Adatok
Attis001
0 bejegyzést írt és 9 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A világmindenség egyik fontos kérdésére kapunk választ ebben a pár másodperces videóban. Egyik oldalon a Bugatti Veyron, hivatalosan 1001 lóerős, 1250 Nm, összkerekes és 1890 kilós. A másikon a Koenigsegg CCXR, 1018 lóerővel, 1060 newtonméterrel, hátsókerék-hajtással és 1280…..
Teljesen elvesztünk a Brabus standján, ahol több volt a nyolcszáz lóerős autó, mint a szép arcú hoszteszlány. Egyrészt bemutatták a CLS-re épülő Rocket 800-at, másrészt ugyanezzel a motorral, elérhető az E- és az S- és a G-osztály egy-egy alaposan átépített változata is. Mi…..
Attis001
2011.09.14 14:56:09
@akos696:
Figyi hát nem tudom,ha neked ez szórakoztató hát legyen,engem egyáltalán nem,hülyeségeket,vicces dolgokat bár ki tudni,csak sajnállak ha neked ez tetszik,de bocs!!!:):)
Én tegnap elmentem egy V8-as Merci mellet a Bömbivel annyira megijedt szegény,hogy 2 hengerre le állt.....látod ennyi,hhhúúúúú nagyon jó vok most vagy mi van?!:P:P
Pedig nekem van V8-as Bmw-m mégse verem magam......ennyi!!!:):)
Figyi hát nem tudom,ha neked ez szórakoztató hát legyen,engem egyáltalán nem,hülyeségeket,vicces dolgokat bár ki tudni,csak sajnállak ha neked ez tetszik,de bocs!!!:):)
Én tegnap elmentem egy V8-as Merci mellet a Bömbivel annyira megijedt szegény,hogy 2 hengerre le állt.....látod ennyi,hhhúúúúú nagyon jó vok most vagy mi van?!:P:P
Pedig nekem van V8-as Bmw-m mégse verem magam......ennyi!!!:):)
Most olvasom Bende Tibi posztját a véresen komolyan vett gyorsulási versenyünkről és rádöbbenek, hogy tulajdonképpen ja, rákészültem én is. Pedig nem is terveztem különösképpen, úgy gondoltam, hogy odamegyek, vívunk egyet a Motordokival (ahol ilyen rövid távon ő az esélyesebb)…..
Attis001
2011.08.29 18:42:55
Attis001
2011.08.29 19:15:11
@Tj66a:
Én úgy tudom van benne,legalább is amibe én ültem s70 abba volt.....amúgy teljesen igazad van....az első keréken nehéz átvinni az erőt a talajra nem hiába nincsenek nagyon első kerekes 400-500 Le gépek(gyáriak)focus rs-be ültem még 2 éve az is brutálisan sok az a 305 le...amúgy a c70-ed coupe?!mert az vmi álom...csodálatos gép!
Én úgy tudom van benne,legalább is amibe én ültem s70 abba volt.....amúgy teljesen igazad van....az első keréken nehéz átvinni az erőt a talajra nem hiába nincsenek nagyon első kerekes 400-500 Le gépek(gyáriak)focus rs-be ültem még 2 éve az is brutálisan sok az a 305 le...amúgy a c70-ed coupe?!mert az vmi álom...csodálatos gép!
A Funny Car tréfás autót jelent, de valójában a gyorsulási versenyzés egyik osztályát hívják így – és ezekben a több ezer lóerős szörnyetegekben igazából nincs semmi mókás. Különösen ha nem sikerül megtartani az egyenest, azaz szükség van némi kormánykorrekcióra.…..
A vezetéstechnikai tréningek első tíz percében szokott elhangzani, hogy a motor arra megy, amerre nézünk. Erre sokan rábólintanak, ennek ellenére mégsem használják megfelelően a módszert. Persze gyakorlás közben mindenki megtanulja használni a tekintet erejét – aki eddig nem…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Csak annyit hogy én a Bugattival vagyok,és a többi szériás sportkocsival....nem pedig a pár száz kilós....zéró kényelem és luxus....ja meg pár száz lóerő és ennyi elég is semmit nem érő guruló kulokkal!!!!!!
Viszont egy vmire felkaptam a fejem....vki írta hogy bele tettek mindent ami a mai autógyártáscsúcsa és nincs tovább ennyi...meg másnak nem menne vmi ilyesmi volt...
Na azért ez erős sztem ha bele gondolunk egy BMW,Mercedes vagy Audi is röhögve csinálhatna ilyet...van minden(pénz,technika,motor,tapasztalat,stb)amikor alapból jobb autókat csinálnak mint egy VW...jó tudom ez Bugatti de ő alá tartozik...mindegy a lényeg az az autó a németeknél kezdődik...ott is főként a Bömbiéknél!!!Na jó éjszakát!;):)