Regisztráció Blogot indítok
Adatok
Hajnulus

319 bejegyzést írt és 0 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
I. Írásbeli házi feladat péntekre NINCSII. A dolgozatra a következőkből kell készülniegész számok ábrázolása számegyenesenegész számok abszolút értéke és ellentettje (átnézni: tk. 238. oldal 1, 5, 6. feladat, 239. oldal 12. feladat!!!!)egész számok összeadása és…..
 I. Írásbeli házi feladatAz órán a tankönyv 248-249. oldaláról az alábbi feladatokat adtam ki:1112/a,b,e,f;  13/a,b,e,f1415, 17, 18Amelyiket ezek közül nem csináltad meg órán, az házi feladatII. Gyakorolniegész számok abszolút értéke és ellentettjeegész számok…..
 I. Írásbeli házi feladattankönyv 247. oldal 1; 2/a,b; 3.  feladatmunkafüzet 89. oldal 1/a,b,c,d; 2; 3. feladatII. Gyakorolniegész számok abszolút értéke és ellentettjeegész számok összeadása..
 I. Írásbeli házi feladat nincsII. A témazáró dolgozatra a következőket nézzétek átproblems (tk. 68. oldal 1. feladat)should/shouldn't jelentése, használata (lehetséges feladattípus: tk. 78. oldal 2/b)must/mustn't/don't have to jelentése, használata (lehetséges…..
 Mivel a mai órán csak lélekben tudok veletek lenni, a következő feladatokat kell megcsinálnotok:1. A következő játék segítségével a 6. fejezet (Untit 6) szavait gyakorolhatjátok. Ha behoztad a lenti linket, kattints a PLAY gomra, majd válaszd a WORDSHOOT nevű játékot. Ezt…..
 I. Írásbeli házi feladatMunkafüzet 59. oldal 5,6,7,8II. Szorgalmi házi feladatKÜLÖN LAPRA egy másfajta befejezést írni a tk. 74. oldalán található történethez.III. TanulandóA tk. 68., 70., 72., 74. oldalán található szövegekben lévő szavak, kifejezésekshould/shouldn't…..
 A legközelebbi matek órán jövő hét pénteken (május 25.-én) lesz, az előző bejegyzésben található házi feladatot akkorra kell elkészíteni...
 I. Írásbeli házi feladat nincsII. DOLGOZATA hétfői dolgozatban a következőre kell számítani:First conditional mondatszerkesztés (pl. tk. 69. oldal 5-6. feladat, munkafüzetből a legutóbbi házi feladat, én elkezdem a mondatot és neked kell befejezni)III. Tanulandótk. 68.…..
 I. Írásbeli házi feladattk. 211. o. 34/a,b    216. o. 40    217. o. 43, 44, 45, 46 --> itt csak be kell karikázni a megfelelő válasz betűjelétII. TanulandóA DOLGOZATBAN, amit HÉTFŐN (május 21.) írunk, a következők lesznek:háromszög, illetve a háromszög…..
 I. Írásbeli házi feladatA tankönyv 73. oldalán lévő igék (phrasal verbs) közül mindegyikkel legalább egy mondatot írni.II. Tanulandóshould/shouldn't jelentése és használatamust/mustn't/don't have to jelentése és használataphrasal verbs (tk. . oldal)..
I. Írásbeli házi feladatTankönyv 69. oldal 6. feladat --> mondatokat írni a képekről+ aki a munkafüzetbeli házit nem készítette el, az csinálja meg szerdára+ aki mára nem csinálta meg a fogalmazást, az szerdára pótoljaII. Tanulni, gyakorolniphrasal verbs (tk. 68. oldalán lévő…..
I. Írásbeli házi feladatkiadott lap 2443/ c,d,gII. Szorgalmikiadott lap 2444.III. Tanulni, gyakorolnia háromszög magassága (hegyes-, derék-, és tompaszögű háromszög esetén)a háromszög magasságának megszerkesztésea háromszög területének kiszámítása ..
I. Írásbeli házi feladatTankönyv 235. oldal 2/b,d; 4., 6.             236. oldal 7, 8II. TanulandóNegatív egész számok, az egész számok halmaza --> számegyenesen való ábrázolás, számok összehasonlítása (kisebb,…..
 I. Írásbeli házi feladatMunkafüzet 54. oldal feladataiegy minimum 10 mondatból álló fogalmazás 2 lehetséges témában (ezek közül egyet kell választani: 1. Milyen a jó barát? (általános jellemzés) 2. A legjobb barátom (a legjobb barátod jellemzése)II. Tanulandóa 'Friends'…..
 I. Írásbeli házi feladatTk. 228. oldal 69/c,d,h,i; 70. feladatII. TanulandóHÉTFŐN dolgozatot írunk a háromszögszerkesztésből. Tudni kell háromszöget szerkeszteni, h adott: (1) három oldala VAGY (2) két oldala és az azok által közbezárt szög VAGY (3) két oldal és a…..
 I. Írásbeli házi feladatTankönyv 71. oldal 7. feladatAz órán elkezdett, képzeletbeli iskoláról szóló plakátot befejezniII. TanulandóHÉTFŐN dolgozatot írunk a tk. 68. oldalán található kifejezésekből + tanácsot is kell tudni adni ezekkel kapcsolatban. (pl. I've got…..
 Pénteken témazáró dolgozatot írtunk, úgyhogy hétfőre NINCS házi.Aki nem írta meg a dolgozatot, az készüljön a pótlásra...
 I. Írásbeli házi feladatTk. 203. oldal 24. és 25. feladat --> BE FOGOM SZEDNI!!!!!II. Tanulandóháromszögek szerkesztése (alapszerkesztések)a háromszög magassága, a magasságok megszerkesztése..
 I. Írásbeli házi feladatMunkafüzet 56. oldal 1. feladatTankönyv 71. oldalán az 5. feladatot befejezni+ akinek hétfőre nem volt kész a házija, annak holnap azt is be kell mutatniII. TanulandóTankönyv 68. és 70. oldal szavaishould/shouldn't; must/mustn't; don't have to…..
 I. Írásbeli házi feladatPÉNTEKRE: a tankönyv 68. oldalán lévő szövegben karikázzátok be a phrasal verb-eket (pl.: stand up, run away, stb.)HÉTFŐRE: egy minimum 10 mondatból álló fogalmazás 2 lehetséges témában (ezek közül egyet kell választani: 1. Milyen a jó barát?…..
 I. Írásbeli házi feladat nincsII. A témazáróban a következőkre számítsatoktizedes törtek elhelyezése helyiérték táblázatbantizedes törtek elhelyezése számegyesentizedes törtek kerekítésetörtek átírása tizedes tört alakba, tudd eldönteni, hogy véges vagy végtelen…..
 I. Írásbeli házi feladatÍrni 4 tanácsot hogy hogyan viselkedj/ne viselkedj a tanárokkal szemben. A házit külön lapra kérem, mert be fogom szedni.II. Tanulandóa tankönyv 68. oldalán található szavak, kifejezések (problems, plusz a Lewis-os szöveg szavai)should/shouldn't…..
 I. Írásbeli házi feladat nem voltII. Csoportos prezentációA tankönyv 64. oldalán található, Ausztráliáról szóló szövegből PÉNTEKRE (május 11.) kell prezentációt készíteni csoportokban. A csoportotoknak kijelölt részt olvassátok el a tankönyvben és az alapján…..
 I. Írásbeli házi feladatTankönyv 228. oldal 5. feladat              229. oldal 7/b,d,f;  8/b,c,gII. Szorgalmi házi feladatTankönyv 229. oldal 6. feladatIII. Témazáró dolgozatA témazáró dolgozatot PÉNTEKEN (május 11-én) írjuk. A dolgozatra…..
 I. Írásbeli házi feladatTankönyv 228. oldal 1. feladatII. Átnézni, gyakorolnitörteket átírni tizedes tört alakbatizedes törtek kerekítése, számegyenesen való ábrázolásatizedes törtek összeadása és kivonásatizedes törtek szorzása és osztása természetes számmal..