idő is megy vele.

"A légitársaságok a kajára fogják a magas jegyárakat."
Pedig a fapadosok a legkevésbé a kaja hiánya miatt olcsóbbak, ez a költség alig számít. A távoli repterek használata már inkább, de mindenekelőtt attól tudnak olcsóbbak lenni, hogy simán törlik a járatokat akár közvetlenül utazás előtt is, ha nincs meg az általuk elvárt nagyon magas telítettség a gépen.
Arentiro 2012.09.21 18:31:51
@moesko: "ha egy aprócska és íztelen zsömle a különbség a fapadoshoz képest. "

A valóságban nem ettől van az árkülönbség, hanem leginkább attól, hogy a fapadosok simán törölnek járatokat vagy egész desztinációkat akár pár héttel (vagy pár nappal)az utazás előtt, csakazért, mert nincs nagyon tele gép. Ha többségében teltházzal (vagy közelében) üzemel a gép, akkor nyilván kedvezőbb az ár, de egy törlés óriási szívás annak az utasnak, aki bármit is lefoglalt már (szállást, bérautót, hajójegyet, továbbutazást stb) a célállomáson. A fapados csak annak jó, aki egy szál hátizsákkal elindul, szállása ott lesz ahol sikerül, de ha elmarad az egész út, akkor sincs túl nagy baj, majd megy máskor vagy máshová.
Arentiro 2012.09.21 18:33:49
@housemd: A charter járatokon a megrendelő utazási irodától függ az ellátás. Ha többet vagy jobbat rendel, akkor azt adják, ha nem rendel semmit, akkor nincs kaja.
Egy amerikai tanulmány szerint a vevők érdeklődése kissé megkopott, ha elektromos vagy hibrid járművek vásárlásáról van szó. Ez nem valami jó hír sem a zöldeknek, sem a mai autóiparnak, ami éppen most temet bele dollár- és eurómilliókat az olaj- és adókímélő hibrid és…..
Arentiro 2012.01.30 19:57:13
@lyken: "A hatótávolság 100 km helyett legyen 400 km."

Ráadásul mindig csak új akkumulátorokkal adnak meg ilyen km adatot. De ahogy a mobilomat naponta kell tölteni egy-két év után, úgy az autó akksiját is cserélni kell majd évente? Biztos nem kerülne sokba...
Bár az utóbbi években elég gyorsan épültek az autópályák hazánkban, valamin mégis csak spóroltak. Én például hiányolom, hogy a nagyobb csomópontok, ahol például autópályák találkoznak, nincsenek kivilágítva. Ez azért talán jól jönne, még ha nem is azt várom el, hogy az…..
Hiba a mátrixban – gondoltam először, mert más ésszerű magyarázat hirtelen nem jutott eszembe, mikor megláttam a harmincas táblát. Azaz hogy pont nem láttam meg, és ez volt a gyanús. Pedig máskor ott szokott következni a hetvenes és az ötvenes karika után. Minden más…..
kép: extremesportok.hu TrueY nevű olvasónk a Fridge Feszt után állt elő az ötlettel, miszerint „a lecsúszást lehetett volna kombinálni. Korit lehetne csatolni a domb tetején, és amikor a szánkó leér, csak fel kell állni és tova suhanni...”. Viccnek szánta, pedig…..
Új MÁV blog 22-es csapdája 2011.11.12 14:24:00
Attila megtapasztalta a MÁV rugalmatlanságát, hiszen úgy járt, mint a viccbeli nyuszika, akit végül is azért vertek meg, mert nem volta rajta sapka. Attilát persze nem verték meg, csak azon akadtak fenn a kalauzok, hogy Ő Hajdúnánás-Vásártér megállóban szállt fel, míg a bérlete…..
Arentiro 2011.11.13 09:48:12
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:
Én tudom a megoldást! Meg kell akadályozni, hogy autóval (vagy bármilyen más közúti közlekedési eszközzel) juthasson el Bp-re, így kénytelen lesz igénybevenni a Bambarecsekfalváról induló vonatot. Na?
Az a szomorú, hogy az ilyen "megoldásokat" a MÁV veztői 100%-ban komolyan gondolják.