Regisztráció Blogot indítok
Adatok
dare

0 bejegyzést írt és 3516 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
The Milkman Kegyelem 2020.12.01 20:30:44
Egy ember sok hibát követ el élete során. Ez azt is jelenti, hogy olyan helyzetekbe került, ahol dönteni kellett két vagy akár több lehetőség közül , és ő - akkor - nem a legjobb döntést hozta. Okay. Van ilyen. Lehet ebből tanulni, okulni. Az is lehetséges, hogy egy rossz döntés után nem magában…..
dare 2020.12.02 13:54:51
@s: Kidumálni ezt?

Brüsszelben a homo brüsszelicus titkosrendőrsége sajnálatos módon lebuktatta az egyik ügynökünket, amint az éppen egy drogos bűnbarlang, egy igazi kígyófészek felszámolására és lebuktatására tett erőfeszítéseket, de sajnos az erő elfagyott ezen az embert próbáló éjszakán.
Pedig sikerült hívatlanul bejutnia a gyíkemberek közé a megalkuvó macska jelmezében, bizonyítékokat is tudott szerezni az ott folyó üzelmekről, a hátizsákját is jól megtömte velük, de sajnos nem sikerült meglépnie időben, a jelmeze tapadó korongjait sajnos nem vitte magával, ami a falmászáshoz kellett volna neki (a lockdown miatt), így az ereszcsatornán csak addig juthatott, ameddig a gonosz imperialista ügynökök katonái lógni hagyták.
Sajnos nem meglógni, túl felkészültek voltak ezek a hiénák.
Kár érte, kiváló ügynök volt.
dare 2020.12.02 13:58:10
@dare: Helyenként erős, de ez a sztori annyira abszurd, hogy nem lehet ezt jól kimagyarázni.
Bájos magyarázat házibulinak nevezni egy gang bang party-t, de nem ez az, amivel Szájer József milliók arcára csalt mosolyt. Önmagában azzal, hogy lebukott, de még inkább, ahogy magunk elé képzeltük, ahogy kezét véresre súrolva az ereszcsatornán menekül a rendőrök elől, táskájában a nyilván…..
dare 2020.12.01 21:14:52
@Etniez: Véletlenül elküldtem egy befejezetlen mondatot.
A Fidesz problémakezelése, az nem problémakezelés, mismásolás csak.
Nagyot mondunk , nagyot akarunk, de aztán mindig csak egy ilyen fogjuk meg és vigyétek történet kerekedik csak ki belőle.
Hamarosan szintet kell(ene) lépniük, nem fog ez nekik összejönni ahogy elnézem.
dare 2020.12.01 21:17:01
@shitgun: Az volt...és már fideszmajmok is vagyunk.

@Etniez: A Fideszt nem érdekli az alap.
Ők a tetővel szer
dare 2020.12.02 00:42:44
@lobaszopiatej: Szerencsére a bloggazda nem visz bele egy parttalan vitába, ezért nem feltétlenül szükséges elmagyaráznod ezt nekem.
Demeter Márton Attila a leghosszabb ideig Soros pénzén élt az ösztöndíjai közül.A Petőfi Irodalmi Múzeumot pedig Hitler kedvenc népautója, a Volkswagen támogatja.A gyár az utóbbi években bukott meg állatokat gázkamrába zárt kísérleteivel. Demeter Szilárd Csaba, az EMMI nemzeti könyvtár, a magyar…..
dare 2020.12.01 11:19:47
@Jogálom 2.0: Nem. Attól náci, mert te annak tartod.
Neked is szép napot, te logikus. :D
dare 2020.12.01 11:41:38
@Jogálom 2.0: Felületesen olvasok, ilyen autóval jár, ennyi ragadt meg a gyors olvasásban.
Lovagolhatsz még a témán, de egyszerűbb ha azt írom, hogy nem értem valóban, így legalább megállapodhatunk.
Nem csak megpróbáltam értelmezni, értem is amit mond.
Te is érted, de mennyivel jobb egy ilyen irányt adni a történetnek, nem igaz?
Az a jó, hogy te olyan sok mindenhez értesz, és így el tudod magyarázni nekem, hogy hol vannak nekem a hiányosságaim a megértést illetően.
A baj csak az, hogy még mindig nem értem miről írsz, de ne fuss vele még egy kört, kérlek!
Ezt volt képes kitenni a Facebookjára a magyar kormány: Szeretnénk, ha mindenki korlátozás nélkül tudna találkozni karácsonykor. A kormány 8-10 nap múlva hoz erről döntést. Hozzá Orbán komoly feje, a megfontolt vezető, akinek majd mindezt köszönhetjük. Nos, ha a korlátozás nélkül azt jelenti, hogy…..
Olyan helyen élünk, ahol úgy tűnik, hogy végleg kigyűrűzik a gyűlölet, és egyre nyíltabban nyer teret és fertőz el eszmét. És ennek irányítója a hatalom, aki talán maga sem sejti, hogy mi az, amit szabadjára engedett, de az is lehet, hogy sejti, csak már gyenge ahhoz, hogy gátat vessen neki...
dare 2020.12.01 10:37:28
@Patreides: Akkor nekem címezd az értetlenkedésed.
Köves Slomó, Dés László, vagy bárki más véleménye Demeter Szilárdról egy szubjektív magánvélemény.
Azt gondolnak róla, amit csak akarnak.
Úgy kapcsolódik ez Bíró Lászlóhoz, hogy ellene nem állt meg az antiszemita vád az ellenzéki oldalon, Demeter Szilárd ellen pedig igen.
Ez a lényeg, erre van kihegyezve ez az egész történet.
Demeter Szilárd agymenése pedig ott tévedett, hogy nem Soros gázkamrája lesz Európa, hanem egy pár évtized múlva maga lesz majd a purgatórium.
Németországban ami történt, az sajnos egy szűk értelmiségi réteg számlájára írható, akik történetesen zsidók voltak.
Szeretne sok mindenki nem párhuzamot vonni a két szituáció között, de Soros György hagymázas elképzeléseinek köszönhetően a történelem könnyen megismételheti önmagát.
Lehet ezen hüledezni, de attól még ez megvalósulhat.
Demeter nagyon korhűen fogalmazott, ami sokaknál kiverte persze a biztosítékot.
Ez teljesen jogos is, nagyon erős fogalmazás volt, de erre most jönnek elő a széplelkek, és felemelt mutatóujjal magyarázzák azt, hogy mit lehet és mit nem?
Tényleg?
Akkor hol van ez a mutatóujj, amikor másokat kellene elítélni ugyanazért.
Akik megteszik, azoktól jogos a kritika, teljes mértékben, de akik csak az egyik oldalon látnak meg a dolgokat, a másik oldalon ellenben nem, azok egy picit csavarják lejjebb a hangukat, mert nem kicsit visszatetsző így az egész.
dare 2020.12.01 11:14:04
@Patreides: 2018-as volt az idézet, közvetlen a parlamenti választás után.
Többen kifogásolták a személyét, de nem ők az érdekesek, hanem azok, akik nem kifogásolták, és most teli szájjal antiszemitáznak.
RockStation Elhunyt Balázs Fecó 2020.11.27 10:23:18
Elhunyt Balázs Ferenc, Kossuth- és Liszt Ferenc-díjas zeneszerző. A Korál együttes ikonikus alapító-vezetője és énekese hatvankilenc évet élt. A zenészt napok óta kórházban ápolták koronavírus-fertőzéssel. Nyugodjék békében!..
Azzal párhuzamosan, ahogy a küldetéstudatos, feladatát autonóm módon kitűző és egzisztenciálisan viszonylag független értelmiség közéleti befolyása csökken, szárba szökkennek a think-tankek (ezek már korábban is léteztek, de szerepük most erősödik), melyek döntően a politikai elit szükségleteit…..
dare 2020.11.22 19:15:36
@Reding Roli: Pont erről beszélek, ha az értelmiség elárulja az embereket, akkor jönnek majd a hatalommániás őrültek.
Azért nem tudták megakadályozni Hitler, Sztálin, Mussolini...stb, hatalomra kerülését, mert előtte már leszerepeltek.
Mind a 3 diktátor az I világháború után került hatalomra.
Vajon miért?
Mert a tömegpsziché ilyen jól befolyásolható őrültek által, vagy mert a tök mindegy érzés fogalmazódott meg sok ember fejében a történtek után.
Hol van a racionális gondolkodás, az egyetemes értékek, az erkölcsiség?
Az ablakban.
dare 2020.11.22 19:44:31
@dare: De úgy is fogalmazhattam volna, hogy a humán értelmiségnek hála XX. században sokan megtapasztalhatták sajnos a fasizmus, a nácizmus, és a sztálinizmus kiteljesedését.
Epekedve várjuk, hogy a reál értelmiség milyen remek kis diktatúrákkal fogja majd megajándékozni az emberiséget, amit majd a tömegpszichózis, meg a buta tanulatlan nép számlájára írhatnak majd.
Mert ők nem hibásak.
Na ők nem.
dare 2020.11.22 19:52:09
@Tamáspatrik: Pontosan, elképesztően pesszimista, de az még nagyobb baj, hogy egyre többen odáig meg vissza vannak tőle
Sok jót már ez sem ígér.
Vannak arra utaló folyamatok, hogy a közeljövőben ez nem teljesen elképzelhetetlen. Az elnökválasztások utóbbi fél évszázadára visszatekintve, elsöprő többséggel az idősebb Busht, Reagant, Nixont választották csupán meg. A jelenlegi politikai megosztottság már ’90-es években kialakult, vannak…..
Szokásom időnként becsléseket tenni a blogon a jövővel kapcsolatban. Nem mintha nagyon bejönnének, de jó játék. Így tettem Trump megválasztásakor, s mivel az amerikai elnökválasztás mostanra gyakorlatilag lefutottnak tekinthető, így teszek most is. Induljunk ki abból, hogy Trump vesztett. És ez…..
Tanárgyilkosság Franciaországban, könyvdarálás Magyarországon. Mi köze ennek a két eseménynek egymáshoz? Ami összekapcsolja őket, az a szólásszabadság kérdése, de mielőtt rátérnék, pontosan hogyan, fontos megvizsgálnunk, mi is a szólásszabadság és miért övezi mind a mai napig vita. A…..
dare 2020.10.29 18:04:49
@6.Lenin: Az agymosott tömegek is elunják egy idő után a csicskáztatást.
Ha ez még ártatlan emberek fővesztésével is párosul, akkor ez még rövidebb idő alatt is végbemegy.
dare 2020.10.29 18:22:38
@Matyas_kiraly: Ez mekkora csavar, egy röpke pillanat alatt eljutottunk oda, hogy homofób és iszlamofób is vagyok, mert az Orbán nem jól kezeli a covidot.
Nem lehetne ezt egy másik poszt alatt kibeszélni magadból, tudom, szólásszabadság a poszt címe, de a covid még burkoltan se került szóba eddig, most is csak neked köszönhetően persze.
És ez a fontos, a prioritás.
Miért?
Csak
dare 2020.10.29 18:34:27
@Matyas_kiraly: Erre válaszolj már kérlek, csak erre az egy kérdésre, tegyél már most kivételt.
Franciaországban élsz jelenleg?
A német szociáldemokrata Friedrich Ebert Alapítvány és a Policy Solutions felmérése szerint a magyarok több 73%-a támogatja a Feltétel Nélküli Alapjövedelmet — mondta Bíró-Nagy András, politológus a  "Zöld baloldali politika lehetőségei Magyarországon" kiadvány bemutatóján. ..
Hamarosan sor kerül az amerikai elnökválasztásra, mégpedig 2020 november harmadikán, amikor a jelenleg hivatalban lévő, republikánus támogatottságú, 74 éves Donald Trump méri össze erejét (és népszerűségét), a demokrata színekben induló, 77 éves (november 20-án már 78-at betöltő), ír-katolikus Joe…..
Úgy tűnik, a B tervet kell élesítenie az Orbán-kormánynak, miután kiderült, hogy a koronavírust nem lehet pusztán szájmaszkokkal és a biztonságos távolság betartásával térdre kényszeríteni. Miután csúcsokat döntöget a járvány idehaza, a kormánynak valamit lépnie kell, ami a gazdasági teljesítmény…..
dare 2020.10.03 20:43:04
@Sir Galahad: @white999: Én is veletek értek egyet.

Nem fog szembemenni az emberek akaratával, mert ami pánik volt január, februárban, most kb pont akkora mese habbal ez az egész vírus tapasztalható a közbeszédben.
Random beszélgessen bárki is tetszőlegesen 100 emberrel, abból 50-től biztos többen fognak szkeptikusan hozzáállni a témához.
Nincs bevásárlási láz, átfordult ez az egész a többségben.
Vírusszkepticizmus.
Ez az új módi.
Olyan összeesküvés elméleteket hallgattam meg az elmúlt időszakban többször is, hogy némelyiknél még pislogni se tudtam közben.
Huss, egy levegővel.
Az idősebbek közül volt olyan is, aki a hongkongi influenza idején elveszítette egy hozzátartozóját, ami alapján azt gondolná bárki is, hogy akkor most óvatosan fog egy újabb vírustörzshöz viszonyulni, már csak azért is, mert benne van már ő is a korban, ami rá nézve már veszélyes lehet.
Hát nem.
Nagy ívből tesznek a vírusra.
Az idősek is.
A fiatalok is.
Ilyenkor mit lehet tenni, szigorítani?
Megmondom én mikor fognak szigorítani.
Ha a közvélemény átfordul a szkeptikusból a rettegőbe.
Ja, hogy kihagytam a köztes állapotot, nem csak ez a két narratíva létezik, léteznek még bőven árnyalatok a vírushoz való viszonyulás széles skáláján.
Nem, nem létezik más, csak ez a kettő.

Az viszont még lehet egy narratíva, ha kezd összeomlani az egészségügy, hogy akkor szembe fog majd menni a többség akaratával, mert ami a legkevésbé hiányzik most a kormánynak, az pont egy rogyadozó eü, tehát vagy ekkor fog szigorítani, vagy akkor, ha újra a félelem és reszketés fogja uralni a közbeszédet.
Erre az utóbbira jelen pillanatban semmi esélyt nem látok most.
dare 2020.10.03 21:15:10
@Hasdrubal Barcas 3: Ha kijárási tilalmat vezetnének be holnaptól, akkor még lenne esélyünk a túlélésre?
Az elmúlt időszak nagy visszhangot kapott akciója volt, hogy Dúró Dóra, a Mi Hazánk alelnöke fogta magát, és iratmegsemmisítőbe küldött egy általa nem megfelelőnek tartott könyvet. Az ellenző és a támogató oldalban ugyanaz a közös. Mind a kettő háborog, de miért?..
dare 2020.10.02 17:53:17
Ha valaki írna egy könyvet Meseország mindenkié 2 címszóval, amelyben a szereplők hazaszeretőek (mai nyelvben soviniszták), keresztények ( mai szóhasználatban pedofilok), bármilyen vallásúak (elmeroggyant hülye valláskárosultak), tradicionalisták ( ostoba hátrafelé nyílazó majmok), tekintélyelvűek ( birka jobbágymentalitásuak)..stb lennének, akkor az vajon mennyire verné ki a mostani érzékenyítő kurzus biztosítékszekrényét?
Nagyon hosszan lehetne sorolni azt a sort, ami iránt nem toleráns a mostani mainstream, és persze nagyon nem érdekli őket az sem, hogy vajon ami eltér az ő narratívájuktól, arra vajon van-e kereslet az ő fogyasztói kosarukon kívül is.
Nincs más.
Eszi, nem eszi, nem kap mást.
A radikálisok minden olyan dologra, ami sérti az ízlésüket, radikális válaszokat fognak adni.
Ez oldalaktól függetlenül így van és lesz.
A békés együtt élés szabályait úgy lehet a legkönnyebben semmissé tenni, ha magasról teszünk minden olyan ember érzékenységére, ami akár csak egy hajszállal is eltér a miénktől.
Ezek után mi következik?
Az ártatlan bociszemek, meg az én nem erre gondoltam amikor, meg különben is mit nem lehet ezen érteni, teljesen félreértik sokan, ez csak egy könyv.
Írtak már sokan "csak egy könyvet" ami a feje tetejére állította a világot később.
Oké, mesekönyv, ártatlan, de én akkor se erőltetném ezt, mert burkoltan már megint feszegetik ( igaz naiv ártatlanságba csomagolva) sokak életszemléletét.
Egyébként a könyvet ésszel, mint erővel nagyon találó.
Ésszel.
dare 2020.10.02 18:55:12
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Most így hirtelen a három legfontosabbat: Isten, haza, család.
dare 2020.10.03 00:03:08
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ez egy zsákutca.
Nem most kezdődött, és nem is holnap fog véget érni.
A további értetlenkedés elkerülése végett nézd meg ezt a videót.
Tudom, toleránsak a vallással, soha az életben nem volt még ilyen erős a lelkiismereti szabadság, a szuverenitás elve még mindig a nemzetben lakozik, ahogy a család is a legkisebb közösség sokak szerint, ami persze szent és sérthetetlen. Ha valamiket, hát ezeket biztos, hogy soha az életben nem akarnák közröhej tárgyává tenni, mert ismerik már a forgatókönyvet.
Vagy már nem ismerik?
Á, csak képzelődök, soha ennyi toleranciát nem láttam még, a tolerancia évszázadát éljük.
Volt már kegyelmi időszak, de akkor is túl lett tolva a bringa, ahogy most is túl fogják majd tolni.
És akkor majd Pistike visszaüt.
Amiből a világ megint csak annyit fog megtanulni, hogy Pistike milyen gonosz.
Aki provokálja, az nem gonosz, mert ő csak jót akar.
A kérdés csak az, hogy kinek is tesz jót ezzel az ügybuzgalommal.
Mert ez ide fog vezetni, akárhonnan is nézem ezt a folyamatot.
youtu.be/MYVNvE3hZIk
Valamit nagyon komolyan kéne vennie a miniszterelnöknek: A koronavírus elleni védekezést nem lehet az emberek vágyaihoz igazítani. Magyarán, a járvány elleni harc nem kívánságműsor. Orbán Viktor olyan területen kívánja felmutatni a demokratikus értékeket, ahol az a határozott központi akarat lehet…..
dare 2020.09.15 08:02:59
@Hasdrubal: Csak linkeltem valamit, ami lehetett volna akár az időjárás jelentés is, kb annak is annyi köze lett volna a témához, mint a te epeömléseidnek.
Viszont a személyeskedő stílus az bizony függőség.
Ez okoz egy kis kielégülést ugyan neked, de mindezt csak nagyon rövid ideig.
Mindegy, te tudod mit csinálsz, engem túlzottan ez nem hat meg.
De lehet szemetelek majd én is kicsit ezen a blogon, nehogy már csak neked lehessen ezt.
dare 2020.09.15 08:17:37
@Hasdrubal: "A gyűlölettől megszabadulni ugyanakkor kifejezetten nehéz, mivel az alkoholhoz és a kábítószerekhez hasonlóan módosult tudatállapotot okoz, és ezáltal ugyanúgy addiktív, vagyis függőséget okoz."
dare 2020.09.15 09:49:40
@Hasdrubal: Tényleg gondoltam arra, hogy én is másolgatok egy rakás kommentet a tieid ellensúlyozására, de olyan felesleges lenne, meg annyira gyerekes, hogy inkább hagyom.
Ez tényleg gyerekes, gondolkozz már el egy kicsit azon, hogy mit is csinálsz.
Állampolgársága: magyar. Identitása? Magyar is. De a műveltsége révén kötődik az angolokhoz, családja révén a Habsburg-házhoz, vállalkozásai révén Németországhoz. Kedvenc országa, ahol a legszívesebben lakna: Kanada (Québec). Kedvenc költészete a magyar. A nyelv, melyen a legszívesebben beszél, a…..
dare 2020.08.23 14:57:34
@Főnix Oszlár Gazdag: Hát, reménykedjünk benne.
Mást nem is nagyon tudunk most csinálni.
dare 2020.08.23 15:23:12
@Főnix Oszlár Gazdag: Igen, a reménykedést inkább az időre értettem.
Azért a természetes halált nagyon sok kommunista diktátor is színesíti.
És a polgárháború meg a külföldi beavatkozás milyen kevés százalékot mutat.
Azt a mindenit.
Meg nem mondtam volna.
dare 2020.08.23 17:10:46
@cvsvrs: Sajnálatos.
Lassan minden mérsékeltebb hangot leugatnak maguk közül.
Nem nehéz kitalálni, hogy hova fog ez vezetni.
Persze tudom, hatás- ellenhatás, reakció-ellenreakció, csak jó lenne már végre kikerülni ebből.
Magyarországon a biztos szavazók fele életben tartja és támogatja az Orbán-rezsimet annak minden ismert gazemberségével. (Csontot vetek az objektivitásnak: van a mai Orbán -- elsősorban a migrációval, a multikulturalizmussal, a hagyományokkal és a progresszista-radikális egyenlőséggel kapcsolatos --…..
dare 2020.08.02 18:10:40
14 éve még egészen más volt a helyzet.
Az Mszp-Szdsz tandem tűnt legyőzhetetlennek.
Bekapcsoltuk a tv-t a választás napján, és csak ezt láttuk: igen, igen-igen...
Rá 12 évre meg a Kossuth Lajos azt üzente nótát hallgattuk.
Mindkettő borzalom volt.
Mindkétszer azt éreztem, hogy nem lehet tenni semmit, be van merevedve a rendszer, bármit akar az ember tenni, nem lehet győzni a "nép akaratával" szemben.
Nem tudom melyik volt a rosszabb, most azt mondanám a 18-as, nagyon mérges voltam, amikor megláttam az újabb 2/3-ot.
De a 2006-os örömködést is elég nehezen tudtam feldolgozni, és akkor még hol volt az igazságbeszéd, a válság...?
Kanyarban se.
Viszont biztos vagyok benne, ha nincs Őszöd, akkor itt a mai napig Mszp-Szdsz kormányzás lenne, és azon gondolkodnánk most, hogy vajon milyen jövőt képzelnek el nekünk a rájuk szavazó honfitársaink.
Most azon elmélkedünk helyette, hogy vajon milyen jövőt képzelnek el nekünk a Fideszre szavazó honfitársaink.
14 éve azt gondoltam, míg élek Mszp-Szdsz kormányzás lesz itt.
Most azt gondolom, míg élek Fidesz kormányzás lesz itt.
Nekem a kettő közül a Fideszé a jobb.
Ezt nem jelenti azt, hogy rájuk is szavazok, de viszont sokaknál működhet így a dolog.
Ahogy az sem elhanyagolható tény, hogy a 2010 előttiek még mindig hakniznak a médiában, hogy ők mindent olyan qrva jól csináltak, a válságot meg se éreztük miattuk (lehet volt aki nem :D), és milyen buta hálátlan ez a nép, amiért az Orbánra szavaznak helyettük.
Nem tudom elégszer elmondani, ahogy szerintem sokan mások is érezhetik azt amit én, hogy ha nekem kényszerből kell választanom a 2010 előtti világ, és a 2010 utáni világ között, akkor én az utóbbit fogom választani.

És sajnos ők őfelsége ellenzéke.
Na amíg ők az ellenzék, amíg ők fújják az ellenzéki oldalon a passzátszelet, addig mi kereshetünk bármilyen metacentrumot, ahonnét egy kicsit már meg tudnánk borítani ezt a rendszert, olyan messze kerülünk egyre csak tőle, mint Makó Jeruzsálemtől.
Sziasztok magyarok, mi több, véreim! Mondhatnám akár, hogy jó reggelt Vietnám, de az hazugság lenne. Há mi a fészkes fenét csináltok Ti itt kérem szépen?! Kiteszem a lábam a kies, de legalábbis földrajzi értelemben dimbes-dombos elsődlegeshazámból, erre Ti elássátok az indexet, meg hasonlók. Most…..
dare 2020.07.31 14:39:30
@ElitLila: Ezt a két kikötést értem.
Csak 1: nekem nem tűnt fel az elmúlt hetekben, hónapokban, hogy beleszóltak volna felülről a szerkesztőség munkájába.
Vagy ez a jövő muzsikája lett volna?
Oké, de legalább az intrót nem kellett volna megvárni, mielőtt a végső elkeserédes szakaszba jutnak.
2. Gondolom lett volna egy szavazás a főszerkesztő személyéről Dull helyett.
Szombathy vezérigazgatónak ment, Sztankóczy pedig az igazgatóságba.
Egyik sem főszerkesztő volt.
Őket is cserépszavazással kellett volna megválasztani, ilyen nagy demokrácia volt ott?
Mert ha igen, akkor az tényleg egy remek kis munkahely volt akkor így.
dare 2020.07.31 14:55:33
@dare: elkeseredéses-jav.
Azt még elfelejtettem megkérdezni, hogy ez a vagy Dull, vagy senki történet miért eszkalálódott idáig ilyen hamar?
Már volt valami alapkonfliktus Bodolai és a szerkesztőség tagjai között?
Ha igen, akkor se így kellett volna megoldani a kialakult helyzetet.
Az ultimátumok ritkán szoktak jó eredménnyel végződni, ez azért így borítékolható volt.
Ha én sétálgatni akarok, inkább kimegyek a szomszéd erdőbe, de mindenképpen elkerülöm, hogy buta jelszavakat kelljen skandálnom a "nem hagyjuk!" és az "Orbán, takarodj" spektrumban, amikben már azok se hisznek, akik mondják. (De hagyjuk, és nem takarodik.) Minden politikai megmozdulásnak (ideértve a…..
dare 2020.07.27 20:00:43
@Reding Roli: Ez az "erőszakos átállítás" akkor innentől kezdve elfogadott tény?
A "libernyákozás" pedig valóban visszataszító egy miniszterelnöktől, ahogyan az is, amiket a magukat liberálisnak vallók elkövettek ezen szó alatt az elmúlt években.
dare 2020.07.27 20:20:36
@cvsvrs: Nektek így.

@Bogomil: Ezt értem, csak az okot nem értem a miértre.
Miért pont az indexet akarták volna átideológizálni?
Lehetetlen küldetés lett volna, csak azt érték volna el vele, ami most ki is alakult.
Ezért nem értem ezt a kitűzött célt ki tűzte volna ki, és miért lett volna ez olyan nagyon fontos most.
dare 2020.07.28 00:42:16
@morpho: Örülök, hogy tetszett.
Nem gondoltam volna, hogy pont neked tetszeni fog, most azért dagad egy kicsit a mellkas, hát hiába, tudok én örömet szerezni ha akarok.
Ha azzal a nyilvánvaló indokkal delegálták Vaszilyt az indexhez, hogy lakájmédiát csináljon belőle is, akkor vajon nem gondolhatták azt a delegálók közül, hogy az egy picit feltűnő fog azért lenni.
Tehát ez az elefántot a porcelánboltba, hátha nem tűnik fel senkinek lett volna a nagy mesterterv a Fidesz részéről.
Könnyen lehet mondjuk ez is, de mi van akkor, ha csak szimplán túlreagálták ezt az ordítóan nagy veszélyhelyzetet az újságírók.
Én azért megvártam volna a helyükben, hogy mi is fog akkor most történni.
Tudom, egyesével mindenkit, nem hagytak volna levegőt, igen, ez történt volna.
Vagy nem.
Maradjunk az igennél, mert Vaszily ott volt, az ő neve volt a garancia erre.

Ja, és nem delegálva vagyok fóbiás, hanem így gondolom.
Tévedhetek, de olyan jó, hogy te is itt vagy, mert így legalább van köztünk egy tévedhetetlen is.
A napokban 14 ezer vidéki szálláshely 45 milliárd Ft összértékben nyert pármilliós állami támogatást magyar költségvetési forrásból. A listán számos politikailag is exponált személy is felbukkan: a legpikánsabb sztori talán Simicska Lajos két "panziója", de Szatmáry Kristóf és Becsó Zsolt fideszes…..
dare 2020.07.27 23:44:46
@MerényiM: Igen, ez 8 millióig volt csak pályázható.
Kis túlzással azt állíthatjuk, hogy az Indexet azért ejtette foglyul az Orbán-rezsim, mert a saját kommunikációs gépezete csődöt mondott. Ha ugyanis a KESMA (Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány) beváltotta volna a hozzá fűzött reményeket, nem kellett volna elfoglalnia a kormánynak azt az…..
dare 2020.07.27 22:50:04
@Bunkóné Barom Ildikó: Az elmúlt 2 évben már elég lightos volt.
Választás előtt azt se tudta az ember hova kattintson be, ha egy kis vitára vágyott, annyi felület volt biztosítva a ketrecben.
Manapság alig.
Ami van, azok zöme nem kommentelhető.
Néha 1-2 ellenzéket is ostorozó írás, de inkább a keményvonalas Fidesz fóbiások kaptak helyet nap mint nap.
Ezt a harcos ellenzékiséget nem bírta volna a kormány feldolgozni, ami az elmúlt 2 évben történt itt az indexen?
Kétlem.
dare 2020.07.27 23:09:27
@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll: Ezeket el tudják kenegetni, vírus, ellenzéki polgármesterek, Karácsony (na ő tényleg sokat kap), Brüsszelben áskálódnak ellenünk ezek is, azok is, jogállamiság ( ezt ha meghallom bárkinek a szájából, már rosszul vagyok egyből tőle), szóval tudnak még másra mutogatni.
Ameddig viszont tudnak mutogatni, addig mások is fognak mutogatni.
Mi ilyen mutogatós ország vagyunk, azért nem haladunk úgy ahogy szeretnénk, mert hát ugyi vannak ők, meg ők, és ne feledkezzünk meg azokról se, jujj, hát ők aztán tényleg aztán.
De azt biztosra veszem, hogy a kormány az indextől nem félt.
dare 2020.07.27 23:38:31
@birkamenet: Nem tudok versenyre kelni a ti varázsgömbötökkel.
Nem érdekelnek a kormány lózungjai, de ez nem jelenti azt, hogy bárki másé érdekelne most helyette.
Egy év múlva nézzük majd meg ezt az indexet, és ha valóban lakájmédia lesz, akkor majd meaculpázok egyet, és elmegyek leszavazni akár Gyurcsányra is.
Csak jó lenne, ha ez fordítva is tudna működni.