Adatok
kolack
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
"Az, hogy egy cég / Ön NEM képes IDŐBEN kifizetni nyomorult 3 000 Ft-ot, ne haragudjon, de ez ÖNT MINŐSÍTI, NEM MINKET!" - ahogy ez az egész levelezés meg a 3 in 1 Hosting Bt. képviselőjét és a céget, méghozzá még a Homáron is rég látott markáns módon.
Hello,
Bemásolom a mai levelezésemet a 3 in…..
Lassan vége ennek a nyárnak is, aki tehette, már kinyaralta magát, a szerencsésebbek még kifoghatnak néhány melegebb napot és pancsolhatnak egyet valahol. Ha nyár, akkor strand és ha strand, akkor fürdőruha. Még a fürdőruhák története is a klasszikus ókorba, egész konkrétan Rómába nyúlik vissza. A…..
„Kiderült, hogy szeptember óta több kisebb kalandja is volt más srácokkal. Konkrétan suli után elvonultak egy eldugott helyre pettingezni, mintha ez valamiféle teljesen átlagos délutáni szakkör lenne” - A szüzesség elvesztése meredek változással járhat néhány lány…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Az előfizető (aki, könyörgöm, egy _cég_ ügyvezetője...) balf*sz, mert nem ért a cégvezetéshez, egy cég infrastrukturális szükségleteihez és ezek menetéhez. Mindezt bizonyítja, hogy egy egyszerű átutalást nem képes elvégezni problémamentesen. Az már csak hab a balf*sztortán, hogy az ostoba még a magas kezelési költségeket is a tranzakció címzettjével fizetteti. A cseresznye a habon pedig, hogy még egyszer ugyanígy szeretné megpróbálni. Ebből a balf*sz típusból rengeteg van (sajnos).
A szolgáltat balf*sz, mert hiába balf*sz az előfizető, ilyen hangnemben akkor sem szabad kommunikálni, személyeskedni. Abban is balf*sz, hogy nem a megoldást keresi, hanem elküldi az előfizetőjét a halál kaszára. Ebből a balf*sz típusból (szerencsére) kevesebb van még.
Összességében nekem kicsit szerkesztettnek tűnnek a posztoló levelei a folyamatban, mert a szolgáltató reflektál olyan dolgokra is, amiknek feltehetően volt előzménye az előfizető levelében, amit itt nem láthatunk. Pl. a lejáratra figyelmeztető üzenetekre való utalás.
Egyébként balf*széknál ez is tipikus, hogy hiába kap akármilyen figyelmeztető üzenetet időben, vagy fizetési figyelmeztetést, mindaddig sz*rik rá, amíg nem szembesül azzal, hogy a ki nem fizetett szolgáltatás megszűnik. A balf*sz reakció erre mindig az, hogy nem látta, nem kapta meg az ilyen üzeneteket, amiről persze minden szolgáltató tudja, hogy hazugság, csak ezt nem szokták normális helyeken a balf*sz pofájába dörgölni.
Néhány hozzászóló írta, hogy ki volt fizetve a szolgáltatás, felhívnám a szíves figyelmüket, hogy ellenkezőleg, pont hogy nem lett kifizetve a szolgáltatás. De természetesen ez sem indokolja a szolgáltató válaszadási hangnemét.