Adatok
Czipperer Dia
47 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2017 lehet a videó éve, bár valljuk be, kicsit már elegünk van abból, mindig valaminek az éve van.
Vannak trendek, amelyek erősödnek, háttérbe szorulnak, újabb és újabb szegmensek kapnak hangsúlyt. Úgy tűnik, idén a videó lesz az, amelyik messze kitűnik majd a sorból. A tavalyi masszív növekedés…..
A cross-device kampányokról dióhéjban
A laptop és az okostelefon csak egy-egy az eszközök sorából, melyek a felhasználók napi szinten használnak. A ténylegesen szám 4 és 7 közé tehető átlagosan. Ez tehát azt jelenti, hogy a cross-device (vagyis a több eszközön futtatott) kampányok ma már alapavető…..
Bár a viewability, vagyis a láthatóság egyre nagyobb jelentőséghez jut, fontos, hogy a helyén kezeljük a fogalmat.
Tény, hogy ez a faktor nagyon fontos az online display hirdetések esetében, hiszen hiába van megfelelően célozva és időzítve az adott reklám, ha a célközönség nem találkozik…..
Sajnos 2016-ban ott tartunk, hogy az emberek nem szeretik a hirdetéseket. Főleg azokat a fajtákat, amelyek megzavarják őket a tartalomfogyasztásban, így például a videohirdetéseket sem.
Bár ezek az elmúlt időszakban egyre népszerűbbek, és nem csupán a hirdetői oldalról, úgy tűnik, az…..
A mobilhirdetési költések túlszárnyalták a PC-t és a táblagépet
Az IAB és a PwC legújabb, közös felmérése szerint most először a mobilreklámokra fordított költések túlszárnyalták az asztali és táblagépekre szánt hirdetési összegeket. Míg az előbbi szegmens tekintetében a költség 802 millió font…..
Ahogy már korábban írtunk róla, a Flash tartalmak temetése már javában elkezdődött!
Ezzel kapcsolatban a kérdés csupán az, meddig tart a teljes folyamat, mikor jutunk el oda, hogy kimondhatjuk, az utolsó földet is rászórtuk a sírhantra...
Mivel a programozott hirdetések egyre nagyobb szeletet hasítanak ki maguknak a piacon, ezért a piaci szereplők számára is elengedhetetlennek bizonyul, hogy megértsék a működését.
A reklámipar jelenleg egy átalakulás közepén áll, melynek a cél felöli végén a programmaticot találjuk. Az eMarketer…..
A táblagépek sok hirdető számára kimaradnak a látómezőből.
Akadnak olyanok, akik nem gondolják, hogy ezen a platformon érik el a potenciális célcsoport egy jelentős részét. Ha azonban egy kisebb szegmensként tekintünk rá, akkor vajon mi a helyzet?..
Harc a hirdetésblokkolók ellen
Akit idegesítenek a hirdetések, egyszerűen feltelepít egy reklámblokkolót, és „problem solved”. Igen, az üres zóna helyek látványát – melyek fehéren díszelegnek – még túl lehet élni, na de mi a helyzet akkor, ha a fagyi visszanyal?
Az elmúlt időszakban a…..
A videohirdetések egyre inkább uralják a piacot. A hirdetők látnak potenciált az interaktív tartalmakban, melyek hagyományos társaiknál nagyobb elköteleződést képesek elérni.
2016-ban a display hirdetések átvehetik a vezetést az Egyesült Államokban a keresések felett. Martín Utreras, az eMarketer…..
A programmatic mostanság igen felkapott buzzword a piacon. A kifejezés mögött azonban egy igen komplex technológia áll, melynek számos előnye van, és sok tekintetben megkönnyíti a hirdetők dolgát. Azonban nem árt odafigyelni néhány dologra, mert könnyen visszanyalhat a fagyi.
Ha…..
A mobilhirdetések jelentősen megugorhatnak az elkövetkezendő években. A ZenithOptimedia előrejelzései szerint még a desktop hirdetéseket is túlszárnyalhatják. Bár ez elsőre nem tűnik túl meglepő adatnak, nézzünk azért kicsit a számok mögé is.
Előrejelzéseik szerint 2018-ra…..
