Adatok
rancidx
0 bejegyzést írt és 19 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Kivételesen nem egy konkrét termék, hanem az áruház "családbarát" intézkedéseit kihasználó nem vásárló vendégekkel szemben emelte fel a billentyűzetét Magnus Heron. Szerinte el kellene gondolkodnia az IKEA-nak, hogy mennyiben járul hozzá a kulturált bútorvásárláshoz, hogy a…..
rancidx
2011.12.14 11:01:59
@Rosszindulatú Vászka: Biztos, én rühellem az ikeát, meg a céltalanul bolyongó és tülekedő népséget.Ha a feleségem beszerezni akar vmi nagyobb bútorféleséget, akkor elviszem, én át az Árkádba, ha végzett, akkor telefonál, h menjek érte és fizessem ki, majd cipeljem le a cuccost a kocsiba. Talán a skandináv sajt, meg a daim csoki, ami valamennyire is vonz az ikeában.
rancidx
2011.12.14 13:09:21
@online távmunkás: A budaörsi ikeában nem is garázdálkodnak nyugdijas-panelproli hordák. Nem tudnak olyan könnyen odajutni. Nem vásárló, csak bámészkodó ráérős gyerekkocsis lakótelepi anyukából is kevesebb van.
Lakótelepek elérhető közelségébe csak tescot, auchant, vagy cba-t kell tenni. Olyan áruházakat, ahol a prolik és a nyugdijasok ugyse vásárolnak csak bámészkodnak, azt nem, mert a valódi vásárlóközönség kedve elmegy.
Lakótelepek elérhető közelségébe csak tescot, auchant, vagy cba-t kell tenni. Olyan áruházakat, ahol a prolik és a nyugdijasok ugyse vásárolnak csak bámészkodnak, azt nem, mert a valódi vásárlóközönség kedve elmegy.
rancidx
2011.12.14 13:19:19
@ekat: nem, a tömeg és tülekedő, de nem vásárló prolik zavarnak. Tesco és tesco közt is van különbség, az ikeától nem túl messze ott a Fogarasi úti, az egy proli és csövestenyészet, kosz-szemét, minden széttúrva. Van olyan tesco is, ahol nincs közvetlen közelben lakótelep, az kulturáltabb egy fokkal.
Arra próbáltam csak kilyukadni, hogy a nem célközönség kellős közepébe kár ilyen áruházat tenni, mert ugyse nagyon költenek ott és azokat zavarják, akik meg költenének.
Arra próbáltam csak kilyukadni, hogy a nem célközönség kellős közepébe kár ilyen áruházat tenni, mert ugyse nagyon költenek ott és azokat zavarják, akik meg költenének.
Jól tippeltünk, azért kapja a MÁV az 5 milliárdot. A kormány kifizeti a MÁV Cargo eladásából a vasutasoknak járó privatizációs bevételt - erről írt alá nyilatkozatot Orbán Viktor miniszterelnök és Gaskó István, a Vasúti Dolgozók Szabad Szakszervezete (VDSZSZ) elnöke…..
rancidx
2011.12.01 16:29:48
@diotoro10: Az államadósság közvetlenül érint minden állampolgárt a zsebén, a munkáján keresztül, ezek a köcsög bakterok meg akkor is megkapják a lóvéjukat, ha idén 2x akkora lesz a vasút vesztesége. Pl a vasútnál volt fizetéscsökkentés, tömeges elbocsátás, béremelés évekre befagyasztása, vagy olyan, hogy hónapokig ne kaptak volna fizetést? Mert más vállalatoknál ez van, ha veszteséges,?
Ezenkivül a magyar cégek nagy része privatizálva lett, érdekes módon csak ezek a rohadék vasutasok kaptak pénzt belőle
Ezenkivül a magyar cégek nagy része privatizálva lett, érdekes módon csak ezek a rohadék vasutasok kaptak pénzt belőle
rancidx
2011.12.01 16:31:43
@diotoro10: Akkor a többi állampolgár diszkriminálva van a vasútasokkal szemben, hisz ők egyrészt kapnak a privatizációs bevételből+ugyanazt megkapják állami szolgáltatásként mint a rendes emberek.
A héten Szarvas Ferenc, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója is elismerte, hogy a vasút ma drága és hogy majdnem annyiba került egy utazás vonattal, mint kocsival. Ezt az állítást mi is meg tudjuk erősíteni, s akkor fel is tennénk a kérdést: Vajon jó ötlet lenne -e az…..
rancidx
2011.10.17 09:31:08
@Zabalint: Vasúti dolgozóból én még csak alkeszt, kleptománt, öntudatos munkaundorost és ezek tetszőleges kombinációit láttam:)
rancidx
2011.10.17 13:20:48
@Valós Kilométer: "bővíteném a MÁV-ot/HÉV-et"
Miből bővítenéd? Ha az adóinkból bővitenék is ezt a két szarkupacot, akkor azok csak nagyobb szarkupacok lennének, még több lenyúlással.
