Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Arno1d1

0 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
„A hatalmat nem kenyér módjára osztogatják, hanem lopják. Mindig lesznek királyok, csak másképp hívják őket.”(Napóleon) Napokig csak csodálkoztam azon, vajon mire jó ez az újabb „megmentősdi”: kinek akar a kormány a fix árfolyamú visszafizetés…..
Arno1d1 2011.09.14 17:31:46
Teljesen félreértitek a helyzetet. A bankszektor már megértette, ma abbahagyta az ágállást, az OTP árfolyam is megnyugodott.
Orbán nem a közgazdaságtannal megy szembe, hanem kihasználja annak sebezhetőségét a maga javára.

Ez fog most történni:
1. meghozzák a törvényeket, nyitnak egy 3 hónapos időablakot, abban lehet előtörleszteni.
2. A törvényeket az érintettek megtámadják az Alkotmánybíróságon és az EU-nál.
3. Akik tudnak (kb 20%, azaz 300,000 adós), azok előtörlesztenek. Ezek között nagyon sok fiatal, jól kereső köztisztviselő, állami alkalmazott lesz - ez most gyakorlatilag fideszest vagy barátot jelent.
4. (kb. 2013 ősz vagy 2014) Az Alkotmánybíróság vagy az EU elmarasztalja a kormányt és kártalanításra kötelezi az államot a bankok felé.
5. Az államnak ez nem fér majd bele az akkori büdzséjébe, ezért a nyugdíjalaphoz fog nyúlni, és abból fizeti ki a bankok veszteségeit. Vagy meghosszabbítja a bankadót, amit a bankok, mint most is, a felárukban továbbterhelnek.

Tehát a politikai elit, akinek van készpénze kilépni a hiteléből, 240-250 helyett 180 forintos árfolyamon teszi meg, majd ezt kifizetteti az egész ország nyugdíjmegtakarításaiból, miközben a bankok pénzüknél lesznek. Ráadásul kényszeríti a bankokat, hogy 1-2 évre 200 milliárdot kölcsönözzenek az államnak, igaz, kamatostul ezt visszafizeti ugyanonnan. Mi ez, ha nem a közgazdaságtan ügyes kihasználása?!

A) Felmerül a kérdés, hogy az a képviselő, akinek vagy családtagjainak ez a döntés kedvező, 1-2 milliót fog keresni rajta hitelenként, vajon szavazhat-e vagy érintettség okán tartózkodnia kell? Ha nem tartózkodik, akkor a mai törvények szerint később büntethető lesz-e?
B) A döntés nyomán a deviza kereslet és az esetleges országkockázat növekedése miatt az összes többi adós 5-10% felárat fog fizetni a fennmaradó hitelére. Az Alkotmánybíróság vagy az EU elmarasztaló ítélete után ők is perelhenek-e kártérítésért?
C) Ha az önkormányzatok hiteleire is kiterjesztik ezt a lehetőséget, akkor gyakorlatilag a nyugdíjmegtakarításból konszolidálják a legrosszabban gazdálkodó testületeket. Ütközik-e ez bármilyen EU jogszabályba?
D) Ha mégis visszalépnének a tervtől, akkor előre ismert, alkotmányellenes törvényekkel való fenyegetés, amely a részvénypiacon veszteségeket okozott, az nem törvényellenes-e ugyanúgy, mintha hamis hírekkel teszik ugyanezt, és amely büntetendő cselekmény?
E) Szinte kizárt, hogy ezeknek a titkos terveknek az ismeretében minden érintett, akinek volt részvénye, kellő önmegtartóztatással megtartotta azokat. Ha a PSZÁF mégsem talál egyetlen politikust sem, aki hasznot húzott a bennfentes értesüléseiről, akkor perelhető-e a kötelességének elmulasztása miatt és egy EU intézmény lefolytathat-e erre vonatkozó vizsgálatot?
Szép színházat játszott ma a politika napirend előtt. Orbán Viktor – elsősorban, mint általában, a papírtól elszakítva, a viszontválasz idején – kiválóan szerepelt, bravúrosan irányította a figyelmet a számára kedvezőre és terelte el a kellemetlenről. De az…..
Arno1d1 2011.09.14 16:21:39
Teljesen félreértitek a helyzetet. A bankszektor már megértette, ma abbahagyta az ágállást, az OTP árfolyam is megnyugodott.
Orbán nem a közgazdaságtannal megy szembe, hanem kihasználja annak sebezhetőségét a maga javára.

Ez fog most történni:
1. meghozzák a törvényeket, nyitnak egy 3 hónapos időablakot, abban lehet előtörleszteni.
2. A törvényeket az érintettek megtámadják az Alkotmánybíróságon és az EU-nál.
3. Akik tudnak (kb 20%, azaz 300,000 adós), azok előtörlesztenek. Ezek között nagyon sok fiatal, jól kereső köztisztviselő, állami alkalmazott lesz - ez most gyakorlatilag fideszest vagy barátot jelent.
4. (kb. 2013 ősz vagy 2014) Az Alkotmánybíróság vagy az EU elmarasztalja a kormányt és kártalanításra kötelezi az államot a bankok felé.
5. Az államnak ez nem fér majd bele az akkori büdzséjébe, ezért a nyugdíjalaphoz fog nyúlni, és abból fizeti ki a bankok veszteségeit. Vagy meghosszabbítja a bankadót, amit a bankok, mint most is, a felárukban továbbterhelnek.

Tehát a politikai elit, akinek van készpénze kilépni a hiteléből, 240-250 helyett 180 forintos árfolyamon teszi meg, majd ezt kifizetteti az egész ország nyugdíjmegtakarításaiból, miközben a bankok pénzüknél lesznek. Ráadásul kényszeríti a bankokat, hogy 1-2 évre 200 milliárdot kölcsönözzenek az államnak, igaz, kamatostul ezt visszafizeti ugyanonnan. Mi ez, ha nem a közgazdaságtan ügyes kihasználása?!

A) Felmerül a kérdés, hogy az a képviselő, akinek vagy családtagjainak ez a döntés kedvező, 1-2 milliót fog keresni rajta hitelenként, vajon szavazhat-e vagy érintettség okán tartózkodnia kell? Ha nem tartózkodik, akkor a mai törvények szerint később büntethető lesz-e?
B) A döntés nyomán a deviza kereslet és az esetleges országkockázat növekedése miatt az összes többi adós 5-10% felárat fog fizetni a fennmaradó hitelére. Az Alkotmánybíróság vagy az EU elmarasztaló ítélete után ők is perelhenek-e kártérítésért?
C) Ha az önkormányzatok hiteleire is kiterjesztik ezt a lehetőséget, akkor gyakorlatilag a nyugdíjmegtakarításból konszolidálják a legrosszabban gazdálkodó testületeket. Ütközik-e ez bármilyen EU jogszabályba?
D) Ha mégis visszalépnének a tervtől, akkor előre ismert, alkotmányellenes törvényekkel való fenyegetés, amely a részvénypiacon veszteségeket okozott, az nem törvényellenes-e ugyanúgy, mintha hamis hírekkel teszik ugyanezt, és amely büntetendő cselekmény?
E) Szinte kizárt, hogy ezeknek a titkos terveknek az ismeretében minden érintett, akinek volt részvénye, kellő önmegtartóztatással megtartotta azokat. Ha a PSZÁF mégsem talál egyetlen politikust sem, aki hasznot húzott a bennfentes értesüléseiről, akkor perelhető-e a kötelességének elmulasztása miatt és egy EU intézmény lefolytathat-e erre vonatkozó vizsgálatot?
Igazi jutalomjáték volt tegnap a parlamentben. A fideszes és jobbikos képviselők úgy várták a napot, mint egyszeri közalkalmazott a postaládából kibuggyanó teszkómagazint. Orbán Viktor marketingigazgató meg kitett magáért a Nagy Őszi Kiárusítás alkalmából: a leárazott…..
Arno1d1 2011.09.14 16:20:04
Teljesen félreértitek a helyzetet. A bankszektor már megértette, ma abbahagyta az ágállást, az OTP árfolyam is megnyugodott.
Orbán nem a közgazdaságtannal megy szembe, hanem kihasználja annak sebezhetőségét a maga javára.

Ez fog most történni:
1. meghozzák a törvényeket, nyitnak egy 3 hónapos időablakot, abban lehet előtörleszteni.
2. A törvényeket az érintettek megtámadják az Alkotmánybíróságon és az EU-nál.
3. Akik tudnak (kb 20%, azaz 300,000 adós), azok előtörlesztenek. Ezek között nagyon sok fiatal, jól kereső köztisztviselő, állami alkalmazott lesz - ez most gyakorlatilag fideszest vagy barátot jelent.
4. (kb. 2013 ősz vagy 2014) Az Alkotmánybíróság vagy az EU elmarasztalja a kormányt és kártalanításra kötelezi az államot a bankok felé.
5. Az államnak ez nem fér majd bele az akkori büdzséjébe, ezért a nyugdíjalaphoz fog nyúlni, és abból fizeti ki a bankok veszteségeit. Vagy meghosszabbítja a bankadót, amit a bankok, mint most is, a felárukban továbbterhelnek.

Tehát a politikai elit, akinek van készpénze kilépni a hiteléből, 240-250 helyett 180 forintos árfolyamon teszi meg, majd ezt kifizetteti az egész ország nyugdíjmegtakarításaiból, miközben a bankok pénzüknél lesznek. Ráadásul kényszeríti a bankokat, hogy 1-2 évre 200 milliárdot kölcsönözzenek az államnak, igaz, kamatostul ezt visszafizeti ugyanonnan. Mi ez, ha nem a közgazdaságtan ügyes kihasználása?!

A) Felmerül a kérdés, hogy az a képviselő, akinek vagy családtagjainak ez a döntés kedvező, 1-2 milliót fog keresni rajta hitelenként, vajon szavazhat-e vagy érintettség okán tartózkodnia kell? Ha nem tartózkodik, akkor a mai törvények szerint később büntethető lesz-e?
B) A döntés nyomán a deviza kereslet és az esetleges országkockázat növekedése miatt az összes többi adós 5-10% felárat fog fizetni a fennmaradó hitelére. Az Alkotmánybíróság vagy az EU elmarasztaló ítélete után ők is perelhenek-e kártérítésért?
C) Ha az önkormányzatok hiteleire is kiterjesztik ezt a lehetőséget, akkor gyakorlatilag a nyugdíjmegtakarításból konszolidálják a legrosszabban gazdálkodó testületeket. Ütközik-e ez bármilyen EU jogszabályba?
D) Ha mégis visszalépnének a tervtől, akkor előre ismert, alkotmányellenes törvényekkel való fenyegetés, amely a részvénypiacon veszteségeket okozott, az nem törvényellenes-e ugyanúgy, mintha hamis hírekkel teszik ugyanezt, és amely büntetendő cselekmény?
E) Szinte kizárt, hogy ezeknek a titkos terveknek az ismeretében minden érintett, akinek volt részvénye, kellő önmegtartóztatással megtartotta azokat. Ha a PSZÁF mégsem talál egyetlen politikust sem, aki hasznot húzott a bennfentes értesüléseiről, akkor perelhető-e a kötelességének elmulasztása miatt és egy EU intézmény lefolytathat-e erre vonatkozó vizsgálatot?
  Fura érzés fog el minket az újabb és újabb kormányzati intézkedéscsomagok hallatán. Erősen turbulens gazdasági környezet ide vagy oda, a permanens újratervezés állapota aligha szolgálja a Nagy Növekedést, az Államadósság Elleni Harcot meg a Sok Új Munkahelyet, sőt,…..
Arno1d1 2011.09.14 16:16:10
A motiváció kezd világos lenni. A bankszektor már megértette, ma abbahagyta az ágállást, az OTP árfolyam is megnyugodott.
Orbán nem a közgazdaságtannal megy szembe, hanem kihasználja annak sebezhetőségét a maga javára.

Ez fog most történni:
1. meghozzák a törvényeket, nyitnak egy 3 hónapos időablakot, abban lehet előtörleszteni.
2. A törvényeket az érintettek megtámadják az Alkotmánybíróságon és az EU-nál.
3. Akik tudnak (kb 20%, azaz 300,000 adós), azok előtörlesztenek. Ezek között nagyon sok fiatal, jól kereső köztisztviselő, állami alkalmazott lesz - ez most gyakorlatilag fideszest vagy barátot jelent.
4. (kb. 2013 ősz vagy 2014) Az Alkotmánybíróság vagy az EU elmarasztalja a kormányt és kártalanításra kötelezi az államot a bankok felé.
5. Az államnak ez nem fér majd bele az akkori büdzséjébe, ezért a nyugdíjalaphoz fog nyúlni, és abból fizeti ki a bankok veszteségeit. Vagy meghosszabbítja a bankadót, amit a bankok, mint most is, a felárukban továbbterhelnek.

Tehát a politikai elit, akinek van készpénze kilépni a hiteléből, 240-250 helyett 180 forintos árfolyamon teszi meg, majd ezt kifizetteti az egész ország nyugdíjmegtakarításaiból, miközben a bankok pénzüknél lesznek. Ráadásul kényszeríti a bankokat, hogy 1-2 évre 200 milliárdot kölcsönözzenek az államnak, igaz, kamatostul ezt visszafizeti ugyanonnan. Mi ez, ha nem a közgazdaságtan ügyes kihasználása?!

A) Felmerül a kérdés, hogy az a képviselő, akinek vagy családtagjainak ez a döntés kedvező, 1-2 milliót fog keresni rajta hitelenként, vajon szavazhat-e vagy érintettség okán tartózkodnia kell? Ha nem tartózkodik, akkor a mai törvények szerint később büntethető lesz-e?
B) A döntés nyomán a deviza kereslet és az esetleges országkockázat növekedése miatt az összes többi adós 5-10% felárat fog fizetni a fennmaradó hitelére. Az Alkotmánybíróság vagy az EU elmarasztaló ítélete után ők is perelhenek-e kártérítésért?
C) Ha az önkormányzatok hiteleire is kiterjesztik ezt a lehetőséget, akkor gyakorlatilag a nyugdíjmegtakarításból konszolidálják a legrosszabban gazdálkodó testületeket. Ütközik-e ez bármilyen EU jogszabályba?
D) Ha mégis visszalépnének a tervtől, akkor előre ismert, alkotmányellenes törvényekkel való fenyegetés, amely a részvénypiacon veszteségeket okozott, az nem törvényellenes-e ugyanúgy, mintha hamis hírekkel teszik ugyanezt, és amely büntetendő cselekmény?
E) Szinte kizárt, hogy ezeknek a titkos terveknek az ismeretében minden érintett, akinek volt részvénye, kellő önmegtartóztatással megtartotta azokat. Ha a PSZÁF mégsem talál egyetlen politikust sem, aki hasznot húzott a bennfentes értesüléseiről, akkor perelhető-e a kötelességének elmulasztása miatt és egy EU intézmény lefolytathat-e erre vonatkozó vizsgálatot?