Adatok
xuul
0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Bálint nem igazán érti, miért nem adja vissza a MÁV a jegye teljes árát, minthogy Budapestről Kőszegre menet Kelenföldig jutott, amikor valaki a vonat alá ugrott:Vajon van olyan az olvasók között, aki utazott vonattal, Budapest határain belül 14 percet 1500 forintnál drágábban?…..
xuul
2011.10.13 06:12:47
@Arcturus: ezekszerint mindent számokkal, levezetéssel kéne neked alátámasztanom.miértis?
tanultam 1 keveset a témáról.nem csak olyan van, h műszaki, hanem erkölcsi öregedés.nem vagyok vasutas, csak vasútgépészetet tanultam az iskolában.nem értek a forgalomszervezéshez, csak azt látom, h kelettimor 1es részein sírnának, ha ilyen vonataik lennének.
ha elfogadom, h nincs pénz a nagyberuházáshoz(kocsik vásárlása), utazom a 35-40éves kocsikkal(igaz kipofozva), akkor az azért elvárható, h a saját maguk által diktált menetrendet csak úgy általában betartsák és ne szarba* mocsokban kényszerítsenek az utazásra.
"persze nem kényszer"
fel kéne már ébredni egyeseknek, h ez már EU nem KGST és 2011 van, nem 1963.
h ne csak DB legyen emlegetve (skandináviát fel sem hozom, mert lámpavason találom magam) itt van sógoréknál.elég öregecske kocsiállomány, mégis égésföld utazni ott, mint itthon.tiszta, és pontos.v ha van vmi gond, látszik, h megoldják.v legalábbis úgy csinálnak...
szóval remélem érted te is kedveském, h mire akarok utalni.a mundér védelme szép dolog (nem, te sose nem is láttál még olyat, aki hallott már vasutasokról-jah), de be kéne látni, h tisztességesebb helyeken az olyan műintézményeket, mint a MÁV már rég...még a helyét is sóval szántották vna be, a dolgozókat pedig GAdams szerint(és neki mindig igaza van)elsőként a forradalom.
tanultam 1 keveset a témáról.nem csak olyan van, h műszaki, hanem erkölcsi öregedés.nem vagyok vasutas, csak vasútgépészetet tanultam az iskolában.nem értek a forgalomszervezéshez, csak azt látom, h kelettimor 1es részein sírnának, ha ilyen vonataik lennének.
ha elfogadom, h nincs pénz a nagyberuházáshoz(kocsik vásárlása), utazom a 35-40éves kocsikkal(igaz kipofozva), akkor az azért elvárható, h a saját maguk által diktált menetrendet csak úgy általában betartsák és ne szarba* mocsokban kényszerítsenek az utazásra.
"persze nem kényszer"
fel kéne már ébredni egyeseknek, h ez már EU nem KGST és 2011 van, nem 1963.
h ne csak DB legyen emlegetve (skandináviát fel sem hozom, mert lámpavason találom magam) itt van sógoréknál.elég öregecske kocsiállomány, mégis égésföld utazni ott, mint itthon.tiszta, és pontos.v ha van vmi gond, látszik, h megoldják.v legalábbis úgy csinálnak...
szóval remélem érted te is kedveském, h mire akarok utalni.a mundér védelme szép dolog (nem, te sose nem is láttál még olyat, aki hallott már vasutasokról-jah), de be kéne látni, h tisztességesebb helyeken az olyan műintézményeket, mint a MÁV már rég...még a helyét is sóval szántották vna be, a dolgozókat pedig GAdams szerint(és neki mindig igaza van)elsőként a forradalom.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
a MÁV benyeli a buktát, és mindenki boldogan megy haza, gondolván, h az állami cég elkárolja (persze ezt mindenki károlja el adóból) és holnap is a MÁVra gondol utazásnál.így maradnak a biztos bevételt jelentő utasok,maradnak a jóízű utiélmények:))