Adatok
Reklámguru
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Bizonyára többen emlékeznek a Volkswagen Fun Theory kampányra, melyben több helyszín közt egy lift is felbukkan, vicces hangeffektekkel színesítve a járókelők hétköznapjait. Az Alton Towers szabadidőközpont szintén a liftet gondolta használni egyik reklámjához, amolyan…..
Reklámguru
2012.03.02 11:32:24
Igen ez már lefutott egy másik blogon: reklamipar.blog.hu/2012/02/22/pokoli_lft - érdekes, micsoda hasonlóság, kár érte...:)
Rekordot döntött a Heineken Balaton Sound 2011-ben, kicsivel több mint 100.000 ember volt kíváncsi a balatoni zenei fesztiválra. Ez a fesztivál történetében is jelentős nézőszám a hazai márkák szempontjából is fontos és elérhető célcsoport-keresztmetszetet produkál.KREATÍV…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz