Adatok
Trabakrobata
0 bejegyzést írt és 16 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Azt, hogy végre itt van a jó idő, semmi sem bizonyítja jobban, mint hogy egyre több carspottingot kapok Tőletek. Kezdem Andris cuccaival:
És folytatom Camell veterán-találataival:
Az utóbbiakhoz kis leírást is kaptam: "Az elmúlt időben fényképeztem egy pár érdekesebb autót. A…..
Trabakrobata
2014.03.25 00:50:12
Igen, a bajusz az Apukám! :D És az enyém az Opel, de tény, hogy közeledek vele az OT állapot felé lassacskán. De amúgy nem Rekord A, hanem Olympia Rekord, az A széria már szögletes, az első szögletes Rekord volt.
Belsőség
Ha még nem láttad, hogyan készült a Trabant és a Wartburg, most megnézheted.
2014.02.15 13:15:06
Nem egyszer láttuk már ezeket a videókat, nem is kétszer, de mindig akad, akinek ez még friss. Ráadásul most össze is hasonlítjuk, és nektek, kedves olvasók, lehetőséget adunk arra, hogy megmondjátok, vajon a zwickaui vagy az eisenachi gyár volt menthetetlenül és kőkorszakian…..
Trabakrobata
2014.02.16 20:14:20
Nyúzó próbának is alávetettem már az egyiket. 7 éve csinálom ezt a kis mutatványt a Trabimmal. Gyári kaszni, nincsenek merevítések (csak rozsdás küszöbök... :( ), 7 év alatt nem cseréltem függőcsapszegperselyt, sem a gyári kerékcsapágyakat, gyári gömbfejek vannak benne lógás még mindig alig. Ez nem lehet rossz minőségű cucc, ha annyi mindent kibír amitől egy komolyabb kocsi már rég leizzadna. www.youtube.com/watch?v=gG3vnJafUd0
Telós Bandi blogposztnak álcázott szerelmi vallomása után eszméletlen mennyiségű levelet kaptunk szerkesztőségi levelesládánkba. Kiderült, hogy az olvasók túlnyomó többsége valójában hithű autóbuzi. És reménytelenül szerelmes. A legjobb - és legtanulságosabb - levél,…..
Trabakrobata
2011.11.14 12:33:21
@gyvy: Köszi, a kék Amazont ismerem, azóta felújították és eladó volt nemrég, de nem OT-s inkább amolyan hobbiautó jelleggel, eredetihez közeli állapotra.
Trabakrobata
2011.11.14 18:40:18
@geegee: Mi is próbálgattuk már, mi lenne rámpa nélkül, de a Trabi nem szereti, nagyon tekeredik a kaszni, félek hirtelen átfordulna tetőre... Meg nem is elég nehéz, túl gyorsan megindul a borulása. Fizikai tényekkel nem tudom alátámasztani, csak tapasztalati úton. :) Nomeg sok múlik a gumin is mennyire tapad, a gumi meg ugye 6-8 km-enként cserés... Mire megszoknám jön az újabb használt rá. :)
Wolfgang Ziegler neve jó eséllyel nem mond sokat nekünk, ellenben ha megnézik az alábbi kis videót, akkor sok sört nyerhetnek, hiszen ki fogadna egy kéthengeres, hatszáz köbcentis Trabantra egy E30 M3 ellenében a széles, hosszú Hockenheimringen? Senki. Kivéve, aki tudja, hogy…..
Trabakrobata
2011.09.19 12:42:56
Szerintem jó kis gép, aki meg leszólja a Trazsi futóművét az csinálja ezt utánam bármilyen széria(!) futóművű kocsival: www.youtube.com/watch?v=trzjaGovrHs
No küszöb, no erősítés, no para - only 2wheels! :)
No küszöb, no erősítés, no para - only 2wheels! :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz