Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Medalla

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Igazi apokaliptikus mélyparasztsággal találkozhattak a Hungaroringen a nemzetközi motorvisításrajongók, amikor naponta emelkedtek az árak a büfékben, az olcsóbb magyar termékek pedig gyanúsan hamar eltűntek. Szilviéket azonban visszafelé menet még a biztonsági őr is megrángatta,…..
Nem vitás: történelmi időket élünk, és bizony a bérletpénznek: a havi, fejenként 4-10 ezer forintnak a családi költségvetésben sokkal jobb helye is lehet. Ennyi pénzből elvihetjük kedvesünket egy romantikus vacsorára a környéken, de a gyerekeket is elküldhetjük moziba, ha…..
Medalla 2012.02.16 20:06:15
Én komolyan megértem azokat, akik úgy bliccelnek, hogy VALÓBAN nincs pénzük bérletre, vagy jegyre. De szerintem ez a bliccelők kb. húsz százalékát teszi ki. A többieknek szívesen megnézném a havi kiadási listáját, mire, és mennyit költenek, miközben a bérletet/jegyet nem veszik meg.

A munkám miatt naponta többször használom a BKV szolgáltatásait, és járom a várost (ingatlanozom). Naponta 5-6 alkalommal megyek oda-vissza valamelyik BKV járattal, így nekem valószínűleg nem is érné meg a bliccelés, mert a nagy számok törvénye alapján kb. naponta belebotlok ellenőrökbe (ha más nem, a metron). Plusz, mivel járok szórakozni is, így az éjszakai buszokon sem kell félnem az UV mellényesektől. Nekem ez a szolgáltatás megér havi 9800 forintot. Naponta 5-10 kilométer utazás, éjjel kettőkor 15-20 percenként közlekedő járatok, amikkel hazajutok max. fél óra alatt Pesten belül. Ezt sehogy máshogy nem tudnám megvalósítani 10e forint alatt... Persze más a dolog, ha valaki a Király utca és a Nyugati közt használja minden nap, de az a táv gyalog is húsz perc, bringával meg öt.

A másik dolog: beszélgettem a múltkor egy éjszakai járaton dolgozó ellenőrrel (6-os vili). Ő mesélte, hogy óránként nettó 425 forint körül keresnek (mivel ők igazából nem is ellenőrök, hanem egy biztonsági-vagyonőri cég alkalmazottai, aki a BKV szerződéses partnere), mindezt éjszakai műszakért. És az ő buszuk sem fűtött, ők is várnak a járatokra 10-15 perceket, és az ő ülésük sem tisztább. Tehát maximálisan megértem, ha néha igerültebbek a kelleténél. olcsó húsnak híg a leve...

Harmadszor meg: Szerintetek, ha mostantól mindenki úgy cselekedne, mint a posztban, és senki nem venne jegyet/bérletet, akkor mi történne? Elárulom, ugyanaz, ami így is esélyes: leállna a BKV. És itt nem 3000 dolgozó van, mint a Malév-nél, hanem sokkal több ember lenne munkanélküli... Plusz kb. másfél millió ember nem tudna munkába menni, vagy csak rohadt nehezen.