Regisztráció Blogot indítok
Adatok
csubakkapákó

0 bejegyzést írt és 124 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az Egyenlítő blog névtelenséget kérő informátora szerint 70 ezer forintért vásárolt vodkát a miniszterelnök informális tanácsadója, Habony Árpád a törzshelyén, a Véndiákban. Úgy tudjuk, a Szerb utcai lakásától pár lépésre lévő vendéglátóipari egységben 30 ezres…..
A Formula Studenttel kapcsolatos híreket mindig szívesen vesszük: készült már menetpróba, követjük a legfrissebb fejlesztéseket bemutató eseményeket, de a pályanapunkon is megfordult már a BME együlésese. Hogy is ne lehetne szeretni, hiszen ezek a srácok minden második kisgyerek…..
csubakkapákó 2014.12.31 12:53:06
@Rónarider: ez a 17 ez komoly? Ma a SZE-n (de gondolom máshol is lehet ilyen a TVSZ-ben) bármely adott tárgyból a 6. elégtelen automatice hallgatói jogviszony megszűnésével jár. Na jó asszem, van még egy utolsó rektori méltányossági, de nem tudom az számít-e ilyenkor. A véleményem pedig nem túl fényes a magyar felsőoktatásról: rengeteg szar és szarul (valszeg eredetileg doktori értekezésnek) megírt, hibáktól hemzsegő jegyzet, rengeteg elavult dolog, gyakori közöny az oktatók részéről és egyre több olyan oktató, aki bsc után marad az egyetemen, msc majd doktori iskola, közben már tanít, aztán ott öregszik meg. Olyan munkahelye, ahol gyakorlati tudásra is szert tehetett volna, ahol komoly körülmények között kellett volna helytállni közben meg sosem volt de elkezd jegyzeteket írni. Nemzetközi szinten nem is jegyzik sehol sem a magyar felsőoktatást.
Említettem már, hogy nyáron Németországba, Freitalba költöztünk. Van tennivaló bőven a költözéssel, berendezkedéssel kapcsolatban, így nem nagyon maradt időnk haverkodni. Annak viszont igen megörültem, amikor a Voyager-cikk megjelenésének másnapján a Kaufland parkolójában…..
Rendszeres olvasóink közül talán sokan emlékeznek még Aoki Kunio történetére. A japán világutazó kettőötvenes Suzuki Djebeljével átmotorozott többek közt Szibérián, Ukrajnán és Románián is. Magyarországra érve a Király utcai hostelben szállt meg, ám motorját reggelre…..
csubakkapákó 2014.01.22 11:12:57
@srank: te naponta nézegeted? úgy látom, teljesen hiába :-)
csubakkapákó 2014.01.22 13:52:30
@323: nem baj, te legalább nagyon-nagyon okoska vagy, szépségideál mi? mégha tudnál értelmezni 4-5 összetett mondatot, ami elvileg az anyanyelveden íródott....de ne nehogy megerőltesd magad, még a végén kilövi a varánusz azt a nyamvadt 3 isolator gyertyát a nagy erőlködésben :-)
csubakkapákó 2014.01.22 13:59:23
@Ámond Pista: látom, 1-2 hasonszőrűhöz hasonlóan itt, te sem álltál sorba, amikor a humorérzéket osztogatták; de ne ess kétségbe, egyszerű a gyógyír: kerüld az érintkezést az emberekkel. Nekik is jobb lesz :-)
Több mint két évvel vagyunk a magánnyugdíj-pénztári rendszer szétverése után. A Ténytár a kezdetektől nyomon követte a változtatásokat, így most a megmaradt magánnyugdíjpénztárak 2013-as hozamainak nyilvánosságra kerülése apropóján összegezzük, ami az elmúlt három…..
csubakkapákó 2014.01.13 20:31:01
@röhögő: minden törvény annyit ér, amennyit betartanak belőle (főleg, aki jogosult meghozni)
DE ha még mindig ragaszkodsz a törvény szövegéhez, akkor repeat it please és értelmezd: ne a kormányon akard bevasalni a lenyúlt pénzeket, hanem az alapon (manyup pénztáron, akivel szerződve voltál) elvégre is a törvény szövege szerint ők felelnek érte nemdebár?
természetesen utóbbi mondatom az irónia szüleménye, különösen a "bevasalni" és "a kormányon" szavak vélt vagy valós összefüggésének elvbéli lehetetlenségét :-)
A suttogás határán egyensúlyozó lágy, alázatos hangon beszél hozzánk a tolmács, miközben Weiss Manfréd egykori birodalmába, a Csepel Művekbe hatolunk be. A régi vágású ipartelepen nagy vasdarabok között keresi útját a busz, rozsdás hullámlemezből épült csarnokok mellett…..
csubakkapákó 2013.11.28 10:10:55
@СubE: "bugyiszagolgató fél-autisták" ezen felsírva röhögtem!!! Fáj-nem fáj (japánoknak, japán fanoknak) de azért ebben van van igazság rendesen, mégha nyilván nem igaz minden japánra sem. Ami engem illet, én simán vágom Cube humorát :-))
Kevesen tudják, de itthon is készülnek kézzel összeszerelt (ez fontos, ott is csak ezt látjuk!) motorok,kis darabszámban, igaz pont 2x ekkorák és dízelüzeműek; sőt továbbmegyek,: a soron előállított belsőégésű motorok előállításában is rengeteg kézi munka van :-) Shadowbull-t pedig én sem tiltottam volna ki - még bőven a kultúráltság határain belül volt, olyan, mint amikor egy vitában végképp kifogysz az érvekből és odabaszol egyet....nem mondom, néha ez is jólesik :-)
Így két nap után már ki merem jelenteni, hogy Japán az én gyomromnak kissé túl cuki. Az egy dolog, hogy a mindenhonnan támadó cukipofa állatkák után egy mezei Hello Kitty-s kipufogóvég már megkönnyebbülésként hatna, mert a cukiságok reklámtáblákról bandzsítanak rád…..
csubakkapákó 2013.11.20 22:13:56
Kedves Stump András: ha már rá vagy kattanva a retró olajos kannákra, irány a louis, nem kell ezért jappánig elfutni(nem reklám):
www.louis.de/_20b693e5b14bdb57a1f1c5cbd475deaf6d/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10038243
van ám hajtóműolaj-család is:
www.louis.de/_20b693e5b14bdb57a1f1c5cbd475deaf6d/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10038154

Egy dolgot: ami engem illet, az új autók rohadtul nem érdekelnek -csömöröm van tőlük, ez szakmai ártalom - de viszont a régiek, vagy a sok beszerezhető hasznos vagy haszontalan (ki-ki döntse el maga)autós gadget már annál inkább.
Ötlet: mi volna, ha arra kalapolnátok össze egy rahedli pénzt, hogy ilyen témakörben szpottoljátok keresztbe-kasul Japánt? Vagy mondjuk paralell körbejárni a kei-car, belpiacos mocik, robogók szürkeimport témát? el nem hiszem, hogy itthon ne lenne rá kereslet.
Látom, titeket is nagyon vonz ez az egész téma - no jó, titeket az új autók is, no meg lássuk be, erre könnyebben akad szponzor. Azért érdekes volna, szerintem nem csak nekem.
csubakkapákó 2013.11.21 08:17:36
@Rocko-: b+, tudom hogy nem az olajért mentek ki :-)))))), a szpottolás meg mint külön, célirányos tevékenység, külön túrán még eredményesebb és nem utolsó sorban számomra érdekesebb volna :-)
csubakkapákó 2013.11.21 21:51:50
@Rocko-: van benne igasság... nem a szpottolást kell kárpótolni(nyilván önként, kedvtelésből teszik a srácok, hál' istennek) hanem PONT ARRA KELLENE a lóvé, hogy ne a márka (nissan, toycsi stb) fizesse a spászrájzét a célirányos és 100 éve ugyanolyan ausstellungra, hanem más szponzoroktól szedjünk össze lóvét a minket érdeklő kirándulásra, ahol ha futja, akkor 2 hétig villanyos kerekesszéket meg benzinmotoros fogkefét fotózok meg nyomok a olvasó acába, mert az érdekli - ha már van olyan elvetemült és a japán posztokat olvassa és szereti. Csak arra akartam utalni, megérné a totalcaros srácoknak a fizetett repjegy+hotel autóskiállításokon kívül csak simán beleugrani a nagyvilág autóséletébe megnézni, vajon mi érdekelhet minket: főképp a használtpiacról, kei car-ok, extravagáns robogók, sosem látott sok-, vagy kevéskerekű akármik? Vagy ez csak engem érdekel?
