Regisztráció Blogot indítok
Adatok
It’s the economy, stupid

0 bejegyzést írt és 2004 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Sokan megégették már magukat a politikában a „soha”, a „végleg”, a „biztosan” és népszerű társaik használatától. Most mégis valami olyasmiről szeretnék beszélni, ami ebbe a körbe tartozik: valamiről, ami szerintem mára eldőlt. Bajnai Gordonból sok minden lehet még…..
It’s the economy, stupid 2013.07.31 10:04:43
@aszekelyek:
"természetesen meg van takarítva 5 milliárd ezen"
Cicám, semmit nem fejlődtél szellemileg, inreallife is elég érthetően elmagyarázta, én is, de még mindig nem érted.

Felveszünk egy 8%os hitelt, amiből a 3%-ost kifizetjük ez az új hitel 20 milliárdba kerül. Az IMF-től visszakapott 5 milliárdot ezért rögtön odaadjuk az új hitelezőnek, meg még adunk mellé 15 milliárdot.
Összesen tehát 15 milliárddal vagyunk benne a pácban. Ennek a ténynek a felfogása és kiszámítása egy ötödikes gyerek búráját nem terheli le. Hogy ezt ne értsd, ahhoz imbecillisnek kell lenni.

"a rablók kiabálnak tolvajt"
Igen ez tökéletesen igaz: az első jogerősen elítélt tolvaj politikus egy Várhegyi nevű fideszes volt, van olyan bűntársa, aki a mai napig szökésben van.

"Az évtized egyik legnagyobb áfacsalását követte el Varga Tamás, a Fidesz volt gazdasági tanácsadója irányításával egy cégcsoport: 1996 és 1999 között mintegy 2 milliárd forint áfát igényeltek vissza hamis számlázással.
A munkát részben Brunner István szervezte, aki tagja volt olyan Fidesz közeli cégeknek, amelyek Kaya Ibrahimhoz kerültek. Az APEH 1998-ban vizsgálatot indított, de még 1999-ben is fizettek ki pénzt a cégeknek"

(www.vg.hu/gazdasag/gazdasagpolitika/az-evtized-egyik-legnagyobb-ket-milliardos-afacsalasa-83630)

És akkor a székház ügyét még fel se hoztuk.
Szóval ebben igazad van, a legnagyobb tolvajok próbálnak leginkább moralizálni manapság.
It’s the economy, stupid 2013.08.01 21:54:29
@aszekelyek:
"Azt 4 év alatt kellett plusz kinyögni, kamatostól, amit IMf-ke adott."
Idióta tyúk, amit az imfke adott, annak a legnagyobb része az mnb tartalékába került. Ma is megvan, és annak a nagy tartaléknak köszönhető, hogy nem dőlt be még jobban a forint. Gyurikátok most kezdett hozzá szórni. Mi a büdös francból hitelezgetné a haveri vállalkozásokat ma, ha Gyurcsányék nem rakták volna el azt a hitelt tartalékba.

Amit nem raktak be Gyurcsányék az MNB tartalékba, azt a vezéred el is b@szta: a MOL részvények 120 milliárdos minuszban vannak, a benzin ára meg az egekben.

Ami a futamidőket illeti, te setét liba: Orbánék 2011-ben 6 HÓNAPOS és 1 ÉVES futamidejű, 11,5%-os kamatú hiteleket vettek fel nyakra főre. Az rövid lejáratú, te agyatlan, nem a 4 éves.

Ha megnéznéd az adósságkezelő honlapját, nem itt rizsáznád a fületlen-farkatlan hülyeségeket, láthatnád hogy több kötvénykibocsátást vissza kellett vonni, mert az 1 évesnél hosszabb futamidejű kötvényünket a "szabadpiac" még a kiemelkedően magas 11,5%-os kamattal se vette meg.
törökgáborelemez 492. Rájár 2013.05.01 10:14:26
Múlt pénteken kellett leadnom a Heti Válasznak azt a cikket, amely a most csütörtökön megjelenő lapban lesz olvasható. Ebben arról írok, hogy a politikai napirendet szinte kizárólag a Fidesz dominálja, a rezsicsökkentés vagy a titkosszolgálati botrány gondosan felépített, jól…..
It’s the economy, stupid 2013.05.13 22:36:13
@korábban ulrike:
"ne adj isten - ráharapjon a makkra."

Hahah. Protkóról még nem hallottunk? Kirakjuk a pohárba, veszély máris elhárult. :))

Jelzem, egy időben bizonyos hivatásrend képviselői eleve kihúzatták a front fogaikat, az üzleti siker minél nagyobb előmozdítása érdekében.
It’s the economy, stupid 2013.05.13 22:45:59
@korábban ulrike:
"Stupid neme: mikor milyenre van kereslet."

Ne számíts sokra, elavult a berendezésem, nem tartozékom a menedzselhető switch. :)
It’s the economy, stupid 2013.05.13 22:57:47
@inreallife:
Ez nem ugyanaz a cég, mint amelyiket Pécsett kinyomtak a Vízműből? Gondolom már ott elhatározták, hogy nem fognak összejárni velünk. :)

Azóta meg egyre szorosabbra fűzzük a béke és barátság megbonthatatlan kötelékét a franciákkal, metro, utalvány...
Nem a felsőoktatás helyzetéről és nem a tandíjról szeretnék írni, ebben az ügyben ugyanis duplán elfogult vagyok: egyrészt a munkahelyét féltő egyetemi oktatóként, másrészt egy ésszerű mértékű, a tanulást és a minőség számonkérését ösztönző tandíj híveként.…..
It’s the economy, stupid 2012.12.21 23:55:40
@6.Lenin:
Veled ellentétben én nem vagyok se szenilis, se hülye. Te nem vagy hajlandó érteni, amit én kérdezek.
Te felhoztad az angol tandíjat, amivel igazolni óhajtod orbán lépését.

Erre fel kérdezem: hogy a vérbe van az, hogy orbán szabadságharcol meg békemenetel a nemzetközi pénzmaffia ellen, közben meg szóról szóra azt csinálja, amit a nemzetközi pénzmaffia európai letéteményese csinál???!!!

Ne terelj, ne 1énezz, ne xelj, válaszolj, vazze. Ha tudsz. Kétlem.
It’s the economy, stupid 2012.12.22 16:15:20
@hoplita:
"a Curia utcában történt?"

Ott. Barikádnak használták a felborított autókat. Video felvétel is volt róla, meg arról is, hogy a "békés tüntetők" molotov-koktélokat dobáltak. Nyilván attól gyulladt ki. Szóval ezt se, meg a veres pálné utcai dúlást se a zsaruk csinálták. A végén aztán a zsaruk hókotróval áttörték a barikádot, széttolták az egészet, ahogy bírták, ami a közelben volt az minden kapott belőle.

Na csak azért mondom, egy éremnek mindig két oldala van.
Az tény, hogy 2006-ban aztán leereszkedett a vörös köd a rendőröknél is, ami tök természetes, ha felhajtják az adrenalint bennük, hogy a buksija tetejét majd kilövi a nyomás. Azok is fiatal hapsik, a tesztoszteron dolgozik náluk is. :)

Azt meg nem teljesen értem, "békés tüntetők" hogy a 3,14csába borogathatnak fel autókat, dobálhatnak molotov-koktélokat, és mért várják, hogy ezek után a zsaruk virágcsokorral kérleljék őket.
Ugyanezen békés tüntetők a Rákóczi úton végigvonulva MINDEN kukát gondosan felgyújtottak. Vajon milyen politikai célt akartak ezzel elérni? Meg azzal, hogy embereket anyagilag tönkretesznek.

És ezeket most rehabilitálja a rendszer. Beszabehu.
It’s the economy, stupid 2012.12.22 16:48:51
@aszekelyek:
" A miniszterelnök úr ezzel elkerülte a görög utat"

Nem bameg, azt kerülte el, hogy megmaradjanak cégek és munkahelyek. Meg hogy a családok ki tudják fizetni a rezsit, azt kerülte el.
Mert a 11,5% rövid lejáratú kölcsön kamatfelárát a mi nyakunkba b@szta kisezer adó formájában.
Épp ma néztem: a sárgacsekk ára már a T és a telenor számláin is megjelent. Tudod, az amelyiket a húgyagyú kuszaszem szerint lehetetlen áthárítani a végfelhasználóra. Szóval nem kell ez a rizsa. Térjél vissza kicsit a realitás talajára, mert olvashatatlanok a hsz-eid.
Amikor Bajnai Gordon október 23-án a Milla színpadán szólásra emelkedett, sokan már eldöntött tényként kezelték: a volt miniszterelnök lesz az egységes baloldal miniszterelnök-jelöltje 2014-ben. Annyira egyértelműnek tűnt a helyzet, hogy nem csupán az ellenzéki…..
It’s the economy, stupid 2012.12.12 10:59:29
@tölgyes:
"Erre bátorkodtam azt írni, hogy a fidesz nem írhat szabályzatot.."
Én meg erre bátorkodtam azt írni, hogy maga vagy simán hülye, vagy kötekszik - ugyanis a kérdésre ez nem válasz.
>Hány óra?< >Megyek ebédelni.< Na ilyen szinten nem válasz. Én viszont nem óhajtom a kend idióta süket nagymamás játékát játszani.

Az elte szabályzata (a mostani, mert ugye a 92-ben érvényest nem ismerjük) egy gumiszabály, "akárkié" az elte (na ez is ez is egy méretes marhaság).

Nem írtam, hogy a fidesznek kéne szabályt írnia az egyetem részére, mint ahogy azt sem, hogy a hallgatónak kéne: ez a maga undorító "vitamódszerének" a szüleménye. Más egyetemek érdekes módon a fidesz nélkül is képesek korrekt szabályt összehozni.

A tömjén ügy sajnos a szabály azon részét gázolja le, ami pont nem gumi: nyilvántartásba kell venni a szakdoga hivatalos példányát - AZT ÍRTAM: nem tudta volna egyedül végrehajtani a cserét, valaki belső emberrel közösen csaltak. Miért nem érdekli ezeket, hogy hogy történt az eset?

BME:
érdekes módon nem velük van tele a zújság. Egyébként ott volt olyan eset, hogy a hallgató a faliújságon hirdette a szolgáltatását bér-rajz-készítás nevű üzleti vállalkozás keretében, oszt képzelje, kirúgták. Még nem csalt, csak felajánlotta a lehetőségét. Képzelje, ha még híre is megy az újságban, akkor mit csináltak volna. Hehe. Ugyanezt, mert ugye nekik nem kell médiacirkusz ahhoz, hogy eljárjanak. Persze igaz, az ottaniak nem maradhatnak hülyék, mert akkor a semjén-féle doktoroknak fejére dől a ház, vagy agyonvágja őket a berendezés. Egy tudatlan vallástudsós meg legfeljebb a nádi poszátákban tesz kárt.
It’s the economy, stupid 2012.12.12 11:16:31
@tölgyes:
"Az általam elmondott példát, pedig nem kell elhinnie, de ha nem hiszi el akkor az csak a csacsiságát erősíti."

Akkor lennék csacsi, ha ezt a méretes baromságot elhinném: hány példát hozzak, hogy a jelenlegi kurzus kirúgott valakiket, mert nem voltak elég jobbosok? Hogy csak a múzeumigazgatót vegyük, vagy a - még fideszesek által is komplett idiótának, és vérciki kétkulacsosnak tartott - újsütetű akadémistát és megnyilvánulásait említsem. Vagy ballib színész elhajtását.
Esetleg mondjak példát fideszes önkormányzatra, ahol az utolsó adminisztrátorig mindenkit kirúgtak? Na velük is tele az újság, botrány botrány hátán pattan ki.

Szóval a kend állításáról csak együgyűek nem veszik észre, hogy logikailag sem lehet igaz.
Majd pont a kend jelenlétében fog valaki politikai hitvallást kinyilatkoztatni egy egyetemen. Hahaha. Háppersze hacsak nem valami benyalósat. Az viszont nem így hangzott volna.
It’s the economy, stupid 2012.12.12 11:23:57
@tölgyes:
"Nem fogja érteni:)"

A hülyeséget? Nem érteni nem fogja, hanem BEVENNI. Quelle difference.

Vannak emberek, akik a hülyeséget felismerik, és akkor se veszik be, ha a kendtek féle glóriás szentek vezetik elő. Hál'isten, vannak ilyenek.
A politikai napirendre került ügyek egy része erősen aszimmetrikus: ha egy országot katasztrófa sújt, nemzeti büszkeség tölt el, vagy olyan téma kerül a napirendre, amelyben a lakosság elsöprő többsége alapvetően azonos véleményen van, a politikai szereplők többsége…..
It’s the economy, stupid 2012.12.09 15:22:38
@tölgyes:
"A pöttyös Böbe Ön által idézett mondatára pöttyös Böbének pedig nem írtam semmit.."

Dehogynem, azt, hogy vele szemben, maga szerint le kell buktatni a csalót. Szerintem meg nem kell a csalás lehetőségét megteremteni. Quelle difference.
Csak ehhez jobban fizetett, nem beleszarós tanári kar kellene.

Épp magával van baj, ha minden mondatot didaktikus módon a szájába kell rágni. Úgyhogy magáért aggódjon. Édes úr. :DDD
It’s the economy, stupid 2012.12.10 15:44:36
"Tokugava-bakufu"

Nekem rögtön kidobta a wiki.
en.wikipedia.org/wiki/Tokugawa_shogunate

The Tokugawa shogunate, also known as the Tokugawa bakufu (徳川幕府?) and the Edo bakufu (江戸幕府?),[1] was a feudal regime of Japan established by Tokugawa Ieyasu and ruled by the shoguns of the Tokugawa family.

Honnan tudom, hát van egy mondás: tartsuk tiszteletben barátaink elmebaját, volt egy kendos, japánbuzi a baráti körünkben, a kendo versenyeket is kötelező volt megnézni...
It’s the economy, stupid 2012.12.10 16:15:15
@hoplita:
"Zagyvának a kisujjában több történelmi tudás van, mint a te fejedben"

Hát ezt nem tudom mire alapozod :), de tegyük fel így van: először is jól tikolja, másodszor a modor hiányát nem lehet történelem-tudással kitölteni.

Én azt láttam, hogy fiatal suttyó gyerekekkel körülvéve magát osztotta az észt, azok meg ájultan hallgatták.
Most nem Gyurcsánnyal, hanem Bajnaival keverték össze külföldön. Hogy is lehetne elfelejteni azt, amikor a svéd televízió képernyőjén a meccset Csányi Sándor mellett élvező Orbán Viktor alá lazán odaírták, hogy Gyurcsány Ferenc? Most Portugáliában derült ki, hogy…..
Szombaton éjjel 84:77 arányban döntött az LMP kongresszusa a párt szövetségi politikájáról. Miközben az alternatívák - taktikai okokból - szépen be voltak csomagolva,  az eredmény valójában a baloldali ellenzéki pártokkal való választási együttműködés elutasítását…..
It’s the economy, stupid 2012.12.02 20:02:14
@Akitlosz:
"Teljességgel lehetetlen, hogy az arany "ára" mai amerikai dollárban kifejezve visszatérjen az eredeti 25 dollár körüli szintre."

Monnyuk az eredeti csak 20 dolcsi volt, de mindegy. :D
És akkor mondok neked egy döbbenetes dolgot:
1933 április 5-én usa-ban AZ ARANY ÁRA 15 US$-RA ESETT!!!!

Tudod miért, öcsike? Roosevelt hozott egy elnöki rendeletet
(The Gold Confiscation, Presidential Executive Order 6102, April 5, 1933), amelyben elrendelte, hogy minden cég és magánszemély 15 dolcsi kártalanítás ellenében KÖTELES BESZOLGÁLTATNI AZ ARANYAIT, meg még tudod mit? AZ EZÜSTÖT IS!!!!

Aki nem teszi meg:
"Whoever willfully violates any provision of this Executive Order or these regulation or of any rule, regulation or license issued there under may be fined not more than $10,000, or,if a natural person may be imprisoned for not more than ten years or both; and any officer, director, or agent of any corporation who knowingly participates in any such violation may be punished by a like fine, imprisonment, or both."

No, mivel gondolom nem érted, interpretálom: 10 év sitt, vagy 10 rugó bünti, vagy mindkettő, ha nem adod le. És 15 dolcsit adtak, tökmindegy mennyiért vette valaki. No, erre varrjál gombot, barátocskám. Ennyit ér a szar aranyad, ha télleg gebasz van.
Ja, és tudod-e meddig volt ez így? 1974-ig, bakker. Ez mekkora inflációnak felel meg? :DDD

Részvény-beszolgáltatásról még nem hallottam, de ki tuggya.
Nem tucc te semmit, ülj le fijam.
It’s the economy, stupid 2012.12.02 20:18:14
@Akitlosz:
"Te miért akarsz énvelem erről, vagy bármiről is itt beszélgetni stupid?"

Beszélgetni??? Ki beszélget itt: beszélgetésnél reflektálnak a másik beírására, te stupidozol és fújod a "bogaras" zőccségeidet, de asse nem stimmel, még székelyék is szólt, hogy ilyen vadat még bogár bácsi se mondott. Mivel más nincs a buksidban, csak ezt a rizsát tudod állandóan előhívni, ismételgeted a sületlenségeket, erre mondják, hogy "Cave hominem unius libri", óvakodj az egy könyves csávóktól; neked csak ez a bogár-könyved van meg...
Te ragaszkodsz hozzá, hogy hülyét csinálj magadból, én nem foglak megakadályozni, sőt, segítek. :DD
It’s the economy, stupid 2012.12.02 20:53:45
@Akitlosz:
"Aranyat nem lehet a semmiből fújni, míg részvényárfolyamokat igen."

Az aranynak is van árfolyama, méghozzá az árutőzsdén, ha nem vennéd észre. Tudod, kereslet-kínálat.

www.arany-arfolyam.hu/grafikonok.html
Nov 30-án napon belül 1708 és 1730 között ingadozott.

Nemrég Svájc mintegy 1500 tonna aranytól vált meg, fokozatosan, évek alatt adta el, hogy ne döntse be a piacot, ugyanakkor több mint tíz százalékkal növelte aranytartalékát Oroszország; Kína és Hong Kong hegyekben vásárol, ezek meg felfelé húzzák az árat.

India meg adóztatja az aranyimportot: "Az arany behozatalának ugrásszerű növekedése vezetett Indiában a fizetési mérleg hiányához, ezért a pénzügyminiszter bejelentése szerint tovább emelik az aranyimportra kivetett adóterhelést."
Csak hogy az ottani alekoszok nyereségét kicsit lejjebb vegyék. :DD
„Jelenleg a párt csak egy rossz és egy rosszabb megoldás, a szinte biztos és a lehetséges politikai megsemmisülés között választhat” – mondja kollégám az LMP jövőjét latolgatva a mai Népszabadságban. Nem vitatkozni akarok, inkább csak átgondolni szeretném, hogy miért…..
It’s the economy, stupid 2012.11.16 12:47:55
@aszekelyek:
"A végrehajtások mögött sem biztosan az van , ami.. "

Affene, mi lehet még a végrehajtás mögött más, MINT TARTOZÁS???? A bilderbergek, itt is???
A nem fizetés meg azért van, mert nem tud a delikvens MIBŐL fizetni.
It’s the economy, stupid 2012.11.16 12:50:57
@aszekelyek:
"pontosan mik is a Suez befektetései ? "

Ha ezt nem tudod, akkor miafaxról rizsáztál eddig, úgy mégis????
It’s the economy, stupid 2012.11.19 12:24:23
@aszekelyek:
"nem tettek semmit az orra elé és nekem sem.... bitzony nem..... nem a befizető döntött a kötelező manyupok hová befektetéséről"

Na, tőled nem is vártam többet, de az 56-os évjáratú, tanult, vállalkozó férjedről nem feltételeztem volna, hogy belelép az első, nyilván a szomszédasszony által propagált manyupba, úgy, hogy nem is volt neki kötelező :DDDD
Veled együtt. Most meg teli szájjal szidod, hogy mekkora szar.

Elárulom neked, nálunk még a - hogy is mondjam finoman - fizikai beosztásban dolgozó népeknek is több esze volt ennél, több manyup ajánlatát megnézték , és bizony többnél volt lehetőség a portfólióról dönteni. Ezért is van, hogy egy csomó embernek bizony nem volt veszteséges a befektetése, szal "nem tőzsdézték el" a pénzét, sőt. Más kérdés, mire mentek vele, övékét is elkommunizálták :(
Még hivatalosan nem jelent meg az új program sehol, de mi másra gondolhatnék azok után, amit a Fidesz egyik szócsövén az MNO-n olvastam. Közvetlenül a banneren megjelenő KÖZGÉP reklám alatt Lézer Akineksemmijesincsannyitisér János kinyilatkoztatása jelenik meg: „E nélkül…..
It’s the economy, stupid 2012.11.10 00:04:57
@anonymand:
"meg tudom mondani, kiket áldoznék fel a haza oltárán"

Javasolnám visszahozni azt a nagyon szép és egyben rendkívül célravezető hagyományunkat, hogy ha nem sikeres a nemzet, agyoncsapjuk a górét. Lásd Álmos apánk vereckei isteneknek történő átadása. Az utána jövö Árpi gyerek aztán kéccer is meggondolta, eltossza-e a hon elfoglalásának szent ügyét. Garantálom, a vezetőink igyekezete kvantum ugrásnyit javulna, ha meg mégse, a megritkulásuk is kifejezetten a haza üdvét szolgálná. A modernizálás jegyében a vereckei utazástól esetleg eltekinthetnénk.
Másfél évvel a parlamenti választás előtt megszületett a válasz. A Bajnai Gordon által bejelentett formáció, az Együtt 2014 ugyanis nem más, mint egy kísérlet annak a feladványnak a megoldására, amelyet a jelenlegi politikai helyzet fogalmaz meg a baloldali ellenzék számára.…..
It’s the economy, stupid 2012.11.08 17:40:32
@knausz:
"- Van-e értelme, hogy négyévenként cserélgessük és forgassuk a politikai garnitúrát?"

Bevisznek a műtőbe, a sebész a ép lábadat kezdi fűrészelni: szólsz neki, hogy álljon le, vagy hagyod, hogy befejezze, ha már benne van?
It’s the economy, stupid 2012.11.08 17:45:24
@graycivil:
"nőtt Magyarország súlya a világban"

Úgy kell érteni, hogy ha Mo. szóba kerül mindenki aszonnya: hú, de súlyos.

@nyünyüge:
"A kérdés az, hogy alkalmas-e Matolcsy György a magyar bankrendszer reformjának "levezénylésére"

???? Ez kérdés?? Kinek???
It’s the economy, stupid 2012.11.08 17:54:23
@knausz:
"Légy optimista!"

Remek tanács. Mikor kijön a művek kikapcsolni a vizet/gázt/villanyt, akkor megmondod a szerelőnek, mit izgulnak, legyenek optimisták, majd valamikor eccer istenuccse kifizeted a számláikat. Kíváncsi leszek, mit lépnek erre.
A politikusi beszédek nem annyira fontosak, mint amennyire a média szűrőjén keresztül látszanak. Politikusi törekvéseket, politikai folyamatokat erősítenek (vagy gyengítenek), így önmagukban értelmetlen is elemezgetni őket.  Az elmúlt időszakban igyekeztem ehhez tartani…..
It’s the economy, stupid 2012.11.01 17:40:01
@hoplita:
"A valós érveket, amelyek mentén ez a faszság megszületett nem mondhatod el"

Haha, a hét bakugrása volt, mikor aszonták, a népességnyilvántartás alapján ellenőrzik majd a regisztráló személyazonosságát. Azt nem mondták, hogy ez a népességnyilvántartás megszüntetése ELŐTT, avagy UTÁN fog történni. :DD
It’s the economy, stupid 2012.11.01 18:15:47
@nyünyüge:
Beszabehu. Kérlek szépen, nézzük a jó oldalát: akkor nem kidobják a kukába, hanem eladják. :O))
Vajon kinek a szellemi tulajdona?
Nem lennék meglepve, ha valami *közeli cég megbízást kapna, hogy később újra csináljon egy népességnyilvántartást nekünk is...
It’s the economy, stupid 2012.11.01 18:24:17
@hoplita:
'Apropó....mit szólsz jeszenszkihez..?:)))))"

Ööööö.... hát ő tuképp nem igazán fideszes. Viszont igazán magyar nagykövet. Hú, de zwieder.
Csapataink harcban állnak – valami ilyesmi érzése lehet most annak, aki belülről, a kormányzat közelében éli át mindazt, ami ezekben a hetekben történik. Még senki sem indult el megkeresni a fehér zászlót, úgy tűnik, hogy a fontos pontokon tartható a harcállás, vannak…..
It’s the economy, stupid 2012.10.19 19:58:27
@dr. mesterseges szinezek:
"Határozott emlékeim vanna olyan alapvető tézisekről a zemútnyócéből, hogy a zadósságot adócsökkentésekkel lehet felszámolni."

No igen, de ezek unortodox értelemben nem is valódi adók, azon kívül ezeknek a fedezetét a kötelezettek a levegő elektrosztatikus töltéséből fogják kivonni, nem az árrésükből, töltés meg van elég, lám, a Tarlós körül is csak úgy szikrázik a levegő.

Egyébként tegnap volt a tiviben valami fő bankos, aki szerint Mo-n a bankok átlagos árrése az eeemút 10 évben 3%volt, szemben a szlovákiai 15%-kal.
It’s the economy, stupid 2012.10.19 20:00:56
@6.Lenin:
"Vitáztál már valaha, valakivel?"

Hát te?
It’s the economy, stupid 2012.10.19 20:09:03
@6.Lenin:
"Itt, nem. Nem is lehet, rögtön jön a személyeskedés. Pl...."

Ha én írom személyeskedés, ha te, akkor nem.
Hogy is van ez?

Amúgy, ha valaki, te ne próbáljál másokat túlságosan lenézni. Nem tucc olyan magasra mászni, meg még leesel. Már pedig ez a beszólásod, mintha próbálkozott volna ilyesmivel...
Nem nehéz észrevenni, hogy Bajnai Gordon visszatérének hírére – ami ebben az esetben azt jelenti, hogy hosszas lebegtetés után egyértelművé tette, október 23-án bejelenti ringbe szállását – a Fidesz is finoman egy fokozattal feljebb kapcsolt. Orbán Viktor – ahogy ez a…..
It’s the economy, stupid 2012.10.18 17:12:52
@hoplita:
"újdondász haverja, demjángeci,"

A tetűségben régidondász őkelme, csak orbán-haverságban új...
Eddig se csipáztam nagyon, ez a dumája aztán végképp kicsapta a biztosítékomat.

"hogy ugye a szegénység nagy motiváló erő.
Amúgy igen, az....kérdés mire."

Öhöm: az ínség rettenetes fegyver, az éhség félelmetes kínpad - ezt nem én mondtam, hanem Rotterdami Erasmus, pedig az értett a pedagógiához.
It’s the economy, stupid 2012.10.18 17:21:05
@Balt:
"Mekkora egy simlis banda!"

Nem értem, mit vergődsz itt ezen. Szart se érnek, ne foglalkozz velük. Vagy netán be vagytok rezelve egy ilyen kis senkitől?

Amúgy tudod ki volt simlis? Aki a nyakunkba akasztotta az elmebeteg torgyánjózsit.
Itt nem kormányra kerülésről van szó, hanem egy nemzeti ünnepen megtartandó beszédről. Te is kiállhatsz, tarthatsz beszédet, ha valahol felengednek a színpadra.
It’s the economy, stupid 2012.10.18 17:28:03
@dr. Balta$ár:
" a frissen megnyílt fürdő rentábilisan nem üzemeltethető... a jelenlegi vendégszám „markánsan ez alatt marad”

Na ja, teccettek vóna kötelezővé tenni a fürdő látogatását (meg a fodrász, szobafestő, pék, hidegburkoló, stb.-ét) a kivételezett, egy kulcsossal ajnározott felső tízezer számára. Mer' ezek inkább kiviszik nyugatra a pízüket, esetleg 10%-os államkötvényt vesznek rajta, mintsem maguktól itthon kőccsék, vagy ne mondjam, vállalkozással munkahelyet teremtenének. Annyira nem nemzetiek.
Tizenkilenc hónap hosszú idő. Mégis meglepő átgondolni, hogy mindössze ennyi, bő másfél év van már csak hátra a következő választásig. Az világos, hogy a józan észt, a tárgyilagosságot és a dolgokat helyükön kezelő gondolkozást erősen próbára tevő időszak vár ránk,…..
It’s the economy, stupid 2012.10.14 23:23:36
@inreallife:
"van egy jó listájuk, hogy hova milyen emberek kellenének,"

Ki fizeti őket? Vagy ez valami eu-s szervezet?

"csak össze kéne rakni a kettőt. hallottál te ilyen irányú kezdeményezésről a kormánytól?"

Haha. nem jó az átláthatóság, akkor nem lehet halászgatni a zavarosban.

"semmi nem kell a kampányba, csak számok. azzal nem fognak tudni mit kezdeni..."

Mennyé má, mit kezd a fideszes a számokkal, érvekkel, csak nézz körül itt a blogon... Egy számmal tudnak mit kezdeni, a saját fizetési borítékjukban levő bankók számával.

Napokban ügyintézni voltam, nem lehetett nem hallani, amint két bennfentes faszi azt tárgyalta a folyosón, melyik haver melyik állásba fog kerülni, melyik mekkora összeget fog keresni. Hátulsó pár előre fut alapon, jóska feljebb lép, helyére sanyi jön. Ezeket kizárólag ez érdekli.
Amúgy jólnevelt vagyok, de annyira felb@ßtam magamban az ideget, hogy odaálltam eléjük fél méterre, karba tett kézzel, és a pofájukba bámultam. :)) Erre elhúzták a szennyest. Gusztustalan ami megy.
It’s the economy, stupid 2012.10.14 23:52:59
@inreallife:
"ha csökken a gazdaság, vajon az hogy érinti a befizetéseket? "

Költői kérdés... 2011-ben közel 1 milla végrehajtást indított az apeh, ez megdobta a befizetéseket átmenetileg. Csakhogy a felszámolt cégek következő évben már egy buznyákot se fognak termelni. Se társasági adót, ill. mivel nem lesznek dolgozóik, se szja-t, se járulékokat nem fognak fizetni. Ilyen ütemben lefeleződik-harmadolódik a cégállomány. El se tudom képzelni ennek a hatását. Egyszerűen kétségbeejtő, ha belegondolok.
systemmedia.hu/index.php/tovabbi-hireink/2755.html
It’s the economy, stupid 2012.10.15 00:33:36
@Hepci:
"úgy értette, hogy tízből tíz szívesen kikezdene vele, ha ő úgy akarná..."

:DDDDD Akkor nyilván Vlagyimir Iljics adott neki is az ő nagyon erős fogalmazásgátlójából, mert ezt írta:

"...van a privát életem, és ott szeretek ismerkedni. Eljárok szaunázni, .... és sorolhatnám, ahol lehetőségem van 10- ből 10 férfival megismerkedni."

Hogy hogy szokott "egyszerűen chat-szexelni", arra meg már gondolni sem merek. :))
Ezek után meg beírja ide, hogy "harcol a házasságáért" meg "a nemzet egységéért", aminek alapját szerinte "A tartós kapcsolatok képezik "

Faguriga legyek, ha értem. Egész biztos utolért a generációs probléma. :DDD
Szokatlanul erős állítással kezdem. Az elmúlt időszakban egyre inkább dolgozik bennem az a gondolat, hogy a kormányt félreismerik és félreértelmezik politikai ellenfelei: nem félelmetes, hanem időnként félelmetesen béna. Itt van például az előzetes regisztráció…..
It’s the economy, stupid 2012.10.04 01:29:00
@bariga:
"még iszik is?"

Szerinted józanul lehet akkora baromságokat, annyi hibával elõvezetni?
Valamelyik este olyan fordulaton nyomatta a bullshit-generátort, hogy csak néztem, reggel meg relatíve normálisakat írt, de legalább is sokkal lassabb tempóban. Sõt, jelezte, hogy megtalálta a szemüvegét, (!!) szerintem elõzõ este észre se vette, hogy nincs rajta...
It’s the economy, stupid 2012.10.04 01:45:22
@Hepci:
"Úgy tűnik, használt"

Kiderül a vallatásnál: ha kiújul, akkor veszel egy gumikalapácsot (500 HUF), és két naponta megkopácsolod az epikondylust, gyors apró ütésekkel, kb. mint egy ötvösmûvész. :))
Csoport-terápiás változat: felkéred az asszonyt.
Delux változat: nõvérke a géppel vezeti elõ, 5 rugóért.

Nekem volt egy 5 éves tenisz-könyök kínlódásom, aminek így sikerült véget vetni, már nekrotizált a kötõszövet a sok szteroidtól, és feszt kiújult; mivel nem volt idõm járkálni a kopácsolós dokihoz, otthon megoldottam okosba a gumikalapáccsal. Utána lett egy kezdõdõ golf-könyököm, akkor már nem is vacakoltam, eleve kopácsolni kezdtem, még idõben, csírájában el is fojtottam. A dokis változat persze kicsit kíméletesebb, kevésbé fáj, de lassabb is.
It’s the economy, stupid 2012.10.04 01:56:51
@unionista:
"mindenki körbeajánl mindenkit"

Faguriga legyek, ha nem ez fog történni. Élelmes népség ez a miénk, számlagyáraink is vannak ugyebár (lassan már csak ilyen gyáraink vannak :DDD), szóval vissza fogja szerezni a jónép az összes füstadót, áfát, bármit, amit elszedtek tõle.
Talán akad olyan, aki észrevette: hosszú kihagyás után egy kicsit visszatértem a nyomtatott sajtóba. Persze, csak óvatosan: a nyár végétől havi egy alkalommal írok cikkeket a Heti Válasz számára. 2004 és 2006 között egyszer már kipróbáltam ezt, akkor minden héten Giró-Szász…..
Ellenzéki összefogás nélkül aláírták a halálos ítéletüket – idéztem már egy január végi bejegyzésben is a köztévé műsorvezetőjének sommás véleményét, amelyet az LMP akkor megválasztott frakcióvezetőjének mondott.  A magabiztos verdikt számtalan formában ma is…..
It’s the economy, stupid 2012.09.28 00:30:14
@NYJetsTD:
"a kaját épphogy ki tudja fizetni és csak a gyógyszerek viszik el a többit"

Meg tudlak érteni. Sokszor azon kapom magam, hogy örülök amiért nem kellett megérnie ezt az idõszakot, mert a jelenlegi helyzetben nem biztos (vö: biztos nem), hogy meg tudnám oldani az ellátását úgy, mint pár éve. Az eü alakulása meg azóta a béka valaga alá mutató vektoriálissal írható le, pedig akkor is teljes mellszélességgel kellett képviselni az érdekeit, hogy rendesen bánjanak vele, ha kórházba került. Szégyen.
It’s the economy, stupid 2012.09.28 00:54:52
@panelburzsuj:
"szektajelleggű hiedelemközösség"

Jó öreg Tocqueville aszonta (ma már úgyis nyakig vagyok az idézetekben) az emberek könnyedén elfogadnak egy kézenfekvő hazugságot, mint a bonyolult és nehezen megismerhető igazságot.

Nagyot nézne, ha élne, ezek a népek pont fodítva csinálják: inkább elhiszik a kifakingoltan bonyolult, körmönfont marhaságokat, mint az eccerû és naccerû valóságot. Szerintem pont ezzel szerzik meg maguknak az érzést, hogy õk aztán tudják a tutit, látják a sötét összefüggéseket.
Mindamellett nem lehet lebecsülni a jelentõségét a dolognak, mert a békamenet, meg a közvéleménykutatási adatok tanúsága szerint elég sokan beszopják ezt a "támadnak minket" legendát.
It’s the economy, stupid 2012.09.28 01:23:57
@aszekelyek:
"Hozzáértők szerint, lemehet az alapkamat 4 % körüli értékre és az már a hitelezésnek is ad lendületet"

Most, hogy megvan a szemcsikéd, nézd meg vele, mennyi az infláció. Ha a vezérség nyomja lefelé a kamatot, mint Krahácsot (=erõszakkal) abból elég érdekes szitu fog kikerekedni. Persze ahogy meg lehet "kérni" a kõccségvetési tanácsot, a KSH-t is meg lehet kérni, hogy lássa mán kisebbnek azt a fránya kamatot. Mint Argentínában, amit mindig emlegettek. A GDP alakulásával kapcsolatban már volt is ilyen, csak a terrorista firkászok utána számoltak a zadatnak, oszt megdõltek a kis lódítós nercsikek.

No most a másik rossz hír, hogy a 4% kamat önmagában nem fogja a hitelezést beindítani. Ugyanis ha nincs belsõ fogyasztás, akkor nincs miért beruházni, minek a hitel, de ha mégis megzizzenne egy vállalkozás, és felvenne beruházásra hitelt, nem tudná visszaadni forgalom és bevétel hiányában. Szori. Ez sajnos egy ördögi kör. Fogyasztás nélkül értelmetlen a termelés.
„Az pedig pusztán hit kérdése lesz, hogy hazudott-e a kormány, vagy megvédte ismét az embereket az IMF-től. A beszélő bot náluk van” – írta tegnap egy olvasóm, aki szerint elkapkodott volt azt gondolnom, hogy Orbán Viktor sárvári videózása után csak két kimenet lehetséges.…..
It’s the economy, stupid 2012.09.24 12:23:11
@tölgyes:
"Abból a térségből pszichológiai vizsgálat nélkül katonákat fogadni méghozzá az ellenséges táborokból - tilos. Aki ezt nem tudja, az azonnal felejtse el ezt a szakmát."

"Azeri ügyben pedig a kormány körültekintően, jogszerűen és bölcsen járt el. "

Ekkora ökörségek már tényleg kicsapják a biztosítékot. Miket irkál itt össze-vissza?

A NATO-összetartásra (azaz nem is hozzánk) delegált katonatisztekről nem barátságtalan diplomáciai lépés pszichológiai szakvéleményt követelni, egy elítélt gyilkost nem kiadni meg igen. Akkor maga szerint a követségi alkalmazottakról is mind követelni kell a pszichológiai szakvéleményt? Elmentek otthonról?

Aki nem ért a szakmához, az itt pont maga, visszavehetne a fennhéjázó hülyeségeiből.

A delegáltakért a delegáló állam felel, nem a fogadó, maga észkombájn.
It’s the economy, stupid 2012.09.24 12:30:57
@A Balta-hatás (dbeata):
"ha valaki nem ismeri az íratlan szabályokat, és csak a törvény betűje szerint jár el, annak szelleme helyett."

Ebben az esetben a betű sem érvényesült, meg a szellem se, betű szerint a viszonosság értelmében garanciát kellett volna kérni az elnöki kegyelem kérdésében, a szelleméről meg mindent elmond Martonyi nyilatkozata, aki nem azért áll ki a kormány döntése mellett, mert az helyes, hanem mert ő egy ilyen hűséges típus.
A komplett külügy (tettessük magunkat hülyének) és a komplett külügyi intézet helytelenítette diplomáciai szempontból az átadást.
It’s the economy, stupid 2012.09.24 12:41:42
@tölgyes:
"Az általam említett két esetben (USA, Franciaország) az őskeresztény örmények viselkedtek pont úgy, ahogy most a mohamedánok..."

Pont ezért kellett volna NEM lépni, egyik irányban sem, azaz marad a gyilkos ahol van. Saját okfejtésével vágja agyon (?) magát.
Ha a maga által említett esetek rosszul festettek kifelé, annál inkább kár volt nekünk UGYANAZT megcsinálni.

Ha valaki látja, hogy más HÜLYESÉGET tesz, de mégis ugyanazt csinálja, akkor az illető maga is HÜLYE. És persze lehet rá hivatkozni, mint a külügy javasolta.
..
It’s the economy, stupid 2012.09.08 16:24:07
@6.Lenin:
„Látom, neked is problémáid vannak a szövegértéssel”

:DDD No igen, ez efféle blogokban gyakran elhangzik, nem nagy truváj kimásolni. Kb. annyi teteje van részedről, mint Lencsés Istvántól „a tanulj meg írni.”

Ez esetben kérlek, magyarázd el, mit jelent a kijelentésed (amit egyébként a válaszomban beidéztem, a tévedések elkerülése érdekében).

„nevethetjük akár erkölcsnek, vagy bármilyen más faszságnak, a lényege mindig is az érdek marad.”

Ezt írod a sejtek együttműködésével kapcsolatban:

„Melyikük kezdte? Eccerre jöttek rá?
Valaki szólt nekik? 1 DK-s, netán 1 LMP-s?”

Nem írom ide, amiket hoplita szokott, de annyit mondanék, hogy a tanulásnak azért mégis óriási jelentősége lehet, pl. a lényeglátás kialakulása terén, aminek totális hiányára ez a mondatod pl. ékes bizonyíték.
Témánk szempontjából teljesen mindegy melyikük kezdte, az eredmény a lényeg: létrejöttek a többsejtűek, létrejöttük lehetővé tevője az a fajta együttműködés, amit Selye „a sejtek altruizmusának” nevez. (Ha az altruizmus értelmezése gátol: populáción belüli, egyedek közti interakció, mely során egy egyed akár saját kárára is segíti egy fajtársát.)

Az emberiség felemelkedése is ennek a fajta együttműködésnek köszönhető. A populáció fogalma egyre szélesedik: család-törzs-nemzet-emberiség, és biztosíthatlak róla, ha a marslakók rendelkeznek magasabb szintű kognitív funkciókkal, akkor ők is be fognak férni a keretbe.
Továbbá a környezetvédelem sem egyéb, mint altruizmusunk kiterjesztése akár állatokra, de még növényekre is, hogy ne pusztuljanak ki.

„kitalálták az erkölcsöt”

Ebből a lekicsinylő kijelentésedből azt veszem ki, szerinted nincs is olyan (csak érdek, ahogy írtad). Vajon szerinted akkor lelkiismeret se létezik? A kettő ugyanis elég szorosan összefügg. Ha nincs lelkiismeret, akkor értem ezt a kijelentésedet:

„rémesebb esetben saját önálló gondolatai alapján magának elképzeli”
– valóban sötét, feneketlen kutat láthatsz magadban, ami rémesnek tűnik, de ne magadból indulj ki, mások nem így vannak eleresztve, van aki képes az elvont értékek integrálására, az ezekkel összefüggő katarzis átélésére. Talán meglep téged, egy Szondi teszt képes kimutatni ezeket a nem épp „materializálható” attitűdöket.

Ezt a te „érdekvezérelt” szociális attitűdödet szerintem valamiféle nevelési inkonzisztencia hozta ki belőled, erősen gyaníthatóan a „feltétel nélküli” szeretet hiánya (vö: ellenszolgáltatásért kiosztott).
It’s the economy, stupid 2012.09.08 16:52:35
@6.Lenin:
"Szanyi, Vadai, Kovács László"

Bogárka, odafelé megyünk, hogy MÉG EZEK IS JOBBAK, mint ami most folyik.

"vmiért elhülyülnek, kormányon."

Mondjál már egy példát, akik JOBBAN elhülyültek kormányon, mint a mostaniak. Már a saját intézményeik is NYÍLTAN hülyének tartják őket (külügy), azt nem is említem, hogy mindössze AZ EGÉSZ VILÁG tartja még hülyéknek őket ezen kívül.
Megértem az indignáltságodat, nem lehet jól kijönnöd az imádottaid tetteinek magyarázásából.

"és már 2 éve működik."

:DDDD
Figyusz, bakker te nem érted az olvasott szöveget; pont azt mondják a zemberek, (3/4 Magyarország+rest of the world) hogy NEM MŰKÖDIK.
Nem működik gazdasági, társadalmi, nemzetközi viszonylatban.
Csak veled próbálják megetetni. Igen, azon ősi egysejtűeknek náladnál több eszük volt, AZOK rájöttek, hogy egyedül nem megy. Szerinted az ország nélkül a fideszednek menni fog?

Próbálj megbarátkozni a gondolattal: attól, hogy az ellenzék szar, attól még a vezéred által kialakított helyzet egy ótvaros nagy rothadó szarkupac.
A szarnak nincs szüksége viszonyítási rendszerekre: a szar az csak simán szar, a kanti ding an sich, meg a husserli fenomenológiai értelemben is, (vö: szar, és annak is látszik), bármilyen politikai rendszer hozta is létre.
It’s the economy, stupid 2012.09.08 22:42:52
@6.Lenin:
"A személyeskedésed sem vall valamilyen magasabb erkölcsi neveltetésre, úgyhogy csak ne ugrálj. Nézz inkább magadba."

?????? Mi volt itt a személyeskedés?????

Leírtál egy arcpirítóan sötét mondatot. Aki ilyet leír, az egy sivár lelkű, anyagias, két lábon járó abakusz. Utána azt írtad, én nem jól értek magyarul. Erre mondtam, akkor MAGYARÁZD MÁR EL mit értesz ezen a mondaton:

„nevethetjük akár erkölcsnek, vagy bármilyen más faszságnak, a lényege mindig is az érdek marad.”

Nem tudod elmagyarázni a saját kijelentésedet?
Tényleg igaza van hoplitának, egy agysejttel kevesebbel már moha lennél.

Én nézzek magamba? Mit tudsz te rólam? ÉN nem csak nem írok le ilyen borzalmas kijelentést, hanem nem is élek ilyen szemlélet szerint. Kiemelt támogatója vagyok egy fogyatékosokat ápoló idősek otthonának és egy hátrányos helyzetű gyerekeket nevelő intézetnek, és képzeld: semmiféle érdekem nem fűződik hozzá, hogy ezt tegyem. Csak úgy, nagyúri allűrként csinálom. Egy elütött sündisznót se vagyok képes az út szélén hagyni. Te mit adsz a hazának? Ezt a beteges szemléletet?
Orbánék múltheti erkölcsi mélyrepülése valamint a tegnapi produkciója (amiről ugye kiderült, hogy ordas nagy hazugság, és aminek annyira kiszámítható volt előre a forintosítható eredménye, hogy felveti bizonyos büntetőjogi kategóriák gyanúját, de persze ez csak a…..
It’s the economy, stupid 2012.09.08 17:36:28
@jog-ász:

Még hozzátenném, 65 éves korig BÁRKI berendelhető már most, olyan közig aktussal, ami ellen nincs kimentési lehetőség.

Még hozzátenném, rendkívüli állapot akkor van, ha az OGY kihirdeti, nem akkor, amikor nekünk úgy tűnik. Kihirdetheti BÁRMIKOR.

Végül hozzátenném, az ellenzék ellehetetlenítésére már volt kísérlet, az MSZP "alaptörvénybe foglalására" gondolok.

Mindezek eléggé egy irányba mutatnak a blog eredeti felvetésével.
törökgáborelemez 470. Balta 2012.09.01 13:28:14
Magyar zászló szakad Jerevánban, Örményország megszakítja a diplomáciai kapcsolatokat, az amerikai külügyminisztérium magyarázatot vár, a világlapok címoldalán fut az ügy, a közösségi oldalak felrobbannak az egészen szélsőséges megnyilvánulásoktól. Mindenki magyaráz:…..
It’s the economy, stupid 2012.09.04 19:16:51
@6.Lenin:
"Mindjárt 2013, elkezd a Fidesz osztogatni és még sehol a sok okostojás + a bődületesen jó programok."

Mindjárt 2013, és még sehol a választásról szóló törvény!!!! A Kétharmadod szétb@szta a régit, és még nem bírta eldönteni egyáltalán HOGYAN FOGUNK VÁLASZTANI!!!
És tudod miért? Mert retteg a parasztot az urnához engedni!
It’s the economy, stupid 2012.09.04 19:24:07
@knausz:
"Ha meghívnak engem egy fogadásra, volt ilyen, akkor rendkívüli diplomáciai érzékkel olyan emberek társaságát keresem, akik külföldön élnek és nagyon tudom keverni a lapokat, hogy profitáljak a beszélgetésből."

Értem. Most már tudom, mi a diplomácia. Te meg közben nézd meg, mi a hasonlat.

Lord, God Almighty, please help us! (Ezt meg csak úgy ideírtam.)
It’s the economy, stupid 2012.09.04 19:43:19
@6.Lenin:
"Szerintem tök mindegy milyen rendszer szerint lesz a szavazás."

Háppeeersze. Szerinted. Neked mindenképp tökmindegy. Nem kell gondolkodnod, kit válassz, mely tevékenységgel máskülönben sem szoktad magad fárasztani. Szerinted nyilván az egész törvényes macera is eleve felesleges. Elég, ha a vezéred bejelenti a végeredményt. Mármint hogy győzött.

Csak hát vannak itt mindenféle ostoba demokratikus előírások, meg felesleges gittegyletek mint ebesz, eu, ezek feszt azt akarják, hogy a választás előtt legalább fél órával azért közölni kéne, MIK A JÁTÉKSZABÁLYOK.
Ne terheld magad ilyen felesleges részletekkel.
..
It’s the economy, stupid 2012.09.03 14:48:13
@AbuBakr:
"...így meg lehet szólítani az analfabétákat is, a politológusoknak már csak azok maradtak célcsoportként.... "

Hujjujjujjuj...

@László56:
"Elemzőnk frusztrált ! Ugyan érthető, de rossz helyen keresi a hibát. "

Atyavilág. Egyet kell értenem Lászlóval. Súlyos mélylélektani következményekre számítok... (Iszom is egy kávét gyorsan.)

@török gábor:

Nem jó ötlet ez a videjózás, vannak eszközök, amelyek nem támogatják a flasht, de szöveget olvasni-írni azokkal is lehet.
Szóval szerintem negatív.
Poszt nélkül viszont nincs blog, szóval nem fancy marhaságok kellenek, hanem témák. Az meg volna dögivel.
törökgáborelemez 469. Mínusz 2012.08.14 12:30:23
Mikor lesz már jobb, mikor jutunk ki ebből a lehetetlen helyzetből? – tette fel a kérdést Orbán Viktor 2011 elején elmondott szokásos évértékelő beszédében. A miniszterelnök akkor egy világos, könnyen érthető és bizony számon is kérhető tervet vázolt fel: „2010 az…..
It’s the economy, stupid 2012.08.29 12:03:28
@teevee:

:DDDD
Jóvan, elrontottad a játékomat, hogy hülyét csináljak belőled, de azért megnyugtatlak, "az igazi György Lajos" se egy hülyegyerek.
vm.mtmt.hu/search/slist.php?lang=0&AuthorID=10005780

Na akkor tovább a lenini úton! Ugyanezzel a módszerrel most nézd meg, mit jelent evolúció, természetes szelekció, hogy kell írni a muszájt, és így tovább. Fog ez menni egyedül is! Főként az én kihagyásommal!
It’s the economy, stupid 2012.08.29 12:29:20
@inreallife:
"tudod kik nem fizetnek? a szegényeid, akiket megmentettél..."

Igen, és ezek jellemzően valóban a lakáshoz, kocsihoz, (na jó, plazmatv-hez is) vették fel a hitelt, nem spekulációs céllal, mint a végtörlesztésesek döntő többsége.

A napokban már írtam, a bedőlt hitelek több mint fele ráadásul forint alapú, tehát a svájci frank árfolyamára se lehet a dolgot rákenni, KIZÁRÓLAG a szegények "megmentése" az oka.
It’s the economy, stupid 2012.08.29 12:35:39
@teevee:
Nem olvastam könyvet György LajosRÓL. Hallgattam viszont előadást, meg olvastam cikket György LajosTÓL. (GABA-ügyben, 70-es évek vége).

Ráadásul egyik legjobb barátunk farmakológiából kandidált, (ma a Sandozt boldogítja) így futólag magánéletben is ismertem.
Ha van olyan ezen a blogon, hogy hagyományos bejegyzés, akkor ez a mostani biztosan nem tartozik ezek közé. Korábban azt ígértem, hogy időnként beszámolok majd képviselői tapasztalataimról, egyelőre azonban csak egy saját beszéddel és egy ünnepi beszámolóval terheltem ezt az…..
It’s the economy, stupid 2012.08.14 14:12:01
@graycivil: @hoplita:
"Aztakurva...:("

Hű de felb...tam az ideget magamban. Ez a ti hibátok!

Ezt figyeld: "azok a jogászok vagy közgazdászok, akik most állami ösztöndíjból nem részesültek, ha az államhoz jönnek munkáért, és elnyerik az állást, akkor az állam azonnal ki fogja váltani őket a diákhiteleikből." Lasztovicák porontyai rulez.

Ez meg az el lehet menni" ov-módra:
"[a fiatal] ha úgy gondolja, van elég tudás a zsebében, hogy el tudja magát tartani, akkor azt mondanám, bátran próbálkozzon [külföldön]" - itthon ugyanis pacicerka sem vár rá.

"Én is elmentem ’89-ben" - egy ösztöndíj ennek ugyanaz, mint külföldön állást vállalni és letelepedni. Akik disszidáltak a 80-as években, érdekes módon nem dörömböltek/nek a határon, hogy haza akarunk jönni.

Na de kapisgálja is a paraszt lassacskán a témát:
www.pecsistop.hu/belfold/nem-all-szoba-orbannal-a-valasztok-90-szazaleka/1074001/
a nemzeti konzultációs íveket a megkérdezettek mindössze 8 százaléka küldte vissza.
It’s the economy, stupid 2012.08.14 14:37:07
@Khal Drogo:
"Közben folyamatosan a segélyezetteket sújtó elvonásokról beszél. "

Ahogy mondod. Az inreallife-féléket annyira elvakítja a nyomorultakkal szembeni káröröm, hogy nem látják a fától az erdőt. (vö: te is szopsz te marha)

1. "Valójában így nagyobb [nyugdíj]emelést adott mint ami a svájci emeléssel járt volna, mert az most alulteljesítene mivel recesszió van.

2. „Orbán az aktív munkavállalókat jelentősen megterhelte, de az átlagkereset dupláját keresők bérért jelentősen megemelte. A többi munkavállaló, járulék és adófizető meg nem számít.”

3. "Emellett az államot eltartó biztosítottak szolgáltatásait jelentősen lebutította, onnan még több pénzt kivont, csak ezt már nem kommunikálja."

4. Ehhez hozzátennék én is egyet: az első hárommal egyszerre tolt ki a munkaadókkal és munkavállalókkal, tovább szűkítve az állás-piacot.

Most pedig ellejtek egy virtuális táncot a nagy Khal tiszteletére :)
It’s the economy, stupid 2012.08.14 14:57:34
@nyünyüge:
"Csak a második két évben kezdték el a "saját" gazdaságpolitikájukat."

Na ez érdekel.
1. Mi lett volna az?
2. Ugyanaz jön most is?
Önök kérték: az volt a szándékom, hogy megvárom, amíg kiderülnek az előzetes regisztráció (=feliratkozás) pontos szabályai, de a hozzászólók nem is annyira finom nyomására (lásd írástudók felelőssége és társai) úgy döntöttem, már ezen a ponton is elmondom, amit…..
It’s the economy, stupid 2012.08.04 21:17:44
@6.Lenin:
"2012 januárjában megbuktatták volna a kormányt."

2/3 parlamenti többséggel? Ki? A magyar közjogi rendszer úgy van összerakva, hogy csak kisebbségi kormányzás esetén lehet kormányt buktatni.

"kivéve a kormányellenes tömegek"

Kultúrországban a bizalmatlansági indítványt nem a kukaborogatók nyújtják be, hanem a honatyák.

„Könyörgöm, ennek már nyilvánosnak kellene lennie, tüntetés, tüntetés hátán kellene lenni.”

A focidrukkerek nem ezen az oldalon játszanak, a választás részletes szabályai nem ismertek. Akkor mire is kéne reagáljon az ellenzék? OV pont azért húzza taktikusan az időt, hogy kiugrassa az ellenzék nyusziját a bokorból, és az alapján írjon egy eljárási törvényt. Persze ezt sem lehet a végtelenségig, mert negyedórával a választás előtt nem lehet megírni.

„Mi lesz, ha a Fidesz elkezd 13 januárjától osztogatni?”

Januártól nem, esetleg áprilistól, ha lenyúlja a jegybankot. Arra viszont durva uniós válasz jönne. Ezzel együtt magam is bizonyosra veszem, hogy megteszi. De nem a parasztnak fogja adni, hanem simicskának. A leszakadt rétegek helyzetén meg nem tud hirtelen akkorát javítani, ami elég legyen, annyi pénze a jegybanknak sincs.

„Orbán nem úgy néz ki, mint aki be van tojva.”

Haha, dehogynem. Mellesleg 2002-ben sokkal kisebb gaztettek terhelték a lelkét, oszt mégis.

„A Fidesznek bejött 2010 előtt, mert kormányon is balfácánok voltak a ballibék”

Egyik balfácán, másik egyenesen gané. 2010 előtt a pórnép nem szidta úgy a ballibet, mint mostanság a fideszt. Csak menj emberek közé. Személyes közvéleménykutató rendszerem rengeteg „énnemtudomkiszavazottezekre” megszólalást jelez. Olyan csahosok, akik nagy pofával fideszeztek nyilvánosan, most lapítanak, múltkor egy boltban majdnem megtéptek egy nőt, aki „kiállt”.

„1mást fogják mocskolni azért a néhány bizonytalan szavazóért, aki marad 2014 tavaszára.”

Az eddigi legnagyobb protest-szavazás lesz, ha csak egy rozsdás piszkavasat fel tud mutatni az ellenzék.
It’s the economy, stupid 2012.08.04 21:22:29
@dr. Bubó:
"török újposszttal nyomja a fidest... végülis bűnszervezet bűnrészese..."

Igen, hú de sűrű az élet, na megyek megnézem.
It’s the economy, stupid 2012.08.04 21:39:18
@6.Lenin:
"Én azt nem értem, mit is akarsz tulajdonképpen, és hogyan."

Ó, nagyon eccerű dolgokat. Legelsősorban az ország pofátlan kifosztásának megállítását. Mert az jelenleg kulminál. Normális gazdaságpolitikát. Ideológiai rizsa nélkül.

"Gondolom természetesen úgy, ahogy Te képzeled"

Úgy éljek, magadból indulsz ki...

"és ezt mindenkinek el kellene fogadnia, mint eddig. 1etlen jó megoldásként."

????? Eddig ki fogadta el amit én mondtam? Én még nem voltam se gazd miniszter (bár amennyivel jobban tudnám akár én is csinálni...), se miniszterelnök. Nehogy megfertőzzön a székely vírus...