Adatok
Czet-hal
0 bejegyzést írt és 15 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Szar meló, de valakinek ezt is meg kell csinálni - szoktuk mondani az ilyen és hasonló rendezvényekre. Valahogy úgy szólt a meghívó, hogy gokartozás Rob Huff-fal, ami további kérdezősködés nélkül is elég volt Pistának és nekem. Egy kis fedett pályás kergetőzést…..
Czet-hal
2012.04.13 16:01:21
@Evil1979: Nem fogsz pont ugyanúgy menni. Ha ugyanúgy mennél és minden körülmény azonos lenne, akkor egyforma időt autóznátok. De ezek a srácok azért érzik ám a gépeket, így pályán megfogni őket, ha nem is lehetetlen, de a gatyót fel kell kötni.
Igen, így kell keresztezni a driftet, a motoros akrobatikát és a gymkhanát! Jorian Ponomareff francia motoros ügyesen ötvözte a három látványos stílust – ugyan már eddig is láttunk tőle izgalmas videókat, de azok nem lógtak ki a hagyományos stunt kisfilmek közül. Sipos…..
Még több fotó a galériában, katt a képre! A Techartnál már akkor nem volt sajtóanyag, amikor először álltam meg a matt-babakék GT Street RS mellett. Hogy mégis legyenek képeink, elkértük a csúcsmodell slusszkulcsát, melyet a cég visszafogott képviselője kicsit vonakodva…..
Czet-hal
2011.09.15 11:39:28
@Grg76: A turbo s 3,1 alatt futja, de az négykerék meghajtású.
Az összes tuningcég azzal kezdi, hogy az enyém 7, 8, 9- száz lóerős. Sztem 500 felett már nem a lóerő számít. Inkább az, hogy lehet-e vele autózni. Ha valaki meg 400km felett akar utazni, akkor annak javaslom a repülőt.
Az összes tuningcég azzal kezdi, hogy az enyém 7, 8, 9- száz lóerős. Sztem 500 felett már nem a lóerő számít. Inkább az, hogy lehet-e vele autózni. Ha valaki meg 400km felett akar utazni, akkor annak javaslom a repülőt.
Nem nyitották fel a géptetőt (több fotó a galériában, katt a képre) Az Abarth standján nagy volt a nyüzsgés, mert ide szerződtették a legdögösebb csajokat. Egyikük a korlátozott számban gyártott 695 Competizione mellett szolgált. Néha beült, néha megkerülte, de…..
Eddig sokat hallottunk a Volkswagen visszatéréséről a ralivilágbajnokságra: keresik a pilótáikat, S2000-es Fabiakkal indulnak VB futamokon, és persze az autó látványterveit is ezerszer közzétették már. De valamilyen megnézhető, megtapogatható darabot még senki sem látott.…..
Czet-hal
2011.09.13 17:13:38
Czet-hal
2011.09.13 18:58:30
@akiak: Ja, tényleg ott van, de menet közben ilyen látómezőből kieső helyre pislogni nem biztos, hogy nagyon f@szagányos.
Czet-hal
2011.09.14 10:38:00
@B. Capelluti: Ja-ja. Ebben a műfajban csont amatőr vagyok. Na de mit mutat a lenti műszer?
Ha jól látom van ott sebesség fordulatszám, meg egyebek. És akkor odaszól a pilótának: Te Géza nyomd már azt a kib@szott gázt, mert csak 130-cal megyünk ha jól látom, és itt 136-tal kellene menni. Mert ez így nekem mókásnak tűnne. Hö-hö.
Ha jól látom van ott sebesség fordulatszám, meg egyebek. És akkor odaszól a pilótának: Te Géza nyomd már azt a kib@szott gázt, mert csak 130-cal megyünk ha jól látom, és itt 136-tal kellene menni. Mert ez így nekem mókásnak tűnne. Hö-hö.
Sági Elemér kiküldött tudósítónkként ott volt a hétvégi WTCC-futamon, ahol - sajnos - ismét egy paraszthajszálon múlt minden: a dobogó, az ünneplés és a siker, amire nagyon-nagy szüksége lenne már az egész csapatnak és Norbinak is. Aki látta a versenyt - főleg a második…..
Nem élesben, csak teszten. Nekem az összes eddig megismerhető német belső közül ez imitt-amott bátortalannak tűnik. Oké, teszten nem szokás pürére törni az autót, megy egy utas is van vele, de mintha habozna az ötödikes, hatodikos részeken. Kris Meeke-hez képest biztosan.
..
Czet-hal
2011.08.26 20:51:35
Szeretek belső kamerás felvételeket nézni, mert sokszor olyan többletinformációt adnak, amit máshonnan nem igazán lehet megszerezni. Tényleg olyan egyszerű, vagy éppen durva az adott gyorsasági belülről? Milyen a hangulat a kocsiban? Milyen itinert írnak? Mennyit hibázik az adott…..
Czet-hal
2011.08.25 15:22:28
@B. Capelluti: A kanyarvételről sztem köteteket lehetne írni, mert nagyon összetett a dolog. Hozzá kell tennem, hogy a ralit csak szeretem, de érdemben csak okoskodni tudnék. A pályaautózásban sem vagyok non plus ultra, de azért ott van valami tapasztalatom és az esetek többségében tudok másoknak is mondani vmit, amitől javul a köridelyük. De nyilvánvaló, hogy két merőben különböző műfajról van szó, úgyhogy a ralit csak olvasni fogom.
Nem tudom pontosan, hány robogóm volt életemben, de kettő biztosan, mert annyit elloptak. Az egyiket már meséltem, de a másik sem kevésbé gusztustalan sztori: tízemeletes ház harmadik emeletéről, ráccsal lezárt folyosóról vitték el. Úgy, hogy négy lakás volt a szinten, de csak…..
A kettő együtt soha nem ment. A Carlsberg emberei mikor azt a mondatukat alkották, hogy "If Carlsberg made cars.." (Ha a Carlsberg autót épített volna..), gyanítom, nem épp ilyen végeredményre számítottak. A cork77 által küldött Calibra (már megint, igen) egyszerűen…..
Czet-hal
2011.07.05 10:15:20
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz