Regisztráció Blogot indítok
Adatok
BlackTriple

112 bejegyzést írt és 33 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Panaszkodik az ügyfél, mert nem azt kapta, amit várt? Esetleg már az elvárásai is irreálisak voltak? Vagy egyszerűen rossz napja van, ezért akarja elharapni a torkunkat? Mindegy! Emelkedj felül és adj neki leckét viselkedésből, hozzáállásból! Szinte minden vállalkozás életében…..
Az ügyfelet nehéz megszerezni, de sokkal nehezebb megtartani! Időt, energiát és pénzt igénylő tevékenység. Csak azok képesek rá, akik a teljes rendszert átlátják. Akik tudatában vannak annak, hogy ezek az ügyfelek a hosszú távú bevételt és a kiszámítható vásárló erőt…..
Az előző írásban arról kezdtem el írni, hogy mit szeret vagy nem szeret az ügyfél. Pár gondolatot még fűznék ehhez. Amikor fogadjuk az ügyfelet próbáljuk megteremteni a lehető legprofibb környezetet. Minden stimmeljen s legyen a helyén. Nem kell görcsölni és túljátszani a…..
Mindenhol eljön az idő, amikor az első ügyfél megérkezik majd a munkánk beérik és sorban érkeznek az ügyfelek. Olyan esetekben, amikor a termékek és a vevő egy légtérben található…..
A kis kitérőm után folytassuk az ügyfélszerzést. Elképzelhető, hogy a cég, marketing osztálya komolyabb energiát fektetett a reklámokba, kommunikációba és az ügyfelek maguktól is…..
Az előző posztban írtam a régmúltban történt dolgokról. A hétvégén megnéztem a Going Clear c. filmet és teljesen ledöbbentem. Elképesztő párhuzamot véltem…..
Minden, amit itt olvasol a véleményem és a tapasztalatom. Általánosításra semmiféleképpen sem alkalmas és a valósággal való egybeesés csak a véletlen műve :) Van egy…..
Miután elkészítettünk pár írott anyagot és mindennek megvan az elektronikus formában küldhető verziója elkezdődhet a munka. Már korábban írtam arról, hogyan érdemes telefonálni, de…..
Miután összeállítottuk a csapatot, eldöntöttük, hogy ki a célközönség és az eszközök is a rendelkezésre állnak indulhat(na) a munka, de előtte még pár nagyon lényeges dolgot meg kell csinálni. CRM Hírlevél Bemutatkozó anyag Termék lap (on-line) CRM (Customer…..
Bevételt szeretnénk, többet szeretnénk eladni, akkor ügyfelekre lesz szükségünk. Mindegy, hogy milyen "értékesítési csatornát" használunk a cél mindig az ügyfélszerzés. Ez egyáltalán nem egyszerű feladat, főleg az induló vállalkozások életében. Az esetek többségében…..
Mivel én is éppen pihenek egy kicsit, eszembe jutott, hogy ez az időszak mindig gondot okozott az értékesítési csapatnak. Minden szektorra nincs rálátásom, de pénzügyi szektor esetén ez mindig a "nem lehet ügyfelet szerezni" időszak volt. Kezdődött júniusban és tartott…..
Eljutottunk oda, hogy van szándék, értékesítési vezető és van egy kis csapatunk, akik elkezdhetnek dolgozni. Mit tesz ilyenkor a cégek nagytöbbsége? Level1: Itt a telefonkönyv, jó esetben egy cím lista és hajrá, lehet telefonálni. Level2: Az értékesítők kapnak egy pár…..
Az előző bejegyzésemben arra próbáltam meg rávilágítani, hogy szerintem egy értékesítési csapat össze állításánál sok szempontot érdemes figyelembe venni. Nézzük mire is lehet használni egy értékesítési csapatot. brand építés, marketing: Ne feledjük, hogy a…..
Ha megkérdeznénk pár embert, hogy szerinte mi a jó ismérve egy "tökéletes" értékesítőnek, rögtön ezt hallanánk: jól és sokat beszél levakarhatatlan rámenős könnyen feltalálja magát Vagyis sokak számára egyértelmű, hogy az értékesítési csapat tagjait ilyen…..
BlackTriple 2015.07.15 05:28:51
@M. Lajos: Igen. Pont arra szerettem volna rávilágítani, hogy a sales csapatot másra is lehet használni. Pl. Tartalommarketingre. Sokan úgy gondolják, hogy a sales csak telefonálásra jò. Szerintem a cél határozza meg, hogy rakjuk össze a csapatot. Bocs ha nem volt egy értelmu.
Legyen sales csapat! Ez a döntés már sokszor sok helyen megszületett. Az ötlet jó, de csak, akkor fog működni, ha jó a kivitelezés is.  10 évvel ezelőtt még újdonságnak számított, ha egy cég "hideg hívásokkal" szerzett ügyfeleket. Ugye a hideg hívás során egy előre…..
Eljutottunk odáig, hogy rend van a fejben, tudjuk, hogy mi a célunk és azt is, hogy minden vállalkozás életének hosszú távú meghatározó tevékenysége a profi, minőségi értékesítés. Ez minden szinten igaz. Előbb-utóbb szükség lesz egy olyan szakemberre, aki képes…..
Már írtam, hogy az első és nagyon fontos lépés: rendet tenni a fej(ek)ben. Nagyon sok kárt tud okozni az, ha valamelyik vezető vagy alkalmazott nincs tisztában azzal, hogy az értékesítő kollégák munkája pénzt hoz. Vagyis mindenkinek, aki nem "pénztermelő" egy vállalkozásnál…..
Ez a mai világban egy igen nehéz feladat. Az elmúlt években nagyon sok értékesítő kollégát vettem fel és idővel szinte mindtől meg is kellett válni. Sokat gondolkoztam azon, hogy mi lehet az oka ennek. Miért van az, hogy egy álláshirdetésre nagyon sok önéletrajz érkezik és…..
Értékesítési területen sokszor lehet találkozni azokkal az "eladókkal", akikről már messziről leolvasható, hogy inkább mást csinálna. Ez a hozzáállás megtalálható a ruházati boltban, az élelmiszer boltokban, az autó kereskedésben és sokszor a különféle pénzügyi…..
Szerencsére még nem ment el mindenkinek a kedve attól, hogy vállalkozást alapítson Magyarországon, bár minden próbálkozás elsőnek lehetetlen küldetésnek tűnik. Sokszor olvashatunk remek ötletről, kidogozott megoldásokról, elképesztő mennyiségű munkáról és mégis csőd a…..
Néhány gondolatot szeretnék megosztani veletek, azzal kapcsolatban, hogy egy vállalkozás életére milyen hatással lehet a vezetők értékesítéshez való hozzáállása. Véleményem szerint három típusú vezető létezik az értékesítéshez való hozzáállás szempontjából. Aki…..
BlackTriple 2015.06.17 08:55:57
@Magustanonc: Ez teljesen igaz. Viszont nem minden területen egyformán, pedig ahogy fogalmazol minden munka hozzáértést és tapasztalatot követel! Erről a mai bejegyzésben írok bővebben.
BlackTriple 2015.06.17 09:47:27
@nyelv-ész: Jó látod a problémát. A marketingeseket nem bántom, mert ha sikerül elérniük azt, hogy egy cég vakon megbízik bennük, akkor jól eladták magukat! A vállalkozásnál kell felismerni a tényt, hogyha nem tudnak előrántani egy embert aki mindent tud a szolgáltatásaikról/termékeikről, ismeri az ügyfelek minden baját és jól is kommunikál velük, akkor ez az első és legfontosabb feladat! Kell egy jó értékesítő! Az ő munkáját igenis lehet támogatni mindenféle marketing eszközzel és nagy valószínűséggel lesz eredménye is.
BlackTriple 2015.06.17 10:01:31
@MandoMilan: Igen, rossz az irány. A marketing gépezet jól végzi a dolgát :).
Egyre többen teszik fel a kérdést, hogy vajon érdemes-e céges facebook oldalt üzemeltetni. Ami biztos, hogy kihagyni hiba! Az elmúlt években sok cég arra építette a bevételi forrását, hogy más cégeknek építette fel a facebook profilját, posztokat tett ki és folyamatosan gondozta…..
Az elmúlt években elterjedt egy gondolat – saját tapasztalatom szerint a marketing cégek esetében -, hogy az emberek nem szeretnek olvasni és ezért nincs értelme hosszabb cikkeket, irományokat megjeleníteni. Ezt a gondolatot még alá is támasszak jól hangzó fogalmakkal, mint pl.:…..
Milyen típusú bloggal találkoztál eddig? Szerintem mindenfélével. A főzős blogtól kezdve a gamer blogokon keresztül a sport blogokig. Milyen volt a stílus? Laza, kimért, precíz, elnagyolt stb.  A céges blogban az a jó, hogy többféle irány megjelenhet. Hiszen egyszerre írhat…..
Elég régóta tudja mindenki, hogy léteznek blogok. Sokan úgy gondolják, hogy már el is járt felettük az idő. Szerintem nem! A technika gyorsan fejlődik, mindig kitalálnak valami újat, de az emberek szeretik használni a megszokott, bevált dolgokat is. Ezért érdemes elgondolkodni azon,…..