Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Fergio

0 bejegyzést írt és 826 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Úgy lett egy kicsi magyar településnek nemzetközi kupában induló focicsapata, hogy annak költségeit túlnyomórészt a magyar adófizetők állták. Az Orbán-rezsim cinizmusát jelzi, hogy pénzt és energiát nem kímélve végül olyan magasra emelte a pöttömnyi Felcsút csapatát, hogy az rövidesen nívós külföldi…..
Tamás Oxfordban él és munkájából adódóan napi szinten dolgozik együtt muszlim kollégákkal. Megírta saját, személyes tapasztalatait arról, milyen velük együtt dolgozni. Ezek persze egyetlen ember benyomásai, ezzel együtt is érdekesek lehetnek 2019 Magyarországán. Neked mit jelent a magyarság? Hogyan…..
Fergio 2019.07.23 07:34:33
@gabors:
Szeretném ha értekeznél a keresztes háborúkról, kik indították és miért?
Ezután ugyanígy kérlek mesélj 1948-ról, amikor Izrael megalakult a régi palesztína területén. (És az azt kiváltó, a mai napig tartó háborúskodásról)
És végül légyszi mesélj az "Arab-tavasz" elnevezésű amerikai találmányról.
Nem védem a muszlimokat, sem a vallásukat. Csak elég belenézni a TV2 vagy az RTL Klub esti hiradójába (5 percet sem birok ki), hogy hány tisztahitű keresztény magyar ember gyilkolássza az anyját, apját, nagyapját pár ezer forintért? Hány keresztényt kapnak el hetente a rendőrök cserbenhagyásos gázolás miatt? És hány balhé történik Budapesten tragikus véggel? A pedofil papokról már ne is beszéljünk... és a rendszerváltás óta hatalmon lévő magyar kormányok lopás-korrupció-hazigság cunamijáról. A magyar börtönök keresztény emberekkel van tele. Igaz, hogy roma származásúak, de a legtöbb kersztény.
Ez a nagy keresztény duma, meg a szentfazék hozzáállás sajnos egy nagy hazugság.
Szerző: Lukácsi Kriszti Mint oly sok ember, én is megnéztem a Csernobili robbanásról szóló mini sorozatot. Előjöttek az emlékek, bár még gyerek voltam, de azért van néhány. Emlékszem például, azon a nyáron nem ettünk salátát, mert azt mondták, az a legveszélyesebb zöldség...
Fergio 2019.06.17 23:38:05
@különvélemény: Ha neked az jött le a posztból, hogy az atomenergia biztonságát az orosz ajtó véleménye határozza meg, akkor rajtad pontosan jól le lehet mérni a magyar átlagemberek agyának osotoba működését. :o)))
Fergio 2019.06.17 23:48:08
@molnibalage: Baromarcú, arról volt szó, hogy "tiszta". Számolgathatsz napestig, senki sem azt kérdőjelezte meg, hogy megéri-e vagy sem? Az atomerőmű "veszélyes üzem". Ott van rá példának a fukusimai erőmű. Hopp egy cunami, és baj van. Biztos, hogy kibír a Paks2 egy 6-7-es erősségű földrengést? Ha oroszok építik nem vagyok benne biztos.

Az uránbányászat és annak a szállítása több ezer km-re kevésbé veszélyes, mint a lignit bányászat. Aham.

Kérdezd meg a finneket, hogy ők miért nem építettik meg az oroszokkal az atomerőművet, amit terveztek.

Utána magyarázhatsz.
Fergio 2019.06.18 00:03:35
@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az elmúlt hónapban csak 3-szor állt le a megbízható Paks1.

Az orosz államról van szó a posztban. És ha jól tudom, az orosz államtól veszünk fel hitelt. És egy állami cég, a Roszatom fogja kivitelezni az építést.

Én az oroszoktól sosem vennék fel hitelt. Főleg nem egy olyan munkára, amit ők is végeznek el. Ez a biznisz gyakorlatilag az oroszoknak kedvez. Eleinte arról volt szó, hogy a magyar beszállítók nagyobb arányban kapnak majd munkát. Most arról olvastam, hogy ez már csak ábránd. Ennyit az oroszokról, meg a 70 évre titkosított szerződésről.

A finnek a minősíthetetlen dokumentáció miatt visszacsapták az oroszoknak a terveiket. De ez sem az orosz emberekről szól, hanem arról a anyg vízfejről, amit az orosz állam jelent.

Erről szól a poszt. Hogy az orosz állam semmit sem változott az elmúlt 30 évben. A gond az, hogy nem csak az elmúlt 30 évben nem változott, hanem az elmúlt 100 évben sem. Egy erőszakos, diktatórikus állam, amelyet az elmúlt 150 éve senki sem irányított demokratikus kormányzattal.

Szerencsére a földgázon, kőolajon (nyersanyagok, fűtőanyagok) kívül túl sok nemzetközileg is elismert terméket nem nagyon veszünk az oroszoktól, azon egyszerű okból kifolyólag, mert nincs nekik.
Ez a legnagyobb különbség Magyarország és Ausztria között. ..
Fergio 2019.05.20 11:04:28
@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta:
"Egy politikus azt tervezi hogy miképp tud nagyobb mediafelülethez jutni, és?"
Egy politikus ne azt tervezze, hogyan jut orosz segítséggel nagyobb médiafelülethez. Mert nem az a dolga wazze!!! Meg mert azt hazaárulásnak hívják. Úgyhogy kurvára mondjon le, ahogy le is mondott. Nem fogjátok ha 1000 évig is éltek kimagyarázni a magyar szálakat ebből a kibaszott botrányból. Felesleges erőlködni. Ennyit tud a kormány, mismásolni, orosz segget nyalni, fakenews-ozni a haverok által felvásárolt kormánypropaganda mellett... a birka követők meg még itt is nyomják a szart, hihetetlen egy söpredék.
Fergio 2019.05.20 11:10:15
@Kuglóf. Az:
"MIKOR végeztek azok a tanárok, akik a mostani hülyegyerekeket tanítják? "

Annyi eszed van, mint egy ostoba birkának!
Nem a tanárokkal van a probléma, akik most oktatnak, hanem az OKTATÁSI TEMATIKÁVAL , amit a gennyes Orbán kormány kitalált! Az állami fostalicska könyvverdében összebaszott tankönyvekből... erre kellene okosakat mondani!
De kérdezgesd meg nyugodtan a tanárokat, már ha találsz még belőlük olyat, aki nem húzott ki külföldre ebben a nagy magyar szuper életben...
Komolyan mondom olyan sötétek vagytok, mint az éjszaka, és még nyomjátok a hülyeséget, mintha igaz lenne. Hihetetlen szánalom ez az ország a sok idióta birkával.
Fergio 2019.05.20 18:27:56
@ursus artos: Igen, a tantervre gondoltam. És arra, hogy a mi időnkben - kb. 30 évvel ezelőtt - is sok hülyeséget tanítottak nekünk pl. kémia, vagy fizika órákon, most azt csinálják, hogy amit mi nyolcadikban tanultunk, azt ők most már 6.-dikban. Például magyarország gazdasági földrajza (környezetismeret). Hatodikban.
Ezen kívül az eddigi magánkézben lévő tankönyvkiadók helyett az állami tankönyvkiadók könyveiből lehet csak az iskoláknak vásárolni. Meg van határozva. Demokrácia. Nesze.
Szóval meg lehet taníttatni a gyerekekkel Magyarország gazdasági földrajzát hatodikban, csak nincs értelme. Mondjuk 8.-ban sincs...
Heinz-Christian Strache osztrák alkancellár botránya kapcsán egy kicsit belepillanthattunk abba a sötét, mély kútba, amelynek aljára eddig még a zseblámpák fénye se hatolt le. Az európai populista vezetők ugyanis olyan titkokat rejtegetnek, melyek megismerése estén az istenadta nép vasvillával…..
Fergio 2019.05.20 12:30:01
@BéLóg: Mi közünk ehhez? Nekünk semmi. Annak a Pecina-nak van, aki megvette a megyei lapokat, a Népszabadságot, majd bezáratta utóbbit, és a megyei lapokat átpasszolta Orbánéknak. Ezt úgy hívják, hogy hazaárulás. Amit az a majom osztrák csinált, aki az orosz segítségével akarta megvenni az egyik osztrák lapot, az is hazaárulás. Ezen gondolkodj inkább, már ha még a látható agyosáson kívül maradt valami...
Valahol végtelenül vidám lehet Viktornak lenni. Ami nem érdekli, azzal nem foglalkozik, csak a szórakoztató hülyeségeinek él. Kormányozni például utál, menekülnek is a magyarok az országból: ki Nyugatra, ki a túlvilágra, ki inkább ide sem születik. Viszont az állami élet szépségeit kimaxolhatja.…..
Fergio 2019.05.06 18:01:52
@MAXVAL bircaman közíró:
Maximum neked lesz véged, ha orosz barátaidnak nem tudod előadni, milyen sok magyart győztél meg a csúnya, rossz imperialista, oligarcha Soros bácsi rémtetteivel... :DDD Merthogy Orbánkának egyre inkább szüksége lesz az óvodások szavazatára és az ukrán/szlovák/szerb/román magyar állampolgár (sicc!) szavazatára, merthát fogy a magyar. Akinek van egy kis esze, az kimegy a csúnya Nyugat-Európába. (Valamiért nem a szent Oroszországot és a kommunista Kínát választják a magyarok, nem is értem miért??? Te érted Iván?)
A nagy keresztény Orbánka azt nyilatkozta, hogy lehet, hogy kilépünk a kereszténydemokrata pártok közül... na fene. Akkor vajon melyik nem lesz? Demokrácia vagy kereszténység? Szélsőséges keresztény? Az milyen? Elfajzott. Szélsőséges demokrácia. Húha, abból sem kérnék. Ez a nagy nacionalista demokrácia is csak Orbán haverjainak jó, senki másnak.
Fergio 2019.05.06 18:03:52
@nemecsekerno_007:
Akárcsak Te is, hiszen minden nap ostoba kommentek írásából nem lehet megélni... vagy igen? :DDD
Fergio 2019.05.06 18:50:28
@nemecsekerno_007:
Skizó cigó felcsúti haverod csak az ilyen gyenge trollocskákat tudja ideküldeni, mint te. Muszáj pörgetni. :DDD
Mi közöm bármilyen kampányhoz? Oviba voltál már? Gyűjtsétek az aláírásokat, meg a gyurmafigurákat! Vagy akkor most hogy is lesz? Kurva anyját Manfred Weber-nek, de azért EP mandátum az jó a Néppártba? Útszéli ribancokban több gerinc van... :DD
Bár úgy tűnik, egyszerre csak egy dolgot. A kép a budapesti (sőt: budai, XII. kerületi) Szent János Kórházban készült 2019. május 2-án. De senki ne vigyen nekik T-elosztót, mert simán lehet, hogy a biztosíték nem bírja...
Fergio 2019.05.04 23:10:48
@Behaton:
Az Isteni Orbán király, aki az ország megmentője többek között kisvasutak és stadionok építője, szeretett vezéretek. Hála Istennek legjobb gázszerelő barátját és Ráhel nevű (eredeti magyar keresztnév) lánya Isteni adottságú István nevű férjét jelölte ki, minden EU-s pályázat megnyerésére, a nemzeti értékekek - úgy mint Balaton, kastélyok, Budai vár - egymás közötti felosztására. Szerencsére lepaktált Putyin KGB nagyúrral, és teljesen természetes módon tejhatalmat adott egy orosz tulajdonban lévő banknak, hogy amikor 2 lábbal basszák ki az országot az EU-ból (természtesen Putyin úr kérésére), legyen az állam fenntartására elegendő lekövethetetlen pénz még egy darabig, amikor is Orbán király az összes pereputtyal, Lőrinc baráttal, Kósa Lajos édesanyjával együtt lelép Svájcba, vagy Oroszországba az elmúlt 10 év alatt összemismásolt milliárdokkal. De addig is jöhetnek az orosz testvérek, a szent oroszország kovácsolta frigy, orosz, intelligens, kultúrált cégvezetőkkel, orosz cégeknek dolgozó szuper magyar munkaerővel. Már ha marad belőle akár egy darab is ebben a szuper gazdasági fellendülésben lévő, asszonyok ezreit 4 gyerek vállalására buzdító, a felsőoktatási intézményeket diákhitellel támogató országban, ahol arab fegyverkereskedők éppúgy Orbán király barátai, mint a Zöldfoki szigetek vezetői, akik támogatásában fantasztikus előnyök rejlenek.
Fergio 2019.05.04 23:39:19
@Behaton:
De sajnos megtörténik, mert a sok bölcs fideszes szavazó - kiegészülve a magyar állampolgárságot kapott ukrán, szlovák, szerb és román hazánkfiaival - kevés szavazata ellenére is a szavazási rendszer néhány órás leállításával lehetővé válik akár 100 évig is. (Csak éljen még addig Orbán király unokái és örököljék a trónt).
És akkor a kánaánban a liberális internacionálé volt alelnökéből lett jobbos, nacionalista, fasiszta Orbán király Salvinivel elkergeti Sorost - aki sose volt itt - és a kedvenc kínai, fülöp szigeteki, török, brazil és ki tudja még hány intelligens, okos diktátor barátjaikkal megalakítják az új Európát, ahol azt, aki nem ért velük egyet, saját kérésére kényszermunkára küldik, lesz 200 állami csatorna minden országban, és mindegyikben a kedves vezető fog beszélni. Az ételek fejadagját - mivel sajnos az összes almafát, szőlőtőkét EU-s pénzből anno kivágták - észak-korai mintára nem 300 grammra, hanem 100 grammra mérséklik.
És Te és kedves gyermekeid/unokáid ebben a nagyszerű és újszocialista rendszerben fogtok élni örömben és bódottágban. 40 év felett már nem lesz kórházi kezelés, addig is csak 3 évre előre jegyzett időpontban lehet menni rákszűrésre, szívinfarktus - és agyvérzés kezelésére. Orbán királyotok továbbra is majd repcsivel megy meccsre, és jachttal horgászni. Ti pedig 3 műszakban fogtok kedves orosz barátaink gyáraiban dolgozni, ahogy a kínai barátaink jelenleg. Egyetemekre csak a Szent Vezér unokái és gyerekei járhatnak, természetesen állami ösztöndíjból, vizsgázás nem szükséges.
Vajon létezik magyar álom? És holland? Van-e a határátkelőknek álma? Ezeket a kérdéseket boncolgatja Zita írása, aki az általánosabból indulva jut el a konkrét válaszokig, azaz érdemes végigolvasni a posztot. Mi a magyar álom szerinted? Halászlé paprikás csirkével? Osztrák életszínvonal? Három…..
Fergio 2019.04.23 09:14:54
@Jakab.gipsz:
Úgy látom nem csak politikai tartalmú cikkekhez szólsz hozzá nagymagyarként. Korán indult a munka, elvtárs.

"Nem az a baj, hogy dicséred a holland szervezettséget, hanem az, hogy lenézed a mi, az itthon maradt, magyarok erőfeszítéseit."

Erőfeszítés??? 30 éve történt a "rendszerváltás". Társadalmi szempontból - nem gazdasági - olyan mélyen vagyunk, mint az oroszok ideje alatt. Gyűlölet, anyázás, barátok/családok egymásnak esnek. Aki teheti kimegy külfüldre. 30 év alatt ezt sikerült elérni. Ennek a csodás politkai színháznak. Mert nem több. Ráadásul álszent, kapzsi.

Az pedig, hogy a hollandok kit szipolyoztak ki, és meddig az életigenléshez nem sok köze van. A balkáni népek ugyanúgy, mint az északi népek - dánok, finnek, svédek, norvégok, izlandiak - akik senkit sem szipolyoztak ki, a búslakodás, és a jaj szegény én - de azért dögöljön meg a szomszéd tehene - magyar érzés helyett a nyugit és a szabadságoz választották.

Tudod mi a kiszipolyozás? 54,5% munkaadó teher (munkavállaló + munkaadó) + 27% ÁFA. Ez. És ez nem Indonézia, és nem egy idegen állam. Úgy hívják Magyarország. És a saját dolgozóiról van szó! Bocsika!

Nagyon jót írt a posztoló. Ez a mai valóság.
  Választások közeledtével valahogy mindig nő a hazánkra - és egész Európára - leselkedő migrációs nyomás. Ja nem...
Fergio 2019.04.14 19:34:00
@MAXVAL bircaman közíró:
A belföldi milliárdosokat oligarcháknak hívják. Na. Ne húzzuk ezt, mint a rétestésztát...
Fergio 2019.04.15 10:23:35
@MAXVAL bircaman közíró:
Fele mi? Több hazugságot nem kérünk... köszönjük az orosz-barát uraknak az eddigi közreműködést.

www.themoscowtimes.com/2019/04/12/richest-3-russians-hold-90-of-countrys-financial-assets-study-a65213
Fergio 2019.04.15 10:34:43
@MAXVAL bircaman közíró:
Azt írtad az orosz vagyon fele az államé, fele milliárdosoké.
Ehelyett a 90%-a 3%-nyi emberé. Ahol a vagyon fele ennyire nagy koncentrációban van kevés ember kezében, ott aligha beszélhetünk demokratikus elosztásról... ahogy nálunk is Lőrincke kezében van lassan a fél ország... az is teljesen véletlen...
Hagyjuk. Az papoljon arról, hogy a nyugati világ milyen korrupt, ahol minimális a korrupció. Az oroszok hallgassanak, erősen.
1. A migráció kezelését elvenni Brüsszeltől és visszaadni a nemzetállamoknak.Ha, ahogy a környezetvédelemre fittyet hányó populista vezetők mondják: nem lesz klímakatasztrófa, akkor persze nem várható népvándorlás, tehát ez az egész migránsozás felesleges! De ha mégis lesz népvándorlás, akkor egy…..
Fergio 2019.04.06 09:11:13
@MAXVAL bircaman közíró:
Ezt most viccnek szántad ugye? Mert most a Mao-light rezsim felépítésével, a strómanjai kitömésével nem a hasznot keresi? De.
Az aki majdnem 360 fokot fordul élete során nem hiteles. Egy normális liberális demokratából nem lesz soha nacionalista jobbos. 30 év alatt sem. Én 44 éves vagyok, láttam már eleget. Alapvetően liberális gondolkodású vagyok, némi buddhista szemlélettel. Én is látom a liberális gondolkodás problémáit, látom mennyire elmentek egy szélsőséges irányba. De nem leszek nacionalista, hanem próbálom a saját életemben is a nevelés, vagy a gondolkodás terén is konzervatív maradni. Orbán már nem konzervatív, átesett a ló másik oldalára. Az, hogy az országban a polgárok figyelmét csak egy közös ellenségkép megteremtésével tudja fenntartani magáért beszél. Pont amiről teleorman beszélt.
Fergio 2019.04.06 09:20:13
@MACISAJT: Biztosan így lehetett, mivel Magyarországot a Kádár érában és előtte is az oroszok kiszipolyozták. De ha most az EU-t, és az egész kapitalista nyugati (Soros, Rockefeller, Rotschild, stb) tőkések támogatását elutasítjuk, kilépünk az Unióból, stb., akkor milyen forrásokat fog az ország igénybe venni a hosszú távú fenttarthatóság érdekében. Se nyersanyag, se mezőgadsagág, se ipar. A Putyin-hoz, Kínához való dörgölőzés majd biztos a két szép szemünkért fog hasznot hozni. Cseberből vederbe, de ha engem kérdez valaki, inkább a nyugati kapitalisták, mint a keleti diktatúrák. Ráadásul abból már van tapasztalatunk is...
Ma már a vak is látja, hogy a Fidesznek esze ágában sincs az Európai Néppárton belül maradni, így lényegében csak idő kérdése, mikor vágják el azt a vékony köteléket, ami most még a kereszténydemokraták pártcsaládjához köti őket. Orbán Viktor kétséget sem hagy afelől, hogy a néppártiak helyett a…..
Fergio 2019.04.05 10:50:37
@arabok balrol:

Nem kell terelni. Nem a koszorúzás a lényeg, hanem a kinyilatkoztatás. A szájának seggé nyilvánítása. Meg a geci nagy öngól... :DDDD
Fergio 2019.04.05 10:55:19
@MAXVAL bircaman közíró:

"Liberalizmus lehet demokráciában és nem-demokráciában is."

"A liberalizmus, más néven szabadelvűség, a szabadságot jelentő liberty szó után alapvetően a személyes szabadságon és törvény előtti egyenlőségen alapul."

Emiatt nem lehet nem-demokráciában. Egy diktatúrában nincs törvény előtti egyenlőség. A személyes szabadság is necces.
Fergio 2019.04.05 11:10:15
@MAXVAL bircaman közíró:

Gazdasági liberalizmus lehet nem-demokráciában, de politikai nem. Teljesen mindegy jó-e a definíció a wikiben. Nem a gazdasági irány határozza meg elsősorban egy állam státuszát, hanem a politikai.
Még jó, hogy az Origo nem kapott tőlük támogatást!..
Fergio 2019.04.05 00:07:23
@Ennyi volt lipsikék! Takarodó!:
te is eltakarodhatnál már magyarföldről putyinka seggébe, oda valók vagytok mind fidesz birkák.
ez az orbáni zsebdiktatúra a csüngő hasúval kurva vicces. de az még viccesebb, ahogy itt erőlködtek birkák, hogy védjétek ezt a skizofrén faszt. :DDD kirakta a soros-juncker plakátokat, aztán 2 hét múlva le kellett szedetni... kurva égő!!! legalább annyira, mint a hozzád hasonló balfaszok. de jókat röhögök rajtatok.... :DDD
A tegnapi újság néha sokkal érdekesebb. 2001-ben minden más volt. Az Origo, a Magyar Hírlap még bőven balliberális volt, de másmilyen ember volt a miniszterelnök is. Akkor Orbán Merkel volt a Merkelediken...  ..
Fergio 2019.03.31 14:22:27
@conchita wurst:
Tehát akkor a 6.7 % osztrák annyira szarul él a saját országában, hogy elment külföldre dolgozni? És hova mentek? Az ábra alapján Németországba. Biztos Németországban többet fizetnek... :DDDDDD

Ez a térkép és a mögötte lévő Excel tábla azt jelenti, (nem csak hogy hányan születtek, bár elég szarul van megfogalmazva) hogy hányan élnek külföldön az adott országból. Az nincs benne, hogy miért mentek ki...

De úgy látom csak arra makogsz, amit lehet terelni... amit küldtem a fantasztikus 1 millió munkahelyről szóló KSH statisztikáról nem nagyon huhogtál, ugye birka?

Ennyit tudsz, takarodj haza.
Fergio 2019.03.31 14:41:06
@conchita wurst:

Igen, a nagy bevándorlás miatt van minden szektorban súlyos munkaerőhiány.
Aham. Mesélj még...
És kik vándorolnak be, ha Orbán lezárta a határokat áruld már birka?
Fergio 2019.03.31 15:27:59
@conchita wurst:

Bocsi, de a CIA honlapja számomra nem releváns. Simán lehet fake news. Nem jobb, mint ha orosz fake news FSZB oldalt linkeltél volna be... ostoba vagy, nem vitás. :DDDD

A munkaerőhiány jó? Nem jó, kurvára nem, ráadásul azért van, mert sokan mennek külföldre... tudod, amiről hazudoztunk. Meg a kurva anyád is. :DDDD
Tudod birka, hogy az ukrán és román 5 IQ-val rendelkező segédmunkások milyen jól dolgoznak? Kérdezd meg építőipari haverod, milyen fasza csávók...

Ha bevándorlás van, az azért gáz, éppen Orbán birka apád mondogatta, hogy "mi nem leszünk bevándorló ország". Akkor most ki is hazudik?

Az EU határokat nem zártuk le? Akkor csak az a szerencsétlen 150 km-es kerítés véd minket a csúnya migránsoktól.... ejjej. Ez hiba, szóljál már Orbánnak, hogy szarul csinál valamit, ha ennyi a bevándorló. Még visszajönnek ide az osztrákok - akik eddig Németországba migrálódtak - , mert itt magasabbak lesznek a bérek... és akkor utolérjük Ausztriát kb. 2100-ra. Ja, nem. Mert közben sajnos Ausztria is fejlődik.... szar ügy. :DDDD

Ezt a sok fake okoskodást wazze. Mit össze nem erőlködtök, a sok szar magyarázásával.
Aztán magatokat basszátok orrba.

Mi a helyzet buzikám az 1 millió új munkahellyel, még nem sikerült böfögnöd rá semmit... :DDD
A Fidesz és az EPP harca ma csúcsosodott ki. 190-3 arányban szavazták meg azt a javaslatot, amely szerint a Fidesz saját magát függeszti fel az EPP tevékenysége elől, határozatlan időre. Ez egyértelműen egy eléggé defenzív húzás volt a Fidesztől, nem álltak bele az Európai Néppárt elleni harcba,…..
Fergio 2019.03.22 21:28:58
@törppicur:
Egy dolgot kell tisztázzunk Birka kisasszony.
Te HAZUGSÁGNAK nevezted azokat a tényeket amelyeket az Internet archívumából és egy személyes érintettségből állítottam. Sajnos jogilag ez úgy működik, hogy akkor mondhatod az én állításaimra, hogy hazugság, ha BIZONYÍTANI tudod az ellenkezőjét. Különben csak egy szaros vélemény, ráadásul OSTOBASÁG.
Tehát bizonyítanod kell a következőt:
- Orbán egyetemi évei alatt sohasem volt KISZ-titkár
- a gimnáziumi évei alatt nem vizsgáztatta a KISZ-tagkat mint KISZ-titkár
- az apja Orbán Győző sosem volt pártitikári titulsban a Gánti Ércbányáknál
- sem most, sem korábban nem volt tagja a Fidesznek egyetlenegy MSZMP PB tag

Ha ezeket nem tudod bizonyítani, akkor gyakorlatilag kiállítottad magadról azt a szegénységi bizonyítványt, ami alapján azt mondhatom, hogy te csak egy bárkit lehazugozó ostoba senki vagy.
Hajrá Fidesz! Hajrá Birka!
Fergio 2019.03.23 07:09:10
@törppicur:
Egyetlenegy kérdés maradt: honnan veszed a bátorságot, hogy magadat hiteles személyként beállítva ítéletet mondj arról, amiről Neked sincs hiteles adatod?

1. Orbán Győző mint párttikár neve szerepel a Munka Érdemrend kitüntetettjei között. (A weboldal hitelességét csak akkor tudod megkérdőjelezni, ha hiteles személy vagy egy IT biztonsági cégnél)
2. Rogán Antal, mint KISZ-titkár szerepel ugyanezen listán.
3. Orbán Viktor a kolléganőm elmondása szerint már gimnáziumban KISZ-titkárként vizsgáztatta a tagokat. Ezt csak akkor tudnád megkérdőjelezni, ha ismernéd a személyt, aki ezt állította, vagy Te magad lennél Orbán Vikotr, esetleg ugyanannak az osztálynak tanulója. Nyilván egyik sem vagy. Bizonyíték nélkül azt állítani, hogy ez nem igaz: ostobaság.
4. "Politikai pályafutását Székesfehérvárott, gimnáziumi alapszervezeti KISZ-titkárként kezdte." (Forrás Orbán Viktor wikipédia, kérésedre) 25 évesen 1988-ban alapította meg a Fideszt. Addig mi volt, KISZ-tag? Vissza degradálta magát KISZ-tagnak? Persze.
5. Kövér László a parlament.hu dokumentuma alapján az MSZMP PB társadalomtudományi kar munkatársa volt.
6. Járai Zsigmond: "Első államigazgatási pozícióját ugyanis még a rendszerváltás előtt, az utolsó MSZMP-kormány idején vállalta el, amikor Németh Miklós miniszterelnök bíztatására és Villányi Miklós pénzügyminiszter felkérésére 1989-ben a pénzügyi tárca miniszterhelyettese lett." (Forrás: www.origo.hu/gazdasag/20120701-hogyan-kozeledett-jarai-zsigmond-a-fideszhez-es-miert-tavolodott-el.html)

Ez itt mind bizonyíték arra, amit állítottam. Az, hogy szerinted ez nem bizonyíték, meg nem arról szól, amiről vitáztunk, sajnos rossz irány, mert csak akkor mondhatnád ezt, ha Orbán Viktor és a Fidesz életével kapcsolatban hiteles személy lennél. Mivel nem vagy az, és mivel Te is csak a weboldalak adatai alapján tudsz tájékozódni a kifogásod erőtlen és megalapozatlan.

A gond az, hogy csak akkor mondjuk valakire, hogy hazudik, ha bizonyítani tudjuk.
Az, hogy Orbán Viktor KISZ-titkár volt az egyetem alatt is, alap. Az, hogy az apja párttitkár volt, alap. Az, hogy pl. Járai Zsigmond mint MSZMP-s miniszter volt és később az Orbán kormány pénzügyminisztere volt, alap.
Aki ezeket a tényeket nem fogadja el, mert azt gondolja, hogy ő okosabb, és hitelesebb: bizonyítsa. Nem tudtad bizonyítani, de azt mondtad, hazudok. Ez az Orbn-mánia agyatlanság attitűdje, hogy stílusos legyek.
Fergio 2019.03.23 16:44:47
@törppicur:
Pont ez a probléma, hogy te nem érted amiről én írtam, természetesen így nem is válaszoltál a lényegi kérdésre, vajon miért? Költői kérdés volt.... :DDD
Bocsika, de pont leszarom, hogy szerinted az általam belinkelt oldalt véleménycikknek tartod, vagy sem... ugyanis nem vagy hiteles személy. És ez a lényeg. Nem te fogod eldönteni, hogy az a forrás hiteles-e, mert ahogy másnak sem, neked sincs hozzá szakértelmed. Az, hogy mit gondolsz, az meg senkit sem érdekel.
Részemről ahogy a matematikában mondják: "Ezzel a bizonyítás kész." Hogy te hogyan magyarázod félre Járai MINISZTERI titulusát mind az MSZMP mind a Fidesz kormányban, megint nem érdekel. Ezek tények. Ez a körömszakadtáig mindent elterelni, elutasítani, nehogy valamire azt kelljen mondani, hogy igen, ez gáz, az a hozzád hasonló birka Fideszesek mentalitása.

Egyébként nem is értem, mit kerestek ilyen hozzáállással ezeken a blogokon. Mert az ember azt hinné, hogy talán meg akarjátok győzni az igazatokról a másik oldalt, de hát ezzel a hozzáállásaal pont az ellenkezőjét éritek el. Még soha senkitől sem hallottam, és nem írta ezeken a blogokon, hogy "Hűha, tényleg a Fideszesnek igaza van, majd átgondolom hogy liberálisan gondolkozzak-e ezentúl, vagy autokrata módon..." Tehát teljesen feleslegesen erőlködtök ezeken a vitákon, mert csak magatokat égetitek. Egy 20 éves hülyegyereknek bemesélhetnétek, hogy Orbán egy tiszta és szent családból származik, és bár az ideológiai nézeteit többször változtatta mint más a munkahelyét, még egy hű de fasza csávó. Nyilván ha minden stimmelne Orbánék körül, akkor az ügynök-törvényt rég megszavazták volna, mint ahogy az EU Közös Ügyészségének létrehozását is, amely vizsgálta volna többek között az Uniós kifizetéseket is...
Csak hát aki 45 feletti és nem a kormány propagandát nézi egész álló nap, az mind tudni fogja az igazságot. Az, hogy ti miket tereltek és magyaráztk direkt félre, az senkit sem érdekel. És itt a lényeg.

Részemről ezt a végnélküli vitát befejezettnek tekintem, nincs kedvem több időt a veled hasonló ostoba emberekkel történő vitákra szánni, van ennél jobb dolgom is.

Feleslegesen töltitek az időt ezeken a blogokon, mert semmi hatása, és haszna. Én most is bizonyosságot kaptam affelől, hogy vannak embereket, akiket a tényekkel sem lehet meggyőzni a hülyeségekről, és a hazugságokról, de van pofátok azt hazugnak titulálni, aki beledörgöli az orrotokat a Nagy Vezír szarába. És majd te eldöntöd, hogy az a bizonyíték jó-e? Hát meg a faszom. Majd ha hoztál egy olyan papírt, ami alapján te a weboldalakat politikai szempontból ellenőrző független szervezet szakembere leszel, majd akkor meghallgatom a véleményed, addig meg még sokat kell tanulnod.

Na pá.
Úriember módjára most ugorjunk is át gyorsan azon, hogy Brüsszel ≠ Európai Unió, és hasonlóan bigott tézisek. Maradjunk annál az egyszerű ötletnél, hogy egy szép napon arra ébrednek a fent nevezett várossal (gyakorta hibásan) fémjelzett bürokraták, hogy ők is plakátolni kezdenek, mintha nem lenne…..
Fergio 2019.02.22 12:41:12
@enrikokaruszo: A BBC is politikai érdekek mentén torzítja a valóságot?
www.bbc.com/news/world-europe-46198206

The Guardian:
www.theguardian.com/world/2018/nov/20/anti-asylum-orban-makes-exception-for-a-friend-in-need

A magyar média torzíitja a valóságot, ez nem kérdés.
Fergio 2019.02.22 13:41:26
@Minden ballib bérretteg:
"A média 80%-a a ballibek kezében van világszerte."

Bocsi, de kihagytad a Putyinista orosz álhírgyártó csoportokat is. Gondolom azokkal semmi probléma. A 80%-ot nem tudom honnan szedted, biztos onnan ahonnan a magyar EU-s képviselő a 69%-os ellenzéki médiatúlsúlyt nálunk. Légből. :DDD

"És ezek Soros köreinek megfelelően torzítják a valóságot."

Igen. És Soros pénzeli az összes ellenzéki politikust minden országban, a tüntetőket is nálunk, az összes EU-s képviselőt, és az ENSZ képviselőit is. Persze. Mesélj még.
Fergio 2019.02.22 13:51:27
@Minden ballib bérretteg: Egyébként feleslegs ez a Sorosozás már, mert Orbán amerikai tanácsadója - mert saját magától ilyen nagyszerű ötlet a csúti KISZ-titkár agyából nem igazán pattant volna ki - beismerte egy interjúban, hogy a finánctőke elleni fellépés kapcsán találták ki Sorost mint minden magyar ellenségét, semmi alapja nem volt. És a sok birka megette.
Unalmas már ez a trollkodás, de komolyan. Nincs neked rendes szakmád? Valami tisztességes... nem hiszem, hogy ez a minden napi trollkodás, faszakodás jót tesz az egészségednek. Nem mintha érdekelne. Mindenki Nyugatra megy dolgozni, mehetnél Keletre, Putyin barátodhoz. Álhíreket gyártani. Ahhoz is elég ennyi agy. Kitalálni történeteket, hogy pl. egy francia falucskában mit csináltak migránsok. :DDD
Külföldről sok okból lehet hazaköltözni, ezek közül az egyik az, ha az ember a külföldi cégtől elsőre rendkívül jónak tűnő ajánlatot kap. Ez történt Dave-vel is, aki Ausztriában, a magyar határhoz közel kapott németországi anyacégén belül egy lehetőséget. Majd hazaköltöztek… Te is hazaköltöztél?…..
Fergio 2019.02.20 23:40:40
Elolvastam a posztot, és sajnos elszomorító. Én itt élek 43 éve, 2 gyerekem van, de sokszor eszembe jut, hogy elmenjek. Nem a pénz miatt. Hanem az emberek miatt. Vannak barátaim, akikkel sokáig nagyon jól megértettük egymást, sokat nevettünk, közös programokat szerveztünk, stb. Most a barátaim többsége fél órás beszélgetés után politizálni kezd, vagy ezt szidja, vagy azt. Tök mindegy. Mindenki vicsorog mindenkire. Híradót már nem nézek egyik csatornán sem, mert rosszabb, mint egy horrorfilm. Szeretnék nyugodtan élni, nevelni a gyerekeimet, dolgozni, és jól érezni magam a bőrömben. Ha mindent kikapcsolok, sikerül.

A múltkor vitáztunk arról barátokkal, hogy nem baj, hogy most is lop a kormány, mert hiszen régen is loptak. És végül is mindenki lop. Nincs olyan vállalkozás, cég, aki így vagy úgy ne ügyeskedne. A magánemberek is ott vernek át mindenkit ahol tudnak. (Gondolok itt az autóeladástól a lakáseladásokig, bérbeadásokig mindent, amiből a magánemberek pénzt csinálnak. Trükközés, hazudozás mindenhol...)

Azt mondhatnánk, a szocializmus tette velünk, de azóta eltelt lassan 25 év. És nem jobb lett, hanem rosszabb. Emlékszem kb. 10-12 évvel ezelőtt - még a gazdasági világválság előtt - nem volt ez a feszkó mindenhol. Nem estek egymásnak családtagok, barátok a politika miatt. Volt vita, de nem ez, mint most.
Szóval értem, miről beszél a posztoló a zsákutcával kapcsolatban. És biztos nincs annál szörnyűbb érzés, mint amikor hazajössz, örülsz, és aztán rájössz, milyen mások vagyunk mi itt, mint a külföldiek ott. Csak egy apró példa: Sokat járok külföldre. Egyszer voltam 3 hetet egy Malagában rendezett buddhista táborban, sátorral. Akkor voltam ilyen jellegű táborban életemben először. Minden cuccomat pakoltam ide-oda, nehogy ellopják. 3000 ember volt ott. 1 hétig tartott, mire megszoktam, hogy nem kell féltenem a cuccaimat. Az emberek sorba álltak az ebédért, a WC-ért, a hideg vizes zuhonyozóért 3 héten keresztül minden nap a 40 fokos melegben, és soha nem volt egy hangos szó sem. A tábor végén volt egy buli, hatalmas sátor, DJ, minden, és az emberek leugráltak a színpadról a tömegbe, ahogy a koncerteken a zenészek... Vadidegen emberekben bíztam meg, simán. Szuper volt! (Nem csak ezek miatt...) És amikor hazajöttem egy órán belül kijózanodtam... (napi rutin: kanyarodó sávból jött vissza egy kocsi, mert úgy megtudott előzni 2 autót is, majd vissza jött, index nélkül, én meg tapostam a féket, nehogy összeütközzünk...)

Azt gondolom amilyen a társadalom egy országban, olyan vezetőik is lesznek. Ne csodálkozzunk, hogy 25 év alatt társadalmi szempontból ide jutottunk. Nekem már sok...
Állítólag egy évvel ezelőtt komolyan felvetődött a Fideszben, hogy be kéne áldozni Tiborcz Istvánt a választások előtt, ezzel kivennék az élét azoknak az ellenzéki és EU-s kritikáknak, melyek szerint Magyarországon nem érvényesül a törvény előtti egyenlőség elve. Volt némi realitás a felvetésben,…..
Fergio 2019.02.16 23:05:21
@Borondot jol pakoljatok be lippsik:
Erről a cikkről kellene pofázni baromarc. Nem én haladok szembe, hanem Orbán haverod. Csak azt nem tudja eldönteni, hogy most akkor Putyin seggét nyalja tovább, vagy az amerikaiakét... :DDDD
Fergio 2019.02.16 23:11:45
@Borondot jol pakoljatok be lippsik:
Mi van birka a saját trolljaidról mesélsz? Miért, amit írtam az ÁFA emelésről és a többiről, ahhoz talán tudtál két szót is szólni??? Birka vagy te, semmi több. Na kullogjál szépen a troll haverjaidhoz, mert itt csak rontod a levegőt. Sajnos ehhez a cikkhez érdemben semmit sem tudtál hozzászólni, a többi faszságod meg már senkit sem érdekel... na, haladj..
Fergio 2019.02.16 23:22:17
@Etniez:
Szerintem olyan opció lenne, hogy ha nem fizetik ki az EU-nak, akkor tulajdonképpen elfogadták az OLAF és az EU véleményét, tehát csalás történt. Ez az Elios-os történet tulajdonképpen bűnszervezetben elkövetett csalás, és sikkasztás, hatalommal való visszaélés. Mivel Orbán vejéről van szó, személyesen is érintett, tehát Orbánt és a Főügyészséget, az EU-s pénzek kifizetésivel foglalkozó hivatalt be lehet perelni bűnrészességgel, bűnpártolással, hatalommal való visszaéléssel. Kész. 20 év sitt.
1.069.200 forint, ennyire büntetett most meg Kövér László. Persze ez anyagi szempontból nem állít kezelhetetlen helyzet elé, kibírom, ha egy hónapig nem kapok fizetést. Remélem a bank sem fog problémázni a hiteltörlesztés miatt. A devizahitelesek jelentős része persze ennél sokkal többet szenvedett…..
Fergio 2019.02.12 13:55:28
@torró:
365 nap van egy évben.
Ebből mindenki ledolgoz 52 x 5 = 260 napot
(Ebből lejönnek az ünnepnapok, a szabadságok)
Ha még valaki ki akarja használni a 400 órás túlórát, az 400 / 8 = 50 nap.
Tehát alapvetően 260 nap + 50 nap = 310 nap. Marad 55 nap egy évben pihenésre, a családra. (Meg a 2x nap szabadság.) Az kb 1 nap / hét. Nesze neked családok éve, CSOK, faszom. Vállalj 3-4 gyereket! (Ugye a mostani évértékelőn) És ki a faszom fogja felnevelni a gyereket, ha apuka hetente 1 napot lesz a családdal, mert melózik mint a fasz???!!
Fergio 2019.02.12 14:42:51
@torró:
Akkor számolgassunk. Ha már ekkorra spíler vagy matekból.
133.3 nap egy évben a napi 3 óra túlóra. Tehát 8 óra napi munka + 3 óra = 12 óra.
A 133.3 nap az kb. 6 hónap havi 22 nappal számolva. (És akkor még túloztam is.) Akkor azt kívánom Neked meg a hülye birkáknak, hogy dolgozzatok 12 órát 6 hónapon keresztül balfaszok. Lehetőleg 3 műszakba, ahol váltogatják a reggeli, délutáni és éjszakai/esti műszakot hetente. Hajrá birkák, hajrá birkák!
Fergio 2019.02.12 21:27:05
@torró:
Kedves Torró! Azt gondolom elég csúnyán vitáztunk, én most értem haza, és már rég lenyugodtam. Nem is kell válaszolnod, mert csak 2 gondolotatot szeretnék megosztani Veled pártállástól függetlenül.
1. Mi jól elvitatkozunk azon, hogy kell-e ez a 400 órás túlóra, és megéri-e vagy sem, és ki mennyit dolgozik a MÁV-nál meg Németországban meg akárhol... de a lényegről nem beszélünk. Arról, hogy ezeket a törvényeket olyan emberek hozzák és szavazzák meg a Parlamentben, akiknek a fizetésük 1 millió Ft felett van havonta, nincs szükségük még a túlóra gondolatára sem, jobbára be sem járnak a munkahelyükre (Országgyűlés), kongó sorokat lehet látni, de természetesen minden lehetőségből az első helyen érdekeltek, legyen az pénz, föld, oktatás a gyereküknek, bármi, mert ők vannak a húsosfazék mellett, mert ők a politikusok, és nekik mindent lehet... és ezt most pártállástól, ellenzéktől függetlenül mondom. Tehát akkor itt ez az új törvény, és a mondanivalója: akkor most aki többet akar keresni, az dolgozhat egész évben, igaz? Hát elmentek Ti a jó édes anyátokba! Mindenki többet akar keresni, de nem úgy, hogy megszakad.
2. Ugyancsak pártállástól és politikai irányoktól függetlenül: mi az élet értelme? (Persze most csak mélyreható filozófia nélkül) Vajon azért élünk, hogy szülessen 3-4 gyerekünk (nem akarunk ennyit, csak így kapjuk meg a könnyebb élet lehetőségét a saját országunkban, ami egy vicc), és dolgozzunk a világba szünet nélkül amíg meg nem döglünk? Vajon ez az életünk értelme? Nem az lenne, hogy minél keveebb munkával (XXI. század, a technikai forradalom kora!!), nyugodt élettel, a barátainkkal, családunkkal törődve, minél több élményt, nyaralást együtt átélve szépen éljünk, és amikor eljön az idő, álmunkban átmenjünk az örök vadászmezőkre? Hm? És mindezt azért, mert néhány politikus elhitette velünk, hogy csak akkor érdemeljük meg az élethez való jogunkat, ha azt csináljuk, amit ők kitaláltak? Hogy van ez? Megszavazunk egy kormányt, aki majd igába hajt minket, hogy a gadasági mutatók, meg a tököm tudja mi a számukra kedvező legyen? Hogy még 4 évig hatalmon maradjanak? És mellesleg 10-szer jobb életet éljenek mint mi, akik megszavaztuk őket vezetőnknek?
Ezen szeretném, ha 72 éves korodban ezen elgondolkoznál. Én csak 43 vagyok, informatikus, 2 gyerek apja. Falun éltünk gyerekkoromban, apám 59 éves korában halt meg májrákban. Előtte 10 éve már nyaralni sem voltunk, mert nem volt rá pénz. A 3 unokájából egyet láthatott, és ő is rengeteget dolgozott a családjáért. Ha nem kellett volna annyit aggódni a pénz miatt, és annyit melózni, lehet, hogy megélhette volna mindhárom unokája születését. És ezzel azt gondolom sok százezren és millióan vannak így ebben az országban. És én ezért vagyok dühös, amikor idióta, harácsoló, hazug emberek által kitalált faszságokról vitázunk, ami nem a mi érdekünket szolgálják, hanem valaki másét. Akinek már van többszáz milliárdja valahol jó alaposan eldugva, és röhög a tenyerébe.
Ennyit akartam még leírni.
• Orbán Viktor jól meglátta, hogy milyen politikai és gazdasági érdekek nyújtanak neki védelmet a felszíni nyugati bírálatokkal szemben, bár a CDU új elnök asszonya most azt mondta, hogy nem lehet szó nélkül hagyni a magyar demokrácia állapotát  • Az európai konzervatívok és szociáldemokraták úgy…..
Fergio 2019.02.08 14:01:15
@eloi:
"Ehhez annak belátása kellene, hogy nekik másra van szükségük, mint egy átlagos gyereknek. TÖBBRE. Felzárkóztatásra. Azon ismeretek BEPÓTLÁSÁRA, amiket a többiek otthonról hoznak, ők meg nem. "

Egyet értek. Volt ilyen program (EU-s), talán még most is van. Olvass utána mi lett a pénzzel, mi lett Farkas Flóriánnal.
Fergio 2019.02.08 15:02:23
@Helga Beauty Salon:
"libsi elvárás"
Farkas Flórián az Orbán haverja. Csak pár milliárdocskát sikkasztott el, elrejtették, aztán most pár év után újra feltűnt a parlamentben. Sajnos nem Audi és irodaház vásárlásra kapták a pénzt a csúti cigány haverjai baromarc. Más bökkenő nincs végül is. De libsizzél nyugodtan. Mondjuk Orbán is volt libsi, csak azóta amnéziás lett... :DDD Meg hülye is, de az más miatt van.
Fergio 2019.02.08 15:06:06
@Womb Raider:
"Csak péz legyen, a többire elég a Mastercard, mi? Basszuk el az Isten pénzét olyanokra, akikből hatszor akkora ráfordítással sem lehet egy nagyon alacsony szintnél magasabbra jutni, miközben valóban tehetségesekre, szorgalmasokra sem jut elegendő forrás. "

Te most a felcsúti fociakadémiáról beszélsz ugye birka?
Csinos önfeljelentést tett Peter Knoll a Gundel ügyvezetője egy a 24.hu-nak adott interjújában. Amikor így fogalmaz: „A Gundel számára a profit a rendezvény-cateringen van. Ha csak a menzára írták volna ki a pályázatot, nem indultunk volna el rajta.”   Mint emlékezetes, a múlt héten derült ki, hogy…..
Fergio 2019.01.15 09:42:31
@Netuddki.:
Gyakorlatilag ingyen eszik, mert a fizetését - a képviselő urak ugye megszavazták maguknak nemrégen a 116%-os (ha jól emlékszem) fizetésemelést - is az állami bevételekből finanszírozzák.
Nem lenne egy szavam sem, ha közben nem az lenne, hogy hülyének néz mindenkit. És persze értelmes, okos emberek bégetnek hozzá, mert kimosta az agyukat a médián keresztül. Tiszta Kádár-rendszer... vagy még rosszabb.
Fergio 2019.01.15 09:47:11
@lenörd hofstadter:

Ja, legyen igazad. Remélem a szerencsétlen macedón elítélt politikus haverja is ott eszik.
Fergio 2019.01.15 09:54:45
@Muad\\\'Dib:
Igazad van, végül is ahogy nyugaton, itt is lehet a minisztérium beszállítója az ország egyik legdrágább étterme. Csak az a baj, hogy ez nem a nyugat.
De a vita értelmét vesztette, mert ugyanarról beszélünk. Engem nem az bosszant, hogy ki eteti a képviselő urakat, hanem a mérhetelen pofátlanság és arrogancia, amivel ezt tálalják. És a röhej, hogy mi erről vitázunk... mint a kisegerek a terráriumban, miközben pörgetik a kereket, anyáznak a gazdára... vicc.
Már az is bámulatos – mégis: annyira jellemző – volt, ahogy az egész létrejött! Még valamikor nyáron vetette oda foghegyről valakinek, hogy majd karácsonykor kérdezhetik… Persze, senki nem hitt neki! A MÚOSZ azért futott egy kört, emlékeztetőként, egyben felajánlva segítségüket, és néhányan a…..
Fergio 2019.01.11 16:50:56
@MammyPress Média:

Igen, tudom én is, hogy nagyon sok ingatlan felvásároltak migránsok, törökök, zsidók, kínaiak, oroszok. Az nem probléma...
Egyetértünk! A letelepedési kötvény is a magyar polgárokért van, meg az a fegyverkereskedő arab (Pharaoh), akit az FBI is körözött...
Fergio 2019.01.11 17:00:01
@pulsarito:

"Amikor az elszámolható túlmunka lehetőségét (mondom még egyszer, hogy a gyengeelméjüek is megértsék a lehetőségét) felemeli"

Miért kellett felemelni? Kevés volt az évi 250 óra? Számold már ki légyszi, hogy az hány nap? A legtöbb cég még ezt sem használta ki...
Szerinted a 3 műszakba dolgozó melósnak hiányzik, hogy még a heti 5 nap után még minimum minden szombaton is dolgozzon? De ez nem a munkaerő hiány miatt van... nem hát...
És persze ehhez mindkét fél kell, persze. És az összes német multi megbeszéli, hogy náluk holnaptól bevezetik, akkor hova mész dolgozni?
Egyébként most küldtek el kb. 15000 embert a közszférából. Nem lennék meglepve, ha kiderülne, hogy az állambácsi lesz az első, aki a ezt a túlóra-játékot bevezeti. Ugyanis az szuper, hogy csökkentették a közszférában dolgozókat - akik nem tudom hol helyezkednek majd el - , és automatizálnak amit lehet, de vajon a háttérmunkát ki fogja elvégezni? Hány ember munkáját kell majd egy embernek megcsinálnia?
A gyengeelméjűek azok, akik ezt a maszlagot beveszik.
Fergio 2019.01.11 17:02:12
@pulsarito:

"Ti mindig úgy forgatjátok a demokrácia felfogásotokat ahogy nektek éppen jobb."

Igen, és Angliában is leáll a választási adatokat közlő website 1 órára... ühüm. Magyarázd még, informatikus vagyok.
JogÁsz Dübörgünk 2018.12.29 19:00:00
A csőd szélén a New York Times. Kép: blitz.al A világ egyik – eddig – legolvasottabb lapjánál kitört a botrány. Számos újságírót elbocsátottak, többek ellen fegyelmi eljárást indítottak. Az amerikai olvasók levelek ezreivel árasztották el az újságot, milliók…..
Fergio 2018.12.31 14:36:09
@Kampfer:

"Nem nagyon frusztrál sem a véleményed, sem az, hogy szerinted ki és mi a 'gyenge eresztés', azt gondolsz, amit csak akarsz."

De igen frusztrál balfaszka, mert különben nem irogatnál Szilveszterkor semmitmondó, üres lózungokat. :DDD

Rettenetesen nőies a stílusod, vagy buzi vagy, vagy tényleg nő, aki próbálja osztani az észt, és olyan szóforulatokat használ, mintha férfi lenne.
Erre írtam, hogy gyenge eresztés vagy. :DDD

"A miniszterek elég jeletős része pontosan ugyanezért kapta a kinevezését. Ez már évtizedek, évszázadok óta így van."

Göncz Kinga wikipédiájára ránéztem, valóban úgy kapta a kinevezést, mint Szíjjacska... Ja nem! Pedig Göncz Árpád lánya, nem a győri gittegylet képviselője, mint Szíjmatyi. Tehát megint igazad volt! Húúúaaa! Ja nem! Ennyit tudsz! Vagy ahogy te írtad: tutt! :DDDDDD

https://hu.wikipedia.org/wiki/Göncz_Kinga

Szilveszterkor elmehetnétek bulikázni Szíjjártóval a 178 milliós házába - amit a fizetéséből épített fel természetesen - , ahelyett, hogy itt rontod a levegőt balfaszjulcsi!

Ez hanyadik nickneved? Jó sok túlórát kívánok 2019-re! Remélem tartod a frontot ma éjszaka is! Majd írok! :DDDD Kifizeti Rogán? Aligha... :DDD Isten barma...
Fergio 2018.12.31 17:35:07
@Kampfer:

Csak röhögök az ostoba faszságodon Szuka! :DDDDD
Ezt a vergődést!!!

"Engem nem a ház értéke fog boldoggá tenni, hanem a baráti kör, a környezet és az érzés, hogy olyanok közt köszöntöm az újévet, akik ugyanazt gondolják..."

Azt gondolod, hogy a féreg kis vakarcs picsádat néznék ezek az illiberális faszok??? Hogy veled örülnének? Ennyire nem lehetsz idióta... itt vergődsz, nyomatod a faszságodat, de azt nem veszed észre, hogy egy pondró vagy a szemükben... mekkora ididóta... Istenem. Azt hiszed, hogy az a sok törvény, meg adó, meg migráncsozás arról szól, hogy az ostoba, semmirevaló kis lelkednek jó legyen?????? Azt hiszed, hogy jobban élsz, mint 9 éve? Mert rezsicsökkentés? :DDDD Tudod ki élj jobban ostoba? Orbán és az olyan kis pöcsök, mint Szíjjas. Túlórázhatsz akármennyit hülye, sohasem közelíted meg őket, mert más ligában versenyeznek, hála az ostoba társaidnak. Felosztják egymás között ezt az országot, és kész. Megállítják 1 órára a szavazatokat megjelenítő szervereket, és azt hazudják, hogy a terhelés miatt le kellett állítani őket... :DDDDD Az informatikusok mind tudják, hogy ez egy baromság! A terhelés elosztáshoz (load-balance) nem le kell állítani szervereket, hanem elég még egy párat elindítani melléjük... És ma a szavazatok, holnap a kölyköd.

És van belőletek vagy 2,5 millió... akik azt hiszitek, hogy a nagy Vezír szeret benneteket. Ennek az országnak tényleg ez kell. Mint anno Rákosi. Meg is érdemlitek. Na, ennyi.
De tudod mit? Koccintok az olyan emberekre, mint te, hogy világosodjanak meg minél hamarabb. Pártállástól függetlenül.
Fergio 2019.01.01 09:24:25
@morph on deer:

Köszönöm!
Néhány közeli ismerősömön - akik elvakult Fideszesek voltak - mostanában látok némi bizonytalanságot... úgy emlékszem, hogy a legtöbb diktatúra és személykultusz úgy dől meg, hogy az adott diktatúra saját magát felemészti. Annyra elkurvulnak egy idő után, hogy azt gondolják sérthetetlenek. Ez a vesztük.

BUÉK! :o)))
Szokás azt gondolni, hogy a politikai kommunikációt illetően a Fidesz képviseli a valódi minőséget. Amikor a Narancsosok ellenzékben voltak, ez akár még igaz is lehetett, Navracsics Tibor felszólalásai valóban képviseltek egyfajta intellektuális szintet, nemcsak a formát, hanem a tartalmat illetően…..
Fergio 2018.12.29 18:52:43
@maxval balcán bircaman:

"Az értelmes ember képes olyan egyetemre járni, melllyel nem ért egyet, s független maradni."
Egyébként ez egy hazugság, de már írtam, hogy rosszul terelsz: olyan dolgokat állítasz be evidenciaként, ami nem az. De szépen hangzik. Kovácska elvégezte a CEU-t, a Nyílt Társadalmak ideológiájának egyetemét, az állam legnagyobb ellenségének, Soros Györgynek a diákjaként (még le is pacsizott vele) a kormány szóvivője lett. Jelenleg a CEU-t fikázza, és Sorosozik. Ez az erkölcsi dilettantizmus, és a saját elveim szájon köpése jellemzi az Orbán-kormányt. Ha az elveit nézzük, Orbán Viktornak Kovács Zolikát nemhogy kormányszóvivőnek, de még a takarítónőjének sem lett volna szabad alkalmaznia az elvei miatt, amelyeket több milliárdos plakátokon, és a parlamenti felszólalásaiban is hangsúlyoz.
Kovács erkölcsi és szellemi nívóját mutatja, hogy a saját egyetemét, és azt, akivel 1-2 évvel ezelőtt kezet fogott most kormányszóvivőként ekézi. Ezen felül pedig a tiédet, aki úgy csinál, mintha ezt nem értené.
Fergio 2018.12.29 18:57:51
@maxval balcán bircaman:

"Mondta valaha Orbán, hogy mindent meg kell tagadni, ami a múlt?"

Nem mondja, egyfolytában azt csinálja. Aki pont Nagy Imre temetésén az oroszok kiebrudalását éltette, most Putyinnal kokettál. Aki Soros ösztöndíjjal az oxfordi egyetemre járt, és aki pénzt kapott, hogy a Fidesz pártocskáját feszerelje fax gépekkel, és nyomtatókkal, most Sorost ekézi. Aki a Liberlis Internacionálé alelnöke volt, most ún. illiberáls kormányzást folytat. De mondjuk inkább zsebdiktatúrának, úgy még jobban hangzik. Valószínűleg skizofrén. Vagy direkt csinálja, akkor viszont hiteltelen. Ti meg megeszitek. A 2,5 milliós többség.
Fergio 2018.12.29 19:11:40
@kopasz barmok mindenhol:

Igen tudom, informatikus vagyok. Tudom mit jelent 1 óra leállás egy olyan rendszerben, ahol csak meg kellene jeleníteni az adatokat. (Merthát a terhelés miatt nem kell szervereket leállítani, csak pár plusz szervert beüzemelni, amelyek átveszik a terhelés egy részét, ezt hívják load balance-nak.)
A 2,5 milliós többséget viccnek szántam... :o)))
Igazad van. Csak érdekel a tényekre való ferdítése, hogyan magyarázza meg, amit nem lehet. És megpróbálja 3-szor is. Csak ámulok ezeken a fizetett, agymosott trollokon. Hogy tudnak reggel tükörbe nézni, vagy nyugodtan aludni?
Orbán Viktort megalázták Strasbourgban, ami azt jelenti, hogy a közeljövőben tartani kell a bosszújától. Mindenki félhet tőle, akinek része volt a Sargentini-jelentés elkészítéséhez és elfogadásához. A magyar miniszterelnök azonban a hazai ellenlábasokon is elverheti a port, így eléggé…..
Fergio 2018.09.13 08:48:49
@MACISAJT1: Tökfej Úr! Csak a 28 országból egyikben sem azért kezdték el offshore cégeken keresztül árulni a letelepedési kötvényeket, hogy Európából kitiltott ukrán, orosz, szír, iraki, kínai maffiózok szabadon mászkálhassanak magyar papírokkal. Merthogy érdekes módon egészen idáig 2004 óta nem volt szükség letelepedési kötvények kibocsájtására. Milyen érdekes, ugye?
Fergio 2018.09.13 08:54:50
@MACISAJT1: Orbánkát meg a magyar népet majd mindjárt megsajnálom a kis szösszeneted alapján... "lealáztak egy országot". Azt a fasz országot, aminek a vezetője folyamatosan Brüsszel ellen hergel (miiliárdokat költ el propagandára), korrupt a végtelenségig, de minden pénzt elkölt a haverjaival meg a rokonaival amit Brüsszel ad, azt én nem csak megaláznám, hanem úgy kibasznám az EU-ból, hogy a lába nem érné a földet, és akkor majd mehet Putyinkájához pénzt kunyerálni. Nagy nehezen rájöttek az EU-sok - amit mi már régen tudunk -, hogy a magyar politikában minden a közös pénzek ellopásáról szól kb. 1992 óta, amit Orbánka kimaxolt. Hagyjuk már ezt a hazafias lófasz dumát!
Fergio 2018.09.13 08:58:32
@MACISAJT1: Ostoba Úr! Úgy látom vannak itt a troll birkák között, akik a nemzetközi letelepedési gyakorlatokat élből vágják. Akkor a tények tisztázására írjon már pár olyan bizonyítékot, ami a luxemburgi és angliai példákat illeti az oroszokkal kapcsolatban. Merthogy addig ez csak üres lőzung, mint minden más birka hozzászólás... Muhahahahaha
Most zajlik az Országgyűlésben a választási eljárásról szóló törvény módosítása és az új gyülekezési törvény megalkotása. Mindkét javaslatban súlyos problémákat találtunk: Az új gyülekezési törvény ellehetetlenítheti a polgárok véleménynyilvánításának szabadságát, a választási eljárásról szóló…..
Fergio 2018.07.13 10:23:45
@jaj ne:
Tetszett volna a sok millió kishaverjával NEM az embereket terror alatt tartó kormánykára szavazni! Akkor lehetne pofázni, így viszont üres lőzung. Nem a civil szervezetek dolga CSUPÁN a terrorizált emberek megmentése. Az embereknek is tenniük kellene ez ellen valamit, nemdebár. Ha elmennek, még ez sem marad. Akkor majd "jaj ne" felhasználó fogja védelmezni az elesett embereket, ugye?