Regisztráció Blogot indítok
Adatok
wartowski

0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
TComment Menyit ér a szervizkönyv 2013.09.16 06:15:00
Odasétálok, bemondom a rendszámot, lekérdezi a számítógépből, hogy az elmúlt öt évben összesen kicsit több, mint 950.000 forintot hordtam ide időszakos szerviz címén. Megérte? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja...
wartowski 2013.09.16 11:41:04
Már megint megy a "sufni" szerelők fikázása....meg hogy a piramis csúcsán a márkaszerviz....úgy hülyeség ahogy van. Dolgoztam olyan márkaszervizben ahová a !saját szerszámaimat! kellett behordanom hogy egyáltalán dolgozni tudjak. Egy nyomorult csapágylehúzót is a szomszédból kértünk, vagy a sajátjaimat vittem be amikor már nagyon rám voltak kapva....motor szétszedés-összeszerelésről már nem is beszélve. Nyomatékkulcs, olajfúvóka kiszedő, dugattyúgyűrű-összenyomó, és még sorolhatnám. A legtöbb márkaszerviz rá van állva hogy csak időszakos szervizeket végeznek, abból minél többet, minél drágább alkatrész és kenőanyag árakkal, és minél drágább óradíjjal. Amikor meg jön egy nagyobb javítás, pédául üzemanyag rendszer vagy motorjavítás húzzák a szájukat, hogy ez nekik nem éri meg. Célszerszámok tekintetében amúgy az összes nagy gyártó meghatározza és kötelezővé teszi minden aktuális célszerszám beszerzését a márkaszervizeknek! Azok persze szarnak megvenni, ellenőrzéskor meg összekéregetnek valahonnan egy csomó szerszámot, nem baj ha nem vág a márkához, csak legyen a falon, (konkrétan láttam nem egy ilyet) aztán mégis mindenki az én meg a többi még becsületes szerelő "sufniját" fikázza, holott sok "márkaszerviznél" magasan jobb a felszereltségem....nem beszélve hogy ott verik át az ügyfeleket ahol tudják. Sima Shell olajra ráragasztva a márka emblémája máris négyszer annyiba kerül literenként, ésatöbbi... Nem mondom azért vannak becsületes márkaszervizek is, rájuk nem vonatkozik amiket írtam. De akikre vonatkozik nagyrészt azok miatt van ott az autógépész szakma becsülete ott ahol van! A mélytengeri búvárbéka segge alatt!
wartowski 2013.09.16 17:46:30
@Peter Roland: Amikor szakszervizben dolgoztam nem volt ritka hogy 3-4 autón dolgoztam egyszerre....aztán ha valamit elfelejtettem mert egyik autótól a másikig szaladgáltam, közben meg még két motort is javítottam párhuzamban, meg a nagyfőnök tökömtuggyakiének a húsz éves szar roncs autóját is egyszerre, és nem lett valami megcsinálva (pl kiütni a szerviz intervallumot, semmi nagyobb) akkor én voltam a hülye idióta barom. Mindezt nettó 100 ezer forintért....EZÉRT szarik bele minden szerelő magasról, amúgy minden márkánál van specifikus képzés, illetve vizsga...
Belsőség Jobb, mint a Navara? 2013.03.30 15:09:03
Olvasónk, Pozsonyi Imre két éve fordult a Totalcar szerkesztőségéhez, hogy tanácsot kérjen: milyen összkerekes autóval tudná megközelíteni otthonát a szinte járhatatlan úton? Pista és Winkler egy BMW X3-assal és egy Opel Insigniával vágott neki a jeges-havas kaptatónak, végül…..
Nahát, még a tévedhetetlenek is tévednek néha. Vagy csak féltek az újabb uniós pofontól? Mindegy, most van ok az ünneplésre. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Király Ferenc 38 éve tudja, számára egyetlen autó létezik csak a világon. 26 éve az az autó az övé. Tanulság: autóvallást alapítani nem könnyű, de egy karcagi garázsból is lehetséges. Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
Már pont nem garanciális az autó, de azért ilyen hibának nem kellene előfordulnia. Kihez forduljak, keressek rögtön ügyvédet? Kapcsolódó cikkünk kommentposztja..
wartowski 2012.04.05 09:03:04
QMATCH, mekkora igazad van, bazz!

"...hülye fönökök:
akik jobb esetben még a "régiek", a rendszerváltás előtt sufniműhelyből meggazdagodó, a 90-es években spórolt pénzéből autókereskedést nyitó, többnyire egyszerű autószerelő. Rafinált, jó emberismerő - a kérdés csak az, hogy akar-e még egy negyedik házat is építeni a második feleségének, vagy nem.
...rosszabb esetben a főnök már a fent említett úr, többnyire az eltelt 20 év alatt rendesen elkényeztetett fiacskája. Kamaszkorának emlékeiből csak az elejtett megjegyzések maradtak meg, miszerint "ütni kell a melóst...". Hozzászokott a jómódhoz, ez az egyetlen prioritása. Pedig az üzlet érdeke nem mindig azonos a tulajdonos magánszámlájának gyarapításával. De ezt ő nem érti, nem tanulta soha ezt a szakmát, egyszerűen beleszületett a tutiba.
Még rosszabb esetben nem csak a főnök ilyen, hanem felsőközép vezetői szintig közeli/távoli rokonokkal van feltöltve a management."

Több márkaszervizben is dolgoztam már szerelőként, és ez a mai napig egytől-egyig igaz. Az általában nem tisztességes úton meggazdagodott tulaj berakja a sleppjét és a seggnyalóit, mindegy hogy olyan hülyék a szakmához mint a segg, nem baj! A melós meg szarért-hugyért hétvégén is ingyen, stb, stb....és amit írtál az általában a felsőközép-vezetőkre igaz. Oké hogy például közgazdász a nagyfőnök, de legalább ne okoskodjon bele abba amihez szart se ért. Dolgoztam egy "N" betűvel kezdődő márkánál ami a "H" betűvel kezdődő márkacsoport tagja, ott is valami diplomás pöcs a góré, (nem gépész) nem tudja megkülönböztetni az autó hátulját az elejétől, de ő a király, bármilyen nagy szart csinál nem számít, ottlétem alatt több milliós kárt okozott a cégnek, olyan használt autókat vett meg és adott tovább garanciával, amiket épeszű hozzáértő (nem feltétlenül autószerelő) ember véletlenül se vásárolt volna meg...aztán persze hozták is vissza szépen a verdákat, milliós összegeket nyelt be a cég a javításra és az alkatrészekre. Ez a helyzet, és az autószerelő szakmának persze nulla a becsülete...pont az ilyen "H" betűvel kezdődő márkacsoportok miatt...