Adatok
Heyko
0 bejegyzést írt és 17 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A budapesti tömegközlekedés árszabása katasztrófa. Vegyünk egy olyan élhető várost, mint Bécs és rögtön kapunk néhány érvet ahhoz, hogy miért is. A napokban adták hírül az osztrák bulvárlapok, hogy a fővárosban már 533 ezer éves bérletest tartanak nyilván és év…..
Az HBO jóvoltából mostantól szinkronosan is követhető lesz dédelgetett gyermekünk, a Spartacus harmadik, egyben záró évada (Elátkozottak háborúja). Az előző évad utolsó epizódjának összefoglalója itt.
Stílusosan vértengerrel és agyvelővel csapunk bele az új évadba,…..
Város Szíve - a belvárosi blog
Átrajzolták a Ferenciek tere terveit és lapítanak
2013.03.25 16:48:24
Lapítanak, mint az ürülék a gazban, csakhogy itt még mindig nincs helye a gaznak se, hiába rajzolták át a Ferenciek tere terveit. Ha lehet még ötletelgetni, improvizálgatni, akkor ide gyorsan nekem is egy filctollat meg egy zsírkrétát, mert rajzolgatni én is szeretek.
Nemrég még…..
Heyko
2013.03.26 09:34:15
Sose@hunter84: Mitől lenne gyalogos ellenes a belváros?? Nincs járda? Vagy hogy le kell menni 30 lépcsőfokot az aluljáróba? Hagyjuk már ezt az óhéber dumát. Senki nincs itt a gyalogosok ellen.
Nehogy már azt mondja nekem bárki is. Hogy ha az eredeti terv maradt volna meg. a két plusz járdával akkor kevesebb autós ment volna keresztül a Ferencieken? Nevetséges.
Teljesen jogos hogy aki Budáról az M3 felé akar menni az nem fogja körbeutazni a fél világot a nulláson. Még a hülye is tudja, hogy egy kör két pontja között a legrövidebb út az egyenes!
De az egész tendencia hülye amúgy. Volt egy hely a városban ahol meg volt oldva az autós kereszteződés szintbeli eltolása, erre mi azt betemetjük. Brüsszelben úgy lehet keresztülmenni a városon, hogy fel se jövök a felszínre!!!...
Nehogy már azt mondja nekem bárki is. Hogy ha az eredeti terv maradt volna meg. a két plusz járdával akkor kevesebb autós ment volna keresztül a Ferencieken? Nevetséges.
Teljesen jogos hogy aki Budáról az M3 felé akar menni az nem fogja körbeutazni a fél világot a nulláson. Még a hülye is tudja, hogy egy kör két pontja között a legrövidebb út az egyenes!
De az egész tendencia hülye amúgy. Volt egy hely a városban ahol meg volt oldva az autós kereszteződés szintbeli eltolása, erre mi azt betemetjük. Brüsszelben úgy lehet keresztülmenni a városon, hogy fel se jövök a felszínre!!!...
Heyko
2013.03.26 09:43:09
@tejcsokoládé: Jézusom de demagóg vagy! Amúgy elárulom neked. Az Egyetem téren lakok, és nincs autóm, szóval ez nem jött be. A gyerekeimet pedig majd kiviszem a zöldbe, a budai hegyekbe, vagy a városi parkokba ( nah azokat lehetne fejleszteni!)
Továbbra is mondom egyik terv se oldott volna meg semmit. A forgalom igy se úgy se csökkent volna. És hogy egy vagy két zebrával kevesebb van... pff különösebben nem zavar!
Továbbra is mondom egyik terv se oldott volna meg semmit. A forgalom igy se úgy se csökkent volna. És hogy egy vagy két zebrával kevesebb van... pff különösebben nem zavar!
Heyko
2013.03.26 10:58:54
@dmm: Komolyan mondom, nem hiszem el megint egy olyan vitát folytatunk, ami teljesen egyértelmű. Persze mindenki akinek van egy csepp józan esze is arra a kérdésre, hogy kit részesítsünk előnyben autóst vagy gyalogost, azt válaszolná, hogy a gyalogost.
De itt nem is ez a kérdés van most terítéken.
A fenti megoldások egyike se javít egyik helyzetén se. Jobb lesz attól a gyalogosnak, hogy nem az aluljáróban szívja a szmogot, hanem a zebra mellett várakozva? NEM
Több dugót tudunk, több lámpa és zebra telepítésével elérni? IGEN
A Ferenciek terének átépítésére készített két terv közül bármelyik is konkrét módon kiszorítaná az autósokat??? nem, Nem és NEM Csak más sávelrendezés van. Ettől nem lesz kisebb a szmog!!!
Az pedig, hogy az autós aluljárót megszüntetik, csak azt eredményezi, hogy eggyel több lámpa miatt kell majd megállni az autósoknak, akik majd többet pöfögnek a belváros közepén!!! Mivel másfelé nem fognak menni, hiszen ez a legrövidebb út keresztül a városon!
Egyet kell értsek turulpina észrevételével, hogy először az elkerülési lehetőségeket kéne megteremteni és utána kiszorítani az autókat.
De itt nem is ez a kérdés van most terítéken.
A fenti megoldások egyike se javít egyik helyzetén se. Jobb lesz attól a gyalogosnak, hogy nem az aluljáróban szívja a szmogot, hanem a zebra mellett várakozva? NEM
Több dugót tudunk, több lámpa és zebra telepítésével elérni? IGEN
A Ferenciek terének átépítésére készített két terv közül bármelyik is konkrét módon kiszorítaná az autósokat??? nem, Nem és NEM Csak más sávelrendezés van. Ettől nem lesz kisebb a szmog!!!
Az pedig, hogy az autós aluljárót megszüntetik, csak azt eredményezi, hogy eggyel több lámpa miatt kell majd megállni az autósoknak, akik majd többet pöfögnek a belváros közepén!!! Mivel másfelé nem fognak menni, hiszen ez a legrövidebb út keresztül a városon!
Egyet kell értsek turulpina észrevételével, hogy először az elkerülési lehetőségeket kéne megteremteni és utána kiszorítani az autókat.
Felkerült a netre 3 igazán rövidke kedvcsináló a hamarosan érkező Hannibal című sorozathoz, amelyet nem sokkal az NBC-s bemutató után itthon az AXN is elkezd vetíteni.
Juhé.
Itt kattintva találhattok egy előzetest és egy posztert, két videó pedig a tovább mögött…..
Heyko
2013.03.11 12:32:49
Talán az American Horror Story sorozatról mindenki hallott már. Igencsak felkapottá vált az utóbbi néhány hónap során, a 2. évadnak pedig pont a héten lett vége. Jómagam nem vagyok valami nagy sorozat-fan, az abszolút kedvencem örökké a Trónok harca marad amely mellé…..
Van-e értelme gazdasági válság idején a sportberuházásoknak, miként lehet értelme a stadionprojektnek és képes-e hatékonyan felhasználni a magyar sport szervezete a neki juttatott bőséges állami forrásokat? Erről kérdezte DÉNES FERENC sportközgazdászt Pikó András, tudva…..
Heyko
2012.06.26 15:51:17
@egygrafikus: Nagyon sok amatőr egyesület van, ahol lehet érdeklődni. A BLSZ honlapján rendszeresen hirdetnek is a klubbok. Többek között az enyém is, habár mi felnőtt bajnokságban indulunk. Ennek ellenére van 17 éves csapattársam is!
AZ EREDETI
Egy koreai változat
és egy floridai..
Heyko
2012.06.21 09:47:01
Svájci tisztaság lenne hazánkban akkor, ha mindenki így állna a városához, mint a 79 éves nyugdíjas, aki minden szemetet felszed az utcán. Tudósítónk az Oktogonon tudott interjút készíteni vele. A szemétszedő nénivel a vágatlan riportot itt találja:..
Heyko
2012.04.20 12:22:54
Lángoló Gitárok
Az egész világgal megosztotta Skrillex telefonszámát Deadmau5 a Grammyn
2012.02.13 17:00:00
Bár az idei Grammy-díjátadó hangulatára erősen rányomta a bélyegét Whitney Houston halála, azért történtek vicces dolgok is, például a népszerű amerikai elektronikus zenei producer, Deadmau5-nak köszönhetően. Hiába jelentek meg ugyanis popsztárok tucatjai menő divattervezők…..
Heyko
2012.02.14 16:17:29
@Vipera01: Skrillexnek köze sincs a dubstephez. Skrillex egy sípolós szart játszik (ráadásul mindegyik száma ugyan olyan), amit a dubstepből eredeztethetünk!
Manapság már nagyon kevés olyan dubstep producer van akik tartják magukat a régi eredeti oldschool dubstep hangzáshoz. SAJNOS. Talán Benga, és Skream azok, meg egy két másik dj
Manapság már nagyon kevés olyan dubstep producer van akik tartják magukat a régi eredeti oldschool dubstep hangzáshoz. SAJNOS. Talán Benga, és Skream azok, meg egy két másik dj
Lángoló Gitárok
Ezt hallgattuk, ezt néztük, ebben csalódtunk 2011-ben – Szerkesztőségi listák
2011.12.29 12:00:00
Tegnap kezdetét vette az évösszegző listázás a Lángoló Gitárokon, a hazai zenészektől kapott összeállításokat bemutató sorozatunk első része ide kattintva olvasható. Mielőtt azonban további ismert, neves zenészek listáival folytatnánk, itt vannak a sajátjaink, a Lángoló…..
Az ír kormány két éve még kétségbeesetten próbálkozott, hogy az egészségesebb kerékpározást népszerűsítse az autóorientált lakosság körében, mára nincs szükség drága állami reklámra, a válság megtette hatását. Az ír gazdasági csoda egyértelműen a motorizáció…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Brüsszelben ha nem a járművön veszi az ember a jegyet akkor 2 eurot kell fizetnie(ha jól emlékszem 70 percig érvényes és annyiszor száll át az ember amennyiszer akar!). Az éves jegy 499 euro. Ha ezt visszaosztom 365-el akkor 1,37 euro-t kapok ami a vonaljegy árának 68%-a. Ugyan ezt az elvet követve a magyar 350 forintos vonaljegy 68%-a 238 Ft ami 365-el szorozva 86870 Ft. Csak, hogy ne csak a Bécsivel legyen összehasonlítás!!! Nevetséges. Amúgy fél éve nem vagyok jogosult diák bérletre,és kénytelen vagyok fizetni a 10500 Ft-t minden hónapban. És szidom is a BKV édes anyját, hogy ilyen elb*szot drága. De én meg tehetem, mert a pénzemért egy szar szolgáltatást kapok cserébe. Az viszont mélyen hallgasson, aki nem vesz se bérletet se jegyet és blitzel!