Regisztráció Blogot indítok
Adatok
xuul

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Bálint nem igazán érti, miért nem adja vissza a MÁV a jegye teljes árát, minthogy Budapestről Kőszegre menet Kelenföldig jutott, amikor valaki a vonat alá ugrott:Vajon van olyan az olvasók között, aki utazott vonattal, Budapest határain belül 14 percet 1500 forintnál drágábban?…..
xuul 2011.10.13 06:12:47
@Arcturus: ezekszerint mindent számokkal, levezetéssel kéne neked alátámasztanom.miértis?
tanultam 1 keveset a témáról.nem csak olyan van, h műszaki, hanem erkölcsi öregedés.nem vagyok vasutas, csak vasútgépészetet tanultam az iskolában.nem értek a forgalomszervezéshez, csak azt látom, h kelettimor 1es részein sírnának, ha ilyen vonataik lennének.
ha elfogadom, h nincs pénz a nagyberuházáshoz(kocsik vásárlása), utazom a 35-40éves kocsikkal(igaz kipofozva), akkor az azért elvárható, h a saját maguk által diktált menetrendet csak úgy általában betartsák és ne szarba* mocsokban kényszerítsenek az utazásra.
"persze nem kényszer"
fel kéne már ébredni egyeseknek, h ez már EU nem KGST és 2011 van, nem 1963.
h ne csak DB legyen emlegetve (skandináviát fel sem hozom, mert lámpavason találom magam) itt van sógoréknál.elég öregecske kocsiállomány, mégis égésföld utazni ott, mint itthon.tiszta, és pontos.v ha van vmi gond, látszik, h megoldják.v legalábbis úgy csinálnak...
szóval remélem érted te is kedveském, h mire akarok utalni.a mundér védelme szép dolog (nem, te sose nem is láttál még olyat, aki hallott már vasutasokról-jah), de be kéne látni, h tisztességesebb helyeken az olyan műintézményeket, mint a MÁV már rég...még a helyét is sóval szántották vna be, a dolgozókat pedig GAdams szerint(és neki mindig igaza van)elsőként a forradalom.
xuul 2011.10.13 21:35:48
nem hinném, h különösebben trágár lennék.de azt hiszem, ez nem számít.
a súlyos dolgok kérdésében pedig el kéne gondolkozni.mert ha mindent alá kell támasztani érvekkel, számokkal, akkor minek vannak a közgazdászok, az orvosok, az építészek stb.ez a szakmájuk, h kiszámolják. én megmondom, h mit szeretnék, ők megmondják, h ez mennybe kerül.uh nem jó sztem ezzel előhozakodni mindig, mert mondjuk 1 olyan vitában, ahol esetleg nem vagy nagymester könnyen megszívhatod.te is tuti tudsz olyat mondani, amire mindenki csak néz, én is tudok olyan levezetést, amitől csak pislogsz.hacsak nem vagy einstein, de lássuk be ennek elég kicsi az esélye(ez nem sértegetés, ez a számok törvénye-persze ha igen, akk grat!)
az meg, h ukrán elővárosi közlekedéshez méred magunk...arra inkább nem is mondok semmit.az is egy irány, csak szerintem nem a legjobb.az igaz, h kelettimor kicsit túlzás, de azért mégis!
a svájc, stb nem 1 elrugaszkodott 5let, mert ha azt vesszük, h a vonatok száma összevethető(nem nagyságrendi kül. van)akár a vonatjegyeké, a takarítás módja nem égbekiáltóan más, az árak sem különböznek(kenyércigitejkakaóakármi), a fizetések viszont nem kicsit térnek el, így ebből levezetés nélkül látszik, iagz számok nélkül, h nem földrengető kívánság a tisztaságot megkövetelni.azaz csak személyes kívánságomat-vágyálmomat-kinyilvánítani:)
remélem érthető voltam. és nem agresszív.
ui:ha neked nem számít 2 óra, az asszem a te bajod, azaz a birka hozzáállásod dicsérete(ez sem sértésként értelmezendő).uez visszafelé, ha te munkáltató vagy(pl saját kft,bt, akármi) ezezkszerint a te alkalmazottad is csak napi 6-7 órát dolgozik-következmények nélkül.mert attól még nem dől össze a világ.
a máv 1 profitorientált szolgáltató cég.legalábbis annak kéne lennie, de őket nem érdekli.és téged sem, ezért te maximálisan jó utas vagy.neked minden megmagyarázható,h miért nem lehet változtatni, azaz javítani.
remélem érted, mit akarok ezzel mondani.ha nem, akkor sajnálom, elbeszélünk 1más mellett, nem hinném, h kéne még vitáznunk