Adatok
Teavaj
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Az az alapszabály, hogy mindig van rosszabb, Roland viszont a jelek szerint elérte a 21. századi vezetékes internetszolgáltatás mélypontját. Tavaly ősszel a Fraktál helyét a Drávanet vette át, akik - bár egy évre előre ki volt fizetve az internete - visszamenőleg másodszor is…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Van egy kis gondom a Drávanettel.Láttam feljebb a bejegyzést róluk.Hátha van valakinek ötlete hogyan lehet ezt velük leboxolni, persze nekem kedvezően.
A lényeg:
2010.dec.1. Drávanet leányvállalata Bakáts Parabola Társasággal szerződés 10 megás netre 4800 Ft-ért. ezen a napon bekötve.
Az első naptol kezdve adatveszteséges volt a kapcsolat.Se korrekt skype, se rádió,se video.Voltak mérési adatok a speedtesten és a pingtesten.Ha még nem is bizonyíték de azért sejteti a minőséget. Mégegyszer, 10Mb-es a rendelt csomag.
kepfeltoltes.hu/view/110815/net_sebesseg__tvnetwork_full_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
A rekord 0,66 Mb/s
kepfeltoltes.hu/view/110815/sptest2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
(Itt már elköltöztem a honap közepén és váltottam upc-re 25 mb/s )
Szóval az első naptol kezdve telefonálgattam az ügyfélszolgálatnak hogy gondom van segítsenek.
Minden alkalommal az volt a válasz , hogy 72 orán belul jelentkezik a szerelő és megjavitják.
Na ez megismétlődött kb 4-5 naponta egészen 2011.februar.17-ig azután feladtam./Ezt a dátumot az ugyfélszolgálat közölte mint utolsó hivásom a hibabejelentéssel kapcsolatban.Illetve megjegyzésként ott szerepelt nekik, hogy hiba elhárítva.Csak engem nem kérdeztek./
Se válasz se javulás.De az egyik telefon alkalmával megígérték hogy kompenzálnak a hiba miatt.
Na eljött a Majus. Megkaptam az eddigi számlákat egyszerre szépen rendre egyenként borítékolva visszamenőleg decemberig.Mert eddig elfelejtettek csekket küldeni és persze megkérdezni van e még gondom az internettel.
Kész, kiakadtam, levelet írtam nekik elküldtem nyomtatott és elektronikus formában is.Aki el akarja olvasni itt: www.megaupload.com/?d=LY68WKDW
Pár nap mulva jött egy telefon.
Jó napot, van -e még problémám a szolgáltatással?
Mondtam , persze semmi nem változott tavaly december ota.Ok holnap jönnek a szerelők.
Jöttek -mértek -sírva röhögtek- kicseréltek egy elosztót amit a bekötéskor 6500 forintért kellett volna kicserélni, de "elfelejtették"-jobb lett.
10 Mb/s hellyel-közzel stabilan.Persze most sem tökéletes de már nem adatveszteséges, ami talan a legfontosabb.
Na ez kiverte a biztosítékot, hogy az első bejelentéstől számítva több mint 190 nap után sikerült ide érni a szerelőnek és egy csatit kicserélve stabilabb lett a dolog.
Irtam egy felmondo levelet.
Elfogadták, lekapcsoltak 2 napon belül.
Kaptam egy kompenzációról szóló levelet ami egy havi jóváírást tartalmaz. EGY havi...a hat honapi szar internetért és zéró segítség nyújtás mellett.
A részletek és a levelezés letölthető itt: www.megaupload.com/?d=N420R8ML
De az utolso levelemet beillesztem ide. Itt már tényleg elszakadt a cérna...
2011.07.11.
Tisztelt Szolgáltató!
Arcátlan ajánlatuk nem elfogadható!
Több okból kifolyolag sem.
Az egyik hogy nekem kb. a konpenzáció összege fedezi a telefon hivások árát amit a hibabejentés miatt tettem, és az még nincs benne ami a reklamációs folyamat alatt elköltöttem.
A másik, Hónapokig hivogattam az ügyfélszolgálatot a hiba miatt, sajnos senki nem keresett meg az elhárítással kapcsolatban.
Önök közel 190 nap után,hogy elso alkalommal bejelentést tettem, ki is jöttek megjavitani /junius közepe/ illetve tájékoztatni hogy mi történt.
190 nap... ez szép teljesítmény..gratulálok.
Addig nekem csak annyi jutott hogy szervezzem át az internet használati szokásaimat egy kávézóba ahol stabil az internet, illetve keressek egy másik céget maguk helyett, aki bejöhet a lakó épületbe mint új szolgáltató.
Számomra kiderült javitas közben, a szerelők laptopján lévő grafikonokbol, hogy egy ocska, instabil internetet kaptam amit az is tudott volna, aki ránéz erre hamarabb, illetve kijön és tájékoztat, valamint lecseréli az oxidálódott koax elosztót amit bekötéskor, persze 6500 Ft-ert NEM csereltek le. Mivel a szerverük tárolja visszamenőleg az internetem minőségét ezért gondolom visszatudják nézni még egyszer vagy csupán elsőre.
Na most erre mit mondjak...hogy korrekt az egy havi "nagylelkü" kompenzáció?!
Önök ha vesznek egy csomag szeletelt szendvics kenyeret a boltban,akkor valoszinü, hogy szendvicsnek vagy piritosnak veszi és nem akar szeletelni. DE.. mit szolna egy csomag friss kenyérmorzsához?? Egyböl funkcióját vesztette..igaz ez is kenyér. Gondolom jogos lenne itt is az eredeti ár, csökketntve, az eredeti 1/8-ával.
Mi a francot képzel a kis csapat aki kitalálta ezt a kompenzációt.
Fel tudok ajánlani kerek 10.000 Ft-ot. És akkor jó fej vagyok mert annak ellenére, hogy megalázva, tudatlanságba tiporva magamra hagytak segélyhívásom ellenére, illetve a sok kellemetlenség amit hanyagságukkal okoztak, még mindig fizetnék. Ezt azonnal az ugyfélszolgálatukon rendezem és elviszem a modemjüket is sajat kicsi kezemmel.
üdvözlettel
kis attila
Ezután iktatták és nincs több válasz.
Most követelnek 5 havi szolgáltatás dijat annak ellenére hogy sem segítséget, sem korrekt szolgáltatást nem adtak.
Mit lehetne tenni? Melyik szervhez forduljak ? hátha valakinek van már sikerélménye hasonlo ügyben.
Üdv Teavaj