Szüreti hangulat, napsütés és sok-sok játék - kell ennél több? Az idei csapatépítő úti célja a Didergő-tanya volt, ahol egyáltalán nem fáztunk. Bár este már nem volt túl meleg, de azért panaszra nem volt okunk - semmilyen téren.
De hát egy igazi AdServer-csapat felkészül…..
Az online hirdetéseket sokféle szemszögből vizsgálhatjuk: méret, forma, kreatív, elhelyezkedés stb. Legyen szó bármelyikről, fontos, hogy mindegyik területre megfelelő hangsúlyt fektessünk. Talán ezek közül a kreatív oldal, az, ami a kellő hatás lényeges kulcseleme - hiszen az…..
Az elmúlt években gyors növekedésnek indult a táblagéppiac. Bár sokan összemossák őket az okostelefonokkal, azért nem árt tudni, hogy a két platform eltérő eredményeket produkál a hirdetések terén. Szinte napi téma, hogy a mobilhirdetések sokkal nagyobb fogyasztói…..
Október 2-án tudhatja meg a nagyközönség az idei IAB MIXX Awards nyerteseit. Ők együtt, az iparág „legjeit” képviselik. Az összesen 14 kampány és 13 egyedi megvalósítás kategóriában szereplő 111 díjra esélyes 30 országból került ki az USA-n kívül - ezek neveit már…..
Kezdő és gyakorlott reklámozók is könnyen célt téveszthetnek. Az online és offline hirdetések közötti szakadék, a változó trendek, valamint a folyamatos fejlődés kihívást állít még a gyakorlott hirdetők elé is. Néhány alapelvre valóban érdemes odafigyelni.
Az online…..
Örökös kérdés a hirdetők körében, vajon melyik célzás is a legmegfelelőbb számukra. Nincs rá recept - ez minden esetben hirdetés és szituációfüggő is. A sok targetálási lehetőség közül az elmúlt években egyre kedveltebbé vált a lokáció-alapú megoldás. Több felmérés is azt igazolja, hogy az erre…..
Az Interact 2012 konferencián Guy Phillipson moderálta azt a panelbeszélgetést, amelyben a prémium hirdetési formátumokról esett szó. Nézzük meg, ezek hogyan segíthetik munkánkat!
A hagyományos hirdetési formátumok egyre inkább „kimennek a divatból”, hiszen a technológia…..
A GfK Hungária Digital Connected Consumer legfrissebb jelentéséből sok hasznos adatot tudhatunk meg arról, hol, milyen formában neteznek leginkább az emberek, és hogyan oszlik meg a használt eszközök aránya Magyarországon. Úgy gondolom, a hirdetők számára ez fontos…..
Az idei Interact konferencia témája „Digital Brandscape” volt. A Barcelonában megrendezett eseményt az IAB Europe szervezi, ahol évente összegyűlnek a szakma „nagyjai”, hogy megvitassák az iparág fontosabb eseményeit. Lássunk néhány érdekes adatot, eredményt!
A prezentációk…..
Gondoltad volna, hogy az amerikaiak májusban 4,5 milliárd percet töltöttek online videó-nézéssel? A comScore jelentése szerint pedig 180 millió internethasználó 36,6 milliárd online videót nézett meg májusban. Szép szám.Nézzük, milyen videók hódítanak mostanában.
Ott van…..
Mobilkampányok, rich media, in-app hirdetések - nagyjából ebbe az irányba tart jelenleg az online hirdetési piac. Az igények, a technológia folyamatosan változik, a reklámpiac is ehhez igazodik. Lássuk, mi a menő nálunk és Amerikában!
Azt hiszem, nem mondok újat azzal, hogy a…..
Sorozatunk végére érve bemutatunk egy Nikon-, egy UPC- és egy Ford- kampányt is. Utolsóként megismerhetitek a Sanoma által használt roadblock- megoldásokat, hatékonysági mutatókat, és a végén talán az is körvonalazódik majd, miért is volt érdemes végigzongorázni az egyes…..
Az image-építő display típust a HVG Kiadó 2011 óta használja online portfólióján Splash screen néven. 2012. februártól a formátum a hvg.hu rovataiban, a rovatnyitó és cikkoldalakon is elérhető a hirdetők számára. A HVG-nél a formátum használata annyiban egyedi, hogy ők ezen…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz