Regisztráció Blogot indítok
Adatok
V70-es

1 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Az autókárbejelentés.hu oldal indítói azzal a céllal indították az oldalt, hogy segítsenek a károsultnak a keletkezett kár bejelentésében. Az ehhez fűződő technikai segítségen túl sok hasznos információt is megosztanak a kárbejelentés, a kárrrendezés…..
KGFB-t kell kötni, ha gépkocsit vásárolunk. Bármilyen meglepő, de a kötelező biztosítás szempontjából is különbséget tehetünk új gépkocsi (másképpen null kilométeres) és használt gépkocsi vásárlása között. A biztosítók közül többen kedvezményt adnak a közelező…..
A  képen egymás mellett láthatók a jelenlegi, hengerűrtartalom szerinti sávok és a 2011-től hatályos teljesítmény szerinti sávok.Vegye elő forgalmiját és nézze meg, hogy alacsonyabb, vagy magasabb sávba sorolja-e majd át KGFB biztosítója 2010 év végén! Az látható,…..
A vagyonbiztosítás olyan biztosítás, amelynek tárgya valamely vagyontárgy, vagyoncsoport vagy vagyoni érdek ( pl. jog, felelősség ) véletlen károsító eseményből származó kárának megtérítése. A vagyonbiztosítás a kárbiztosítások klasszikus alkalmazási területe. A…..
A biztosítók 2010-ben is október 30.-án jelentetik meg a kötelező biztosítás 2011-re szóló, a gépjármű teljesítménye alapján kalkulált díjait. Ezt követően a díjak az interneten is elérhetővé válnak. A korábbi évek tapasztalatai szerint azonban a végleges döntéshez…..
2010-ben a kormányrendeleti szabályozás helyébe törvényi szabályozás lépett a kötelező biztosítások piacán. Ekkor tértek át a biztosítók a hengerűrtartalom alapú díjszámítás helyett a teljesítmény alapúra. A KGFB törvény bevezette a fedezetlenségi díjat, jelentősen…..
Sokan még nem tudják, ezért röviden leírom, hogy mire való, mire is jó egy biztosítási alkusz felkérése, vagy egy online biztosítási alkusz tarifálóinak ingyenes használata. A biztosítási alkusz kifejezés kettős jelentésű. Egyrészt egy független, a biztosítási védelmet…..
Belsőség Búcsúzom tőled 2012.03.25 17:55:00
Csikorgás, csikorgás, csatt. Így kezdődött az a napfényes, de hűvös szeptemberi reggel, amikor szertefoszlott az álmom, hogy hagyhatom tisztességben megöregedni az autómat. 518i-t, 1984-ből. Pedig azt szerettem volna, ha kellemes rozsdapöttyökkel, de a tartóelemek épségét szem…..
Egészen friss fejlemény: a biztosítóm felhívott, hogy minden vissza: az eredeti szerződésemet helyezik vissza, az újra befizetett, illetve fedezetlenségi díjként megfizetett összegeket pedig átvezetik a régi biztosításra.  Már csak arra lennék kíváncsi, ezt miért nem…..
Belsőség Az autó megköszöni 2011.09.02 07:00:00
Elmegy az autó úgy is, ha nem nézünk be soha a gépházba. Egy darabig. Csak sajnos nem tudhatjuk, mikor van vége ennek a darabkának. Ha már fel-felvillan az olajlámpa, pirosban jár a hőmérő, lehet, hogy késő benézni a motorháztető alá, akkor tényleg át kell adni a helyet…..
V70-es 2011.09.04 17:22:25
@balota: Még a szocializmusban, amikor a Főtaxinál kezdtek sok olajat enni a Zsigulik (Ladák) - rájöttek, hogy nem kell az egész motort felújítani rögtön. Az első olajfogyasztás növekedéskor elegendő egy hengerfej felújítás. Konkrétabban egy szelepszárszimmering csere is. Célszerszámmal hengerfej levétel nélkül is meg lehetett csinálni a Ladán. A saját Volvo 850-esemnél is 230e km-nél a szelepszárszimmering cseréje megszüntette az olajfogyasztást. Ezt is meg tudták csinálni hengerfej levétel nélkül. Nézz utána Toyotás szakinál, hogy megy-e az Avensisnél is megbontás nélkül! Ezt javaslom.