Regisztráció Blogot indítok
Adatok
sikitomi

53 bejegyzést írt és 303 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ugye, senki nem felejtette el, hogy szombaton őrületes születésnapi bulit tartunk a Grundon? És ha azt hiszitek, hogy IDDQD-szülinap elmúlik nyereményjáték nélkül, hát nagyot tévedtek. Két szerencsés egy-egy páros belépőt nyerhet a Magyarországon először látható Video Games…..
Valamiért azt gondolom, hogy jeles alkalom, amikor valaki először vesz életében egy játékot pénzért, úgy, ahogy azt elméletileg kell. Persze, ez manapság már sokak szemében idióta hozzáállás, hát minek, ott az ncore-bolt, meg a rohadék kiadók amúgy is milliárdokat kaszálnak,…..
IDDQD Teleki Blanka 2014.05.08 18:00:00
(Elnézést.) ..
sikitomi 2014.05.09 00:04:30
Az Irrational Games befejezi működését, legalábbis a mostani formában mindenképpen. Ezt Ken Levine, a cég vezetője és egyik alapítója jelentette be a stúdió honlapján. Az Irrational Gamesnek 17 éves működése alatt olyan játékokat köszönhettünk, mint a System Shock 2 vagy a…..
sikitomi 2014.02.25 19:34:43
@False_GOD: Ha nem csal az emlekezetem a Bioshock eloszor pc-re jelent meg, majd ra egy evre x360-ra, majd azutan ps3-ra. Szvsz a bioshock nagyon telitalalat lett, a tortenet nagyon jol ki van dolgozva - plabe az a sok kis reszlet, amik a magnokon van elrejtve es az teszi megteljesebbe az egeszet - ill. az egesz vilag kidolgozottsaga is nagyon ott van. Nem szeretem a linearis jatekokat, de a bioshockba nagyon sok orat oltem, mert kifejezetten megeri!
Megjelent a Dead Rising 3 legutóbbi javítócsomagja, azaz patch-e. 13 gigabájt. És ezen a ponton menjünk át kicsit Denis Leary-be. Tizen-kibaszott-három gigabájt. Egy nyomorult patch. Mi az úristen van, elmulasztottam egy meetinget a patchekről? Egy-két éve még félgigás…..
sikitomi 2014.01.21 23:18:00
@Bobby Newmark: a 320x200 az CGA szabvany volt anno, aztan ugye kitalaltak a VGA 640x480-at, ami 4:3-as volt es akkor lehetett twíkelni (tweakelni)a vga kartyakat, hogy elokapjuk a 320x240-es QVGA Mode X felbontast. Es akkor szerintem azert is maradt meg ez a felbontas, mert szepen elszabvanyositottak a 4:3-as aranyt.

Anno ugy orultem neki, mint majom a farkanak amikor Pascalban egy kis Assembly rasegitessel elotudtam hivni es akkor az azt jelentette, hogy volt meg extra 40 pixelem (tragya gep, alacsony felbontas = gyorsabb grafikus megjelenites). Aztan persze jottek meg a jobbnal jobb Mode X felbontasok, mint pld.: 320x240, 320x360, 360x480, 400x300, stb. Na ezeket volt egy varazslat elokapni! :D (Regi szep idok...)
Mivel az előbb perceken belül meglett a megfejtés, gyorsan kitolok egy újabb játékvadászatot, és ezúttal nem rontom el a keresgélés örömét a saját tippemmel, mert fogalmam sincs, mi lehet ez. Lászlónak adom át a szót: Én már többször nekifutottam a keresésnek, de nem…..
IDDQD A legnehezebb platformjáték 2013.07.31 23:29:29
Grath tumbliján találtam ezt az animgifet, és csendes bazmegelésre késztetett: Rögtön utána kellett néznem, melyik játék ez. Mint kiderült, a Cloudberry Kingdom, a Pwnee nevű New York-i indie csapat játéka, ami éppen ma jelent meg Steamen. Kickstarteres támogatással készült,…..
Sziasztok! Egy ilyen hosszú szünet után most már illene írni is ide valamit, ha már élesítettem a régi új dizájnt (Airnold kérésére). Nos, nem akarom meséléssel húzni az időtöket, hanem csak röviden összefoglalnám, hogy velem mi történt az elmúlt 3 évben és hogy miért is…..
sikitomi 2013.05.26 16:44:21
@Airnold: igazsag szerint repat is szerettem volna beletenni, meg is vettem, erre en barom nem elfelejtettem belerakni?! pfff ^.^
A múltkor felmerült, hogy legtöbbször csak picsogás van, ha én írok bejegyzést, de tessék, most kijött az Assassin's Creed IV: Black Flag előzetese, és boldog vagyok. Vagy legalábbis várakozással telt, ugyanis nagyjából az öreg Sid Meier-féle Pirates! óta most van először…..
sikitomi 2013.03.04 15:03:03
@Acsabi44: a II es a brotherhood marha jo! a revelations dem olyan rossz, szoval oket tudom ajanlani! a 3-kal meg nem toltam, remelem majd azert hamarosan fogom :)
Egy Kazra művésznevű programozó érdekes ujjgyakorlatokkal tanulja a HTML- és JavaScript-programozás rejtelmeit: régi játékok egy-egy részletét éleszti újra böngészőben. Megcsinálta már például a Shadow of the Beast kezdőhelyszínét, hogy a parallax scrollozást kitanulja, de…..
sikitomi 2013.01.17 20:48:02
@Stöki: "Egyikükkel hamarosan interjút olvashattok."

Ugye Krissz lesz az vagy ha nem, akkor ki mas csinal meg c64-es jatekokat bongeszobe? A WoW-t mar szarra toltam, meg a tetrist is :)))
Egy ideje már őrizgetem ezt a fórumlinket, de most ellövöm, mert éppen vasárnap délutáni könnyed szórakozásnak való kis marhaság. A NeoGaf olvasói viccelődtek azon, hogy ismert videojátékok címéből kivettek egy-egy betűt úgy, hogy a cím továbbra is értelmes maradjon, majd…..
IDDQD Heti retro: Doom 2013.01.07 16:15:13
Feléled retrorovatunk, méghozzá fanfárral és dobpergéssel, mert számunkra igen fontos játékról lesz szó, az idén decemberben húszéves Doomról. Hogy a játék fontos nekünk, arra apró jelek utaltak már a blogban. Például a blog nevét is a játék egyik cheatje adta, de vallottunk…..
sikitomi 2013.01.08 10:11:30
@Virtusblog: a chasm az ukran fejlesztes volt, a demo miatt szerettem en is bele mint az allat :) dos alatt kiralysag volt ahogy megcsinaltak, de sajnos a barmok pascalban fejlesztettek le es ahhoz, hogy tudj jatszani vele manapsag, peccselni kell, mert ugye a delay bugos volt benne kemenyen :( nemreg kiprobaltam dosbox alatt, kb. fel oramba telt, mire megtalaltam a peccset hozza, de valamiert nem volt hangja. ott mar feladtam, annyira nem volt jo sajnos a teljes chasm :(
No, hát kicsit elhúzódott az ünnepi kajakóma, még múlt évben meg akartuk kezdeni a nagy sikerű „év izéi” sorozatot, de talán még most sem késő. Kezdetnek jöjjenek 2012 legjobb/legviccesebb keresőszavai. Csináltunk ilyet tavaly és tavalyelőtt is, és az akkori posztjainkban…..
Hogy ne az előző rossz hírrel hagyjuk itt a blogot ünnepekre, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak, kommentezőnknek, trollunknak, meg úgy általában a magyar gémerközösségnek. Év vége előtt még jelentkezünk – naná, hiszen jönnek a szokásos év végi mókák, év…..
Na, ezért érdemes az IDDQD Facebook-csoportjára feliratkozni, néha olyan fasza linkek esnek be, mint a Dune 2 Online, vagyis a böngészőben játszható Dune II. Atreidesekkel, Ordosokkal, Harkonnenekkel, még mentett állás is van. A játék alapja egyébként az OpenDune projekt. És nem ez…..
Elég népszerű volt a múlt héten meghirdetett nyereményjátékunk, amin Ernest Cline Ready Player One című sci-fijét nyerhette meg három szerencsés olvasó. Ehhez csak egy játék nevét, illetve abból egy idézetet kellett megfejteni, amit 18 másik játék kezdőbetűjéből lehetett…..
sikitomi 2012.11.29 12:04:28
IDDQD Nyerj videojátékos sci-fit! 2012.11.22 14:40:48
Nemrég megemlítettem Ernest Cline Ready Player One című könyvét, ami most jelent meg az Agave kiadónál (a lenti bannerben is összefuthattok vele), és akkor célzást tettem holmi nyereményjátékra is. A kiadó jóvoltából három IDDQD-olvasó megkapja még karácsony előtt a könyvet,…..
"For the love of Pong, one hoax at a time." Nem tudom még eldönteni, hogy örüljek-e neki, de az biztos, hogy meg fogom nézni: Angry Video Game Nerd filmet forgat. AVGN (polgári nevén James Rolfe) évek óta szórakoztatja a nagyérdeműt remek játékkritkáival (legutóbb a Ghosts'n…..
sikitomi 2012.11.20 16:51:06
@Túrós: ebben egyertertunk, tenyleg tobb idot kellene a havi avgn-re forditania. mostanaban mar nem is karomkodik annyit, ill. mar nem olyan szellemesek az adasok mint voltak. pld. a shitpickle-on meg a mai napig visitok, ill. imadom utanozni is :D pickle, pickle... shiiiiitpickle! :D
Olyanok vagyunk, mint a Lannisterek – nem, nem aljas rohadékok, hanem mindig megfizetjük a tartozásunkat. Két nyereményjáték lezárásával is adósak vagyunk jó régről, de ahogy a régi meós közmondás tartja, az elefánt nem selejt. És mi sem: tattararaam, jöjjön először a…..
sikitomi 2012.11.06 13:28:49
@Stöki: akkor viszont most huzom be a cipzarat! :) remelem azert posztolni fogsz rola ;) :P
A Kotakun találtam a lenti videót, amiben ötven példát hallunk arra, hogy milyenek voltak az első beszélt mondatok, digitalizált beszédhangok a videojátékokban. Akad köztük néhány klasszikus, és így visszanézve elég vicces, hogy egy időben a kiadók mennyire erőltették, hogy a…..