Adatok
Myrtis Creative Social Blogger
94 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
A nevem Bihari Viki, én vagyok az új nem is tudom micsoda itt a Myrtisnél. Alapvetően blogger, de ez a skatulya túl szűk nekem. Imádok agyalni, új dolgokat kitalálni, alkotni, szárnyalni, megoldani percek alatt olyan feladatokat amiket más nem tud, nincs hozzá kreativitása.
Jelenleg…..
Mikor úgy döntünk, megjelenünk cégünkkel az interneten valamilyen közösségi oldalon, rengeteg dolgot szem előtt kell tartanunk. A legalapvetőbb melléfogásokat érdemes elkerülni; bár attól még, hogy ezeket sikerül, nem szabad elbíznunk magunkat, mert a hibák és hiányosságok…..
Mindannyian tudjuk, hogy manapság egy jó önéletrajz fegyver lehet a kezünkben; nem csak azért, mert a cégeknél az első benyomást ennek segítségével tudjuk kialakítani, hanem mert benne van minden eredményünk és tapasztalatunk, kezdetektől a jelenig. Ám egyre többször lehet…..
Social.Net.Works - a Myrtis Creative blogja
Szlogen: néhány frappáns szó a sikerért
2013.08.23 15:29:16
A szavaknak súlya van, tartja a közmondás, s ez vonatkozik mind a magánéletre, a munkahelyi szférára, a gazdasági életre. Amennyiben cégek, vállalkozások alapításáról van szó, a szlogenekre mindig nagy hangsúlyt kell fektetni. De mik is pontosan ezek a jelmondatok? A pár szavas…..
Social.Net.Works - a Myrtis Creative blogja
A legfontosabb kérdés a közösségi oldalakon folytatott üzleti tevékenység során: MIÉRT?
2013.08.14 16:35:48
Egy felmérés szerint azok az emberek, akik a Facebookon like-al illetnek egy oldalt, 98%-ban már nem térnek többet vissza az adott felületre. A jövőben csak a hírfolyamban látszódnak a kedvelt oldal bejegyzései, feltéve, ha azoknak olyan szerencsében van részük, hogy a Facebook…..
Social.Net.Works - a Myrtis Creative blogja
Tudsz szakítani nyaraláskor a közösségi médiával?
2013.07.31 10:23:22
A nyár utolsó hónapjának elején egyesek már túl vannak egy, vagy több nyaraláson, mások pedig még csak előtte állnak. Mindkét csoport szerencsésnek mondhatja magát, hiszen jó kiszakadni olykor egy hétre a mindennapokból—ám kinek mit jelent pontosan ez az elvonulás?…..
A hűség szó fogalmával mindannyian tisztában vagyunk, de az már nem sokunkban tudatosul, hogy a közösségi média elősegíti a fogyasztói elkötelezettség kialakítását. Új módokat mutat, miképpen érhetjük el az embereket, és hogyan kommunikálhatunk velük a lehető…..
Ahogy először megláttam a hirdetőtáblát, melyet a (budapesti és a bukaresti) repülőtér közelében helyzetek el, én igazán kreatívnak ítéltem ezt a kampány elképzelést - végre egy olyan márka, aki ki mer lépni a nagy szemű, cuki élőlények, vagy a gravitációnak ellenálló…..
Social.Net.Works - a Myrtis Creative blogja
Simicz Tamást kérdeztük marketingről, közösségi médiáról, sikerről
2013.07.08 15:41:32
Az önéletrajzodat olvasgatva volt egy nagy ugrásod: amerikai portálok optimalizálást koordináltad épp, majd 180 fokos fordulattal hazajöttél, és itthon kezdtél vállalkozásba. Nem bántad meg az éles váltást?
Nem, hiszen mindig valami mást kellett csinálnom, valami újba kellett…..
Social.Net.Works - a Myrtis Creative blogja
Zombi apokalipszis a közösségi médiában
2013.07.02 16:28:35
Úgy tűnik, az új, zombi apokalipszisről szóló World War Z tudott olyat mutatni az embereknek, ami azt bizonyítja, még nem teljesen elcsépelt ez a témaválasztás. Az utóbbi években nagyobb átütést nem sikerült elérni, csupán az élőhalottas sorozatok értek el szembetűnő…..
Social.Net.Works - a Myrtis Creative blogja
Zuckerberg a donorhiányra is tudja a megoldást
2013.06.28 16:17:49
Újabb pozitív eredményeket tudhat magáénak a Facebook; a múltkori árvíz-összefogás kielemzésekor már láthattuk, milyen sikereket ér el a közösségi média a társadalmi problémákban. Ám azóta újabb, bár az árvíz-ügynél kicsit meglepőbb ötlettel állt elő Zuckerberg…..
Social.Net.Works - a Myrtis Creative blogja
A Facebook szerepvállalása a 2013. évi árvíz-összefogásban
2013.06.26 11:39:33
Óriási természeti csapás részese volt kis hazánk az elmúlt hetekben; az idei könyörtelen és pusztító árvíz sok könnyet, pénzügyi és egyéb, felbecsülhetetlen károkat okozott. Mi okozhatta az átlagon felüli áradást? Ennek is szenvedői lehettünk; ezek közé tartozik a túl…..
A fejlődés alapja a folyamatos újítás és innováció, még akkor is, ha csak átvesszük a versenytársaktól a technológiát. Akármerre vizsgálódunk, ha megjelenik egy új alkalmazás, egy új szoftver, biztosak lehetünk benne, hogy előbb vagy utóbb elterjed (amennyiben van rá…..
Mindenki emlékszik a régi telefontípusokra, amelyeknek teljesítménye, kinézete teljesen eltért a maitól. Telefonálásra teljesen megfelelő volt, ám egyéb másra nem nagyon tudtuk használni őket. Azonban ha ma körbenézünk, akár az utcán, akár a telefonboltokban, akár a…..
Több hónap kemény munka után végre bátran kijelenthetjük: elindultunk!
A Social Bistro egy közösségi marketinggel foglalkozó továbbképzés, melynek ötlete egy díjkiosztón merült fel hónapokkal ezelőtt. Valami újat akartunk létrehozni a továbbképzések piacán: értékes és…..
Social.Net.Works - a Myrtis Creative blogja
Facebook hirdetések - részletesebben!
2013.05.23 14:06:00
Még régebbi posztunkban elemeztük a fizetett hirdetések létjogosultságát Facebook-on, illetve, hogy az Edgerank (az képlet, ami szabályozza, hogy mi kerül ki az hírfolyamodba) hogyan motiválja a vállaltokat arra, hogy ezt a lehetőséget kihasználják. Minden ellenérzés…..
Social.Net.Works - a Myrtis Creative blogja
A Myrtis Creative előadása a Corvinuson!
2013.05.06 18:21:06
A Corvinus Egyetemi Napok keretein belül az Antall József Tudásközpont segítségével megrendezésre került cégünk előadása: Legyél Te is Facebook guru egy órára!
A cím sokat sejtető: a résztvevőket egy izgalmas utazásra invitáltuk, mely által még jobban megismerték a…..
Social.Net.Works - a Myrtis Creative blogja
ThingLink – az új őrület Facebook-on
2013.04.25 16:00:00
Az egyszerű-de-nagyszerű ötlettel dolgozó vállalkozás, a Thinglink újabb áttörést ért el a minap: a novemberben Twitteren debütáló népszerű interaktív képkészítő felület berobbant a Facebook világába is – ezzel újabb kreatív utakat nyitva a Facebook-on található…..
A tumblr. (bár biztosan jártál már a blogok egyikén) egy olyan mikroblogok írására alkalmas felület, ahol fényképeket, videókat, gif-eket, idézeteket, hangfelvételeket lehet megosztani a többi felhasználóval vagy bárkivel az interneten. A felhasználók követni tudják egymás…..
Annyi találgatás volt az utóbbi időben arról, hogy mi lesz a következő lépése a Facebook-nak, hogy a pletykák a hivatalos sajtótájékoztatók ellenére is egy új Facebook telefon kialakítását hangoztatták. Mindenesetre nem tévedtek olyan nagyot: egy hete bemutatták a telefonokra…..
Social.Net.Works - a Myrtis Creative blogja
Áprilisi tréfák a közösségi médiában :)
2013.04.03 13:21:04
Google – egy álom vált valóra…
Ez a móka a „really advanced search” (igazán speciális keresés) néven futott még 2012-ben. Az „advanced search”-t (speciális keresést) mindenki ismeri, szűkíteni lehet a keresés eredményét több információ megadásával. A speciális…..
Habár tegnap este érkezett meg Magyarországra is a már régen beharangozott felújított Timeline, mi mégsem erről szeretnénk ma írni, ugyanis egy sokkal kedvesebb közösségi média kampánynak lehettünk szemtanúi Twitteren az elmúlt hetekben.
A Kit Kat és az Oreo üzletileg nem…..
A Game of Thrones az egyik legnépszerűbb HBO sorozattá nőtte ki magát, kiemelkedő nézettségét (8-10 millió az átlag epizódonként) pedig nem csak izgalmas történetének, gyönyörű helyszíneinek és kitűnő színészeinek köszönheti, hanem nagyszerű online jelenlétének is.…..
Nem, nem a régi popdalt vesszük elő a bakelit lemezek sokaságából, hogy a közösségi média szempontjából elemezzük a szám szövegét, hanem a Facebook által tegnap bejelentett, felújított új Hírfolyamról lesz szó. Az új News Feed-et tegnap mutatták be, és élőben is követni…..
Social.Net.Works - a Myrtis Creative blogja
Facebook hirdetések offline vásárlások alapján
2013.03.02 19:02:15
Szerdán a Facebook izgalmas bejelentést tett a blogján: különböző partnerkapcsolataiból kifolyólag néhány hirdetés képes lesz arra, hogy az offline vásárlási szokások alapján célozza meg közönségét.
A közösségi hálónak megállapodásokat sikerült kötni olyan…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Nyilvánvalóan nagyon fontos a konverzió - fontos az, hogy valódi eredményt lássunk a nap végén. Ehhez nyújtanak segítséget a közösségi média felületei - mivel minden mozzanatuk mérhető! A kapott adatokból pedig optimalizált kampányokat lehet létrehozni, melyek alapján már az "eladásokban" is számosítható és érezhető lesz a változás.