Regisztráció Blogot indítok
Adatok
mindegy ha szereted

0 bejegyzést írt és 38 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Ha engem kérdezel, egy zongoraláb nem túl izgalmas dolog. Az autó viszont igen, és lehet, hogy köze van ennek a ló-lovas kapcsolathoz, de ennél azért szerintem többről van szó. Mert bizony az autó sokszor a társunk, sőt, nemritkán a szerelmünk. Vagy éppen gyűlöletünk legmélyebb bugyraiban…..
Most kivételesen nem beküldött levelet teszek közzé, hanem egy olyan helyzettel kapcsolatban érdekelne a véleményetek, ami előtt kicsit értetlenül állok régóta és ez a blog tökéletesen alkamas a megvitatására (egyébiránt szívesen vennék tőletek több hasonló típusú vagy…..
mindegy ha szereted 2015.08.04 17:31:08
Nagy nehezen találtam egy BKK közleményt a dologról:
www.bkk.hu/2015/08/ideiglenes-forgalmi-valtozas-a-xviii-keruleti-gilice-teren/
Hogy csökkenne a balesetek száma, mikor a Petőfi utca felől érkezők egy helyre összpontosítva kanyarodhatnak csak balra - éppen ott, ahol mindenki jobbra kell kanyarodjon?
Szerintem nagyobb lesz a dugó és több lesz a koccanás.
Belsőség Heti merítés 2015.07.26 07:24:02
Újra itt a Digó Limó, az egész estés, színes, szélesvásznú népítélet Kicseréltük a tömítéseket, mert onnan okádta az olajat és ugye a forró olaj nem a primer megoldás a vezérműszíj élettartamának növelésére. Mintha olvastam volna, hogy újabban az autógyártók…..
mindegy ha szereted 2015.07.26 10:51:39
@J.R. Ewing:
Egy szóval nem hasonlította a mai autókhoz a Carinát, hanem saját helyén kezelte. Azt írta, hogy az ő autója jó, nem azt, hogy jobb, mint az újak. Sőt, meg sem említette az újabb autókat, mi több, említette, hogy 18 évvel ezelőtt volt korszerű a technika.
Annyira régóta van hosszú ötödik (hatodik, hetedik és nyolcadik) az autóinkban, hogy már csak a veteránosok tudják, illetve a nagyon öregek emlékeznek rá, hogy régen minden erősen pörgött, ha a pályatempót valaki tartani akarta vele, még a nagy V8-asok, sorhatosok is, a kisebb…..
mindegy ha szereted 2015.07.19 11:54:46
@tlantos:
Tartok tőle, Csík felnőtt ember, tudja magától is, neki mi a jó. Ráadásul szerintem munkájából kifolyólag ül eleget "üzembiztos" autóban, és vélhetőleg lehetne egy ilyen neki is, ha azt szeretné. De valamiért ezeket az öreg gépeket szereti.
Szerintem meg lehet hagyni neki ezt az élvezetet. Akit pedig zavar, az ne olvassa az ilyen tárgyú írásait, maradjon a minősített veterános témánál.
Egyébként melyik életszerűbb egy öreg autó rajongó számára?
1: egy rengeteg pénz és energia befektetéssel elért, minősített veteránnal járni Európát, amivel egy enyhébb koccanás is anyagi csőd és lelki kín, vagy
2: van olyan öreg autója a veterán mellett, amit szeret, és amivel nyugodtan neki lehet esni a végtelen utaknak, és ha valami történik vele, akkor sincs katasztrófa. Mindeközben élvezi az öreg autóját.
Egyébként a csík-hoz hasonló embereknek egy műszaki hiba nem öli meg a nyaralást, sőt, utólag még fűszerezi is az élményt, a család pedig hozzá van szokva az ilyen intermezzókhoz. Ráadásul egy kempingezős/vadkempingezős körutazásnál nincs érkezési kényszer a hotelbe, ha megcsúsznak, legfeljebb a következő útba eső kempingben alszanak.
mindegy ha szereted 2015.07.19 22:06:02
@tlantos:
Ezek szerint te is amolyan divat-veterános vagy...
Ki állította, hogy a cikk főszereplője egy veterán? Tudsz te olvasni, érted, amit olvasol?
Neked, barátom, megölte a műszaki hiba a dolgot, mert a következő hotelből kértél e-mail-ben másik autót... Éppen erről szól a cikk! Vagyis az ellenkezőjéről. Te egész egyszerűen nem érted, miről van itt szó, ennél fogva hiába is magyarázná neked bárki a lényeget.
Talán veteránnal akarsz villogni, mert az most trendi, de ha beszarik, akkor mail, hotel, csereautó, miegymás... te egy másik asztalnál ülsz!
Csak azt nem értem, minek olvasod ezeket a cikkeket.
Belsőség Szép autót keresünk! 2015.06.08 17:52:23
A folyóvizek élővilága után a Totalcar most a kultúra irányába evez: kivesszük a részünket a Múzeumok Éjszakája rendezvénysorozatból, és a Hungexpóval karöltve létrehozunk egy veterános/youngtimeres szekciót – hol másutt, mint a vásár területén, a passzázsban. A…..
mindegy ha szereted 2015.06.09 08:03:15
@Zola01:
Nem az a baj, ha pénzes ember, hanem az, mikor "csak a sirály-merga", és az "egyszerűbb" autók "egyszerűbb" gazdái felől elfordulnak.
Na meg az, ha nem szívből művelik a műfajt.
De itt talán még nem tart a történet.
És ki tudja ezt rajtad kívül? Mert ha tényleg az, akkor bizony ott volt az idei szezonnyitó Parkoló Parádén május kilencedikén és nagyon-nagyon sokan látták. Fantasztikus sleeper-Mitsubishi, kanzdsikkal teli, japán belpiacos Supra Mk.4, a sárga földig ültetett cult-klasszikusok,…..
2013 novembere és 2015 februárja között egyáltalán nem írtam Dezsőről – az volt a terv: majd ha purrog szépen és végre jó lett a motorja, megírom. A legutóbbi posztban be kellett ismernem, semeddig nem jutottam. Röviden összefoglalom a motorral kapcsolatos ügyeket: – a svéd…..
Belsőség Heti merítés 2015.03.29 08:25:56
The Angel Of Darkness! Egy szép nap, édesapám felszólt, hogy menjek már le neki segíteni a garázsba. Lementem, először csak azt láttam, hogy édesanyámmal nagyon vigyorognak, aztán elállt a lélegzetem. Jó ez, csak nem EZ. Egyébként egy kényelmes, jó automata váltójú,…..
Van egy 4-5 milliós motorkerékpárod, rendesen hordod szervizbe, erre közlik, hogy a túlhúzott csavarok miatt repedt el egy alkatrész. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
  Ebbe a videóba is a szokásos módon botlottam: tök véletlenül. És milyen jó, hogy elindítottam. Pedig csak annyi a címe, hogy  Motorozás London központjában: megállítottak a rendőrök! A franc tudja mire számítottam. De az biztos, hogy amit itt látunk, oktatni kellene.…..
mindegy ha szereted 2015.02.28 17:49:32
@GERI87:
Ugyan miért lenne ott nagyobb pénz, mint bármely más járőrnél? Aki normálisan viselkedik, az nem kap "ajánlatot", mert nem azzal kezdi, hogy "Nos, akkor egy piros az Xezer, volt egy feltehetően gyorshajtás...". Erről szól a video is.
u.i.: a korai nyugdíj megszűnt évekkel ezelőtt!
mindegy ha szereted 2015.03.01 18:42:04
@GERI87:
"Mennyi most a nyugdíj korhatár nekik?"
Ugyan az, mint bárki másnak. Megszűnt a nyudgíj-kedvezményük - ahogy a tűzoltóknak, BV-seknek, katonáknak, stb.
Annyi könnyebbség van, hogy az utolsó 5 évben lehetőség van az un. könnyített szolgálatra, mely azt jelenti, hogy pl. nem megy ki utcára, nem megy bevetésre, nem megy műveleti területre, stb., hanem irodában dolgozik.
Amennyire én tudom.
mindegy ha szereted 2015.03.02 18:45:41
@Pepejoe:
Talán több, mint az átlag, de nincs mese, rendszeres hétvégézés, karácsony, vagy szilveszter, háromnapos ünnep, hétvégi/ünnepnapi akciózás (pl. húsvét) stb... Mindemellett a közutálat, a korlátozott személyiségi jogok, a parancs uralma, és a napi meló se kilóra kimért 8 óra, stb. Tiszta versenyszféra... Emellett ha ott akarja hagyni a szolgálatot, az sem megy simán, egyik (hó)napról a másikra.
Nem védeni akarom a testület tagjait, de ott sincs kolbászból a kerítés. Aki nem hiszi, próbálja ki.
Ilyenkor, karácsony körül megtelik az internet fenyő szállítós fotókkal. Az egyik kabrióban, a másik veterán Porsche tetejére gumipókozva, aztán meg van, aki a nyitható tetejű, gombkerekű Bianchijában állítva viszi haza a fát. Na, de motoron? Nem szokás, nem emlékszem ilyen…..
Belsőség Oldtimert a piacról 2014.09.02 17:16:32
Igen, már ez is oldtimer Nem is tudom, mit fog szólni Csikós, ha meglátja a képeket. Örülni fog, hogy az asszony szolgálati 190-ese is szinte oldtimer, vagy elkeseredik, hogy már plasztiklökhárítós autókra is lehet OT-rendszámot akasztani? Pedig hát ez a realitás, az első…..
A szigetelőszalagot is oldja a gázolaj  - Itt vagyok a Rakparton és megállt az autó – búgta a telefonba feleségem. A legjobb hely az elakadásra. Másodszor csinálja, rutinja van benne.  Érdekes a közlekedőtársak reakciója, a villogó elakadásjelző és a kocsi mellett…..
„Azért a 88 ezer euró egy Transporterért már az elmebaj kategóriába esik. Láttam már eredeti, nem restaurált és gyönyörűen megőrzött példányt pár éve, annak az ára 30 ezer volt és sokkal jobban nézett ki.” Ezt a kommentet Karlmann felhasználó írta Sipos Úr mannheimi…..
Négy éve, 2009-ben volt 60 éves a Volkswagen Typ 2, azaz a Transporter. Ebből az alkalomból rendezték meg az első hazai Transporter találkozót. A félig-meddig kiállítás jellegű rendezvényen több mint 360 Transporter jelent meg. Egyértelmű volt, hogy még több ilyenre van igény.…..
Belsőség KGST-kemping 2013.08.09 07:30:42
Péntek este még  Totalcar autósmoziban voltunk, éjjel egyig beszélgettünk a többiekkel. Közben Prokeeval megegyeztünk, szombaton letrabantozunk Balatonakaliba, ahol a vízparti kempingben családias hangulatú szocialista autós találkozót rendeznek. Rézmányiról, aki az elején még…..
Ne menjenek tovább, megvan a hét hülyéje, aktuális barma az Istennek: a volvós nő ezt most tényleg megérdemelte, sőt, óriási szerencséje volt, hogy nem ölt meg néhány motorost. A 400 tagú konvoj rendőrségi engedéllyel haladt North Myrtle Beach irányába, ahol a helyi drag…..
mindegy ha szereted 2013.04.17 21:34:11
@mirx:
Kezdjük azzal, hogy az egysávos megoldást azok hiányolják, akik gyorsabbnak gondolják magukat egy ilyen konvojnál.
Folytassuk azzal, hogy te nyilván látod és felméred egy menet végéről, hogy az milyen hosszú és le tudod-e előzni a közeledő kijárat előtt, vagy nem...
Ne feledd, itt állítólag 400 motoros volt, ami egy szeméylautóból nem belátható tömeg és távolság.
Egyébként nem stílusom a belső sáv, csupán addig, amíg előzök, mert 1: nem tartom fel a gyorsabbakat, mert nem frusztrál, ha valaki gyorsabb, akár autóban, akár motoron ülök, 2: ismerem a párhuzamos közlekedés szabályait, 3: nem rohanok minden háromnapos hétvégén a mamához a büdöspesti agglomerációs lakóparkból az éppenhogymegtudomfizetni-hiteles gépemmel anyuhoz hűtőládával a csomagtartóban a 2heti húsadagra számolva.
De a dolog személyes részéről nem kívánok tovább vitatkozi.
mindegy ha szereted 2013.04.17 22:00:13
@mirx:
Kezdem a mondandód második részével; ezzel egyetértek. Nem is védem a motorosokat, csupán azt vetettem fel, hogy az "egysávos" megoldás hordoz magában kockázatot és ezért mérlegelendő.

Az első részben írtakkal azért vitatkoznék. A kihajtókkal kapcsolatban - tegyük fel, hogy ismerős szakaszon hajtasz és tudod, mikor jön a te lehajtód - sem egyszerű megítélni, vajon az utolért motoros kígyó milyen hosszú, van-e idő megelőzni. Ha idegen tájon autózol, ez a kérdés halmozottan vetődik fel. És akkor még nem is foglalkoztunk azzal a faktorral, ami a filmbéli autósban játszódott le - aki szemmel láthatóan nem józanul ítélte meg a helyzetet (fenntartva, hogy valójában fogalmunk sincs, egyáltalán hogyan került abba a helyzetbe és mik voltak a körülmények az adott szituációban). Gondolj bele, hogy egy olyan sofőr, aki egy viszonylag egyszerű helyzetben rosszul dönt (hiszen itt semmit nem kellett volna tennie, csupán egyenletes tempóban haladnia), miként cselekszik bonyolultabb szituban (amikor pl. meg kellene ítélnie, milyen messze van a lehajtó, milyen tempóval halad a konvoj, ő maga milyen tempót tud diktálni, ez a sebesség-különbség elegendő-e, hogy a lehajtó előtt biztonsággal befejezhesse az előzést, stb., stb., stb.).
De azt hiszem, parttalan a vitánk, mert már az elején beskatulyáztál a "Miskolcig belsőben 120-al" dologgal, így részemről lezárom a beszélgetést.
Belsőség Türhők a busz előtt 2013.02.17 14:05:42
A könyökén jönnek ki az orosz, meg kínai belsőkamerás videók? Azt hiszi, hogy mi már bunkókból sem tudjuk a nemzetközi átlagot hozni? Egy budapesti buszsofőr helyrebillenti a nemzeti büszkeségünket: mi is tudunk legalább olyan ökröket mutatni, mint a keleti…..
mindegy ha szereted 2013.02.17 16:40:29
@vmaast: Ha figyelted volna a filmet, kiderült volna számodra is, hogy a bringázó család az egyirányú utcába kerekezik be a forgalommal - és mellesleg a busszal - szemben... Valamint látszik az is, hogy a busz nem megy át a szembejövő sávba, mert nem többsávos út az, amin forgolódik, hanem csupán egy.
mindegy ha szereted 2013.02.17 17:03:04
@vmaast: Nem akadémikus a vita, ugyanis az olyan helyeken, ahol a bringások az egyirányú utcába a forgalommal szemben behajthatnak, ott fel van festve nekik a sáv, amelyben haladniuk kell és az egyirányú utcába behajtók részére is van a bringásokra figyelmeztető tábla - legalábbis én eddig ezt tapasztaltam. Itt viszont ezek egyike sem látható és valószínűleg a buszvezeteő sem méltatlankodna, ha ő szabálytalanul szorította volna ki a bringázó kisgyereket.
Hector „Tank” Martinez megkérte barátnője, Paige Hernandez kezét, aki igent mondott. Ennek helyszínéül az I-10 gyorsforgalmi utat választották West Covinában, Kaliforniában. A jelenlévők egy része örült, egy része feltehetőleg kevésbé – a rendőrség a videó…..
Belsőség Heti merítés 2012.12.02 10:27:17
Acél-vaddisznó Hazudhatnám, hogy órákig tudnék mesélni a kocsi stílusos formavilágáról és hihetetlen technikai megoldásairól, de nem teszem. Aki tervezte az minden bizonnyal egész sanyarú gyermekkorában csak építőkockákkal tudott játszani és ez rányomta bélyegét a…..
Hello Totalcar,a hétvégén volt szerencsém nézőként részt venni az Arosa Classic Car oldtimer rendezvény egy napján, ahol lőttem egy-két képet, küldök párat mellékelve, hátha feldobja egy-két szerkesztőségi tag napját, ha végigpörgetik.A rendezvényről annyit kell tudni, hogy…..
Péntek délután váratlan sajtóközleménnyel lepett meg minket az NFM, amelyben a KRESZ módosításáról számolnak be. Lényegében négy ponton változik a szabálygyűjtemény: a saját ingatlan előtt parkolás, a lézerblokkolók, radartetektorok használata, a mentősáv és az…..