Belsőség Játékország ez 2013.11.20 06:24:39
Amikor végignéztem, hogy három, talpig láthatósági színű, sarkvidéki kabátba öltözött ember, világító gumibotokkal az utcáról a mélygarázs felé irányít egy nem túl nagy furgont, megértettem, miért olyan alacsony a munkanélküliségi ráta Japánban. És ezek a csávók…..
A harmincharmadik emeleten szürcsölöm a frissen főzött zöld teát. Szól a Tankcsapda, hirtelen ez került a kezem ügyébe, hogy felpörgessen. Felismerések éjszakája ez: nemrég tapasztaltam meg, milyen az, amikor gombnyomásra meleg vízsugár veszi célba a csupasz seggemet, rájöttem,…..
csubakkapákó 2013.11.19 15:27:33
@SwedishRunner: mert szerinted a wikipedian csak hülyeséget hordott össze több ezer ember közel 300.000 (csak magyar)szócikkben ?
Belinekljek neked kapcsiból 5 cikket, aminek már a második mondatát nem fogod tudni értelmezni, és nem azért mert hülyeség, vagy hülye írta, csak éppen nem éred fel ésszel és hidd el nem lennél vele egyedül és megbántani sem akarlak.
Az viszont nettó baromság, hogy a wiki nem alkalmas hiteles forrásnak.
Hát, feladtam a küzdelmet. Megvettem, imádtam, megadtam neki mindent. Elszédítetted a fejemet, S én eléd szórtam mindenemet. Sálat, pulcsit, nejlon harisnyát, És csuda, csuda gyöngyöket. (Hungária - Ciao, Marina) Egy ideig ennél csak rövidebb motorom lesz Persze eljön az…..
Napjaink új autója frissen importált használt. Mire cserélik a magyarok húsz éves romjaikat? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
csubakkapákó 2013.09.26 21:13:01
Dani, tisztázzunk néhány dolgot:
1. "A Közigazgatási Elektronikus Szolgáltatások Központi Hivatala (KEKKH) nyilvántartásból kiderül, az elmúlt években rengeteg nagyon régi autót vontak ki a forgalomból. Lehet, hogy a kispénzű vásárlók zöme végre megelégszik egy olyan kocsival, amit valóban meg is engedhet magának?" Mi itt az összefüggés? Régi autót nehezebben enged meg magának az ember? Drágább megvenni? Vagy fenntartani? Miért olcsóbb egy újabb? Hol a határvonal és főleg felhasználás céljától (városba/ingázni/országot járni) függően? Vagy félreértettem? A régi egyértelműen csak drága, drágább lehet? És a befektetett tőke, majd adott futásteljesítményre a ROI? Az új (újabb) biztosan olcsóbb?
2. "Hozzátehetjük, húsz év felett elsősorban azok a kocsiknak marad meg a rendszáma, melyek az átlagosnál jobb műszaki állapotban vannak. Ezek a hobbijárművek ritkábban jelennek meg a forgalomban, tovább egyenlő kisebb szennyezés, tovább egyenlő kisebb biztonsági kockázat." A mondat első felével egyetértenék - ha (legalább részben) valóban így lenne. Ez azért jelentősen országrész és pénztárca-függő. Szerintem mi még bőven nem tartunk ott, hogy a 20 évesnél öregebb autó nálunk automatikusan hobbijárművet jelentene. Egy öregebb, "környezetszennyezőbb" jármű részvétele a forgalomban nem jelent egyértelműen nagyobb terhelést a környezetre nézve. (főleg a sokasághoz viszonyított számarányukat és az általuk megtett kilométereket és közben elfogyasztott üzemanyagot figyelembe véve, lsd. kétütemű mizéria anno) A régi járművek súly/teljesítmény/fogyasztás aránya egy dolog; az új autók nehezebbek,sokkal több a fogyasztó, a kényelmi extra stb. gyakran 2x nehezebb egy modell, mint az elődök, fajlagos teljesítményük és erre vetített fogyasztásuk súlyukat figyelembe véve korántsem forradalmi, arról nem beszélve, hogy ezeket a gépeket általában jobban megküldik (átlagosan gyorsabban haladnak velük), mint az öregebb jószágokat. Ergo az üza fogyasztás még kedvezőtlenebbül alakul/100 km, mint a régebbi modelleknél. És ugye a katalógusadatokat nemhogy megmosolyogjuk, hanem már el sem nagyon olvassuk, ugye?
2/b Biztonság? Hiába a modernebb anyagok, aktív-passzív védelmi berendezések hadserege, a nagyobb súly és az átlagosan nagyobb sebesség (ütközésnél főleg) akár hátrány is lehet. Nem vitatom a fejlődést és a modern technológia előnyeit, de szerintem azért nem olyan kockázatos dolog öreg(ebb) autóval közlekedni, hogy egyből végrendeletet kellene írni az utakra merészkedés előtt - hiszen nyilvánvaló, még mindig 99%-ban rajtunk múlnak a dolgok, nem a seggünk alatt lévő technikán.
A következő pedig nem kötözködés, csak meglepett: 91e Lada? 31e Trabi?? Hol vannak ezek a Ladák, Trabik? Hónapszámra nem látni egyet sem az utakon, vagy ennyi veterán/youngtimer állna gondosan M-zárolva a jól fűtött (vagy csak szimplán száraz) magyar garázsokban? Remélem, hogy így van, mert akkor itt nagyon sokaknak igen jól megy, szerencsére...Nem tévednek itt a hatóságok? :-)
Április 12-e a Felvidékről kitelepített magyarok emléknapja. Arra ösztönöz minket ez az évforduló, hogy szembenézzünk a közelmúlt történelmének egyik fájdalmas és érzékeny témájával. Meg kell ezt tennünk, folyamatosan. Ma már nem gond 1848. március 15-e vagy 1956 októbere…..
csubakkapákó 2013.04.13 13:13:41
@...elmúlik...: ez pontosan így van! és amíg nincs egy elrettentő erőkkel bíró hadseregünk, addig bárki a pofánkba röhöghet, ahogy meg is teszik. Az igazság az, hogy tehetetlenek vagyunk.
A milánói dizájn héten mutatták be a helyi ipari formatervezők egyik új produktumát, a Cykno ebike-ot. A 26 kilós szerkezet az első benyomások alapján inkább néz ki motornak, mint kerékpárnak. A vastag kerék, a nagy lámpa, és a vaskos váz azonban a tervezők szerint legfeljebb a…..
csubakkapákó 2013.04.12 23:08:41
@Romkocsmák félhomályában merengő, félázsiai BPBP: nem olyan nehéz az, hidd el, az egykezes súlyzómra 20 kg-ot szoktam rakni, és ez még csak nagyon amatőr szint :-)
Adásunkat megszakítjuk, csapataink harcban állnak! A HírTv jól visszavágott a német közszolgálati csatorna gyerekhíradójának! Hogy az is értse, miről van szó, aki már annyira besonkázott, hogy már tormásat böffent csak aktuálpolitika helyett, annak foglaljuk össze azért az…..
Kőbájker kollégánk, a Robogó blog gazdája Debrecenbe indult az ítéletidőben, és semmi oka nem volt az aggodalomra, hiszen az autópálya-kezelő honlapja az M3-ason nem jelzett problémát. Ilyen lenne a tökéletes állapotú autópálya? Tegnap az M3 tökéletes állapotban volt.…..
csubakkapákó 2013.03.16 16:11:36
@rekspeiler: nálad a pont!
szintén kisalföldi lévén, az általad említettek nekem is feltűntek.
Egyébként ismét bebizonyosodott, micsoda kézivezérlés folyik itt: máskor, ha a Náncsi néninek megdöglik a tyúkja, a retekklub meg a telaviv2 élő műhódos riportot készít 5 percenként...tegnapelőtt és tagnap gyakorlatilag több tízezer jármű vesztegelt, pl. Győr (140-ezres város) Bp.-Bécs irányban egy az egyben megállt, senki sehová, de a fenti csodamédiumokon nyugodtan ment az ausztrália meg a zindiánadzsónsz...mégcsak annyit sem tettek, hogy infókkal segítették volna a népeket, pl. hová kell vinni a segítségkaját-piát, merre nem menj még a városon belül se stb. stb...szégyen gyalázat, hogy leszartak mindenkit, ha meg utasításra tették ( ha nem beszélnek róla, nem tudósítanak róla, akkor nem látszik a csőd ugye nertársak?) akkor dögöljenek meg. A Hírtv meg az Atv meg a többi szutyok sem tudosított semmit...
Van haszna, ha balesetes videókat nézeget az ember. Bevallom, én szoktam, még motorozás előtt is. Hogy miért? Hogy ne legyek hülye. Jól látható ezeken, hogy milyen tipikus hibákat szoktak véteni. Én is hibáztam már sokszor, egyszer meg is fizettem érte: azt hittem, megadják a…..
csubakkapákó 2013.01.02 09:57:09
@Moan: maximálisan egyetértek! Túrán, de elég, ha csak 2-en motoroznak együtt, nagyon fontos, hogy a SAJÁT tempódban haladj, még ha le is maradsz. Csak azért, hogy együtt maradjunk másokkal - akik nálunk nagyobb tempóval haladnak - nagy kockázatot vállal az ember, ha neki sok az a tempó. És igen, ettől még lehet együtt motorozni, ami nem feltétlenül jelenti azt, hogy egymás seggében lihegve kell haladni.
Tíz ok, amiért ki nem állhatom Semjén Zsoltot Puzsér Róbert | 2012-12-11 03:40:26 | Módosítva : 2012-12-11 03:40:36     1. A KDNP. Semjén egy olyan párt elnöke, aminek nincs társadalmi támogatottsága, nincsenek szavazói. A KDNP frakciója Orbán nélkül csak turistacsoportot…..
csubakkapákó 2012.12.20 20:39:53
@Vrogoarrr!: full rispect neki, most fején találta az szöget!!
csubakkapákó 2012.12.20 19:10:35
@ommm: hát cukinak tényleg nem cuki...viszont olvastam régi forrásokat, nagy, kifejlett pl. rétisas simán elvitte az őzgidát, gödölyét, akár kutyát stb. ez a kisfickó a videón, na ő sem lehetett 7-9 kg.-nál több, simán zsákmánynak nézhette egy ekkora madár és bármilyen furcsa, egy több, mint 2 méter szárnyfesztávú repülő melegvérű képes is rá. Mindemellett nem vices, de énmellőlem sosem vitte volna el, ugyanis én ennyire sosem hagytam egyedül/őrizetlenül a gyekeimet, amíg kicsik voltak, mostmeg a grizzly sem nagyon vinné el őket ... inkább sírva hozná vissza mindegyiket..:-D
Három éves lehettem, még az óvoda kisszékeit koptattam és paradicsomos káposztát tömtem a fejembe. A lelkem mélyén már akkor is motorbuzi voltam. Tolna mellett volt egy krosszpálya, helyi erők által létrehozva. Az egyik versenyző faterja a TSZ-ben volt sofőr, remek…..
TComment Átmeneti kellemetlenség 2012.12.19 06:04:49
Csak bő egy évig kerüljük el Budapest belvárosát, vagy akár le is takarhatjuk a térképen? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...