Adatok
Placi
0 bejegyzést írt és 2 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Már akkor megfogant a gondolat, amikor Papp Tibi évekkel ezelőtt megírta anyám drágán vásárolt K11-es Micrájának történetét. Azt tudtuk, hogy ez az autó a magas, hatezer eurós ár és az újszerű állapot ellenére Németországban már roncsnak számít, legalábbis a…..
Placi
2011.07.04 07:45:54
@BOSCHtechnikus: OK. Én Tudom. De azt is látod, hogy az a lényeg az átlagembernek fogalma sincs, hogy a 04 besorolás nem EURO IV??????? Meg a cikk írójának sem - sajnos.
Ja, és még a motorkód sem elegendő a megállapításhoz mindíg (gyvy-nek).
Ja, és még a motorkód sem elegendő a megállapításhoz mindíg (gyvy-nek).
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Magyarázat:
Régen a következő volta besorolás (mostani forgalmi V9-es rovat):
benzinesek:
katalizátor nélküli 0,
szabályozatlan motorüzemű katalizátoros 1-es (ez az EURO I),
szabályozott motorüzemű katalizátoros: 2-es (ez az EURO II kb 1988-2001),
ugyanez+OBD (ez az EURO III xxxx-ig) 6-os,
valamint az EURO IV (kb (!)2004-2005-től)8-as,
A dízeleknél meg volt 0,3,7,9,10,11, de itt csak OBD besorolás volt.
Most egységes a besorolás dízelnél és benzinesnél. Szóval ha valaki nem biztos azért JÁRJON UTÁNA!
Üdv, Laci