Adatok
Littlerock
0 bejegyzést írt és 142 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Néhány ponton tényleg enyhítettek, csökkentek a bírságok is, de az autósok mégsem lehetnek nyugodtak. Új veszély leselkedik rájuk.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Littlerock
2012.09.07 10:20:04
@nyalógép: Nem,a nagyarcú,önmagát felsőbbrendűnek gondoló bunkók, nem állnak be a sorba, hanem lazán kiröhögik a szabálytisztelő embereket. Ilyenkor, ha valaki jól láthatóan nem tévedésből, hanem szándékosan használja a sávot, azt elrettentő erejű szankcióknak kellene alávetni. Pl: a járművét a helyszínen elkobozni, fél évre zárolni, a szabálysértésért a bírságot, a szállítást, és a tárolást naponként 5-10000 huf-ban megszámolva behajtani rajta... Utána meggondolja a paraszt, megérte-e...
Volt két Mercim: Mózes, egy 1985-ös W126 500SE és Doxa, egy 1982-es W123 300D. Már nincsenek. Közel hat év után először nincs Mercedes otthon. Furcsa érzés, és cseppet sem kellemes. A háztartás Merci-menteítése Doxával indult, akaratlanul. Miután Mózes néhány hónapnyi pihenő…..
Littlerock
2012.08.08 16:50:02
@Shadowbull:
@novothauto:
Tibi! tudod, hogy láttam már autót közelről, és valamiért leszoktam a hozzászólás-írásról... lehet idő előtt eltűntek... talán azért...
@novothauto:
Tibi! tudod, hogy láttam már autót közelről, és valamiért leszoktam a hozzászólás-írásról... lehet idő előtt eltűntek... talán azért...
Littlerock
2012.08.08 20:14:03
@novothauto:
Kicsit sűrű volt a program... államvizsga, és költözés, egy kisebb lakásfelújítással egybekötve...
Kicsit sűrű volt a program... államvizsga, és költözés, egy kisebb lakásfelújítással egybekötve...
Tisztelet Mt!
Volna egy olyan gondom. Én egy márkaszervizben dolgozok. mint karosszéria lakatos. Csináltam egy autót, amivel ki kellett menni próba útra (olyan munkát csináltam ami indokolta a próba utat). A próba út során vezetett autóban fel villant egy "STOP" felirat,…..
Megalázták, majd "megölték" az édesapámat a Berettyóújfalui kórházban.
10 éve történt. Azóta is forr bennem a keserűség, amiért főorvos létemre nem tudtam megakadályozni a történteket.Édesapám majdnem 94 éves volt. Jó általános állapotban, bot nélkül járkált a…..
Littlerock
2012.06.16 10:55:11
Schmitt három hónapig égett a plágiumüggyel. Mindenki látta, hogy akkor csalt, és most füllentget.De sokáig még reménykedett, hogy hivatalosan nem lépnek. Valóban, a Testnevelési Kar vizsgáló bizottsága csak mismásolt az ügyben. (Igazából ez nem is volt meglepő: a TF-et sosem…..
A minapi médiaszenzáció szerint Németország, illetve az észak-európai centrum vezetése alatt hamarosan megszülethet az Európai Egyesült Államok. E sorsdöntő hetekben talán nem lesz teljesen érdektelen, ha megfelelek azokra a kritikákra, melyeket a közelmúltban kaptam, s amelyek…..
Littlerock
2012.06.12 16:25:29
@Lucky Larry Silverstein:
Én csak az ideológiáról írtam, a valós helyzet boncolgatásába nem megyek bele... Az átlagembert akkoriban az elkeseredés állapotából át lehetett lökni a dühös, erőszakos állapotba , ez volt "zseniális"... A zsidó nagytőke ha jól emlékszem nem tűnt el így sem... A katolikus egyház nem éppen idegenbarát dolog, így az az 1 % is szúrhatta a talpát, főként akkor, ha egész Európát belevesszük a számításba...
Nem hiszem, hogy Hitler egyszer csak felpattant egy májusi reggelen, és azt mondta... nekimegyek a világnak, majd kiment az utcára és elkurjantotta magát: Nekimegyek a világnak, ki tart velem??? Jól ki volt ez találva...
Amúgy itt és most jobban belegondolva helyesbítek a fentebb írtakon: A Népet meggyőzni semmilyen reális okkal nem lehetett volna. indulatokkal annál inkább, és közben kérem fogadjuk el, hogy a Vatikán támogatását igencsak élvezhette a Führer.
A kis átlagemberek akik szerencsétlen módon épp zsidók voltak, vajmi keveset tehettek arról, hogy a nagytőkések mit csináltak, mégis rajtuk verték le a port...
Elég csak megnézni a hegedűs a háztetőn- t, máris ízelítőt kaphatunk abból, mit kaptak az arcukba a lengyelek... De egy szerencsétlen kisiparos, vagy kereskedő mit tehetett az egész helyzetről?
Itt már eltérünk a tárgytól...
Én csak az ideológiáról írtam, a valós helyzet boncolgatásába nem megyek bele... Az átlagembert akkoriban az elkeseredés állapotából át lehetett lökni a dühös, erőszakos állapotba , ez volt "zseniális"... A zsidó nagytőke ha jól emlékszem nem tűnt el így sem... A katolikus egyház nem éppen idegenbarát dolog, így az az 1 % is szúrhatta a talpát, főként akkor, ha egész Európát belevesszük a számításba...
Nem hiszem, hogy Hitler egyszer csak felpattant egy májusi reggelen, és azt mondta... nekimegyek a világnak, majd kiment az utcára és elkurjantotta magát: Nekimegyek a világnak, ki tart velem??? Jól ki volt ez találva...
Amúgy itt és most jobban belegondolva helyesbítek a fentebb írtakon: A Népet meggyőzni semmilyen reális okkal nem lehetett volna. indulatokkal annál inkább, és közben kérem fogadjuk el, hogy a Vatikán támogatását igencsak élvezhette a Führer.
A kis átlagemberek akik szerencsétlen módon épp zsidók voltak, vajmi keveset tehettek arról, hogy a nagytőkések mit csináltak, mégis rajtuk verték le a port...
Elég csak megnézni a hegedűs a háztetőn- t, máris ízelítőt kaphatunk abból, mit kaptak az arcukba a lengyelek... De egy szerencsétlen kisiparos, vagy kereskedő mit tehetett az egész helyzetről?
Itt már eltérünk a tárgytól...
Littlerock
2012.06.12 18:27:49
@Kopi3.14: Mint írtam, ha ezt a dolgot korrektül játsszák, akkor ilyen helyzet nem fordul elő... Ha egy politikai vezető szétosztja a hitelből érkezett pénzt, és ezt a hitelező fél még csak meg sem jegyzi, hogy ugyan már miből kapom majd azt vissza, az pont olyan, mint a sok frank hiteles gépkocsi vásárló... vagy hülyék ültek mindkét oldalon, vagy a szándékosság egyértelmű... Mindenesetre egy egyensúlyi helyzetet illett volna tartani... nem tették...
Én a görögök felelősségét nem vitatom, de egyszerűbb egy országot kilóra megvenni, mint leigázni, és újra felépíteni...
Amúgy Nyugat-Európa pénzelte Horvátországot, és Szlovéniát, Szerbia, meg úgy esett pofára, ahogy volt...
Európa egyik nagy országa volt Jugoszlávia, bár egyértelműen erőszakkal tartották egyben. Az egyik felet pénzelték, mire az leszakította a gazdaságilag gyengébb részt.
Lehet paranoiásnak tartasz, de egyértelművé vált, a gazdasági, technikai vezető szerepe Németországnak Európában. - Svájcot szándékosan nem említem.
Én a görögök felelősségét nem vitatom, de egyszerűbb egy országot kilóra megvenni, mint leigázni, és újra felépíteni...
Amúgy Nyugat-Európa pénzelte Horvátországot, és Szlovéniát, Szerbia, meg úgy esett pofára, ahogy volt...
Európa egyik nagy országa volt Jugoszlávia, bár egyértelműen erőszakkal tartották egyben. Az egyik felet pénzelték, mire az leszakította a gazdaságilag gyengébb részt.
Lehet paranoiásnak tartasz, de egyértelművé vált, a gazdasági, technikai vezető szerepe Németországnak Európában. - Svájcot szándékosan nem említem.
Littlerock
2012.06.12 20:27:54
@Viktus: Arra gondoltam, hogy számtalan ember fogyasztási cikkeket vesz hitelre... az állandóan arcunkba tolt reklámok, illetve médiaszenny olyan igényeket ébreszt, aminek megléte boldogtalanná teszi az embert. Nem a fürdés megléte, vagy a szappanhasználat, hanem a sok százezer forintos telefonok, hitelre vásárolt a szükségesnél jóval drágább autók megvásárlása stb stb stb...
Az egyensúlyt hiányolom, amit tudatosan rúgnak fel a hitelező felek, mert az nekik jó...
A nagyobb gazdasági folyamatoknál a korrupcióval fertőzött szakmaiatlan elgondolásokon alapuló irányítás miatt értelmetlen, meg nem térülő beruházások jönnek létre, és megvan a baj... Majd a hiány fedezésére megint hitelt vesznek fel....
A rám kiosztott két milliót (államadósság)nem tudom mire kell kifizetnem, mert szar egészségügyünk, omladozó feleslegesen hosszú autópályánk, túlzsúfolt bölcsődénk, óvodánk, forráshiányos iskoláink ahol wc papírra nincs pénz az van, de olyan jövőképem, ahol a gyermekemet szeretném látni felnőni, na az épp nincs... esküszöm kifizetném a két milliót 5-10 év alatt, ha vért izzadok is, de nincs miért....
Az egyensúlyt hiányolom, amit tudatosan rúgnak fel a hitelező felek, mert az nekik jó...
A nagyobb gazdasági folyamatoknál a korrupcióval fertőzött szakmaiatlan elgondolásokon alapuló irányítás miatt értelmetlen, meg nem térülő beruházások jönnek létre, és megvan a baj... Majd a hiány fedezésére megint hitelt vesznek fel....
A rám kiosztott két milliót (államadósság)nem tudom mire kell kifizetnem, mert szar egészségügyünk, omladozó feleslegesen hosszú autópályánk, túlzsúfolt bölcsődénk, óvodánk, forráshiányos iskoláink ahol wc papírra nincs pénz az van, de olyan jövőképem, ahol a gyermekemet szeretném látni felnőni, na az épp nincs... esküszöm kifizetném a két milliót 5-10 év alatt, ha vért izzadok is, de nincs miért....
Év elején mi sem hallgathattuk el az NBC csacsiondós trashreality-botrányát: a TMZ ugyanis kiteregette, hogy a Fear Factor című realitysorozatban egy ostoba ikerpárnak 24 órája a napon rothadó szamárspermát és csacsipisit kellett korsóból innia, hogy megnyerhessék az 50 ezer…..
El se hiszem. Hát eljutottunk ide is. Mindene tökéletes Dezső testének eddig glazúrmentes, utolsó szegletén is festék van, csillogó, gyári szürke, pont olyan, amilyen előtűnt, amikor 1962-ben a bábaasszony lemosta róla a magzatvizet Untertürkheimben. Ez a karosszéria ezzel a…..
Littlerock
2012.06.10 10:40:45
Marci egy utazás alatt két alakalommal találkozott különböző váltási árfolyammal a Ryanairnél. Először amikor külföldről rendelt budapesti indulással jegyet. Bár forintban írták ki az összeget, automatikusan be volt kapcsolva, hogy euróban fizessen. Ekkor 274 forintra jött ki…..
Littlerock
2012.06.08 22:49:17
Hosszú még az út, amíg a videojáték-sajtót tényleg újságírásnak lehet tekinteni - a zsákszámra osztogatott ingyen játékok, a kiadó által fizetett stúdiótúrák, a szinte kizárólag pozitív előzetesek és a jövőbeni hozzáféréssel sarokba szorított írók nem éppen…..
Littlerock
2012.06.08 20:02:17
@Arilian: Chuck Norris talán végigvinné...
Édes Istenem, köszönöm!Annyi csodálatos Heti Válasz publicisztika, gazdasági fórumon tartott emlékezetes felszólalás után (simplicity, agysebészet, a siker láthatatlan) végre úgy látszik kezd beindulni Gyuri nemzetközi felemelkedése is. Most már a jó isten sem menti meg attól,…..
Manapság mindenből divat toplistát gyártani, még abból is, amiből nem lehet, ez a hóbort pedig minket se került el, így természetesen az alább elterülő, kizárólag a Viagra szerkesztőinek meglátásait tükröző lista relevanciája is igencsak megkérdőjelezhető, akár a rajta…..
Nehéz kívülről megítélni, végül igazságos ítélet született-e a 2009 elején meggyilkolt Marian Cozma, illetve megsebesített sportolótársainak, Ivan Pesicnek és Zarko Sesumnak ügyében. Annyi biztos, hogy a súlyosabb, helyi szinten (Veszprémben) meghozott ítéletet a Győrí…..
Phenjani látkép, láttérben a 330 méter magas Ryugyong szállóvalÉszak-Koreába születni több, mint szívás. A helyzeten persze sokat segít, ha mi magunk is istenként tekintünk Kim Ir Szenre és az, ha betegesen vonzódunk a teherautóról indítható bazinagy rakétákhoz, meg persze az…..
Littlerock
2012.05.08 21:17:54
@skovalsky: nem szarják le, örülnek neki... A nagy demokrácia igéje sokkal szebben cseng, ha lehet ujjal mutogatni a nagy gonosz diktatúrára... ellenpólusnak tökéletes miközben szinte ártalmatlan... és néhány kiló kenyérrel fenntartható ez az állapot
A tanulság: száz japán mérnök megfeszített munkájánál, ötven japán tesztelő több százezer kilométernyi próbájánál nem ér többet a spájz hokedliján dolgozó félművelt barkácsoló tudása. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Littlerock
2012.04.20 20:59:55
@ratsche: Akkor ezt vesézzük ki egy picit. Van ismerősök által kapott tapasztalatom Mitsubishi-ről, VW-ról, Skodáról, Peugeot-ról... Annyiban igazad van, hogy az életben nem érünk a dolgok végére, de a semminél ez is több.
A gyártó a hibastatisztikái fabatkát nem érnek, ha épp a márkáért felelős szerviznek nincs információja arról, hogy Herr Majdnemschickerülth anno nem gondolt valamire tervezéskor, ezért a típus 20%-ánál komoly gondok jelentkeznek... Innentől csak annyit lát az ügyfél, hogy a szerelő már sebesre vakarta a fejét... nos ezen a vakaráson már nem keveset enyhíthet, az, hogy rácsörgök valakire, és szimplán rávágja, hogy melyik lambdaszonda típus vált be, vagy épp elvetemedett a termosztátház, vagy melyik vákumcső lehet sérült, és hol.... mert ilyennel már ő is szívott...
Az alatt az idő alatt, amíg márkaszervizben dolgoztam, csak a tapasztalatból éltünk, és a fejtágításokon is csak az újdonságokat mutogatták, de a sz*rosvödröt nem borogatták...
A hibastatisztikákat pont a szerelők nyomán készítik... azok után, akik sörözés mellett ezt el is mesélik...
A gyártó a hibastatisztikái fabatkát nem érnek, ha épp a márkáért felelős szerviznek nincs információja arról, hogy Herr Majdnemschickerülth anno nem gondolt valamire tervezéskor, ezért a típus 20%-ánál komoly gondok jelentkeznek... Innentől csak annyit lát az ügyfél, hogy a szerelő már sebesre vakarta a fejét... nos ezen a vakaráson már nem keveset enyhíthet, az, hogy rácsörgök valakire, és szimplán rávágja, hogy melyik lambdaszonda típus vált be, vagy épp elvetemedett a termosztátház, vagy melyik vákumcső lehet sérült, és hol.... mert ilyennel már ő is szívott...
Az alatt az idő alatt, amíg márkaszervizben dolgoztam, csak a tapasztalatból éltünk, és a fejtágításokon is csak az újdonságokat mutogatták, de a sz*rosvödröt nem borogatták...
A hibastatisztikákat pont a szerelők nyomán készítik... azok után, akik sörözés mellett ezt el is mesélik...
Littlerock
2012.04.21 17:00:25
@Montuain Bike RWD Kompressor: már meg sem kérdezem, te melyik kapszulát nyalnád be Morpheus tenyeréből...
Én ott Eclipse- fan voltam, a Most Wanted-ben pedig az EVO volt a nagy kedvenc... de ugye az utóbbi esetben a karosszéria is nagyon ott volt a szeren... csak az abroncs kapott defektet, nem kellő körültekintés esetén:)
Én ott Eclipse- fan voltam, a Most Wanted-ben pedig az EVO volt a nagy kedvenc... de ugye az utóbbi esetben a karosszéria is nagyon ott volt a szeren... csak az abroncs kapott defektet, nem kellő körültekintés esetén:)
Littlerock
2012.04.24 16:04:14
@Trainer2000: A végeredmény tekintetében igen sok az elégedetlen Opel tulajdonos, akinek a cikk írója által feltárt, és ismertetett hibától szenved az autója. A XI. században a nyakamat teszem rá, hogy a gyár által ismert hibáról van szó, akárcsak az Octavia- Golf 98-02- es váltója... Csakhogy mindenki lapít mint sz*r a fűben... így viszont maradunk annál, amit leírtam. Ha az összegyűjtött információ halmaz nem szolgálja a vevő érdekeit, akkor ennyi...
Az Opel tervezési bakiját lehet, hogy szelepvezető, és szelep cserével lehetne orvosolni... (csak feltevés) Amennyiben bizonyítható, hogy a hiba már a garancia időtartamában jelentkezett, akkor nagy gond van...
Az Opel tervezési bakiját lehet, hogy szelepvezető, és szelep cserével lehetne orvosolni... (csak feltevés) Amennyiben bizonyítható, hogy a hiba már a garancia időtartamában jelentkezett, akkor nagy gond van...
Ezek a Hiace-ek most már tipikusan tizenkét-tizenhét évesek, mondhatni, kivénhedt csatalovak. Nem kímélte őket a sors, még kevésbé a hírük, miszerint elpusztíthatatlanok: a tulajdonosok sok százezer, sőt, mára talán millió kilométeren át próbálták a földkéreggel egyenlővé…..
Littlerock
2012.04.23 20:28:14
@Csikós Zsolt: Tudnátok egy összefoglalót csinálni, hogy mivel lehet beszállni még a dologba?
Magánszemélyként beszállnék...
Magánszemélyként beszállnék...
Littlerock
2012.04.23 20:32:14
@PITTA: Lehet az én ismereteim hiányosak, de ha a közleményben szerepel, hogy ajándék, onnantól adó és illetékmentes a dolog. Ha tévedtem akkor bocs.
Még valami, ha jól tudom, akkor meg lehet határozni az ajándékozás feltételeit.
Még valami, ha jól tudom, akkor meg lehet határozni az ajándékozás feltételeit.
Kétféle nap létezik egy férfi életében. Amikor autót vesz, meg amikor nem. Az autóvevős: ünnepnap. Hetekig, hónapokig szokás készülni rá, mint egy rendes esküvőre. Tétova keresgéléssel kezdődik, gondolatban ízlelgetjük a szóba jövő típusokat, teszteket olvasgatunk,…..
Littlerock
2012.04.22 08:03:04
Azóta, hogy 2005-ben megnyerte a GP2 bajnoki címét, tudtuk, hogy egyszer eljön ez a nap. Nem olyan hamar jött el, mint vártuk, vagy, mint a srác tehetsége indokolta volna, de ez sohasem rajta, sokkal inkább a középszerű versenyautókon múlt. Hat szűk esztendő után, Sanghajban végre…..
Littlerock
2012.04.18 22:03:52
@1kutya:
meggyőződésem, hogy:
Massát lelkileg összetörték a vörösöknél. Azon a véleményen vagyok, hogy sürgősen ott kellene hagynia a Ferrarit. Tesztpilótának használják évek óta. Tavaly pár alkalommal már edzésen is jól ment, de mindig az ő autóján próbálnak ki mindent. Az autó viselkedése így soha nem következetes. E mellé a folyamatos sikertelenség görcsösséget eredményez. Hiszem, hogy ebben a srácban több van mint ami most látszik. Ha a rugó akkora nyomot hagyott volna benne, akkor már kirakták volna a csapattól, mert pl a szimulátorban egy nulla lenne. Valami miatt megtartják a kocsiban, miért is? Ha egyszerűen ilyen pocsék pilóta lenne már régen a füvet nyírná otthon, és ezen a menedzsere se segíthetne... Ha Perez még idén váltja, akkor tévedtem, de remélem, hogy a Vörösök nem teszik jobban tönkre, mert ilyen nyomás alatt nincs ember aki ne omlana össze... Massa Kiminél gyorsabb volt, és nem csak egy körön... Csak kitartást kívánhatok neki. És mindenki mástól bocs az OFF-ért.
