Adatok
cc2vts
0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Norbert jólnevelt ügyfél, aki ha nem kap csekket, befárad az ügyfélszolgálatra. De az Uniqua esetében ez sajnos nem volt megoldás, a biztosító alkalmazottja - mivel Norbert nem nála kötötte a szerződést - megsértődött és elzavarta a szemtelen ügyfelet. Az egyik legnagyobb…..
cc2vts
2009.12.22 09:47:03
@sambalabammbumbumm:
Vagy csak simán letöltesz egy exploitot "script kiddie"-ként és nyúlod a milliókat, nem ? :-))
Vagy csak simán letöltesz egy exploitot "script kiddie"-ként és nyúlod a milliókat, nem ? :-))
cc2vts
2009.12.22 09:19:16
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Ma d.e. budapesti ügyfélszolgálaton, bejelentkező úriember készségesen segített. Elkérte a forgalmi rendszámot, nevet, adatokat egyeztettünk. Elárulta, hogy a kötelező már feldolgozás alatt áll, nincs vele probléma, a CASCO biztosítást egyenlőre nem látja még a rendszerben, kis időt kért, és azt mondta a két ünnep között várhatóan feldolgozásra kerülnek a folyamatban lévő ügyek. A csekket tőlük várhatom. Tartott ez körülbelül 2 percig.
Ennyi lett volna az megyeszékhelyi kirendeltségen dolgozó úriember dolga is.