Adatok
tucsokeshangya
0 bejegyzést írt és 5 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Attila megtapasztalta a MÁV rugalmatlanságát, hiszen úgy járt, mint a viccbeli nyuszika, akit végül is azért vertek meg, mert nem volta rajta sapka. Attilát persze nem verték meg, csak azon akadtak fenn a kalauzok, hogy Ő Hajdúnánás-Vásártér megállóban szállt fel, míg a bérlete…..
Egyre többször vetődik fel az igény, hogy a MÁV által okozott késésekből eredő károkért járjon valamiféle kártérítés. A jelenlegi szabályozás szerint a MÁV csak a hely- és pótjegyes vonatok (pl. InterCity) késése miatt fizet kompenzációt, de ez is kimerül főleg a…..
tucsokeshangya
2011.10.23 20:33:12
@vanek ur:
Persze, hogy nem egyszerű, ma már semmi sem egyszerű, csakhogy ez van, ezzel számolni kell. A baj az, hogy a menetrendet mindig az előző évire húzzák rá, mert így egyszerűbb, nem kell gondolkodni, mert az már munka lenne...
Szerintem arról van szó, mint az állami cégek mindegyikénél: a fizetést akkor is kapják, ha a "tavalyi menetrenre húzzák rá az ideit", minek hozzá agyalni, gondolkodni, az fárasztó.
Vasutas berkekben terjedt el ez a mondás:
Csak azzal a problémával kell foglalkozni, ami magától nem oldódik meg! Ehhez nincs mit hozzáfűzni, ez minősíti egyes vasutasokat.
Persze, hogy nem egyszerű, ma már semmi sem egyszerű, csakhogy ez van, ezzel számolni kell. A baj az, hogy a menetrendet mindig az előző évire húzzák rá, mert így egyszerűbb, nem kell gondolkodni, mert az már munka lenne...
Szerintem arról van szó, mint az állami cégek mindegyikénél: a fizetést akkor is kapják, ha a "tavalyi menetrenre húzzák rá az ideit", minek hozzá agyalni, gondolkodni, az fárasztó.
Vasutas berkekben terjedt el ez a mondás:
Csak azzal a problémával kell foglalkozni, ami magától nem oldódik meg! Ehhez nincs mit hozzáfűzni, ez minősíti egyes vasutasokat.
tucsokeshangya
2011.10.24 08:33:15
@vanek ur:
"A legtöbb bajt az ideiglenes (illetve annak mondott) sebességkorlátozások okozzák, ezeket nem lehet figyelembe venni a menetrend tervezésénél"
Már miért ne lehetne! Nézzük meg pl. az elmúlt években egy adott vonalon mennyi átlagos késést okoztak az ideiglenes lassújelek.
"A legtöbb bajt az ideiglenes (illetve annak mondott) sebességkorlátozások okozzák, ezeket nem lehet figyelembe venni a menetrend tervezésénél"
Már miért ne lehetne! Nézzük meg pl. az elmúlt években egy adott vonalon mennyi átlagos késést okoztak az ideiglenes lassújelek.
A múltkori vitánkon felbuzdulva, ma újabb témát szeretnénk áttekinteni, mégpedig azt, hogy vajon járjon -e ingyenes vasúti (BKV, volán) jegy-, vagy bérlet az álláskeresőknek? Manapság ugyanis drága a közlekedés, s sokszor csak egy-egy távolabbi városban van lehetőség…..
tucsokeshangya
2011.10.08 20:01:30
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Szélmalom harcot folytatok néha én is a saját kenyéradómmal. Egy kollágám szavait idézve: élj úgy, hogy neked jó legyen!
Vagyis nincs más megoldás, állandó harcot folytatni, küzdeni, megoldani, hogy nekem jó legyen...