meggyőződésem, hogy:
Massát lelkileg összetörték a vörösöknél. Azon a véleményen vagyok, hogy sürgősen ott kellene hagynia a Ferrarit. Tesztpilótának használják évek óta. Tavaly pár alkalommal már edzésen is jól ment, de mindig az ő autóján próbálnak ki mindent. Az autó viselkedése így soha nem következetes. E mellé a folyamatos sikertelenség görcsösséget eredményez. Hiszem, hogy ebben a srácban több van mint ami most látszik. Ha a rugó akkora nyomot hagyott volna benne, akkor már kirakták volna a csapattól, mert pl a szimulátorban egy nulla lenne. Valami miatt megtartják a kocsiban, miért is? Ha egyszerűen ilyen pocsék pilóta lenne már régen a füvet nyírná otthon, és ezen a menedzsere se segíthetne... Ha Perez még idén váltja, akkor tévedtem, de remélem, hogy a Vörösök nem teszik jobban tönkre, mert ilyen nyomás alatt nincs ember aki ne omlana össze... Massa Kiminél gyorsabb volt, és nem csak egy körön... Csak kitartást kívánhatok neki. És mindenki mástól bocs az OFF-ért.
Nem mentség a szegénység, és a az sem, ha valakit még soha nem bírságoltak meg. Április 15-től hatályos az új szabálysértési törvény. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Az egyik népítélkező pontosan megállapította, hogy ha lámpától lámpáig csakis 6500-nál kapcsol fel, akkor a városi fogyasztás szigorúan 22 liter.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Littlerock
2012.04.11 12:22:26
@ruskyy: Hogy őszinte legyek, inkább mozogtam, és elfoglaltam magam, akkoriban még csak kezdtem a hosszútávú vezetést. maximum 200 km-eket mentem mindig egy szuszra, és tartottam az elalvástól, (már aludtam el kormány mögött, szerencsére nem volt baj belőle) meg feszélyezett volna a kötöttség érzése, hogy menni kell, menni kell...
Azóta az is felderengett, hogy épp édesapámmal veszekedtem az ideális guminyomás értékén.
Ami azóta megmaradt, hogy 2-300 km-enként megállok, levegőzök, teázok, sétálok, szélvédőt mosok stb... Nekem így jobb, mindenki nyugodtabb a kocsiban. Senki nem panaszkodik, legfeljebb az elején értetlenkedik kicsit, de olyan ember még nem volt a kocsiban, akit ne győztem volna meg...
Azóta az is felderengett, hogy épp édesapámmal veszekedtem az ideális guminyomás értékén.
Ami azóta megmaradt, hogy 2-300 km-enként megállok, levegőzök, teázok, sétálok, szélvédőt mosok stb... Nekem így jobb, mindenki nyugodtabb a kocsiban. Senki nem panaszkodik, legfeljebb az elején értetlenkedik kicsit, de olyan ember még nem volt a kocsiban, akit ne győztem volna meg...
Littlerock
2012.04.11 13:56:14
@PeteSK: kis gonoszkodás némi egyetértéssel:
- a hátsó ülés kényelmét a 181 cm-es magasságommal is elbírom hosszabb távon, de lehetne jobb.
- az üléshuzat már 12 éve bizonyít a kocsiban... méretpontos, és nem drága
- a hangszigeteléssel nincs bajom, a kerekek zaja a jó abroncsválasztással kiküszöbölhető.
- ha kerreg a dízel, akkor benzinest kell hajtani, gázzal...
- az olajfogyasztásra sok esetben a Mobil olaj voltak a gyógyszer. A benzines esetében szó szerint összezuhan a dugattyú. Felső holtponton nagyot billen ezek után, és az "SR" motoroknál nem ritka az 5000 km-enkénti egy liter olaj utántöltésének szüksége.
- a hátsó ülés kényelmét a 181 cm-es magasságommal is elbírom hosszabb távon, de lehetne jobb.
- az üléshuzat már 12 éve bizonyít a kocsiban... méretpontos, és nem drága
- a hangszigeteléssel nincs bajom, a kerekek zaja a jó abroncsválasztással kiküszöbölhető.
- ha kerreg a dízel, akkor benzinest kell hajtani, gázzal...
- az olajfogyasztásra sok esetben a Mobil olaj voltak a gyógyszer. A benzines esetében szó szerint összezuhan a dugattyú. Felső holtponton nagyot billen ezek után, és az "SR" motoroknál nem ritka az 5000 km-enkénti egy liter olaj utántöltésének szüksége.
Littlerock
2012.04.11 21:06:24
@protézisesh: köszönöm, hogy felnyitottad a szemem, csak azt nem tudom, hogy a 100km-enként minimum 250-450 ft-s többletet ki fizette ki helyettem? Ki tekerte vissza a benzinkút számlálóját, csak nekem?
Esetleg nem jól mér a km órám, sőt, görbítem a téridőt, amikor közlekedek... Asszem küldök egy levelet a NASA-nak, mert olyan dolgot tudok, amire szükségük lehet...
Miért van az, hogy az ős 8-szelepes nyugodtan beleteker a 200-ba, pl az Iregszemcse utáni egyenesben? ahhoz pedig 6000 körüli fordulat kell.
Esetleg nem jól mér a km órám, sőt, görbítem a téridőt, amikor közlekedek... Asszem küldök egy levelet a NASA-nak, mert olyan dolgot tudok, amire szükségük lehet...
Miért van az, hogy az ős 8-szelepes nyugodtan beleteker a 200-ba, pl az Iregszemcse utáni egyenesben? ahhoz pedig 6000 körüli fordulat kell.
Már pont nem garanciális az autó, de azért ilyen hibának nem kellene előfordulnia. Kihez forduljak, keressek rögtön ügyvédet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Littlerock
2012.04.04 09:08:29
@novothauto: Szia Tibi! Vannak kivételek :) Egy volt kollégám az összes számlát elrakta minden tankolásáról. Bár ez valójában két okból történt:
1 - a munkahelyén áttételesen köze volt üzemanyagokhoz, és ezzel védte magát, ha esetleg megvádolnák.
2 - Egy francia dízele volt amit nem tudtak megjavítani semmilyen szervizben, még garanciaidőn belül, és elege lett. Vett egy Toyotát, és minden tankolásról elrakta a számlát, ha esetleg hasonlóan lakul az ügy.
de természetesen ez csak egy érdekes kivétel...
1 - a munkahelyén áttételesen köze volt üzemanyagokhoz, és ezzel védte magát, ha esetleg megvádolnák.
2 - Egy francia dízele volt amit nem tudtak megjavítani semmilyen szervizben, még garanciaidőn belül, és elege lett. Vett egy Toyotát, és minden tankolásról elrakta a számlát, ha esetleg hasonlóan lakul az ügy.
de természetesen ez csak egy érdekes kivétel...
Újszerű autót márkaszervizbe viszek, eddig rendben. De hova menjek, ha már nem köt röghöz a garanciafüzet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Littlerock
2012.03.29 12:40:45
@Littlerock: bocsi! háromnegyed milliárdos szorri!!
@bürokraták rémálma: hasonló amit írunk, de nem mindenkinek ment olyan jól a bolt, pedig volt olyan év, amikor 60 autó felett adtunk el ...
a volt főnököm meg a szerszámaimat meglátva, majdnem komplett szerszámos ládát követelt rajtam amikor felmondtam... Mondanom sem kell, az állapotuk négy év alatt nem sokat romlott.
@bürokraták rémálma: hasonló amit írunk, de nem mindenkinek ment olyan jól a bolt, pedig volt olyan év, amikor 60 autó felett adtunk el ...
a volt főnököm meg a szerszámaimat meglátva, majdnem komplett szerszámos ládát követelt rajtam amikor felmondtam... Mondanom sem kell, az állapotuk négy év alatt nem sokat romlott.
Littlerock
2012.03.29 12:49:00
@Pizza zabáló: az utolsó mondatod az komoly baromság. Az Octaviámban a Billstein lengéscsillapítók azok jó nagy sz*rok... mondjuk nem is VIKA...
de ha Márkaszervizben cseréltetem akkor kb 3x annyiból jön ki a műtét, még akkor is, ha magamnak elméleti munkadíjként felszámolok 10000 huf- költséget... Örülök, hogy van akire számíthatnak a márkaszervizben dolgozó autószerelők, mert nélküled már éhen haltak volna...
Van utángyártotból rossz minőségű, de a gyári az a gyár beszállítójától származó alkatrészt jelenti...
de ha Márkaszervizben cseréltetem akkor kb 3x annyiból jön ki a műtét, még akkor is, ha magamnak elméleti munkadíjként felszámolok 10000 huf- költséget... Örülök, hogy van akire számíthatnak a márkaszervizben dolgozó autószerelők, mert nélküled már éhen haltak volna...
Van utángyártotból rossz minőségű, de a gyári az a gyár beszállítójától származó alkatrészt jelenti...
Littlerock
2012.03.29 13:06:39
@Himoto: most látom csak, hogy majdnem félreérthetően fogalmaztam... nagy szerencse, hogy nem kötekedésnek vetted, mert bár más a tapasztalatunk a nyereség mértékéről, de a lényeg ugyanaz... a szerelő egy senki, a tulaj meg elcsodálkozik a világ működésén. Mindenesetre tartom magam ahhoz, hogy aki ezért felelős (az elmúlt 20 év) gazdaságpolitikájának alakítója, azt finoman, de meg kéne simogatni...
Az utóbbi időkben feltűnően sok Ferrari borult lángba. Mérnöki hiba vagy csak olasz trehányság? Esetleg buta tulajdonosok? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A márkaszervizben visszahőköltek a bedöglött motorú, cserébe vészesen vijjogó és a tetejét fenyegetően nyitogató, beteg Astra kabrió láttán. Hozzám került.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Littlerock
2012.03.22 12:00:29
@Manatwork: Értem én az iróniát, de én is csak voltam "grál lovag"... Amúgy ha benne van az ember egy szakmában, akkor látja ki kicsoda ott valójában...
Nehéz ügy az is, amikor egy ügyfél melldöngetve, ajtótcsapkodva akarja kifolyatni a véredet, aztán kiderül, hogy bár téged megalázott, de ő volt hülye...
@novothauto:
Tibi! te akkor vagy felületes, ha én királykisasszony (mondjuk annak csúnya lennék)
Nehéz ügy az is, amikor egy ügyfél melldöngetve, ajtótcsapkodva akarja kifolyatni a véredet, aztán kiderül, hogy bár téged megalázott, de ő volt hülye...
@novothauto:
Tibi! te akkor vagy felületes, ha én királykisasszony (mondjuk annak csúnya lennék)
Littlerock
2012.03.22 12:02:18
@klarky:
Szerintem már felfogtuk... aki meg később jön, az nem biztos, hogy mindent végigolvas... ne rugózz ezen, mert felesleges.
Szerintem már felfogtuk... aki meg később jön, az nem biztos, hogy mindent végigolvas... ne rugózz ezen, mert felesleges.
Littlerock
2012.03.22 17:43:50
@Polly-pudli-pötty:
@GRX:
A lehetőség adott. Írtok neki egy mailt, a gúgli megmondja a címet...
a verda önmagától ritkán gyógyul...
@GRX:
A lehetőség adott. Írtok neki egy mailt, a gúgli megmondja a címet...
a verda önmagától ritkán gyógyul...
Mitől jó egy épített motor? A drága alkatrészektől? Nem. A sok-sok köbcentitől? Nem. A számtalan munkaórától? Majdnem, de láttunk már kevés melóból csodás vasat és rengeteg időráfordítással készült gusztustalanságot is. Tatár Sándor gépe az ötlettől és a stílustól…..
Littlerock
2012.03.16 08:23:43
@stofilol: Hát senki nem tart vissza...
Fikázol, és az "én mit tennék" dumával jössz.
Ja, hogy te már álltál olyan ember mellett a buszon, aki ezt jobban tudja...
Leborulok nagyságod előtt vazzz....
Fikázol, és az "én mit tennék" dumával jössz.
Ja, hogy te már álltál olyan ember mellett a buszon, aki ezt jobban tudja...
Leborulok nagyságod előtt vazzz....
Littlerock
2012.03.16 08:33:37
@nofatchx: Én azt nem értem hogy mit is akarsz kérdezni tulajdonképpen. Bármilyen kialakítású egy hátsó felfüggesztés, a lánc feszessége ki-be rugózáskor mindig változik. Ha jól olvastam a blokk mögött van a a forgáspont, a kerék meg ugye ahhoz számítva egy fix sugarú köríven mozdul el. Ha a kis lánckerék a forgáspontban lenne (kissé nehéz megoldani, de nem lehetetlen) akkor lehetne állandó feszességről beszélni.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz