Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Lágler Gergely

2 bejegyzést írt és 6 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Négy hónapja kezdtünk írni Andy, a fehér MX-5 átalakításáról, és valószínűleg már látjátok, de várjátok is, hogy mi fog belőle kisülni. Izgalmas és megpróbáltató feladat a projektet nemcsak műszakilag dokumentálni, hanem megpróbálni közérthetően, mégis szakszerűen a köz elé tárni. Örömmel látjuk,…..
Lágler Gergely 2018.08.23 08:49:20
@GGerg: igen, Kazy csak egy van! Igyekszünk mindenhol ott lenni, abban az időszakban az Xtalin bérmunkaerőt biztosított ahhoz a képzéshez.
A második forduló után már próbáltam reálisan, de mégis motiváltan állni a rajthoz. Mondanom sem kell, ezt a pályát sem ismertem még hírből se, cserébe most olyan jól elfoglaltam magam mindenfélével, hogy még a nyomvonalat se néztem meg előre.  ..
/Szerk.: főként Ádám foglalkozott az autó CAN-jének megismerésével, ezért megkértem, hogy ő ossza meg a tapasztalatait./   Az átalakítás során számtalan előnnyel jár, hogy egy új vagány sportautót választottunk szívátültetésünk pácienséül, hiszen nem fog a kezünkben maradni egy rozsdás takaróelem…..
Lágler Gergely 2018.05.31 06:59:07
@nyelv-ész: az akkuelektronika mindent mér, ami elvárható tőle, illetve bármilyen típusú lítium cellákkal használható, csak megfelelően kell konfigurálni. (Ezekről majd egy későbbi cikkben részletesen.) Bármilyen töltőt használunk is majd idővel, így ki lehet hozni belőle a maximumot. A szép megoldás persze az, ha a töltő kellően inteligens, és vezérelhető az akkuelektronika által.

Általában mindenki olyan gyorsan akar tölteni, amilyen gyorsan csak lehet:) Korlátozó tényezők: választott akkucella maximálisan megengedett töltőárama, hőmérséklete, a töltő maximális árama. A járművekben használt cellákat szinte kivétel nélkül 1 óra alatt fel szabad(na) tölteni, csak egy nagyobb kapacitású akkuhoz ez már drágább izmos töltőt, és egyéb alkatrészeket igényel(ne).
ApexNews Kezdődhet a gyilok 2018.04.20 02:34:21
2009 óta foglalkozom mindenféle elvetemült villanyos projekttel hobbiegyesületben, oktatással foglalkozó egyesületben, saját cégben. Egyre jobbakat alkotunk, minden haver örömmel veszi, ha valami újat tudunk csinálni villanyjárműves területen. A mostani projektben is olyan sokat látott…..
Lágler Gergely 2018.04.27 22:32:28
@Asci: Köszönjük! Talpraesett az érvelés! Egyelőre annyit merünk ígérni, hogy ezt nem felejtjük el.
Lágler Gergely 2018.04.29 18:33:45
@delica: Lehet, hogy bizonyos szempontokból egy Citroen Berlingo, vagy Tarquini Hyundai-a jobb választás lett volna. Nem autóátalakítós kit a projekt célja, de erről majd hamarosan egy későbbi cikkben szeretnénk írni bővebben.
Mennyire szedjük szét? Mi marad érintetlen? A hajtásrendszer nagy része távozik. Marad minden biztonságkritikus részegység, ez jól jöhet még. Marad a váz, futómű, kormánymű, fékrendszer (az ABS-t is beleértve), légzsákok, de marad az eredeti 12 voltos rendszer nagy része is, világításrendszer is.…..
Lágler Gergely 2018.04.29 18:25:59
@Burgermeister: Kedves Burgermeister!

Hogy érted a kérdésed? Nem ez az első villanyjárműves projektünk, van tapasztalat.