A magyar államra és a magyar állam cégeire jóérzésű ember lyukas 2 fillérest se merne bizni, ha nem lenne kötelező.
Sokkal egyszerűbb lenne, ha a BKV-t, MÁV-ot hagynák végre bedőlni, a használhatóbb részeket meg piacra dobnák.
A munkába járási támogatást az állam ösztönzi kedvezményekkel, na vakon miért? nem szivjóságból, hanem, mert a támogatás ára úgyis megjelenik a cég termékeiben, a vevők ezt kifizetik (ergo ismét mindenki fizet a mávért bkvért) ,ebből adóbevétel is van és a polgár meg igénybe veszi a hulladék máv és bkv közlekedést.
Őrült közpénzek folynak el a mávnál, függetlenül az aktuális kormányoktól és amig magánkézbe nem kerülnek ezek a trágyadombok, addig ez nem is fog változni.
Miből bővítenéd? Ha az adóinkból bővitenék is ezt a két szarkupacot, akkor azok csak nagyobb szarkupacok lennének, még több lenyúlással.
A magyar államra és a magyar állam cégeire jóérzésű ember lyukas 2 fillérest se merne bizni, ha nem lenne kötelező.
Sokkal egyszerűbb lenne, ha a BKV-t, MÁV-ot hagynák végre bedőlni, a használhatóbb részeket meg piacra dobnák.
A munkába járási támogatást az állam ösztönzi kedvezményekkel, na vakon miért? nem szivjóságból, hanem, mert a támogatás ára úgyis megjelenik a cég termékeiben, a vevők ezt kifizetik (ergo ismét mindenki fizet a mávért bkvért) ,ebből adóbevétel is van és a polgár meg igénybe veszi a hulladék máv és bkv közlekedést.
Őrült közpénzek folynak el a mávnál, függetlenül az aktuális kormányoktól és amig magánkézbe nem kerülnek ezek a trágyadombok, addig ez nem is fog változni.
rancidx
2011.10.17 15:20:02
@Valós Kilométer: Te még hiszel a télapóban is?:)
Ha 2x ennyi pnzt kapna a máv, akkor 2x ennyit költene, és 2x ennyit tolna vissza a zsebekbe.
Gondolom nem hallottál még piaci versenyről, ha duplaannyi a vasúti jegy, akkor gombamód szaporodnak a buszos cégek, akik fele, kétharmada áron viszik a kuncsaftot, ergo bedől a vasút. Ez persze feltételezi, hogy az állam nem ugat ebbe is bele.
Nem tudom hol van, hol nincs magánvasút, de pl nyugdijkassza einstand sincs máshol, itt meg van, máshol ekkora regadó sincs.
Ezzel az erővel miért ne lehetne magán máv, ha ilyen szar marad és még drága is, akkor meg utasmentes lesz, de azt meg egy befektető se hagyja. ha ez súlyos tizezrekkel kisebb terhet jelentene az átlag adózónak, akkor még az is beleférne, hogy a vasúti személyszállitás szünjön meg. Csak az állam olyan hülye, hogy veszteséggel üzemeltessen és üres vonatokat futtasson
Ha 2x ennyi pnzt kapna a máv, akkor 2x ennyit költene, és 2x ennyit tolna vissza a zsebekbe.
Gondolom nem hallottál még piaci versenyről, ha duplaannyi a vasúti jegy, akkor gombamód szaporodnak a buszos cégek, akik fele, kétharmada áron viszik a kuncsaftot, ergo bedől a vasút. Ez persze feltételezi, hogy az állam nem ugat ebbe is bele.
Nem tudom hol van, hol nincs magánvasút, de pl nyugdijkassza einstand sincs máshol, itt meg van, máshol ekkora regadó sincs.
Ezzel az erővel miért ne lehetne magán máv, ha ilyen szar marad és még drága is, akkor meg utasmentes lesz, de azt meg egy befektető se hagyja. ha ez súlyos tizezrekkel kisebb terhet jelentene az átlag adózónak, akkor még az is beleférne, hogy a vasúti személyszállitás szünjön meg. Csak az állam olyan hülye, hogy veszteséggel üzemeltessen és üres vonatokat futtasson
Mindenki hallott már a védelmi pénzről, az alvilág kétértelmű szakkifejezéséről. Elvett pénz, amiért viszonzásul védelmi szolgáltatás jár a bevédővel és a többi bandával szemben. Bármennyire cinikus az összevetés, e "szolgáltatási szektor" következetesebb és…..
rancidx
2011.10.17 14:25:22
@kovi1970: A probléma gyökere a választási rendszerben rejlik és a helyzet csak romlani fog.
Amig az állami dolgozók + nyugdijasok + segélyesek + megélehtési gyerekgyárosok nagyobb szavazatmennyiséget képviselnek, mint azok, akik a fenti kategóriák megélhetéséhez kapcsolódó összeget megteremtik, addig elég nehéz lenne vállalkozás és gazdaságbarát kormányt szerezni.
A pártok is szavazatokra hajtanak, igazi szavazóerőt pedig az eltartottak jelentenek, nem az értéket teremtők...
Ha így haladunk pár év múlva a délnorvégok és a nyugdijasok és állami dolgozók érdekeit képviselő pártok fognak majd minimum 80 %-ot képviselni. Akkor aztán előfordulhat, hogy 90 % jövedelemadó terhel minden tevékenységet és nyugdijak, segélyek, közszolgák bérei triplázodnak :)
Amig az állami dolgozók + nyugdijasok + segélyesek + megélehtési gyerekgyárosok nagyobb szavazatmennyiséget képviselnek, mint azok, akik a fenti kategóriák megélhetéséhez kapcsolódó összeget megteremtik, addig elég nehéz lenne vállalkozás és gazdaságbarát kormányt szerezni.
A pártok is szavazatokra hajtanak, igazi szavazóerőt pedig az eltartottak jelentenek, nem az értéket teremtők...
Ha így haladunk pár év múlva a délnorvégok és a nyugdijasok és állami dolgozók érdekeit képviselő pártok fognak majd minimum 80 %-ot képviselni. Akkor aztán előfordulhat, hogy 90 % jövedelemadó terhel minden tevékenységet és nyugdijak, segélyek, közszolgák bérei triplázodnak :)
Hadd kezdjem egy igazán sokkoló adattal, amit az origo.hu-n olvashattunk: 2012. január 1. után Magyarországon 55 különböző jogcímen szedhetnek be adót, miközben a Fidesz kormányra kerülésekor még csak 52 adó volt. És azt ígérték, hogy csökkentik ezt a számot... "A…..
rancidx
2011.10.14 10:22:46
@jozicsenko:"a kiadási oldalon mikor lesznek ilyen lelkesek és faragják le a fenébe"
Végre valakiben felmerül a kérdés.
nem a 16 %-os szja-val van a gond, hanem azzal, hogy a kormány a saját kiadási oldalát véletlenül sem próbálja mérsékelni, hanem csak a bevételi oldalban gondolkodik. Újabb adók, járulékok, extra adók, a gazdasági élet és a lakosság sarcolgatása.
Mindeközben az állami hivatalok, állami vállalatok, önkormányzatok nyelik az adózók pénzét.
Itt kellene kezdeni az önkormányzatok, állami hivatalok felét be kellene zárni, a helyüket sóval behinteni, nehogy valaki kinyissa őket. Állami vállalatok támogatását törölni, jó részüket meg piacra dobni. A gazdaság sarcolgatását pedig abbahagyni.
Végre valakiben felmerül a kérdés.
nem a 16 %-os szja-val van a gond, hanem azzal, hogy a kormány a saját kiadási oldalát véletlenül sem próbálja mérsékelni, hanem csak a bevételi oldalban gondolkodik. Újabb adók, járulékok, extra adók, a gazdasági élet és a lakosság sarcolgatása.
Mindeközben az állami hivatalok, állami vállalatok, önkormányzatok nyelik az adózók pénzét.
Itt kellene kezdeni az önkormányzatok, állami hivatalok felét be kellene zárni, a helyüket sóval behinteni, nehogy valaki kinyissa őket. Állami vállalatok támogatását törölni, jó részüket meg piacra dobni. A gazdaság sarcolgatását pedig abbahagyni.
Mária nem tudta magával vinni UPC-előfizetését új lakásába, ezért megpróbálta szüleihez átrakni. Természetesen az egy héttel későbbre kért költöztetés helyett a szerelő még aznap levágta a dobozról.Költözés előtt az ember végiggondolja, hogy a tv és internet is vele…..
Az adórendszer nem csupán Magyarországon, hanem a gazdasági fejlődés útján haladó országok legtöbbjében is a gazdaságpolitikai alkalmazkodás legközvetlenebb eszköze, s már csak emiatt is olyan sebességgel változik, hogy nehéz róla tartósan érvényes értékelést, akár…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz