Adatok
bundi124
0 bejegyzést írt és 269 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
23:16Orbán nagyon tolja a TV-ben, Semjén vörösre tapsolja a kezét, biztos nagyon megdolgozott az eredményért.Akkor eldőlt minden, szép új korszak kezdődött. Mára ennyi volt, köszönöm a figyelmet.
23:08Átfordult. 5%-on az LMP.22:54LMP 4.91%!22:47A Fidesz 45,73 százalékkal a…..
bundi124
2014.04.06 23:55:41
A miskolci 2-es kerületben a Jobbik átvette a vezetést!
A blog első, önmeghatározó postjának érdemes olyan tartalmat adni, mely kétséget kizáróan - ha úgy tetszik egyértelműen - meghatározza annak célját és hangvételét, valamint politikai hovatartozását. Ez amolyan ars poetica, ami ugyan nem hasonlítható a költők lírikus…..
bundi124
2012.09.08 18:18:41
@lbm: És milyen munkát kéne adni egy cigánynak. Halkan megsúgom neked, hogy a vállalkozó réteg inkább fizeti a segélyt, mert azzal kevesebb a kára.
A cigányokkal a legutolsó problémák egyike, hogy nem dolgozik. Ezzel a fő gond, hogy attól veszi el a megélhetéséhez és a bulizásához szükséges pénzt aki értéket teremt. És ebbe a kert megművelése is beletartozik, nem csak a munkabér.
A cigányokkal a legutolsó problémák egyike, hogy nem dolgozik. Ezzel a fő gond, hogy attól veszi el a megélhetéséhez és a bulizásához szükséges pénzt aki értéket teremt. És ebbe a kert megművelése is beletartozik, nem csak a munkabér.
bundi124
2012.09.08 18:27:13
@lbm: Látom a lényeget nem érted. Az én véleményem ugyanúgy nem számít mint itt a blogon bárkié. Írhatnám a szöges ellenkezőjét is, akkor sem lesz változás. De egy politikai döntés, vagy egy közhatalmi aktus már más kérdés. A kötelező erővel bíró döntéseknél a demokrácia egyik sarokpontja az, hogy a döntéshozó olyan pozícióban van, hogy ilyen döntést meghozzon. Az ilyen döntés meghozásával viszont felelősség is jár. Az ilyen felelősség egyik elem a nyilvánosság. Az ügyész amikor vádat emel, a nevét adja hozzá. A bíró az ítéletéhez ugyanúgy. A közalkalmazott a határozatához szintén. És ezeknek a döntéseknek következményei vannak. Aki mögött ott a törvény ereje az igenis vállalja fel névvel arccal és igen, akár lakcímmel is (néhány ritka esettől eltekintve, pl: szervezett bűnözés ítélete).
A bíróságon a tanú neve, lakcíme, személyi igazolvány száma alapesetben nyilvános. Pedig ő csak tanú. A bíró kezében van a döntés, az övé miért nem nyilvános?
A bíróságon a tanú neve, lakcíme, személyi igazolvány száma alapesetben nyilvános. Pedig ő csak tanú. A bíró kezében van a döntés, az övé miért nem nyilvános?
Vastagbőr
Az erőből értő félázsiai ellenforradalmi származékoknak fel kell iratkozniuk
2012.07.27 11:22:00
Ezzel a címmel elég jól sikerült Orbán Viktor eheti beszédeit összetömöríteni. Biztos megegyeztek Matolcsyval, hogy amíg "Tündérmese" Gyuri nyaral, addig Orbán helyette is nyomja a hülyeséget, gondolom majd fordítva is így lesz. (Eddig tökéletesen teljesítette a feladatot…..
Április végén megszületett az első kormánydöntés a témában. A megvizsgált szociális ellátások közül egyelőre csak kettőnél lesz változás: - a rendszeres gyermekvédelmi kedvezmény teljes összegét (évi két alkalommal gyermekenként 5800 Ft) utalványban kapják meg a…..
bundi124
2012.05.08 15:16:48
@dr. mesterseges szinezek: Simicska igazából nem érdekel, de a támogatás célja mindent elárúl arról, hogy miről szól az EU.
@Szevasztok: Svájcnak a fő előnye, hogy az ország lakosságának 40%-a 2 héten belül hadra fogható. Megvan a kiképzés, ismerik a rangokat, ill. minden ki van építve ami ezzel jár. Máshogy lehet tárgyalni egy ilyen országgal, mint azzal akinek van egy 1000 fős hadserege.
A beágyazódásról inkább annyit mondanék, hogy arra kell gondolni, hogy délben miért szól a harang szerte Európába.
A fűnyíró elven is továbbléptem. Nem szükséges mindent ugyanakkora vámmal, ill. egyáltalán vámmal sújtani. Ahogy ez az elv lesz azoknál az országoknál is, akik exportőrök maradnak a kilépés után is. Nekik se éri meg a biztos vevőt feladni az uniós vám miatt.
@Szevasztok: Svájcnak a fő előnye, hogy az ország lakosságának 40%-a 2 héten belül hadra fogható. Megvan a kiképzés, ismerik a rangokat, ill. minden ki van építve ami ezzel jár. Máshogy lehet tárgyalni egy ilyen országgal, mint azzal akinek van egy 1000 fős hadserege.
A beágyazódásról inkább annyit mondanék, hogy arra kell gondolni, hogy délben miért szól a harang szerte Európába.
A fűnyíró elven is továbbléptem. Nem szükséges mindent ugyanakkora vámmal, ill. egyáltalán vámmal sújtani. Ahogy ez az elv lesz azoknál az országoknál is, akik exportőrök maradnak a kilépés után is. Nekik se éri meg a biztos vevőt feladni az uniós vám miatt.
bundi124
2012.05.08 15:21:10
@dr. mesterseges szinezek: A manufaktúrát légyszi magyarázd meg, hogy a TSZ-ek korában ez hogy jelent meg.
Az adók túlnyomó részét és a munkavállalók 3/4-ed részét nem a multik adják. A multi csak addig marad, amíg a szomszéd ország alá nem kínál az adóknak.
Meg kéne nézni az akkori és a mostani mezőgazdasági számokat. Meg fogsz lepődni, utána lehet érvelni, hogy miért van tizedannyi majdnem mindenből előállítva mint akkor volt.
Az adók túlnyomó részét és a munkavállalók 3/4-ed részét nem a multik adják. A multi csak addig marad, amíg a szomszéd ország alá nem kínál az adóknak.
Meg kéne nézni az akkori és a mostani mezőgazdasági számokat. Meg fogsz lepődni, utána lehet érvelni, hogy miért van tizedannyi majdnem mindenből előállítva mint akkor volt.
bundi124
2012.05.08 15:26:08
@Szevasztok: Gondolom a francia és az angol bevándorlás értékeiről. :D
Amennyiben van olyan története, amit szívesen megosztana másokkal is, esetleg furcsa, megdöbbentő interjúban vagy munkahelyi szituációban volt része, akkor írja meg nekünk a munkahelyiterror@gmail.com címre!
Ha munkajogi segítségre szorul, írjon a…..
bundi124
2012.02.19 10:52:05
@zZZz: Ha a te pénzedből épült volna fel egy vállalkozás, akkor is gondolnád? Mondom, nem tudjuk hogy mikor lett volna fizetésnap, vagy volt-e már, esetleg pont aznap volt. Ennek fényében kell vizsgálni. Ha fizetésnap előtt kiszolgálja magát a kasszából, az bizony sikkasztás. Persze nem bizonyított, de azt a hatóság megteheti. A bíróság meg eldönti. Ha a számlavezető pénzintézet 5 nappal hamarabb vonja le a hiteledet, akkor az rendben van, mert úgyis jár? Akkor az miért van rendben, ha fizetésnap előtt elveszi a pénzt?
Nyugodj bele, hogy ha nekem valamelyik munkavállaló így belenyúlkál a kasszámba, az aznap rendkívülivel repül. Gondolom, ha a főnököd az árubeszerzést a Te pénztárcádból bonyolítaná le, ő is kereshetne új munkaerőt.
@nyíregyházi betti: Az ügy egyezik, érdekel, hogy miért gondolod, hogy nem.
Az, hogy kit gondolunk sikkasztónak, mindenki maga dönti el. Úgy gondolni, hogy nem veszem fel, mert nem kockáztatok vele, az egyéni döntés. Az ártatlanság vélelme persze mindenkit megillet, de a gyanú alapján a piac be fogja árazni a kockázatot.
A konkurencia egyébként nem szokott telefonálgatni ilyen miatt. Általában eltérő profillal rendelkező munkáltató teszi meg.
Az nem rossz hír keltés, ha én azt mondom, hogy szerintem ne vedd fel. Ez az én véleményem. Az meg szabad, egyenlőre.
Az hogy kivel akar egy munkáltató együtt dolgozni, talán mégse a munkavállaló döntse már el. Nem arányos, a kockázat miatt sem.
De: ha úgy gondolod, hogy minta munkáltató lennél, akkor rajta, próbáld ki. Ma már félmillió törzstőkével lehet Kft-d. Bele lehet tenni a megtakarított pénzedet, feltenni majdnem mindent rá. És jó pofát vágni hozzá, amikor a munkavállaló nem tudja elhatárolni a pénzét a cég pénzétől.
Nyugodj bele, hogy ha nekem valamelyik munkavállaló így belenyúlkál a kasszámba, az aznap rendkívülivel repül. Gondolom, ha a főnököd az árubeszerzést a Te pénztárcádból bonyolítaná le, ő is kereshetne új munkaerőt.
@nyíregyházi betti: Az ügy egyezik, érdekel, hogy miért gondolod, hogy nem.
Az, hogy kit gondolunk sikkasztónak, mindenki maga dönti el. Úgy gondolni, hogy nem veszem fel, mert nem kockáztatok vele, az egyéni döntés. Az ártatlanság vélelme persze mindenkit megillet, de a gyanú alapján a piac be fogja árazni a kockázatot.
A konkurencia egyébként nem szokott telefonálgatni ilyen miatt. Általában eltérő profillal rendelkező munkáltató teszi meg.
Az nem rossz hír keltés, ha én azt mondom, hogy szerintem ne vedd fel. Ez az én véleményem. Az meg szabad, egyenlőre.
Az hogy kivel akar egy munkáltató együtt dolgozni, talán mégse a munkavállaló döntse már el. Nem arányos, a kockázat miatt sem.
De: ha úgy gondolod, hogy minta munkáltató lennél, akkor rajta, próbáld ki. Ma már félmillió törzstőkével lehet Kft-d. Bele lehet tenni a megtakarított pénzedet, feltenni majdnem mindent rá. És jó pofát vágni hozzá, amikor a munkavállaló nem tudja elhatárolni a pénzét a cég pénzétől.
bundi124
2012.02.19 11:35:22
@nyíregyházi betti: Látom alapvető dolgok nem állanak össze. Ha nem kap engedélyt az előlegre, akkor nincs előleg. Mi nem világos ezen. Olyan nehéz megérteni, hogy az nem az ő pénze, csak kezeli. Az ő pénze, amiért decemberben dolgozott, az majd a januári fizetésnapon jön legkésőbb. Nem akkor amikor neki szüksége van rá.
Mire alapozza, hogy belátható időn belül nem tud fizetni? Könyörgöm, a decemberi bér nem decemberben esedékes, vagy előre kellett volna fizetni esetleg?
Mire alapozza, hogy belátható időn belül nem tud fizetni? Könyörgöm, a decemberi bér nem decemberben esedékes, vagy előre kellett volna fizetni esetleg?
bundi124
2012.02.19 12:37:16
@tff: Azt ne felejtsük el, hogy START kártyás volt, így nem hiszem, hogy nem volt semmi papír meg járulékfizetés.
A Jobbik elkezdené megkeresni a tökeit radikalizmus jobboldali heregolyóját, de mivel mostanában nem nagyon zavarognak a cigányok, így már csak Gonosz Unió maradt. Vona Gábor és a Jobbik szombatra szervez egy tüntetést az Unió ellen: "Szerdán Brüsszelből megjött az ukáz.…..
bundi124
2012.01.14 21:09:14
@Kőmíves Kelemen: Pont ez a lényegi különbség a mostani közmunkarendszer és a gyöngyöspatai rendszer között. Ha Gyöngyöspatán (egyébként Tiszavasváriban is) kirúgják a közmunkát, akkor az mehet amerre lát, mert segélyt az önkormányzattól nem fog kapni ameddig a 3 év le nem telik. Ez nagy visszatartó erő.
bundi124
2012.01.15 00:48:10
@Bee-zony: Tájékozatlan vagy, mert nem tényekből, hanem véleményekből informálódsz.
1. Nem az EU érdekeit kell képviselnie az eu-s képviselőnek, hanem magyar nép azon részét, akik rá szavaztak. Értelem szerűen, akik másra szavaztak, azokat az a párt képviseli.
2. Benne volt a választási programban, hogy a Liszaboni Szerződést, ill. az EU-s tagságot felül fogják vizsgálni. El kellett volna olvasni a programjukat, nem csak a visszhangot játszani.
3. Szima Judit a lista 4. helyén volt, de csak 3 képviselő jutott be.
4. Ezzel az érveléssel a vádlott se legyen ott a bíróságon, mert ott sokan ellene vannak. Ha megfigyelnéd a Jobbik, soha nem csak simán azt mondja, hogy az meg ez nem jó. Mindig van mellé egy javaslat, vagy több. Az EU ebben a formában nem jó, ha megfelelő támogatást kap egy ilyen javaslat, azzal lehet változtatni. Azért, hogy ne kelljen kilépni. Egy szövetség a nemzetek között, az olyan, hogy ha nem éri meg mindenkinek, akkor az nem szövetség, hanem diktátum.
5. A szavazatvesztésről annyit, hogy ne a saját körödből indulj ki. Mert vidéken bizony nagyon nehéz lenne megállítani a növekedését. Pesten egyenlőre nincs módszer, de 2014-re meglesz az is.
A többire most nem reagálnék, mert egyrészt késő van, másrészt annyira nincs alátámasztva, hogy nem érdemes a levegővel vitázni.
1. Nem az EU érdekeit kell képviselnie az eu-s képviselőnek, hanem magyar nép azon részét, akik rá szavaztak. Értelem szerűen, akik másra szavaztak, azokat az a párt képviseli.
2. Benne volt a választási programban, hogy a Liszaboni Szerződést, ill. az EU-s tagságot felül fogják vizsgálni. El kellett volna olvasni a programjukat, nem csak a visszhangot játszani.
3. Szima Judit a lista 4. helyén volt, de csak 3 képviselő jutott be.
4. Ezzel az érveléssel a vádlott se legyen ott a bíróságon, mert ott sokan ellene vannak. Ha megfigyelnéd a Jobbik, soha nem csak simán azt mondja, hogy az meg ez nem jó. Mindig van mellé egy javaslat, vagy több. Az EU ebben a formában nem jó, ha megfelelő támogatást kap egy ilyen javaslat, azzal lehet változtatni. Azért, hogy ne kelljen kilépni. Egy szövetség a nemzetek között, az olyan, hogy ha nem éri meg mindenkinek, akkor az nem szövetség, hanem diktátum.
5. A szavazatvesztésről annyit, hogy ne a saját körödből indulj ki. Mert vidéken bizony nagyon nehéz lenne megállítani a növekedését. Pesten egyenlőre nincs módszer, de 2014-re meglesz az is.
A többire most nem reagálnék, mert egyrészt késő van, másrészt annyira nincs alátámasztva, hogy nem érdemes a levegővel vitázni.
bundi124
2012.01.15 00:52:26
@kunzoo: Igen, egyik csillagtól a másik alá. A vámmegállapodásnak nem kell elmennie a kilépéssel. Az mindkét fél érdeke, hogy bizonyos termékekre megmaradjon. Főleg azokra, amit a multik itt gyártanak. De cserébe itt is lenne olyan termék, amit védővámmal segítenek. Pl: tej, hús, stb.
Meg lehet ezt úgy oldani, hogy ne legyen vasfüggöny, csak akarni kell.
Meg lehet ezt úgy oldani, hogy ne legyen vasfüggöny, csak akarni kell.
A Figyelő birtokába került az IMF-jelentése, ami az IMF január 18-i igazgatósági ülésére készült, és tartalmazza, hogy miket kér az IMF Magyarországtól. Előzetesen, ez még változhat, persze. A jelentést a napokban juttatták el a kormányhoz, a magyar fél még…..
bundi124
2012.01.06 22:37:24
@Vidéki: A többit most nem elemzem ki, szerintem lesz aki megtesz. Te tudod egyébként, hogy mi az a magáncsőd? Mert szerintem nem tudod.
A magáncsőd egy olyan jogintézmény a természetes személyek esetében, amit jelenleg csak jogi személyeknél lehet alkalmazni. Azzal a különbséggel, hogy a természetes személyt nem lehet felszámolni. Így a bíróság megállapítja, hogy mennyi a csődbe jutott adós havi törlesztési képessége, amit úgy számol ki, hogy teljes havi bevételéből kivonja a saját fenntartására fordítható összeget (lakhatás, rezsi, élelmiszer, egyéb kiadások). Na ezt a pénzt kapják meg havonta a hitelezők és semmi mást. Tehát az adósnak van esélye új életet kezdeni, nem pedig az 5 milliós felvett, majd 12 milliósra felhízott hitelt maradékát kell kifizetni, miután a bank eladta a lakását 70-60%-on és még így is megmaradt az adósság fele.
Mi ezzel a gond?
Egyébként a családi csőd intézménye is kívánatos lenne.
A magáncsőd egy olyan jogintézmény a természetes személyek esetében, amit jelenleg csak jogi személyeknél lehet alkalmazni. Azzal a különbséggel, hogy a természetes személyt nem lehet felszámolni. Így a bíróság megállapítja, hogy mennyi a csődbe jutott adós havi törlesztési képessége, amit úgy számol ki, hogy teljes havi bevételéből kivonja a saját fenntartására fordítható összeget (lakhatás, rezsi, élelmiszer, egyéb kiadások). Na ezt a pénzt kapják meg havonta a hitelezők és semmi mást. Tehát az adósnak van esélye új életet kezdeni, nem pedig az 5 milliós felvett, majd 12 milliósra felhízott hitelt maradékát kell kifizetni, miután a bank eladta a lakását 70-60%-on és még így is megmaradt az adósság fele.
Mi ezzel a gond?
Egyébként a családi csőd intézménye is kívánatos lenne.
bundi124
2012.01.06 22:42:22
@lacek22: Pontosabban az eredeti 49-es alkotmányból csak ez az egy mondat eredeti: "Magyarország fővárosa Budapest." Minden más már cserélve lett.
Mindössze pár hetet kellett várni arra, hogy valóra váljanak az ellenzék félelmei. Jól gondolták, hogy nem lesz következmények nélküli a példátlan LMP-Jobbik-MSZP-DK összefogás, amellyel többször is egész éjszakán át, a reggel 8 órai tévéközvetítés kezdetéig húzták…..
bundi124
2011.12.31 10:16:24
@vomit: Igazából szerintem mi is rettegünk, majd akkor fogunk jobban ha megtudjuk mit találtak ki.
bundi124
2011.12.31 10:31:28
@molaris: Lenne egy harmadik is, csak az addig nem látszik amíg a nép olyan pofont nem kap e másik kettől, hogy földrekerül mindegyik tagja maradéktalanul. Nagyon úgy néz ki, hogy berobban az ország és nem beomlik.
Barroso levele Orbán Viktornak valahogy Napi Fix-nél landolt, aki kitette a levél teljes tartalmát: 1. rész, 2. rész, 3. rész. A friss hírek szerint már interpelláció is készül Pintér Sándorhoz a "szivárgás" miatt (vizsgálóbizottság felállítását javasoljuk!!).…..
bundi124
2011.12.23 08:29:33
@Enrico72: Ha EU-s eljárás indul a törvények miatt és bírság az eredménye a törvények miatt az megnehezíti a hitelek törlesztését. Bár ilyen nem fordult még elő az EU történetében, hogy valamelyik ország a marasztaló ítéletet ne tartsa be, lehet hogy mi leszünk az elsők.
bundi124
2011.12.23 08:30:58
@Enrico72: Nincs rendben, és ebben nagyban benne van a külügy felelőssége. Eddig csak Jobbikos eu-s képviselő szólalt fel az ügyben.
Az AB elmeszelte a médiatörvény és a büntetőeljárási törvény több rendelkezését, valamint megsemmisíti az egyházügyi törvényt, részletek itt.Minimum "érdekesek" a Fidesz által kinevezett új alkotmánybírók különvéleményei a médiatörvény bizonyos pontjainak a…..
bundi124
2011.12.19 23:41:49
@Tigeri: Az utolsó mondatoddal egyetértek. A többi nem vág a témába szerintem.
bundi124
2011.12.19 23:47:24
@Rufus78: Persze lehetne kár gyilok/gyerekpornót is nézni a vasárnapi ebédhez, mert az állam ne szóljon bele igaz? Vagy hogy gondoltad?
Szükséges egy bizonyos mélységű szűrés. A nagy szakértelem ahhoz kell, hogy a hatóság megtalálja azt a határmezsgyét, ahol teret enged valamennyi gondolatnak és véleménynek, mintha svédasztal lenne. De egyben letiltja, vagy korlátozza az olyan tartalmakat, ami bizonyítottan hátrányos vagy káros lehet a médiafogyasztók egy részére. Na ilyen szakember van kevés.
Szükséges egy bizonyos mélységű szűrés. A nagy szakértelem ahhoz kell, hogy a hatóság megtalálja azt a határmezsgyét, ahol teret enged valamennyi gondolatnak és véleménynek, mintha svédasztal lenne. De egyben letiltja, vagy korlátozza az olyan tartalmakat, ami bizonyítottan hátrányos vagy káros lehet a médiafogyasztók egy részére. Na ilyen szakember van kevés.
bundi124
2011.12.19 23:50:23
@Rufus78: Igen. Valahogy nem hallottam semmilyen egyirányú médiában a székely (román) - magyar jégkorongmérkőzésről a beszámolót, különös tekintettel a himnuszéneklésre. Szerintem azért ez két koalaetetés közzé beférhetett volna.
Az utóbbi idők legnagyobb tömegrendezvényét hozta össze az Erzsébet híd pesti hídfőjénél az "Egymillióan a magyar sajtószabadságért" csoport és azok, akiknek "Nem tetszik a rendszer" ... Mivel még az LMP 18 résztvevővel dúsított megemlékezésről is szép…..
bundi124
2011.10.24 14:40:39
@GGG77: Itt jegyzem meg, hogy ha elkezdték volna felszólítani őket, hogy hagyják el a "műveleti területet" és utána oszlatás van, akkor a helyzet nagy vonalakban megegyezett volna.
bundi124
2011.10.24 20:20:18
@Spániel: Részben osztom az álláspontodat.
Az nem vita tárgya, hogy a szavaik jelentése és a valóság messze áll egymástól.
Volt benne előre leszervezett rész. Éppen ezért mondom, hogy esélyes az beépített garázda magatartású egyének hangadása.
Az nem vita tárgya, hogy a szavaik jelentése és a valóság messze áll egymástól.
Volt benne előre leszervezett rész. Éppen ezért mondom, hogy esélyes az beépített garázda magatartású egyének hangadása.
bundi124
2011.10.25 15:37:29
@ranat: Pont ezért mondom, hogy a tényállásból kell kiindulni. Az alapján ítéld meg.
A "Szeretjük és tiszteljük a parlamenti képviselőinket" imázskampány, sokadik rész: A totalcar.hu szerint 8 éve vették ki a lézerblokkolót a "közbiztonságra különösen veszélyes eszközök" közül, egy kormányrendeletben. Hogy miért, nem tudjuk. De nem kell…..
bundi124
2011.10.13 12:45:22
@Aullah: A gond azzal van, hogy ezzel szembeköpték az uniós kölcsönös elismerés elvét, mert a britteknél ez rendben van.
bundi124
2011.10.13 20:40:09
@Hörömpő Töhötöm: Köszi, kihagyom.
Egyébként, meg vigyáz az utakon... tudod vannak másféle táblák is, ill. mögötted is jönnek, ha villognak húzódj le. De lehet hogy csak a lámpát próbálgatja.
Egyébként, meg vigyáz az utakon... tudod vannak másféle táblák is, ill. mögötted is jönnek, ha villognak húzódj le. De lehet hogy csak a lámpát próbálgatja.
bundi124
2011.10.14 08:25:19
@Hörömpő Töhötöm: Amíg elengeded azt aki siet, nem lesz gond. Töllünk nyugatabbra a szélen mennek és aki siet, az a felezőn végigdörget. Mégsincs gond. A balesetke túlnyomó része nem a gyorshajtás miatt van, hanem általában a rutin és a fizikai ismerete hiányzik. Csak a gyrshajtásra kenegetés nagyon jól megalapozza a bírság erkölcsi alapját. A mai korlátozó táblák csak a 15-20 évnél idősebb autókra vannak méretezve. Egy 5-6 éves gép sokkal többet is elbírna biztonságosan.
A motoros pedig guruló koporsó, ezen nem vitatkozok.
A motoros pedig guruló koporsó, ezen nem vitatkozok.
A Fidesz-KDNP ugye most tartja az őszi ülésszak előtti 3 napos frakcióülését Hajdúszoboszlón.Ma a két közkedvelt figura, a Frakcióvezető úr és a Szóvivő úr állt ki tájékoztatni az itt végzett munkáról a nagyérdeműt.Rögtön az első mondatokkal belelőttek egy tárat a…..
bundi124
2011.09.10 11:00:55
@sárkányfő: A pertársaságok lassan készre alakulnak. Az érvrendszert ott megláthatopd. Egy legalább 100 oldalas beadványt had ne fejtegessek ezen a blogon.
csak a lényeget röviden:
rosszhiszemű: a szerződéskötés előtt felmérik (az adós pénzén) az adós hiteltűrő képességét és ehhez állapítják meg a max törlesztőt. Tehát a bank megállapította, hogy ha ennél feljebb megy, akkor nem fog tudni törleszteni. Feljebb ment. Tehát tudta, hogy nem képes törleszteni, mégis szerződött.
Feltűnő értékaranytáalanság: össze kell vetni a felvett és a visszafizetett összeget. Ill. ezt össze kell hasonlítani a bank nem Magyarországon alkalmazott gyakorlatával, áraival.
csak a lényeget röviden:
rosszhiszemű: a szerződéskötés előtt felmérik (az adós pénzén) az adós hiteltűrő képességét és ehhez állapítják meg a max törlesztőt. Tehát a bank megállapította, hogy ha ennél feljebb megy, akkor nem fog tudni törleszteni. Feljebb ment. Tehát tudta, hogy nem képes törleszteni, mégis szerződött.
Feltűnő értékaranytáalanság: össze kell vetni a felvett és a visszafizetett összeget. Ill. ezt össze kell hasonlítani a bank nem Magyarországon alkalmazott gyakorlatával, áraival.
bundi124
2011.09.10 11:48:05
@MikeBoy: Igen, csakhogy ez olyan mintha megkötnél egy 5 éves bérleti szerződést devizára. Aztán emelgetik. Ott meg tududo tenni, hogy aránytalan. Akkor it miért nem?
ha végtelen lehet a tölresztőrészlet akkor a hitelbírálati díjat mire fizteti az adós?
Igen, visszafelé is működne. És hidd el nem is lenne akkora nyüzsi az adósnál, mint most a banknál van.
Nem soroltam fel mindent. csak azokat amiken a legnagyobbakt lehet alakítani.
@sárkányfő: A többit most nem vitatom, de később lehetne. Az egy hosszabb hangvételű lenne.
Az a helyzet, hogy a jelzáloggal terhelt ingatalnnak van egy HB értéke (hitelbiztosítási érték), ami 50-90%-ig mozog, de jellemzően 60%. Tehát a becsél után levesznek 40%-ot. Namármost, az ingatlan a bank szerint ennyit tud, nem többet. Ott az adós hitlevizsgálata, az adós ennyit tud, nem többet.
Ennek ellenére a bedőlt ingatalan teljes ára a bankké, ill. ha marad még hitel akkor azt még követeli. Nem HB érték, hanem teljes árverási ár + maradék. És szerinted az nem rosszhiszemű joggyakorlás?
ha végtelen lehet a tölresztőrészlet akkor a hitelbírálati díjat mire fizteti az adós?
Igen, visszafelé is működne. És hidd el nem is lenne akkora nyüzsi az adósnál, mint most a banknál van.
Nem soroltam fel mindent. csak azokat amiken a legnagyobbakt lehet alakítani.
@sárkányfő: A többit most nem vitatom, de később lehetne. Az egy hosszabb hangvételű lenne.
Az a helyzet, hogy a jelzáloggal terhelt ingatalnnak van egy HB értéke (hitelbiztosítási érték), ami 50-90%-ig mozog, de jellemzően 60%. Tehát a becsél után levesznek 40%-ot. Namármost, az ingatlan a bank szerint ennyit tud, nem többet. Ott az adós hitlevizsgálata, az adós ennyit tud, nem többet.
Ennek ellenére a bedőlt ingatalan teljes ára a bankké, ill. ha marad még hitel akkor azt még követeli. Nem HB érték, hanem teljes árverási ár + maradék. És szerinted az nem rosszhiszemű joggyakorlás?
bundi124
2011.09.10 12:00:09
@MikeBoy: Hát a devizahitelsek forintot kaptak. Az hogy a banknak felment a beszerzési költsége? Hát így járt.
Sokan, sokszor elmondták már, hogy az életét a gyerekei után kapott, és egyéb segélyekre alapozó ún. mélyszegény, kb. 90% cigányokból álló társadalmi réteg növekedésének megállításának egyetlen útja a kiskorúak kiemelése a családokból, és akár bentlakásos iskolában…..
Tűkön ülve várom a szerdát, hogy kiderüljön, mit főztek ki a kormányzati boszorkánykonyhában Matolcsyék, miből tervezik betömni a vártnál kisebb gazdasági növekedés miatt a 2011-es költségvetésben jelentkezett 100 milliárdos lyukat. Szerencsére a miniszterelnök úr mint egy…..
bundi124
2011.09.03 19:14:13
@Zigomer Trubahin: Adósságszolgálat mellet is közel állunk ehhez a helyzethez.
Azért nem eszik eszt ilyen forrón. Viszont nem képes kifizetni az ország a 22-szeresre növelt államadósságot. Ebben szerintem egyetérthetünk.
Ha a föntiben egyetértünk, akkor abban is, hogy előbb utóbb eljön az az időszak, amikor nem lesz törlesztés. Azért nem lesz, mert nincs miből.
Ebben az esetben is ugyanott lennénk jó esetben, mintha megtagadtuk volna. Rosszabb esetben viszont a hitelek törlesztése véglegesen feléli az ország tartalékait és úgy kellene csődöt jelenteni. Ez nem mindegy. Igen itt két rossz közül kell választani.
Azért nem eszik eszt ilyen forrón. Viszont nem képes kifizetni az ország a 22-szeresre növelt államadósságot. Ebben szerintem egyetérthetünk.
Ha a föntiben egyetértünk, akkor abban is, hogy előbb utóbb eljön az az időszak, amikor nem lesz törlesztés. Azért nem lesz, mert nincs miből.
Ebben az esetben is ugyanott lennénk jó esetben, mintha megtagadtuk volna. Rosszabb esetben viszont a hitelek törlesztése véglegesen feléli az ország tartalékait és úgy kellene csődöt jelenteni. Ez nem mindegy. Igen itt két rossz közül kell választani.
bundi124
2011.09.03 19:17:06
@Hörömpő Töhötöm: És ebben az esetben néz nagyokat, ha valamiért kéne a tartalék a cégbe és nincs.
A házinéninek fix pénze van a rezsire és a kajára, ebből spórol.
Ne vezess céget, mert nem bírnád sokáig.
A házinéninek fix pénze van a rezsire és a kajára, ebből spórol.
Ne vezess céget, mert nem bírnád sokáig.
bundi124
2011.09.03 19:42:08
@Hörömpő Töhötöm: Az én cégem jól megy. Bővítettem. Aztán más tevékenységi kör, hogy az egyik húzza a másikat, ha gáz lenne. Aztán további bővítés. Most tartok a nemzetközi résznél és a konkurenciák kinyírásánál. Igen vagy fizetést emelek, vagy új embereknek adok munkát. én az utóbbit választottam. Szerinted rosszul döntöttem?
A vállalkozás ha eljut egy olyan szintre, hogy fél évig komoly beleszólás nélkül is elmuzsikál, akkor befektetőről beszélünk nem vállalkozóról.
A vállalkozás ha eljut egy olyan szintre, hogy fél évig komoly beleszólás nélkül is elmuzsikál, akkor befektetőről beszélünk nem vállalkozóról.
Tegnap óta van népegészségügyi termékadó (NET), de már most látszik, hogy nagyjából megbukott.Illetve ha valóban a nép egészségének védelme volt a kormány célja, akkor talán részleges lesz a siker, viszont a valószínűbbnek tűnő 20-30 milliárdos pénzbeszedés nem jön…..
bundi124
2011.09.02 14:03:02
@elektromotor: Az érdekes lenne. Cigányoknak dupla gyakorisággal beindulna a rablás, ill. az emberek elköltenék 1-2 hónap alatt. Legalább beindulna a gazdaság. Én special aranyat vennék, az nem látszik, ha a nevemen van.
bundi124
2011.09.02 14:16:31
@elektromotor: Arannyal foglalkozom 5 éve. Annyira ment le, amennyire a befektetők realizálták a nyereséget.
A soha-nem-látott-méretű-szuperszenzációs közmunkaprogram egyik utolsó kérdőjelét egyenesítették ki a múlt héten, amikor végre sikerült kikalkulálni, hogy mi lesz a közmunka fizetsége. A teljes munkaidős közfoglalkoztatottak kötelező legkisebb bére a szakképesítést és…..
bundi124
2011.08.29 22:12:16
@Winston Smith: A multik a piaci szereplők számát csökkentik. Ami előbb utóbb monopol helyzethez vezet. A multi, nem azért hatékonyabb, mert olyan tuti rendszere van, hanem mert versenyelőnyből indul. Ingyen telek, 5 évig adómentesség, ha felvesz 100 embert, akkor bértám, névre szóló EU-s pályázatok, megkent revizorok.
Ameddig nincsenek egyenlő esélyek, addig fölösleges azon vitatkozni, hogy kkv. vagy multi. mindkettő kell, de egyenlő feltételekkel. Pl. árbevétel alapú büntetés. A romlott árúval kapcsolatba kerülő vársárókkal arányos bírság, ugyanúgy bezárás 2 hétre mint a kkv.-nak. Na ha ilyen lesz, akkor lehet beszélgetni, addig nem látom értelmét a komoly összehasonlításnak.
Ameddig nincsenek egyenlő esélyek, addig fölösleges azon vitatkozni, hogy kkv. vagy multi. mindkettő kell, de egyenlő feltételekkel. Pl. árbevétel alapú büntetés. A romlott árúval kapcsolatba kerülő vársárókkal arányos bírság, ugyanúgy bezárás 2 hétre mint a kkv.-nak. Na ha ilyen lesz, akkor lehet beszélgetni, addig nem látom értelmét a komoly összehasonlításnak.
bundi124
2011.08.29 22:15:46
@Boka1: Legyen ellenőrzés a kkv.-nál is, de ésszerűen persze. A bírság pedig árbevétel, vagy más a társaság méretével arányos mérőszám alapján legyen kiszabva. Ha a sarki kisbolt a blokkért megkap 100.000.- Ft-os bírságot, akkor a multi kapjon 500-600 milliót. Ez így arányos.
bundi124
2011.08.29 22:17:02
@Index.hu főadmin: Az ötletekben a kkv simán veri a multikat. Az egyenlő versenykörülmények nem ebben vannak.
Hamarosan vége a nyári szünetnek, a parlament kétharmad ismét összeül, és megtárgyalják többek között a Munka Törvénykönyvének tervezetét.Mi ezt már kiveséztük, de most egy új, nagyon fontos megközelítésből visszatérünk hozzá. Nem utolsó sorban azért is, mert szép…..
bundi124
2011.08.24 16:30:27
@DArchAngel: www.youtube.com/watch?v=mOktJISUPKo&feature=related
Ebben a videóban elhangzik, más forrást egyenlőre nem találtam.
Kb. a lényege annyi, hogy nem adták oda a szokásos sarcot, erre bevonultak fegyverrel és számon kérték az akkori elnököt.
Az meg annyit mondott, hogy ki van osztva 10.000 (a számra nem emlékszek pontosan) géppityu és hozzá 180 golyó/fegyver. Úgyhogy ne nagyon pattogjanak.
És mit ad Isten, hát nem hazamentek pénz nélkül.
Ebben a videóban elhangzik, más forrást egyenlőre nem találtam.
Kb. a lényege annyi, hogy nem adták oda a szokásos sarcot, erre bevonultak fegyverrel és számon kérték az akkori elnököt.
Az meg annyit mondott, hogy ki van osztva 10.000 (a számra nem emlékszek pontosan) géppityu és hozzá 180 golyó/fegyver. Úgyhogy ne nagyon pattogjanak.
És mit ad Isten, hát nem hazamentek pénz nélkül.
bundi124
2011.08.24 16:34:32
@DArchAngel: A lényeg annyi, hogy a szabadságnak (jelenleg gazdasági rabszolgaság van) a világtörténelemben mindig megvolt az ára, amit időnként újra meg kell fizetni. Ami a fő probléma, hogy az árát vérben mérik. Az arany. a föld és a munka nem váltószám ebben az esetben. 4000 éve csak véren és életáldozattal lehet a szabadságot megvenni. Szerintem ez ma sincs másként.
A szolvéneknek nem kellett egy csepp vért sem áldozniuk, elég volt a fenyegetés.
A szolvéneknek nem kellett egy csepp vért sem áldozniuk, elég volt a fenyegetés.
bundi124
2011.08.24 19:50:48
@Aullah: Csak azért, hogy a tanácselnök.. pontosabban polgármester úr nehogy kényelmetlen utcai pletykák áldozatává váljon és ez akadályozza a szocializmus ... akarom mondani a nemzeti együttműködés (mit is építünk most???) kiépítésében.
Ez azért már tényleg gáz, nagyon gáz. GÁZT NEKI!!
Ez azért már tényleg gáz, nagyon gáz. GÁZT NEKI!!
Szerdán nosztalgiázhattunk egy picit, ugyanis a miniszterelnök úr felelevenítette a "NeaZemberekkelfizettessékmeg!" szlogent, természetesen a mai kor követelményeinek megfelelően. "Orbán Viktor kijelentette: Magyarország még nincs kívül a veszélyzónán. Hangsúlyozta…..
bundi124
2011.08.19 17:13:41
@Valahol Máshol:
A legyegszerűbb szabályozási módszert írtam le most. Nem csak adókkal lehet megoldani.
Annyi az egész okosság, hogy ki kell mondatni a bíróságokkal, hogy amelyik devizahitel a piac normális működésén túl emelkedett az árfolyamkockázat miatt az semmis.
Ill. a fedezeten túl nem felel az adós.
Ezek még nem is veszélyeztetik a jogbiztonságot.
A Balatonnál most dőlt be egy nagyobb szálloda a frank miatt. Az ott dolgozó emberek akkor is megszívják, ha nincs devizahitelük. Tehát végiggyűrűzik a gazdaságon és még csak az elején vagyunk.
A legyegszerűbb szabályozási módszert írtam le most. Nem csak adókkal lehet megoldani.
Annyi az egész okosság, hogy ki kell mondatni a bíróságokkal, hogy amelyik devizahitel a piac normális működésén túl emelkedett az árfolyamkockázat miatt az semmis.
Ill. a fedezeten túl nem felel az adós.
Ezek még nem is veszélyeztetik a jogbiztonságot.
A Balatonnál most dőlt be egy nagyobb szálloda a frank miatt. Az ott dolgozó emberek akkor is megszívják, ha nincs devizahitelük. Tehát végiggyűrűzik a gazdaságon és még csak az elején vagyunk.
bundi124
2011.08.19 20:10:26
@pretender: Igen, mert a bíróságok az egyértelműt nem mondják ki. Gondolom oka van.
bundi124
2011.08.19 20:11:33
@pretender: Munkaügyi jogvitában is ez lenne a véleményed? Döntsék el együtt?
Vastagbőr
Magyarországon nincs gyermekprostitúció. Kivéve a Nyugati téri aluljáróban.
2011.08.16 13:41:00
Még januárban Ékes Ilona fideszes képviselőnő levelet írt a fideszes Pintér Sándor belügyminiszternek, többek között jelezve, az új szabálysértési törvény és a BTK között felfedezhető egy kis jogi anomália: "a büntetőtörvénykönyv a 18 év alatti prostituáltat…..
bundi124
2011.08.17 13:21:40
@Seduxen: Ez a csapat közösen bőröndözne össze a megválasztásom esetén.
Az ilyen jellegű büntetéseket nemzetközi egyezmények és uniós szabályozások tiltják. Tehát nehézkesen lenne kivitelezhető.
Mellette természetesen lenne a BV-be "A" hét és "B" hét.
A hét: gödörásás
B hét: betemetés
Az ilyen jellegű büntetéseket nemzetközi egyezmények és uniós szabályozások tiltják. Tehát nehézkesen lenne kivitelezhető.
Mellette természetesen lenne a BV-be "A" hét és "B" hét.
A hét: gödörásás
B hét: betemetés
bundi124
2011.08.17 14:15:53
@Stock: Ezt annyival egészíteném ki, hogy a legjobb megoldás lenn talán a strici elleni vagyonosodási vizsgálat.
Mégpedig úgy, hogy rövid határidőre az egész rokonságával együtt berendelni vizsgálatra, mert a saját nevén lévő vagyont könnyel eltünteti.
A vizsgálat valószínű gyorsan kideríteni, hogy messze nincs arányban a bevallottja a feltárttal.
Itt jön a képbe két másik jogszabály, ez pedig A számvitel rendjének megsértése, ill. az adócsalás. Továbbá esetenként az utóbbi jobban specializált fajtája a Munkáltatással összefüggésben elkövetett adócsalás.
A stricik jó része már nem ismeretlen a bíróság előtt, így jó esély van rá, hogy letöltendőt kap.
Ez a módszer azért is lenne előnyös, mert az ilyen kategóriában bűnöző elkövetők számára az számvitel és az adójog nehéz terep.
Mégpedig úgy, hogy rövid határidőre az egész rokonságával együtt berendelni vizsgálatra, mert a saját nevén lévő vagyont könnyel eltünteti.
A vizsgálat valószínű gyorsan kideríteni, hogy messze nincs arányban a bevallottja a feltárttal.
Itt jön a képbe két másik jogszabály, ez pedig A számvitel rendjének megsértése, ill. az adócsalás. Továbbá esetenként az utóbbi jobban specializált fajtája a Munkáltatással összefüggésben elkövetett adócsalás.
A stricik jó része már nem ismeretlen a bíróság előtt, így jó esély van rá, hogy letöltendőt kap.
Ez a módszer azért is lenne előnyös, mert az ilyen kategóriában bűnöző elkövetők számára az számvitel és az adójog nehéz terep.
bundi124
2011.08.17 20:42:22
@magyar bucó: Igen, de ugyanazon cselekményért nem lehet 2x felelősségre vonni. Ill. a mai csajokról szinte senki nem mondja meg hány évesek. 13 évesen simán kinéz 16-nak. Tehát erre a tényállási elemre megállhat a tévedés.
Röviden és tömören: a HVIM megszívta. Egyértelművé akarták tenni a teljesen nyilvánvalót, miszerint szarnak ők a benzinárakra, egyszerűen csak bele akartak rondítani az utált Szigetbe, ezért a rendőrség által eredetileg elfogadott és jóváhagyott augusztus 1-20-ig tartó…..
bundi124
2011.08.15 23:00:15
@Dendrobatidae: Ehhez nincs mit hozzáfűzni, remélem hamarosan TV-n lehet fogni az N1-et, akkor fordul a kocka. A jogászkodásról pedig annyit, hogy azok a csatornák, amelyek hamis színben tüntették fel a demonstárlókat, készülhetnek a perekre a rendőrséggel karöltve.
bundi124
2011.08.15 23:03:17
@Boli: A Brfk hazudott gondolom. Mert a Jobbik és a Vármegye közleménye szöges ellentéte ennek.
Másrészt nem tud lemondani a mentelmi jogáról, az nem így működik. De ne aggódj a Fidesz majd jól felfüggeszti (fellógatja, ha úgy tetszik). Eddig minden alkalommal a Jobbikos képviselők a bizottságtól kérték a mentelmi joguk felfüggesztését.
Másrészt nem tud lemondani a mentelmi jogáról, az nem így működik. De ne aggódj a Fidesz majd jól felfüggeszti (fellógatja, ha úgy tetszik). Eddig minden alkalommal a Jobbikos képviselők a bizottságtól kérték a mentelmi joguk felfüggesztését.
bundi124
2011.08.16 09:41:01
@Secnir: Ebben az esetben viszont a képviselő Úr mártr szerepet kap, ami a jelenlegi politikai helyzetben kerülendő. Tehát nem cél. A lényeg pont a csőcselék jeleg hangsúlyozása. Ami az egyszerűbb és tájékozatlan szavazóknak le is jött, ezek a szavazók késztermékként fogyasztják a bemendó érvelését, valóságként elfogadva azt.
Hála az égnek, hogy számtalanszor megígérték nekünk, hogy végképp leszámoltak az elmúltnyolcévvel, és semmi sem folytatódhat úgy, ahogy régebben történtek itten a dolgok (bár a Magyar Nemzet Online-on még mindig a Strabag hirdet, ahogy évek óta), így valóban gyökeres…..
bundi124
2011.08.04 15:46:30
@martonx: Érdekes amit leírtál:
korrupciós ügyek: na ezeket kérem sorolni, mert már a gyanúra is repül az emberke a pártból. Más pártban még a bizonyított kenőpénzzel és visszaéléssel is maradna.
Primitív képviselők: Volner? Vona? Tudod nehéz úgy beszélgetni, ha egy 5 szavas mondatot sem képes végigvárni a riporter. Ez semelyik másik párt esetében nem jellemző. Az emberben ilyenkor felmegy a pumpa és esetleg Izraelbe küldi kutatómunkára a riportert.
Primitív nyilatkozatok: Példát! De olyat, ami nincs alátámasztva szakmai munkával, és kifejted hogy szerinted mért primitív. 10 másikat mondok bármely másik pártnál.
Nulla parlamenti érdemi munka: "A három ellenzéki frakció összesen 75 javaslatot - az MSZP 13-at, az LMP 20-at, a Jobbik pedig 42-t - terjesztett a Ház elé az első félévben. Ezek közül a parlament egyet sem fogadott el, illetve nem döntött." Ez tényleg nulla. Hát még ha hozzáadnánk amit a narancsos többségű bizottság nem engedett a ház elé akkor már dupla nulla. Azért nem ők a felelősek, hogy a kiherélt változatát a javaslatuknak egy hétre rá benyújtja a Fidesz és azt fogadják el.
"Azzal viszont egyetértek, hogy ők az egyetlenek, akik esetleg helyén tudnák kezelni a cigány problémát." Tévedés. Ők az egyetlenek akik megpróbálják kezelni. A többi szemében a cigányság csak eszköz
A Jobbiknak van helye a politikában. Miért? Mert választások útján bekerült és ennyi. Ettől több igazolásra erre a kérdésre nincs szükség.
korrupciós ügyek: na ezeket kérem sorolni, mert már a gyanúra is repül az emberke a pártból. Más pártban még a bizonyított kenőpénzzel és visszaéléssel is maradna.
Primitív képviselők: Volner? Vona? Tudod nehéz úgy beszélgetni, ha egy 5 szavas mondatot sem képes végigvárni a riporter. Ez semelyik másik párt esetében nem jellemző. Az emberben ilyenkor felmegy a pumpa és esetleg Izraelbe küldi kutatómunkára a riportert.
Primitív nyilatkozatok: Példát! De olyat, ami nincs alátámasztva szakmai munkával, és kifejted hogy szerinted mért primitív. 10 másikat mondok bármely másik pártnál.
Nulla parlamenti érdemi munka: "A három ellenzéki frakció összesen 75 javaslatot - az MSZP 13-at, az LMP 20-at, a Jobbik pedig 42-t - terjesztett a Ház elé az első félévben. Ezek közül a parlament egyet sem fogadott el, illetve nem döntött." Ez tényleg nulla. Hát még ha hozzáadnánk amit a narancsos többségű bizottság nem engedett a ház elé akkor már dupla nulla. Azért nem ők a felelősek, hogy a kiherélt változatát a javaslatuknak egy hétre rá benyújtja a Fidesz és azt fogadják el.
"Azzal viszont egyetértek, hogy ők az egyetlenek, akik esetleg helyén tudnák kezelni a cigány problémát." Tévedés. Ők az egyetlenek akik megpróbálják kezelni. A többi szemében a cigányság csak eszköz
A Jobbiknak van helye a politikában. Miért? Mert választások útján bekerült és ennyi. Ettől több igazolásra erre a kérdésre nincs szükség.
bundi124
2011.08.04 20:21:31
@Bee-zony: Nem élt vissza. Akkor van visszaélés ha:
A: Tetten érik. Pl. pont amikor kenőpénzt fogad el.
B: Rábizonyítják, hogy a múltban visszaélt.
Az hogy a kijelenti, hogy ebben az esetben ezt és ezt fogja tenni, nem jelenti azt, hogy minden bizonyossággal meg is fogja tenni. Lehetséges, hogy valamilyen oknál fogva (akár önhibáján kívül is) olyan helyzetbe kerül, hogy nem képes beváltani a fenyegetését. Esetleg elveszíti a hivatalát. A szándékot önmagában - ha külön a törvény nem rendeli büntetni - nem büntetik. Ezek a tényállások, csak befejezett cselekményre állnak meg, amíg nincs olyan előkészületi alakzata, amit büntet a törvény, addig ez semmi.
Mint írtam a politikai felelősségnek kéne az erkölcsi sérelmet ellensúlyoznia, de erre szerintem nem kerül sor.
A: Tetten érik. Pl. pont amikor kenőpénzt fogad el.
B: Rábizonyítják, hogy a múltban visszaélt.
Az hogy a kijelenti, hogy ebben az esetben ezt és ezt fogja tenni, nem jelenti azt, hogy minden bizonyossággal meg is fogja tenni. Lehetséges, hogy valamilyen oknál fogva (akár önhibáján kívül is) olyan helyzetbe kerül, hogy nem képes beváltani a fenyegetését. Esetleg elveszíti a hivatalát. A szándékot önmagában - ha külön a törvény nem rendeli büntetni - nem büntetik. Ezek a tényállások, csak befejezett cselekményre állnak meg, amíg nincs olyan előkészületi alakzata, amit büntet a törvény, addig ez semmi.
Mint írtam a politikai felelősségnek kéne az erkölcsi sérelmet ellensúlyoznia, de erre szerintem nem kerül sor.
bundi124
2011.08.04 21:05:07
@derelyegrádi szellem: Valóban. A többivel egyetértesz?
Kenyér és cirkusz mindig kell a népnek, most pár hétre előre el vagyunk látva. 64 Vármegye vs. "Zsiget" vs. Budapest vs. Rendőrség vs. TASZ - van ennél fincsibb koktél? A sztori dióhéjban: egy magánszemély januárban bejelentette a rendőrségen, hogy 500 fős…..
bundi124
2011.07.25 20:11:55
@.Pierre Bezuhov.: Látom a személyeskedéstől nem megy a távolságtartás. Ez hasonlatos ahhoz, amikor a kényes kérdésekre rögtön előhúzzák az antiszemita/fasiszta/náci kártyát. Attól még az érvek hiányoznak, csak téma változik.
bundi124
2011.07.25 20:15:12
@Conv: Egyenlőre nagyon úgy néz ki hogy nem jogszabály szerint lesz eldöntve. Jog szerint tiszta a helyzet, de a jog ebben az országban csak akkor működik, ha a hatalom úgy akarja. Ha van idő (most nincs), akkor megváltoztatják, ha nincs, akkor megszegik. Félek itt is ilyesmi várható. Ez a II. VH óta kb így van.
bundi124
2011.07.25 22:42:00
@alien: Attól, hogy használatbavételi engedélyt kaptak nem minősül magánterületnek. Gondolj csak a utcai rendezvényekre, ill. az ingatlannyilvántartásban sem változik a státusza.
Tóth Gábor Atilla véleményét bemásoltam, ő sem érvel a magánterülettel, nem véletlenül.
A tüntetők nem használatba vételi igényt jelentettek be, hanem gyülekezési jog gyakorlásának igényét. Az előbbi közigazgatási jogi eljárás (2. jogi szint a jogi hierarchiában), a tüntetés alkotmányos alapjog (1. szint). Erre mondom, hogy az igény időben (bejelentés ideje), és hierarchikusan is a tüntetők javára billenti a mérleget.
Közel-keleti helyzet: náci-zsidó nép vesd össze: Izrael állam - palesztin nép
Igen, a németek jelenleg csak pénzt adnak, mi meg telket. Szerintem sem éri meg.
Népírtások: Burma, Ukrajna, II. VH utáni megtorlások, Ciszjordánia, Hirosima, kommunizmus áldozatai, Afrikai népirtások és még sorolhatnám. Ezek egy része "béke időben" történt.
Éppen ez ipari módszerek teszik különlegessé a zsidó nép irtását, de éppen ez a vitatott a revizionisták részéről. Ha ezt bizonyítják, akkor elveszti a különlegességét, így vele bukik az varázsa, ereje is. Hiszen inetől könnyűszerrel összehasonlítható a többi hasonlóval.
A holokausztot ezen a ponton zárjuk le a blogon.
Tóth Gábor Atilla véleményét bemásoltam, ő sem érvel a magánterülettel, nem véletlenül.
A tüntetők nem használatba vételi igényt jelentettek be, hanem gyülekezési jog gyakorlásának igényét. Az előbbi közigazgatási jogi eljárás (2. jogi szint a jogi hierarchiában), a tüntetés alkotmányos alapjog (1. szint). Erre mondom, hogy az igény időben (bejelentés ideje), és hierarchikusan is a tüntetők javára billenti a mérleget.
Közel-keleti helyzet: náci-zsidó nép vesd össze: Izrael állam - palesztin nép
Igen, a németek jelenleg csak pénzt adnak, mi meg telket. Szerintem sem éri meg.
Népírtások: Burma, Ukrajna, II. VH utáni megtorlások, Ciszjordánia, Hirosima, kommunizmus áldozatai, Afrikai népirtások és még sorolhatnám. Ezek egy része "béke időben" történt.
Éppen ez ipari módszerek teszik különlegessé a zsidó nép irtását, de éppen ez a vitatott a revizionisták részéről. Ha ezt bizonyítják, akkor elveszti a különlegességét, így vele bukik az varázsa, ereje is. Hiszen inetől könnyűszerrel összehasonlítható a többi hasonlóval.
A holokausztot ezen a ponton zárjuk le a blogon.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz