Adatok
amarőr
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A dunai teherhajózás nem is olyan régen a közép-európai áruszállítás egyik meghatározó szegmense volt. Ma is az – de ma már a magyarok nélkül. Miért csak mi vagyunk olyan ostobák, hogy nem aknázzuk ki a Dunában és a Tiszában rejlő lehetőségeket? Teherhajók a…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én úgy gondolom, hogy mivel a MAHARTON kivül nem volt hajós, így nem is lehet sok magyar lobogós önjáró.
A néhány cég aki elkezdte sajnos küzd a Holland több-száz éves tudásával...vagyis Ők már 2500-5000 tonnás 4-5 millió eurós hajókkal járnak, míg a roncsokat, megvettük tőlük mi és a románok.. A Magyar szakasz teljesen jól hajózható, mert az bécsi vízen nem lehet többel felmenni, mint ami az pedig általában kevesebb, mint a magyar szakasz vize. Nincs ipar, nincs gazdaság. A kereskedő cégek nem érdekeltek, hogy magyar fuvarozók vigyék a Magyar árut (gabona), hiszen egy percentért, pont megcsinálják magukat.
németeknél a hajózásnak hagyománya van a Magyaroknál múltja :) ennek ellenére van nem is egy cég aki árut szállit és büszke a lobogójára...