Regisztráció Blogot indítok
Adatok
HorwathB

0 bejegyzést írt és 4 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Totalcar TV nyári, szezonzáró műsorára nagyon büszkék vagyunk, így is engedjük a nagyvilágba: a gyermek felnőtt, elengedtük a kezét. Képi világunkat az OMG Visuals zseniális munkatársai (nem mellesleg kitűnő cimboráink) vették kezelésbe és sokszor mi is csak néztünk, mint…..
Vízhajtásúvá alakítjuk Winkler tehenét. Házilag, fillérekért. Felezzük a fogyasztást, kitisztítjuk a kipufogógázt. Vagy csak simán felrobbantjuk. Mai cikkünk blogposztja...
Azt hiszem, lassan ideje lenne felébredni és elkezdeni gőzerővel támogatni a BME FRT-csapat tagjaihoz hasonló fiatalokat, akik ma még talán ezrével vannak az országban, de ki tudja, hányan maradnak itt a jövőben és hányan keresnek boldogulást külföldön, ahol esetleg jobban…..
HorwathB 2011.10.23 22:16:26
Tisztelt Kopi3.14
Úgy vélem súlyos félreértés miatt sajnos igen negatív fényben tünteted fel a csapatot, aminek tagja vagyok. Kérlek vélt vagy valós sérelmek, fél információk alapján ne becsmérelj, mert sértő amit mondasz minden szinten. Javaslom, hogy élj a csapatkapitányunk felajánlásával!

Most éppen a gépgyártás technológus vs géptervező ostoba, kicsinyes nézeteltérésedet vetíted ki egy csapatra, ország világ előtt. Szerinted, hogy mutat ez kifelé, hogy "na ezek az egyetemisták is csak marakodni tudnak".

Nem tudom, kit, hogyan láttál dolgozni, lehet, hogy nem is FRT-s volt, csak kapott egy házit valahol. Abszolút hozzá nem értésedről ad tanú bizonyságot, ahogy a mások munkáját méregeted.

Arra, hogy VEM-elni bárki tud, idéznék a sorozat német bíra-mágusától, Pat től: "bullshit in, bullshit out" az utóbbi két autó VEM-elt részegységeinek egy részéért én feleltem, és büszkén mondhatom, hogy ilyen forrásból műszaki hibánk versenyen nem volt. Azt pedig végképp nem tudom, hogy honnan veszed magadnak a bátorságot, hogy megkérdőjelezd, tudom-e mi a dinamikus és statikus terhelés közt a különbség. Hidd el, nem az, hogy a dynamic vagy a static analysis gombot nyomd meg... ehhez kell a mérnök...
A modellünk amit alkalmazunk, pedig hosszú évek fejlesztése, hogy rugalmasan tudjon egy ilyen kaliberű tervezési folyamatot követni. Tény, hogy nem egyszerű használni.
Sajnos csapatunkban hiány a jó gépgyártás technológus, mégis elkészültek az alkatrészeink. Egy ilyen projekt során meg lehet tanulni, hogy mi az a gyártáshelyesség, és céljaink eléréséhez muszáj a határokat feszegetni minden téren, így a gyártásban is.

A tűrésmezőről pedig csak annyit, hogy szerinted mégis mi miatt lehet összeszerelni az autót, hogy az ördögbe nem feszül be a háromgörgős féltengely csuklónk, vagy hogy a rákba csináltuk, hogy a vázon a futómű fülek +-1,5mm pontossággal a helyükön vannak, hogy lehetséges, hogy a váltó nem akad össze, vagy a fékpofák közt középen fut a féktárcsa?

Így, hogy FRT után elkezdtem dolgozni, már látom, hogy milyen fontos megtanulni, hogyan lehet egy projektet véghezvinni, amibe beletartozik az adott szakterület ismeretétől kezdve az együttműködés mérnökkel, közgazdásszal, kereskedővel, szakmunkással, vagy épp egy lakatossal; egymás tudásának tisztelete és elismerése; vagy épp a tudás, hogy, hogy tarts rendet egy műhelyben; a fegyelem, hogy ki mikor mit csinálhat; az arculatod, amivel eladod a projekted. És te most ebbe a néhány ember fáradságos munkával felépített megjelenésébe próbálsz beleköpni, mert vagy félreértettél velemit, vagy simán féltékeny és rosszindulatú vagy! Kérj bocsánatot!

Bocsánat a hosszú posztért. /Horváth Bence/