Regisztráció Blogot indítok
Adatok
hegeszto

0 bejegyzést írt és 14 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
A Chevrolet Spark/Daewoo Matiz vezetőüléséből fejét fogva előkerülő nő hálát rebeghet a mérnököknek, akik a modern kamionok őrületesen hatékony fékrendszereit fejlesztik. A videó tökéletesen bemutatja, hogy egy modern nyergesvontató fék- és menetstabilizáló rendszerei és…..
Na, B-Birdnek sikerült olyan játékot feladnia a Játékvadászat rovatnak, amit eddig még senki nem talált ki, itt lehet tovább próbálkozni. Addig is jön az újabb segítségkérés, ezúttal Tamástól, aki szintén egy régi játéktermi gépet akar megtalálni: Én is felbuzdultam,…..
hegeszto 2013.10.08 19:54:04
@báró Leopold: @Elmeboy:
Egyik sem... egy csomó gameplay videot néztem róluk és nem. :(
hegeszto 2013.10.21 18:36:38
@a$: 3D gyorsítók előtti időszakban volt és a demóban űrcsata volt. Már a pálya is az űrben kezdődött, cockpitre nem emlékszem, HUD-ra igen. Az egész emlék kb. 2 mp, szerintem elég reménytelen visszakövetni ez alapján, de köszönöm, hogy segítetek találgatni :)
hegeszto 2013.10.22 20:31:30
@nál: Nem nem, a Freespaceben nincs zúzós zene. A II. részét épp most tolom :)
Nem nagyon szoktunk külön posztban megemlékezni arról, hogy valami száz éves klasszikus játék/fejlesztőcsapat a Kickstarteren indít kampányt a feltámadáshoz, leginkább azért, mert ilyesmiből már annyi van, hogy a hírértéke az "Angliában esett az eső" szintre redukálódott.…..
hegeszto 2012.09.18 11:40:16
Mit nem tud még a használtautó-kereskedelemről, a fontoskodó, kisstílű márkaszervizesekről és a bepróbálkozó ügyfelekről?Mai cikkünk blogposztja...
hegeszto 2011.12.30 20:37:48
@velo: én is úgy szoktam, tankolás után ráírom a blokk hátára a km óra állást és el is rakom. Nagy helyet nem foglal az a kis köteg :)
Spritmonitoron még a szervizköltségeket is rögzítem, hogy mikor mit mennyiért.

De komolyan, szerintetek ez jelent valamit a majdani vevőnek, illetve az eladásnál? Én speciel jó jelnek venném és kellemes meglepetésnek, ha ilyen infókat is tudnék a kinézett autóról, mégiscsak egyfajta kölcsönös bizalom kell ahhoz, hogy két fél nagyobb pénzösszegű üzletet kössön...
Bocs a hosszú kihagyásért, van az úgy, hogy annyira felgyűlik a meló, hogy az embernek nincs ideje posztolni, és néha ez egyszerre történik meg a blog összes szerzőjével (kivéve Hancuval, aki az elmúlt két hétben Frisco környékén ette a későn nyaralók keserű kenyerét). El is…..
TComment Óratekerők 2011.12.07 08:47:00
Mit lehet tenni, ha kiderül a nem valós kilométeróra-állás? Van esélyünk arra, hogy kiderüljön az igazság? A jogszabályok és a törvények az egyik oldalon, a gyakorlat és valóság a másikon.Mai cikkünk blogposztja. ..
IDDQD A PC Guru története 2011.07.14 11:00:00
Ahogy a minap jeleztük, itt az első visszaemlékezős-nosztalgiázós (és egy kicsit talán bálványdöntögetős) poszt a PC Gururól, amiben Sashegyi "Sasa" Zsolt mesél arról, hogy is volt ez az egész. Előreláthatólag két részletbern, mert nem lesz rövid. Egyben itt…..
A másik tanulság szintén nem új keletű: nem szabad a legolcsóbbat választani. Ha ráálltunk egy típusra, ami zárójelben megjegyezve nem a legbölcsebb magatartás, a legolcsóbb és legdrágább példányokat általában meg sem érdemes nézni. A nyomott árnak mindig oka van, a…..
hegeszto 2011.07.25 10:23:09
már alig várom a 6-700ezres kategóriából való válogatást :)

Én tavaly vettem egy '95-ös Swiftet papától, az autó világ életében garázsban lakott, 97-ig visszamenőleg az összes (!) számlája megvan, ma fordult át a számláló, most ért el 100.000km-ig. 79000-nél volt benne vezérműszíj csere, mindig szakszervízbe vitte (a számlák alapján jó borsos áron dolgoztak a srácok..), rozsda- és horpadásmentes, karcmentes, porszáraz a motortere, szinte újszerű, a legutolsó bizbasz is működik benne. Friss műszakival, eredetiségvizsgával mindez 260.000-ért.
Első saját autónak jó.

Na igen ,de ez egy puritán autó, azt ne feledjük, kevés dolog van ami elromolhat benne. Az idő múlásával egyre több elektronika került bele az autókba, szvsz emiatt van egyre több meghibásodás, ha valami elállítódik, észrevétlenül öl meg hosszú távon alkatrészeket, amik utána más alkatrészekre lesznek kártékonyak.. javítsatok ki ha rosszul látom.

Viszont majd szeretnék váltani, 600 és 900ezer között nézelődtem, ennyiért már elég nagy a választék.
Ilyenkor jön a lehetetlen kívánság: fiatalos, lehetőleg sportos (a suzukival országúton előzni kizárólag lendületből és kb. 3 feles utáninak megfelelő bátorsággal lehet előzni, hiába a 49 lóból nem tudom mennyi szaladt már szét..), olcsón fenntartható (nem fogyasztásilag, azt tudom, hogy nem jár együtt a sportossággal, hanem alkatrészárakra gondolok) autót keresek.
Természetesen belebotlottam a BMW 3-as szériában, tetszenek, de szerintem azoknak 99%-a már agyonhajtott, tuningolt talicska.
Ötlet?