Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Weindochnicht

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Honnan a sok tapasztalat a rengeteg káresettel, amikor szinte minden sofőrszolgálat azzal dicsekszik a honlapján, hogy sosem törtek még össze ügyfélautót? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
A mai poszt nem arról szól, hogy melyik bajnokságban jobb menni, hol van nagyobb sport-, vagy éppen élvezeti értéke, de még arról sem, hogy melyikben nagyobb az őstehetségek aránya. A nézőknek semmi sem jó. Hiába volt példátlan küzdelem az Országos Rallye Bajnokságban, és…..
Weindochnicht 2011.09.28 18:21:45
Csak most olvastam a cikket, remélem még olvassa valaki a hozzászólásokat.
RTE vs ORB: összehasonlításképpen meg lehetne nézni pl. az idei Peugeot-Vác ralit, ahol az első 15 autó csak tesztelni volt az ORB-ből. Ott volt Pethő, Asi, meg mások is. Ugyanazon a pályán. Össze lehet hasonlítani a kanyarvételeket is, amikor a két mezőny ugyanazon a versenyen meg. Pl. Bükfürdőn egy jobbos belső íven álltunk: belül 60 centi széles 40 centi mély árok, aztán partoldal. Janika úgy jött, hogy a 207-es jobb első kereke fullon bent volt az árokban. De az ORB mezőnyből mások is behúzták az autót. Utánuk jött az RTE, ahol az autók ároktól kb 30-40 centire mentek el teljesen más íven. Az ORB mezőny alig ment keresztbe, az RTE-ben meg minden harmadik autó.

Én egyébként abba a nézői kategóriába tartozom, aki szereti, ha keresztben mennek az autók. RTE-ben azt látom, hogy nyomják neki, had menjen keresztbe, ORB-n meg időre mennek. Valamint RTE-ben látványosabb a géppark: rengeteg Lada, sok BMW, Mitsu, pár elsőkerekes valami.

Arra szoktam gondolni, hogy ha én lennék a király, aki megmondja milyen legyen a rali, akkor betiltanám az elsőkerekes autókat. Elsőkerekes autó csak N-es lehetne. Azon lehetne tanulni. Az összes többi (A-s, R2, R3,...) meg összkerekes vagy hátsókerekes. Összkerekes inkább kizárólag turbóval (mint a WRC-k), mert ezek az S2000-es szépek, meg jók, de az erőhiány miatt a kanyarokban legtöbbször elsőkerekesnek hatnak (aszfalton). Esetleg az S2000-esek kerékméretét csökkenteném, mert így látványra kb olyanok tapadós aszfalton, mint egy N-es Swift.