Adatok
Maserati42 (törölt)
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Ha úgy vesszük, negyven éve ismerem ezt az autót. És most már az enyém. De ez még semmi, van egy ok, ami miatt végtelenül sokat jelent nekem.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Maserati42 (törölt)
2012.07.15 10:39:31
Nagyon szép sztori, jó a cikk is, végigolvastam. Megható, szívhez szóló. Egy újabb emlékezetes írás Csikóstól. Gratulálok hozzá és az autóhoz is! A lehető legjobb döntés volt az autó visszavásárlása és ami még fontosabb, a túra Bécsbe. Nagyon emberi és példaértékű gesztus volt.
Belsőség
A leggonoszabb autó visszavág, az istennő simogat. Dodge Viper SRT-10 2005, Citroën DS 1971
2012.05.23 00:04:00
Karotta nem mert elmenni Winklerrel a reptérre, ami érthető, hiszen annak idején közösen borzongtak a Viper csapnivalóan durva és kezelhetetlen viselkedésén. Csaknem tíz év kellett ahhoz, hogy behegedjenek a sebek, de most a michigani tulok kapott még egy esélyt. Illetve annak harmadik…..
Maserati42 (törölt)
2012.05.23 11:13:46
Kedves olvasóink, hosszasan magyarázhatnánk, honnan jött az ötlet, és milyen egyéb ötletek jöttek még, de akkor sosem lenne vége. A lényeg, hogy önök most egy kísérlet szem- illetve inkább fültanúi. Természetes, hogy nekem és a Karottának hiányzik a jó öreg rádiózás, de…..
Talán emlékeznek még, az idei magyar WTCC-futamon jelentős számban képviseltük magunkat. Telós Bandi a Chevynél melózott, én pedig egy háromtagú stábbal kiegészülve pirkadattól alkonyatig, péntektől vasárnapig ott lógtam a Zengő Dension csapattal. Dolgoztunk, keményen,…..
Maserati42 (törölt)
2011.12.24 23:30:55
Mindenekelőtt arigato gozaimas NSX Tominak, aki két napját áldozta a TC forgatására. (Miután egyszer már lírára fakasztotta Winklert, a Titán Tulkot) Először is kihozta az autóját a kedvünkért a Slovakiaringre, aztán egy napot dolgozhattunk még vele idehaza is. Sportautó sose…..
Belsőség
Egy brit koporsó, egy japán szappantartó és egy koreai Polo – TCTV3. 9.adás
2011.12.11 23:30:00
Slovakiaringes kiruccanásunk központi anyaga volt a Caterham Roadsport – Mazda MX5 összehasonlító teszt. Ami elsőre elég merésznek tűnik, pedig több bennük a közös, mint hinnék. Mindkettő kétszemélyes roadster, szívómotorral, hátsókerék-hajtással, sperrdifivel. Az egyik…..
Maserati42 (törölt)
2011.12.13 12:31:50
@Winkler Róbert: Pont arra utaltam, hogy egy 20 perces adás kb. harmadában nem lehet igazán jó road movie-t csinálni. Persze, a vasárnapi résznek előre örülök és köszi, de tuti, hogy túl rövid lesz. Jól áll nektek a mozgókép és képernyő, ez van, kár harcolni ellene... :-)
Belsőség
Két francia esete a nemzetgazdasággal – Fluence, Avantime, Volt - tctv3 6. adás
2011.11.20 23:30:00
Szerkesztőségünk fonendoszkóppal figyeli a nép hangját. És ha a nép józan autókat követel, akkor józan autót kap. Egyet. A Renault Fluence olyan józan, hogy Amy Winehouse-t is kihozta volna az elvonóról, ha időben érkezik. Lényegtelen háttérinformáció, hogy a Dodó Büfé…..
Pista fantasztikus új kifejezéssel gazdagítja az ornitológus-harcművészet szótárát: a kárvályfogásból szállóige lesz, az fix. Akármilyen is az új B-Klasse, vásárolni és népszerűsíteni nemzeti kötelességünk, ha ugyanis ki szeretnénk növekedni magunkat az unortodox gödör…..
Maserati42 (törölt)
2011.11.14 21:06:35
@dr.oid:
Örülünk, hogy itt vagy. Én legalábbis biztosan. Zseniálisan csűröd-csavarod a szavakat. És most egyáltalán nem politikusi értelemben gondoltam :-)
Az elköszönős vita meg valóban a klasszikus TC-feelinget hozza. Amíg legalább ennyi őszinteség lesz bennetek, addig mi nagyon értékelni fogjuk a műsort.
Örülünk, hogy itt vagy. Én legalábbis biztosan. Zseniálisan csűröd-csavarod a szavakat. És most egyáltalán nem politikusi értelemben gondoltam :-)
Az elköszönős vita meg valóban a klasszikus TC-feelinget hozza. Amíg legalább ennyi őszinteség lesz bennetek, addig mi nagyon értékelni fogjuk a műsort.
Belsőség
Egy Charger, egy Zafira és egy magányos majom a McLarennél – tctcv3. 4. adás
2011.11.06 23:30:00
Papp Tibi lemeze elakad a prémiumbarázdában az új Opel Zafirában, ami kiviszi a két kilót bő 30 rekesszel.
Videoblog: Karotta egy kiskamerával elkószál a világ egyik legérdekesebb helyére, ahol semmi érdekeset nem szabad levideózni. Igen, itt készül minden McLaren versenyautó, és…..
Maserati42 (törölt)
2011.11.07 11:07:01
@Nínó Karotta: "Szóval érdekes hely volt, de érezhetően nem nagyon szerették a kíváncsi idegeneket arrafelé." Erre azért kitérhettetek volna a riport utáni átkötő részben, a következő felkonf előtt és akkor nem lesz hiányérzete a nézőnek.
A régi TC-s ritmus már megvan, Papp Tibinek még fel kell vennie, de menni fog neki (a még több cinikusság jól állna neki, ahogy az is, hogy megmondja a tuti frankót). A 25 perces műsoridő miatt azonban néha olyan érzést kelt egy-egy adás, mintha egy rendes 40-50 perces részből kellett volna hirtelen egy feleolyan hosszút összevágnotok. A zenei aláfestés pl. általában nagyon jó, de egy teszten belül is annyiféle zene van rövid időn belül, hogy nem áll össze és kaotikus hatású. A képi világ továbbra is olyan, mintha nagyon trendi és kontrasztos, kissé túlszaturált fényképekből készítenétek a videót. Ha jól sejtem ez azért lehet, mert Fenyő Balázs (amúgy kiváló) fotográfus kezelte sokszor a kis kézikamerát, ami nem is az, hanem DSLR, amihez nincsen igazán olyan objektív, ami alkalmas videózásra. Ja, és továbbra is túlnyomórészt túl sötét a kép. Egy picit túl jóra akarjátok már megcsinálni a képet. S ez mintha a hang minőségére is kihatással lenne. Túl hangosak a zenék, nem egyenletesen hangosak a beszédek (sőt, helyenként alig hallani). Kár, mert érezni amúgy nagyon is a rengeteg befektetett munkát, de meg kell értenetek, hogy a kevesebb néha több.
A szponzori részek meg továbbra is nagyon gázosak. Adott a helyzet, hogy nem lehet kihagyni ezeket, de ennél színvonalasabban is meg lehetne oldani, mert így konkrétan hétről hétre veszítenek ügyfeleikből.
De a TC-s hangulat kezd megint az lenni a képernyőn, ami volt egykoron és ez nagyon jó. Szóval a lendületet tartsátok meg, sőt fokozzátok, mert még bőven van mit fokozni. Karottától és Winklertől is több ökörködét kérünk, mert az jól áll nektek és annyira még nem vagytok öregek.
A régi TC-s ritmus már megvan, Papp Tibinek még fel kell vennie, de menni fog neki (a még több cinikusság jól állna neki, ahogy az is, hogy megmondja a tuti frankót). A 25 perces műsoridő miatt azonban néha olyan érzést kelt egy-egy adás, mintha egy rendes 40-50 perces részből kellett volna hirtelen egy feleolyan hosszút összevágnotok. A zenei aláfestés pl. általában nagyon jó, de egy teszten belül is annyiféle zene van rövid időn belül, hogy nem áll össze és kaotikus hatású. A képi világ továbbra is olyan, mintha nagyon trendi és kontrasztos, kissé túlszaturált fényképekből készítenétek a videót. Ha jól sejtem ez azért lehet, mert Fenyő Balázs (amúgy kiváló) fotográfus kezelte sokszor a kis kézikamerát, ami nem is az, hanem DSLR, amihez nincsen igazán olyan objektív, ami alkalmas videózásra. Ja, és továbbra is túlnyomórészt túl sötét a kép. Egy picit túl jóra akarjátok már megcsinálni a képet. S ez mintha a hang minőségére is kihatással lenne. Túl hangosak a zenék, nem egyenletesen hangosak a beszédek (sőt, helyenként alig hallani). Kár, mert érezni amúgy nagyon is a rengeteg befektetett munkát, de meg kell értenetek, hogy a kevesebb néha több.
A szponzori részek meg továbbra is nagyon gázosak. Adott a helyzet, hogy nem lehet kihagyni ezeket, de ennél színvonalasabban is meg lehetne oldani, mert így konkrétan hétről hétre veszítenek ügyfeleikből.
De a TC-s hangulat kezd megint az lenni a képernyőn, ami volt egykoron és ez nagyon jó. Szóval a lendületet tartsátok meg, sőt fokozzátok, mert még bőven van mit fokozni. Karottától és Winklertől is több ökörködét kérünk, mert az jól áll nektek és annyira még nem vagytok öregek.
És akkor a sok unalmas, drága sportautó után nézzünk egy kis közszolgálatot. És értsük meg végre a Gymkhanát – Magyarország jelenlegi legmenőbb raliversenyzője segítségével. Előző adásaink: BMW M5, Bódi Sylvi, Velodrom – tctv3 2. adás Nissan 370Z vs…..
Ne feledjétek a HQ gombot az összes pixelért!
Nos, srácok, jó-e az irány?
Előző adásunk:
Nissan 370Z vs Hyundai Genesis, Mini JCW - tctv3 1. adás..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz