Adatok
Tuzson
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Azt már tudjuk, hogy máshogy értelmezi a garanciát a szerviz, a gyártó és a szolgáltató is, ha mobiltelefonról van szó. Zsoltnak szerencséjére csak háromszor kellett visszavinnie Sony készülékét szervizbe, amire megjavították. Viszont a kérdése most az, hogy akkor most milyen…..
Tuzson
2013.03.28 22:07:29
@malkolmcole:
Köszönöm a tájékoztatást!
A szervizzel és a Sonyval történő telefonos egyeztetést követően, a két oldalas levelemnek és néhány fotónak köszönhetően, harmadszorra érdemben foglalkoztak a készülékkel és kicseréltek valamilyen fődarabot (ennek nyilván nyoma kell, hogy legyen a szervizben). Azóta lefagyás nincs, tehát a problémát orvosolták.
Most tehát csak az a kérdés, hogy a Sony honlapján található leírásban miért az van, hogy 2 év gari van minden Mo-n forgalmazott telefonra (és nincs semmilyen hosszabbítás szervizelés esetén)és fődarab cserénél a cserélt fődarabra nem indul újra a gari, csak 90 napot vállalnak?
Jelen állás szerint a leginkább az foglalkoztat, hogy most akkor meddig is van még garancia a készülékre, illetve a cserélt fődarabra és ezt honnan tudnám hitelt érdemlően megtudni? (Megjegyzem, hogy a külsérelmi nyomokkal úgy néz ki, már együtt kell élnem...)
Köszönöm a tájékoztatást!
A szervizzel és a Sonyval történő telefonos egyeztetést követően, a két oldalas levelemnek és néhány fotónak köszönhetően, harmadszorra érdemben foglalkoztak a készülékkel és kicseréltek valamilyen fődarabot (ennek nyilván nyoma kell, hogy legyen a szervizben). Azóta lefagyás nincs, tehát a problémát orvosolták.
Most tehát csak az a kérdés, hogy a Sony honlapján található leírásban miért az van, hogy 2 év gari van minden Mo-n forgalmazott telefonra (és nincs semmilyen hosszabbítás szervizelés esetén)és fődarab cserénél a cserélt fődarabra nem indul újra a gari, csak 90 napot vállalnak?
Jelen állás szerint a leginkább az foglalkoztat, hogy most akkor meddig is van még garancia a készülékre, illetve a cserélt fődarabra és ezt honnan tudnám hitelt érdemlően megtudni? (Megjegyzem, hogy a külsérelmi nyomokkal úgy néz ki, már együtt kell élnem...)
Ede jött, látott, kérdezett. Nekem meg belesajdult az agyam.- Melyik a leggazdagabb magyar település? Annyit segítségül elárulok, hogy Heves megyében van és már a fővárost is megvásárolta. Így sincs meg? Szabad a gazda? A megoldás: Parád. Az indoklás…..
Tuzson
2011.06.30 13:54:10
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Én posztoltam.
Akkor a Telenor által kiállított jótállási jegyben foglaltak a mérvadóak egy évig? Ha így van, akkor abban az áll, hogy a gari időbe nem számít bele, amíg nem volt nálam a készülék. Ez viszont nem egyezik meg nyilván azzal a dátummal, amit a szerviz pecsételt be, mivel abban nincs benne az a jó pár nap míg eljutott hozzájuk, illetve vissza a boltba. Most komolyan: ki a lópikula fogja tudni napra pontosan kikalkulálni, mikor az 1 év letelte után beviszem, hogy most van még rá gari vagy nincs?
Más: a jótállási jegyben foglaltak szerint "fődarab cserénél, a cserélt fődarabra a garancia újraindul". Mivel FŐDARABCSERÉT írtak be a 3. javítás alkalmával, arra a Telenor szerint ismét (legalább 1 év) garancia kellene, hogy legyen. De nem derül ki sehonnan, hogy melyik is ez a fődarab. Legalábbis a szerviz által kiállított (angol nyelvű) szervizpapírból nem...
És még egy: akkor a Sony-s fószer által közöltekkel (és a honlapjukon megtalálható garancia feltételekkel) mi a helyzet? Ők MINDEN Mo-n forgalmazott készülékre 2 év teljes körű garanciát adnak.
Ez akkor majd az 1 év szolgáltatói után lesz érdekes???