Adatok
dollarka
0 bejegyzést írt és 8 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Még ma is vehetsz autót hitelre, nem is kell hozzá sok pénz. Mi mindent kiszámoltunk helyetted.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
dollarka
2012.03.13 14:19:52
Emberek, mi történik a Totalcarral? Se egy új teszt, se egy új autódoki/olajdoki/nepperűző tanács? Ez nagyon szegényes már legalább egy hete
Ha ön a címben jelzett mondattal az ajkán alszik el minden este, akkor ne kattintson, ez nem az ön autója. Akinek prémiumtermék kell, az legyen hajlandó áldozni is rá. Mert akkor jó, még így, hétévesen is. Mai cikkünk blogposztja...
Hogy ne tűnjek szemétnek, vállalom: aki ötszáznál több VDA-hasábot bepakol egy teljes pótkerékkel rendelkező i40 kombi csomagtartójába, megkapja tőlem sörben az ötszáz liter feletti részt. Mai cikkünk blogposztja...
dollarka
2012.01.06 12:39:58
@kultúrpesszimista:
Lehet, hogy túlzó volt ez a mondat. Elismerem. De azért nem alaptalan. Tény, hogy sokszor egy szaros emblémát fizetsz meg. De bizony azért ha megnézed az árakat, nem véletelnül vannak olyan modellek, amelyek tartják az árukat és vannak olyanok, amelyek nem érnek semmit pár évesen. Elismerem, japán autó párti vagyok, de sok európai és amerikai modell is tetszik. Szubjektív dolog. Viszont nem tudom megérteni, hogy van olyan ember a földön, aki ezt a kocsit veszi meg, amikor azonos áron komoly, értéktartó, több évtizede jó minőségű márkák közül is válogathat. Ha lényegesen olcsóbb lenne, akkor igen. Az már komoly érv lehet. De milyen duma az, hogy jobb minőségű, mint a japánok, a németekkel meg azonos? Ilyet leír valaki, aki elvileg autókat tesztel? Nóóóórmális?
Lehet, hogy túlzó volt ez a mondat. Elismerem. De azért nem alaptalan. Tény, hogy sokszor egy szaros emblémát fizetsz meg. De bizony azért ha megnézed az árakat, nem véletelnül vannak olyan modellek, amelyek tartják az árukat és vannak olyanok, amelyek nem érnek semmit pár évesen. Elismerem, japán autó párti vagyok, de sok európai és amerikai modell is tetszik. Szubjektív dolog. Viszont nem tudom megérteni, hogy van olyan ember a földön, aki ezt a kocsit veszi meg, amikor azonos áron komoly, értéktartó, több évtizede jó minőségű márkák közül is válogathat. Ha lényegesen olcsóbb lenne, akkor igen. Az már komoly érv lehet. De milyen duma az, hogy jobb minőségű, mint a japánok, a németekkel meg azonos? Ilyet leír valaki, aki elvileg autókat tesztel? Nóóóórmális?
dollarka
2012.01.07 19:20:53
@titkosgyilkos:
Igazad van. De sajnos nem csak stilisztikai gondok, hanem tartalmi problémák és kuszaságok is vannak benne. Ráadásul elképesztően szubjektív és nem objektív. A kezdetektől Totalcar olvasó és néző vagyok és maradok is, de azért megválogathatnák, hogy kivel iratnak cikket. Vagy legalább Winkler főnök Úr átnézhetné, mi megy ki. Ez a cikk nem ide való.
Igazad van. De sajnos nem csak stilisztikai gondok, hanem tartalmi problémák és kuszaságok is vannak benne. Ráadásul elképesztően szubjektív és nem objektív. A kezdetektől Totalcar olvasó és néző vagyok és maradok is, de azért megválogathatnák, hogy kivel iratnak cikket. Vagy legalább Winkler főnök Úr átnézhetné, mi megy ki. Ez a cikk nem ide való.
Nem szerettem soha igazán a japán autókat, de mindig tudtam, hogy a 90-es években olyan autókat csináltak, amelyekhez nem kellett 3-400 ezer kilométerig komolyabban hozzányúlni. Vezérműláncosok, D.I D. kétsoros lánccal, egyszerű, de megbízható elemekből épített…..
dollarka
2011.12.14 21:13:19
És akkor a sok unalmas, drága sportautó után nézzünk egy kis közszolgálatot. És értsük meg végre a Gymkhanát – Magyarország jelenlegi legmenőbb raliversenyzője segítségével. Előző adásaink: BMW M5, Bódi Sylvi, Velodrom – tctv3 2. adás Nissan 370Z vs…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz