Adatok
tsc666
0 bejegyzést írt és 64 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A tuning 1303-as Bogaramról már sokat írtam, akik kint voltak pályanapon láthatták is, meg is előzhettek, ha kellően gyorsak voltak. Ez a Bogár bizony elég gyors volt, még a kisebb, 40-es Weber karbikkal is tudott fékpadon 143 lóerőt, aztán a 44-es karbikkal még gyorsabb lett, csak…..
tsc666
2015.07.06 09:55:33
Minden épített bogár fantól elnézést kérek, de ez egy minőségi csere volt. Néha sajnálom, hogy autóbuziként nyuszi vagyok (ma már) ilyeneket bevállalni, mint ez a Porsche, pedig szivesen megkergetnék esténként egy 6 hengeres boxert... (A valóságban meg egy benzines Mazda 3-at hoztam el a szalonból tavaly év végén). Sok balesetmentes kilométert kívánok hozzá.. És ahogy Apám szokta mondani: inkább irigyeljenek, mint sajnáljanak! :)
Kényelmes pénztemető
Egy ismerősöm mondta, amikor megvettem, hogy készüljek fel, mert mindig valami hibajelző fog világítani az autóban. Hát igaza lett!
Relax avantgard módra
Szerintem rendben lesz a bringa az elkövetkező 10 évben, hacsak valamilyen elektronika meg nem…..
A facebook azért is csodás, mert ilyen videókat dob föl. Hogy tényleg Dunaújvárosban és 2007-ben történt-e, illetve, hogy a feliraton olvasható párbeszéd tényleg így zajlott-e le, nem tudhatom, de gyanítom, igen. De ha esetleg nem, az se sokat von le a kisfilm élvezeti…..
tsc666
2014.12.16 16:29:19
Az imádnivaló ékszerdoboz ...
Azzal, hogy megvettük az autót, egy álom vált valóra, főleg az öregemé ... az igazi az lenne ha még állna mellette egy biturbós Ghibli II...:D
A kicsi francia, aki sokat utazik
A használata közben rájöttem még: nagyon koszolódik az…..
tsc666
2014.12.01 14:33:49
@Tiszteltetem Brüsszelet: "úgyhogy a havi 28ért új autó eléggé sci-fi". Nem feltétlen, csak nem ezzel a módszerrel, nem hitelre és nem akármilyen tipusra. Szóval én pl. az utóbbi időben újonnan vettem az autóimat, kp-ra és 3-5 évente cseréltem, hogy miért, ne firtassuk, 1x élünk, stb, megdolgozom érte becsületesen.. Szóval, nem megyek sokat (évi 10-11e) és nagyon vigyázok rájuk, eladáskor szinte újszerűek voltak. Mivel jól választom meg a típust (japán, benzines, keresett modell 5M alatt és lehetőleg akkor megvenni amikor jó nagy akció van rá, pl. mikor kifut) relative alacsony volt az értékvesztés és hihetetlen, de egy napnál tovább (!) még nem árultam egyiket sem, pedig nem adtam olcsón. Nekem így hónapra leosztva az értékvesztés bőven 30e alatt szokott lenni. Legutóbbi példa, 37 hónaposan adtam el az autómat, 910e -el olcsóbban (új ára 4.8 volt akciósan), ki lehet számolni mennyi az havonta (nincs 25e). Persze nem működik akármilyen típussal (pl. olasz v. francia autón v. prémium autón ez nem műxik, hitelre meg pláne nem, illetve ha tele rendeled extrával... de japóknál alapból tele van extrával). Az tény, hogy így a bank helyett az autóban áll a pénzem egy része, tehát nem kamatozik, de akkor sem tartom vészesnek amit havonta bukok - van akinek ennyi a telefonszámlája.. Bónusz hogy az éves köt. szervízen meg persze a cascon kívül nincs különösebb fenntartási költség és nincs ezzel töltött idő. Hogy milyen tipusra gondolok, Pl. Civicet, Mazda 3-at, mo.-i tulajtól kevés km-el, újszerű állapotban 3-4 évesen, szívó benzinessel elég jó áron el lehet adni, mert nincs sok belőlük, nincs levedlett céges flotta, stb. és megbíznak bennük a vevők is. Vagy pl. a tavaly év végén 4M-ért kiszórt 1.6-os Qashqai-okat is 3-4 évig brutál jó árban el lehet adni majd ha valaki vigyáz rá... Bocs a hosszú szövegért..
A kolosszus, vagyis ha kevés a Rolls-Royce
Sokan lebeszélnek a 350-esről, pedig nem rossz az, és hengerfejes sem lesz, ha nem gyilkolod hideg motorral, bemelegíted menet közben magas fokozatban, és 70-fokon már akár rá is léphetsz, nem lesz hengerfejes!
Japán romboló
A…..
tsc666
2014.08.24 09:39:33
Ha néhány alapkérdésre tudja a választ, sokkal közelebb kerülhet a dilemma feloldásához.
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
Sokaknak a gyorsulás csak egy szám. Pláne azoknak, akik nem ültek még igazán erős, jól tapadó autóban. Nekik a 7 alatti 0-100 már gyenge, ha pedig a 20 másodperc alatti 200-at emlegetik, már csak legyintenek.
Nos, ez valójában messze nem így van. Mert a mai, erős autók…..
tsc666
2014.08.06 12:39:37
tsc666
2014.08.06 14:33:19
@Hawaii-: Nyilván, meg minek is cipelne fölösleges üzemanyagot, csak akkor is poén, hogy milyen jól ki van adagolva és milyen szépen látható a csökkenés is.
Összecsapnak a katalógusadatok a valósággal, kicsi turbómotorok a kétliteres szívóval: melyik benzines fogyaszt kevesebbet?
Mai közélet-cikkünk kommentposztja...
tsc666
2014.08.05 14:28:37
@e1: "a DSG állandóan kapcsolgat a fokozatok között, hogy a a lehető legalacsonyabb legyen a fordulatszám." - És egyben talán ez is a baj az ilyen váltókkal. Hosszú távon lehet, hogy 3-5x, vagy még többször annyit kapcsolgat és sokkal gyorsabban, mint egy átlagos ember. A fogyasztásnak jó, meg a motornak is mert a megfelelő tartományban pörög, de a váltó élettartamának jó eséllyel nem, ami semmissé teszi az így elért megtakarítást. Félre ne érts, kedvelem az ilyen váltókat felhasználói szempontból, de csak újonnan merném megvenni, 5-6 éves korban, gari lejárta után meg lepasszolnám, mert drága játék lehet.
A matrica 20 forintot dob mindegy autópálya-kilométerem költségén. Hol lehet ebből visszanyerni valamennyit? Hát a benzinen.
Azonos című írásunk kommentposztja...
Nem sokat gondolkodnék, ha új autóba motort kellene választanom. Elfogytak az érvek a benzinesek mellett.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
tsc666
2014.02.04 09:05:05
@vojtech: Remélem nem felejtetted el 4000 fölé forgatni? :) Ott kezd el menni. Mindenesetre fordulaton leadott teljesítmény ide vagy oda, az általam próbált 1.4 turbókkal szemben legalább alapjárat fölött kicsivel sem érződik agyhalottnak, inkább ezért szeretem. Volt pl. 1.4 T-Jet-em, az is jó volt, meg rugalmas, de 1500-1700rpm-ig olyan volt, mint egy ezres szívó, a Civic meg alapjáratról húz, sík úton 42-nél kéri a váltás segéd a 6.-at, ahol 50-ről már akár gyorsulni is képes, nem erőlködik. Jó ez nekem. Viszont tűzijátékot nem kell nagyon várni tőle, mert hát hiába 140 ló, van vagy 1350 kg és nekem már Euro 5-ös verzió van, az is érződik rajta. Tehát a Civic VTI géneket ebben már nem találja meg senki. Viszont van, aki túl van vele 1.3M Km-en. Nem gonoszságból, de kíváncsian várom, mikor lesz ilyen 1.2 meg 1.4 TSI-ből.
tsc666
2014.02.04 09:08:25
@redriot77: Sztereó vagy házimozi? :)
Az állam idén közel 3 milliárd forinttal többet húz ki az autóvásárlók zsebéből. Íme a módszer.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
tsc666
2014.01.29 13:31:06
@Palcsikov: "Az új autók akkor is beláthatatlan magasságokban vannak, így lehetséges alternatívaként nem is említeném."
Miért? Max. nem _mindenki_ számára az.
Miért? Max. nem _mindenki_ számára az.
tsc666
2014.01.29 13:34:03
@Adriano cselescsávó: A korrektség kedvéért, nem kell neked ahhoz külföldre menni és saját kezűleg behozni. A kereskedések tele vannak olyan behozott autókkal, aminek az első magyar tulaja te leszel, ha megveszed. Épp ezért, mert eddig akkor nem kellett a vagyonszerzésit 1x se megfizetni.
tsc666
2014.01.29 13:56:43
@pimpike_: Ennyi erővel jogsi se kelljen a vezetéshez, mert azt is meg lehet venni valahol.
Magyarországon a törvény azokat védi, akik a belső sávban félemlítik meg a többi közlekedőt. Elég, ezen változtatni kell.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
tsc666
2013.12.19 10:33:51
@Lev Menachem:
Lehet, hogy jogilag nem hibás valaki, de attól azért még elég nagy hibát követ el, ha nem számít ezekre a dolgokra. (pályán 200-al jövő, vagy egyirányú utcában másik irányból jövő) Én tökönszúrnám magam szégyenemben (már ha maradna belőlem valami) ha ilyen, egyébként elkerülhető balesetet szenvednék, csak azért mert valamire elvileg nem kellett volna számítanom. Pályán pl. előre-hátra _folyamatosan_ "radarozok", soha nem szokott meglepetésként érni, ha jön egy alacsonyan szálló BMW. :) Persze bárkit érhetnek meglepetések sajnos. :(
Lehet, hogy jogilag nem hibás valaki, de attól azért még elég nagy hibát követ el, ha nem számít ezekre a dolgokra. (pályán 200-al jövő, vagy egyirányú utcában másik irányból jövő) Én tökönszúrnám magam szégyenemben (már ha maradna belőlem valami) ha ilyen, egyébként elkerülhető balesetet szenvednék, csak azért mert valamire elvileg nem kellett volna számítanom. Pályán pl. előre-hátra _folyamatosan_ "radarozok", soha nem szokott meglepetésként érni, ha jön egy alacsonyan szálló BMW. :) Persze bárkit érhetnek meglepetések sajnos. :(
Magyar tervezésű , német cirkáló ,megállja a helyét
A legjobb fogyasztási értékem Shell 100-as benga, plusz fél doboz oktánszám növelő a teli tankhoz és irány Croacia. ha jól emlékszem 4,5,5 literre jött ki, 120-130 normál autópályás tempónál, de az…..
Megvolt az első városnézés, plusz este elmentem futni egy órát Tyumenyben. Ezek alapján a következő dolgokat állapítottam meg.
Még választék is van!
Az orosz csajok, legalábbis ami Szibériát illeti, tényleg elképesztően jók. Főleg a jócsajság modelli értelmében.…..
tsc666
2013.08.27 09:40:26
Szomorú véget ért végtelen történet...
Annak ellenére, hogy a saját gazdája mondta, hogy ne vegyem meg ezt az autót, mert problémás, öreg, ki van a lelke. Azonban mint említettem, elég jól kerestem és csak az lebegett a szemem előtt, hogy új fényezés, motorfelújítás, kis…..
tsc666
2013.07.23 00:11:44
@Agr3ssor:
Szeretnék reagálni arra, amit a Civicről írsz. Alapvetően úgy látom ismered a kocsit, csak két dolgot javítanék:
Első: a kikapcsolhatatlan, erőszakos menetstabilizátorról annyit, hogy nincs benne. (Esetleg nem erre az autóra gondoltál.) Csak az öt ajtós 160 lovas 2.0 VSA modellben volt (a nevében is benne a VSA szó), de az egy ritkaság.
Második: egyáltalán nem buta a hátsó futóműve, (független hátsó felfüggesztése van, ellentétben az utódjával) és elég sportos, kanyarvadász, ámbár sokak szerint már kényelmetlen.
Nekem öt évig volt ilyenem (mármint EP2 - azaz 3 ajtós 110 lovas 7gen Civic 1.6 Sport). Valóban semennyire sem "rizsrakéta", mint a régi VTI-k és max. az 1.6-os Golfokat, Focusokat, Astrákat lehet vele megszorongatni. Teljesítményétől elvonatkoztatva örömforrás lehet a direkt kormányzás, szuper váltó, kiváló futómű. Viszont, ha más nem, igen megbízható, jól összerakott jármű: az enyémen öt év alatt semmi nem romlott el. (1 izzó égett ki), csak alap kötelező szervizekre járt, még fékbetétet se kellett cserélni. Értéktartása kiváló, kb. 1 óra alatt adtam el öt évesen az új ár 60%-áért.
Szeretnék reagálni arra, amit a Civicről írsz. Alapvetően úgy látom ismered a kocsit, csak két dolgot javítanék:
Első: a kikapcsolhatatlan, erőszakos menetstabilizátorról annyit, hogy nincs benne. (Esetleg nem erre az autóra gondoltál.) Csak az öt ajtós 160 lovas 2.0 VSA modellben volt (a nevében is benne a VSA szó), de az egy ritkaság.
Második: egyáltalán nem buta a hátsó futóműve, (független hátsó felfüggesztése van, ellentétben az utódjával) és elég sportos, kanyarvadász, ámbár sokak szerint már kényelmetlen.
Nekem öt évig volt ilyenem (mármint EP2 - azaz 3 ajtós 110 lovas 7gen Civic 1.6 Sport). Valóban semennyire sem "rizsrakéta", mint a régi VTI-k és max. az 1.6-os Golfokat, Focusokat, Astrákat lehet vele megszorongatni. Teljesítményétől elvonatkoztatva örömforrás lehet a direkt kormányzás, szuper váltó, kiváló futómű. Viszont, ha más nem, igen megbízható, jól összerakott jármű: az enyémen öt év alatt semmi nem romlott el. (1 izzó égett ki), csak alap kötelező szervizekre járt, még fékbetétet se kellett cserélni. Értéktartása kiváló, kb. 1 óra alatt adtam el öt évesen az új ár 60%-áért.
tsc666
2013.07.23 00:27:25
@Schütii: "Na nem tudom hogy ezekből a jellegekből mi maradt mára, de ha nem sok, akkor nem vagyok kíváncsi többé a Hondára."
Hm, ugyan most melyik átlagos márka alsó közepese benzines modellje szól szépen 6000 fölött..? Mármint manapság ez kb. az ezredik szempont a gyártóknak. De azért nincs minden veszve, Civicem (2011-es 1.8 Sport) orgánuma azért még nem tartozik a menthetetlenül szar kategóriába, olyan 7000-ig lehet forgatni és egész szépen szól. Tehát még mindig pörgethető valamennyire, mégis közben meglepően nyomatékos, pl. 42-nél kéri sík úton a 6-ost a váltási segédlet, ami szerintem vicces. :D Tehát ilyen 1200-as fordulaton el lehet vele krúzolni (városban 6-osban) és még csak nem is agyhalott. Meglehet, hogy a Honda nem diktál mostanában a benzines motor építésében trendeket és nem döntögetnek fajlagos teljesítmény rekordokat se már, de biztos, hogy mai napig a legmegbízhatóbbak közt vannak a motorjaik.
Hm, ugyan most melyik átlagos márka alsó közepese benzines modellje szól szépen 6000 fölött..? Mármint manapság ez kb. az ezredik szempont a gyártóknak. De azért nincs minden veszve, Civicem (2011-es 1.8 Sport) orgánuma azért még nem tartozik a menthetetlenül szar kategóriába, olyan 7000-ig lehet forgatni és egész szépen szól. Tehát még mindig pörgethető valamennyire, mégis közben meglepően nyomatékos, pl. 42-nél kéri sík úton a 6-ost a váltási segédlet, ami szerintem vicces. :D Tehát ilyen 1200-as fordulaton el lehet vele krúzolni (városban 6-osban) és még csak nem is agyhalott. Meglehet, hogy a Honda nem diktál mostanában a benzines motor építésében trendeket és nem döntögetnek fajlagos teljesítmény rekordokat se már, de biztos, hogy mai napig a legmegbízhatóbbak közt vannak a motorjaik.
Elismerték a hibát, de a cég nem akart fizetni. Az igazgató bujkált, a biztosító mosta kezeit, a kár kétmillió forint.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
tsc666
2013.05.17 09:39:11
@Nincs még nicked:
Rémlik valami, de valahogy túléli az ember azért, mondom évekig jártam dízellel és nem hagyott bennem olyan mély nyomot a dolog. Legfeljebb húzzon kesztyűt akkor, de kutast akkor se hagynám tankolni. :) Mindesetre van egy olyan érzésem, hogy a történet szereplője garantált, hogy ezentúl inkább mégis szagolni fogja a büdös kezét. ;)
Rémlik valami, de valahogy túléli az ember azért, mondom évekig jártam dízellel és nem hagyott bennem olyan mély nyomot a dolog. Legfeljebb húzzon kesztyűt akkor, de kutast akkor se hagynám tankolni. :) Mindesetre van egy olyan érzésem, hogy a történet szereplője garantált, hogy ezentúl inkább mégis szagolni fogja a büdös kezét. ;)
tsc666
2013.05.17 09:50:12
@beszélő név:
Esélyes, hogy azért, mert általában gázolajjal nagyobb tankokat töltenek meg (teherautók...), így nagyobb mennyiség tud átfolyni.
Esélyes, hogy azért, mert általában gázolajjal nagyobb tankokat töltenek meg (teherautók...), így nagyobb mennyiség tud átfolyni.
tsc666
2013.05.17 09:56:59
@Nincs még nicked:
Nem hiszem el, hogy még mindig ezen lovagolsz. :) De felőlem... akit ennyire zavar, tényleg hagyja rá a kutasra. Vagy ne vegyen dizlit.
Nem hiszem el, hogy még mindig ezen lovagolsz. :) De felőlem... akit ennyire zavar, tényleg hagyja rá a kutasra. Vagy ne vegyen dizlit.
Calibra DTM Edition
A jó példányoknak megkérik az árát. A 200 ezer forintos kategóriát én messze elkerülném, mert azokkal biztos csak bosszúsága lesz az embernek. Persze ez nem azt jelenti, hogy amit sok pénzért hirdetnek, az garantáltan jó. Érdemes külföldön is szétnézni,…..
Ha ön azok közé tartozik, akik nem értik a prémium-márkákat és nem hisz a minőségi, drága dolgok tartósságában, akkor ezen tesztünk önnek készült.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
tsc666
2012.07.17 12:40:14
@ColT: 4-5 éves Clio? Ugyan!
Tavaly 2.5M-ért adtam el a 15e Km-t futott kívül-belül karcmentes - új állapotú és szagú - Fiat Bravomat (Dynamic), 1.4 T-Jet motorral (mérve 130le/205Nm), ami 2010-es forgalomba helyezésű volt, telepakolva mindenféle extrával. Számomra sokkal jobb érzés beleülni ilyesmibe, mint egy a cikkben szereplő lelakott 3-400e Km-t futott "prémiumba" - ugyanannyiért. Habár presztízs és az irigy tekintetek elmaradnak, az, hogy a gép kívül-belül gyönyörű és hosszú évekig gondtalan autózást nyújt, sokszorosan kárpótol. (Nyilván marha voltam, hogy eladtam, de kívántam egy másikat, de az is kb. ugyanez a szitu)
Tavaly 2.5M-ért adtam el a 15e Km-t futott kívül-belül karcmentes - új állapotú és szagú - Fiat Bravomat (Dynamic), 1.4 T-Jet motorral (mérve 130le/205Nm), ami 2010-es forgalomba helyezésű volt, telepakolva mindenféle extrával. Számomra sokkal jobb érzés beleülni ilyesmibe, mint egy a cikkben szereplő lelakott 3-400e Km-t futott "prémiumba" - ugyanannyiért. Habár presztízs és az irigy tekintetek elmaradnak, az, hogy a gép kívül-belül gyönyörű és hosszú évekig gondtalan autózást nyújt, sokszorosan kárpótol. (Nyilván marha voltam, hogy eladtam, de kívántam egy másikat, de az is kb. ugyanez a szitu)
tsc666
2012.07.17 13:10:12
@ColT: Nyilván. Ki hogy érzi. :) De egy ilyen Audit is bevállalnék egyszer, mondjuk 1.8T-vel, valós 100-200e Km-rel gondos tulajtól. Különösen, ha gyakran járnék hosszabb autópályás utakra.
tsc666
2012.07.17 13:45:35
@kokal: Teljesen el tudom fogadni a te hozzáállásodat is. Azt ne felejtsük el, hogy a cikkben a tiednél talán lepusztultabb és dízel autókról volt szó. Egy szép állapotú E39 530i azért már nekem is jobban hangzik - habár jelenlegi középkategóriás autóm kívül-belül jobban tetszik. A teljesítménye, hangja, futóműve az ami mai napig "kéne", viszont ha 10 éves, akkor már az is egy kompromisszum, csak másutt van megkötve.
Miközben Tibby Kirgizisztán egyhavi GDP-jét költi el épp az E28-ra, folyamatosan azzal oltogat, számoljam már ki, mennyit költöttem az E32-re az elmúlt két évben, és ebből hány kilométert sikerült megtenni. Szívemen viselem lelki békéjét, és ha az nyugtatja meg, hogy van nála…..
tsc666
2012.06.25 00:12:24
@CDexter: Érdekes felvetés. Szerintem kevés olyan 400e Ft-os autó lehet a hahu-n ami a te képleted alapján nem a gazdasági totálkár állapotában van (azaz ne lehetne bármikor legalább 133e Ft-ot könnyedén rá költeni).
Király Ferenc 38 éve tudja, számára egyetlen autó létezik csak a világon. 26 éve az az autó az övé. Tanulság: autóvallást alapítani nem könnyű, de egy karcagi garázsból is lehetséges.
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
tsc666
2012.05.23 09:20:35
@Hanzi: Pont ezen akadtam le én is. Ez a fajta túlzott elfogultság már inkább nevetségessé tesz. Azóta öt kategóriát finomodott, igényesedett az átlag autók belseje is, nem hogy a drágábbaké. A maga korában viszont ez jónak számíthatott, elismerem. Bár jelen formájában sikerült néhány bóvlival rontani az összhatást (előttem már céloztak rá). Na mindegy, belátom, a régi volt az igazi! Ma már nem gyártanak csak műanyag vackokat. :)
tsc666
2012.05.23 10:09:10
@250ce: Ha vitát akarnék generálni, akkor azt mondanám, hogy ehhez kevés kivétellel azok szoktak ragaszkodni, akiknek nem telik az adott kategóriában új(abb)ra. :) Én csak azt látom, hogy az eltelt idő alatt volt egy technológiai fejlődés ami több lehetőséget adott a kivitelezők, dizájnerek, mérnökök kezébe. Hogy élnek -e mindig vele, illetve hogy sikerül -e értéket alkotni, az egy másik dolog - nem feltétlen sikerül mindig, ez evidens. Én azért bármikor szívesebben ülök be a saját (vállaltan modern) autómba, mint ugyanennek a 30 éves elődjébe (és talán a nagy többség is így van vele, különben a gyártók is a 30 éves belső kivitelhez ragaszkodnának...)
Csendes, még bőven takarékosnak is nevezhető. És kombinak hűdemekkora! Ja, hogy dízel? Észre sem fogod venni. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Jó, nem jó? Kényelmes? Egyáltalán egy Hyundai szóba jöhet egy Ford helyett?
Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
tsc666
2012.03.20 10:23:40
@igazi hős: Miért ciki? Az én szememben azért ciki, mert az autózásban ez a fajta nemtörődömség nem vezet jóra hosszú távon. Legközelebb majd azt nem tudja, hogy mennyi kéne legyen a guminyomás (meg amúgy is, mi az?), vagy hogy mit jelent az a kis lámpa ami azt mutatná, hogy elkopott a fékbetét vagy nincs olajnyomás.. vagy nekiáll a nem tudja milyen motorú autójával téged előzni lejtőn fölfelé.. részletezzem még? :)
tsc666
2012.03.20 14:23:53
@Beaver100: Elhiszem, enyém is hasonló, de nem örülök neki. Próbálom a fejébe verni, hogy legalább egy minimális szinten foglalkozzon a saját autójával, pl. a víz-olaj szintet, guminyomást csekkolja havonta, meg füleljen a zajokra (búgó kerékcsapágy, laposabb gumi fel sem tűnt neki), de reménytelen. Számomra a felelősségteljes gépjármű üzemeltetés nem annyiból áll, hogy tudjuk milyen színű az autónk meg hol kell bele tankolni. Ha valaki meg erre büszke, akkor hajrá - úgyis visszaüt ez a dolog előbb-utóbb.
tsc666
2012.03.20 14:25:07
@Beaver100: Elhiszem, enyém is hasonló, de nem örülök neki. Próbálom a fejébe verni, hogy legalább egy minimális szinten foglalkozzon a saját autójával, pl. a víz-olaj szintet, guminyomást csekkolja havonta, meg füleljen a zajokra (búgó kerékcsapágy, laposabb gumi fel sem tűnt neki), de reménytelen. Számomra a felelősségteljes gépjármű üzemeltetés nem annyiból áll, hogy tudjuk milyen színű az autónk meg hol kell bele tankolni. Ha valaki meg erre büszke, akkor hajrá - úgyis visszaüt ez a dolog előbb-utóbb.
Ez valami egész más, mint aminek látszik. Csodás, áramvonalas kupé, elöl, az orrban, bőséges mennyiségben lóerők… Mégis, ez igazából egy tisztességes családi autó. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Nincs azzal baj, ha valaki sportosan vezet, mint teszi és vallja ezt Gab is, bizonyos határok között szerintem is belefér. De ez utóbbi ilyenkor a legfontosabb, tudni kell, hol van az igazi határ. Mert mások veszélyeztetése már túl van ezen és valahol átérzem a posztíró indulatát.…..
Ha erősen meresztem a szemem, szinte látom benne az előző Civicet. Sőt, ha nem meresztem, akkor is. Csak a fülem marad inger nélkül. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz