Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Andras_Myrtis

0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Még múlt héten kaptam egy személyes felhívást, hogy nézzek utána néhány bérkommentelőnek, vagyis ahogy mostanában pontosabb, fake usernek. A dolog alapja a Kreatívban és a Kreatív Online-on megjelent cikk volt arról, hogy a korábban fórumokban és blogokban tanyázó…..
Andras_Myrtis 2011.08.03 12:24:31
Sziasztok! Valóban nincs barátunk a szerkesztőségben, olyannyira nincsenek, hogy ezen óriási leleplezést tartalmazó cikk megjelenése előtt nem is konzultáltak velünk, hogy elmondjuk véleményünket az itt leírtakról.

Az, hogy pont a mi cégünk lett kiemelve, nyilván annak köszönhető, hogy kifejezetten sikeresek a kampányaink, hiszen piackutatásunk szerint 27 cég foglalkozik ma Magyarországon az itt leírtakhoz hasonló facebook terjesztéssel.

Azt hadd ne kommentáljam, hogy valaki a "piac tisztulása" alatt a konkurencia besározását érti. Ez nem a mi stílusunk, hogy ezzel vitába szálljunk.

Röviden leírom válaszunk az itt leírtakra és részünkről ezt kérdést lezártnak tekintjük. Mindennemű -előzetes- egyeztetésnek természetesen mint eddig is, állunk elébe! Elérhetőségeinket a honlapunkon találjátok!

"Elsőként szeretnénk megköszönni a cikk írójának a publicitást, amit ezzel biztosított nekünk, másrészt nagy örömünkre szolgál, hogy sikeres kampányainkra mások is felfigyeltek.

Oknyomozó írásukban egy olyan tevékenységet sikerült kinyomozniuk, amelyet majdnem mindenki használ egy-egy kampány során.

A virtuális karakterek használata mára széles körben elterjedt a facebook-on, nézzük csak a legkézenfekvőbb példát; a legtöbb hivatalos, céges facebook oldal üzenőfalát az admin nem a saját nevével és képével moderálja, hanem készítenek rá egy avatart, azaz egy virtuális karaktert.

Ezeknek a karaktereknek a használata a víruskampány elindításakor vagy moderáláskor bevett gyakorlat a szakmában, nem csak hazánkban, de szerte a világon. Aki jártas az online kommunikációban, az tisztában van ezzel az eszköztárral.

Nálunk minden social media kampány egy komoly stratégiai tervező és előkészítő fázis után indul el, ahol a megvalósítás során kampányra jellemző és a célcsoportot a leghatékonyabban elérő médiamixszel dolgozunk, melynek csak egyik kis szelete lehet a kampány kezdeti fázisában néhány virtuális karakterek használata.

Megoldásainkban az atl/btl kampányok és a social media tevékenység összehangolására törekszünk, egyre inkább figyelmet fordítva azok offline megtérülésére, ezért jellemzően komplex kampányokkal dolgozunk.

Bárkit szívesen látunk egy személyes beszélgetésre az irodánkban, akit bővebben érdekel a social media tevékenységünk és kiemelkedően sikeres kampányaink titka. Mivel számunkra fontos a magyarországi social media kultúra fejlesztése, ezért akkor is nyugodtan keressenek meg minket, ha csak eszmét kívánnak cserélni velünk, vagy cikket írnának a témáról.

Szabolcs András, Myrtis Creative"

"
Andras_Myrtis 2011.08.03 13:08:27
@SándorSzabolcs: Úgy látom ebben a posztban a kampányaink sikeressége nem volt kérdés, a cikkíró csupán kiragadott a marketingmixünkből egy elenyésző darabot, majd kiposztolta egyoldalú véleményét, ráadásul munkaidő után, hogy lehetőleg csak másnap tudjunk reagálni rá.

Akit érdekelnek a részletes stratégiai tervezést követően elindított és menedzselt, kiemelkedően sikeres kampányaink (forrás: feszbuker.hu júliusi lájkok alakulása), az nyugodtan keressen meg minket az elérhetőségeinken, szívesen beszélgetünk, vagy adunk árajánlatot. Az ár/érték arány és a költségek teljesen másképp néznek ki, mint ahogy SándorSzabolcs (kívülről, ezeket nem ismerve) feltételezte.

Mindenkinek köszönjük aki segített, ebben a pártatlan, óriási leleplezéseket tartalmazó cikk létrejöttében, a többieknek jó blogolást kívánok, mi pedig megyünk dolgozni.