Adatok
Linda Pass
0 bejegyzést írt és 18 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Egy 35 éves, budapesti férfi vagyok - igen: autós, 18 éves vezetési tapasztalattal. Hétvégente átvedlem én is kerékpárossá, gyalogossá: hatalmasat csatangolunk vagy karikázunk az Asszonnyal meg a Srácokkal a környéken. Van tehát némi fogalmam arról, hogy milyen az utak…..
Linda Pass
2011.11.04 12:27:53
Van itt tárgyi tévedés is: a zebrán MINDIG elsőbbsége van a gyalogosnak, kivéve, ha piros neki a lámpa.
Tök jópofa gesztus, ha sorstársak akár ismeretlenül is köszöntik egymást. Odaintenek egymásnak a szovjet és amerikai űrhajósok, a sivatagi vándorok, a magyar autósok külföldön. Egészen baráti gesztus volt ez még húsz éve motorosok között is, amikor még nem voltak ennyien. Ma…..
Linda Pass
2011.09.09 12:18:14
@kőbájker: Ezzel az attitűddel nyugaton RELATÍV sokkal gyakrabban találkozik az ember, azon a nyugaton, ahol két nagyságrenddel fejlettebb a motoros kultúra, mint minálunk.
Ajánlom figyelmedbe az alábbi karikatúra 1. fejezetének utolsó mondatát.
Dietmar Wischmey: Krómozott tojások
Plattengüllében egy kis északnémet faluban, ahol a szerecsenjuhok és a kotlóstyúkok jóéjszakát köszönnek, lakik Günther, a traktoros, aki járgányával a sík barázdákkal küszködik és a sík vidék közepén mindig a helyzet magaslatán van. Günther most végre a motorozásról fejtette ki nagyjelentoségu értekezését.
- Most, hogy mán künn ölég hideg van, ezek a muanyagtökfödosök még mindig rohangásznak a tájon át pléhkecskéiken. Általában olyan gyorsan elhúznak, hogy az ember nem is igazán figyelheti meg, mifene szorult a virgácsaik közé. Hát ezér elmesélem gyorsan nektek, miféle durrogó túrók vannak egyáltalán az utcán.
1. A mopedos, a legalsó kategória
Vagy harmadszor vonták be a jogsiját vagy túl csóró, hogy letegye. A legszívesebben a szupermarkecba püffög el a szúnyogriasztójával, telepakolja a vaklizó utánfutkosóját krumpliszirommal és olcsó sörrel. A hétvégén, ha éppen nem csipszet zabál, a moped könyökcsövit furészeli le, hogy a montenbájkosokat kiakassza. A legmeredekebbek azok a moped-idióták, akik ócska roncshalmazukat ezer visszapillantóval és szorös farokkal úgy telepakolják, hogy ellenszélben alig tudnak állva maradni. A legfobb vágyuk ezeknek a szegecsfejueknek, hogy eccer mopedjükkel az autópályán lehessenek a közlekedés hosei.
2. Az MZ-s
Megszálltövezeti jármuutánzatát jó néhány évvel ezelott vette, amikor még a Sachsen-Harlit a Neckermannál tapizták. Neki aztán tökmindegy, hogy kétütemu tökgyaluja olyan ronda, mint az éjszaka és a tank úgy ül a tetején, mint egy rákos daganat. Ez azért mindegy neki, mert o maga is ronda, mint egy halott görény sminkelés elott. A csülkein többnyire gumicsizma, aztán sárga gumigatya az útépítoktol - tuggyátok, eshet is. Fölül pedig a hosszú anorák az áruházból. A sisakot egy havertól kapta, aki már háromszor nekivitorlázott vele a védokorlátnak és már kalap szart sem ér. Ezzel a szerkóval ronygol szombatonként a Honecker-láncfurészén a dizsibe vagy buzölög a fagyizó elott és csodálkozik, hogy a pulykák még a seggükkel se néznek rá. Amióta a zóna Németországhoz tartozik, a kétütemubarkácsok összeszegecseltek egy új kecskét. Ennek angol neve van, osztrák motorja és úgy néz ki, mintha egy koreai ámokfutást rendezett volna a dizájn-részlegben.
3. Az endurós
Négy év óta, amióta a lakótelepek és a szemétlerakók miatt már alig van terep, ezek a bütykösgumijúak röhelyes módon, de csak a közeli fagyizóba kolbászolnak. Ha éppen nincs rajtuk a teljes szerkó, akkor trikóban és rövidgatyóban száguldoznak a városon keresztül és szednek össze egy pár tökös horzsolást, amikor párszor betont fognak. Valamennyi arról álmodik, hogy egyszer muanyagtökgylujával átszeli a Szaharát, de ebbul sose lesz semmi, mert egyik közülük mindig a spitálba fekszik, mert tökeit a magasra szerelt kidurrantó megsütötte. 4. A Goldfinges Legnagyobb álma a motorkerékpár - mint beépített konyha. Ül a hájas mubornyergen, hátul a mama és a fölso kofferbúl az uszkár gúvasztja szemeit. Elül-hátul beépített CD játszón nyomatja a kauntrizenét. A hétvégén azon töri a fejét, hová tunna még valamilyen készüléket beépíteni vagy mit tunna még tölgyfaerezetu fóliával beragasztani. Így aztán a tank mellé már beépített egy mikrohullámú sütot, a kormányra egy videorekordert, (Jaj! - a szerk.) de azt már nem tuggya, hová helyezze el a kávéfozot anélkül, hogy a mosogatógépet újból le kelljen szerelnie. A tipikus Goldfinges úgy 40 és 60 között van, az ido kissé megszínezte a haját és legszívesebben a tökeit is bekrómoztatná.
5. A Herlis
Régebben mindegyik boxert hordott magánál, a bádogkecskérol mindent leszereltek, ami valahogy muködött, a maradékot pedig mattfeketére fújták. Az agyukra legszívesebben Wehrmacht-sisakot pakoltak és 3 Herlisnek több büntetés volt a púpjában, mint ahány évig egy teknoc él. Azok a szép idok elmúttak. Ma a Midlife-Crisis puffog keresztül az ósdi városon polisz-sityakban meg franclis bordzsekiben. A farmis alatt az új Herlisnek bokszológatyája van Herliemblémával, sot otthon a rötyipapíron is amcsi zászló és nagy 1-es van. És, mint fogorvos vagy reklámszakembró kell dógoznia. A roncshalmazán mindent bekrómoztatott, még az ülést is, aminek a bure hegyikecske pöcsérol vagy hunnan származik, mindenesetre kurva drága és szuper érzékeny. A Herli vagy az Olasz elott áll vagy a márkakereskedonél javítás céljából. Végszükség esetén motorozik is, de csak ha nem esik az eso. A meno Herlis már ifjúkorában Herlin akar rongyolni. Ez foleg abbúl adódott, hogy ifjú korában egy csajoknak való Solex-mopedja vót csak, miközben a haverok a pulykákat Kreidler-Mustanggal dobbantották meg elole. Akkor megfogatta, hogy eccer mindet elképeszti a Herlijével. Most 45, megvan a kurva drága krómbringa, a szépséghiba mindössze az, hogy az egykori pulykák inkább Opel Vectrában horpasztanak. Szép kis disznóság!
6. A rizskályhás
Fo, hogy gyors legyen, fo, hogy sok színes muanyag legyen rajta. Hogy hová ronygol, úgyse veszi észre, mert csak a fordulatszámmérore gúvaszt száguldás közben és kurva dühös, ha egy-két hegyi utatlezárnak elole, ahol szívesen holtraszáguldotta volna magát. A hétvégén legszívesebben elrohan 800 km-t, megiszik egy kávét majd elhúzza a csíkot haza. Rajta minden rohadt modern, még az alsógatyája is az urkutatásból származik és elöl farokprotektor van benn kevlárból. Egy olyan országban, ahol nincsenek közlekedési lámpák, biztosan megorülne, mert nem tudná minden kétszáz méteren rikító muanyagkecskéjét úgy felágaskodni hagyni, hogy szegény pára 5 centivel megnyúlik.
7. A BMW-s
Ezekbol többféle van, akiknek egymáshoz semmi közük. Van az idosebb, aki szerzett egy szép kecskét, most minden szombaton kiáll a garázs elé, átfut egy nedves ronggyal a tankon és legfobb gondja, hogy inkább ot karcolják meg, ne a motort. Aztán vannak, akik a hetvenes évek végén szert tettek egy 1000-es boxerra, teljes áramvonalidommal és legszívesebben minden hét végén elbútoroznának az északi sarkkörre, hogy egy újabb címkét tapaszthassanak az oldalkofferra. De mivel ezt koruk nem teszi lehetové, ezért úgy tesznek, mintha a sarkkör a garázs elott lenne és ezért egy markolatfutést építenek az ezresre. Mikor a K sorozat kigyütt a piacra, az összes boxeres tök szarnak találta, mert úgy csöpögött, mint a mosógép centrifuga-üzemben. A legmenobb aztán a K1 volt, a világon a leggyorsabb fogpasztástubus. Akkora körön fordul, mint egy teherautó és úgy be van burkolva, mint egy román motoroller. Ha egy R50 mellé állítod, akkor azt kell gondolnod, hogy valamikor a 80-as években a földöntúliak vonultak végig a BMW fejlesztési részlegén. Az ellenkezoje volt az utóbbi években az R100R, az úgynevezett klasszikus boxer, ami aligha néz ki klasszikusnak, inkább úgy néz ki, mintha az R75-öst indiai licenc utánépítették volna, viszont jobban megy, mint az öreg gumitehén, ezért aztán olyan sokat eladtak belole, hogy a BMW motorosfonökét menesztették tervenfelüli teljesítés miatt. Ezt a kecskét úgy szétkapkodják, mint a banánt Magdeburgban, mer úgy néz ki, mint egy igazi motorkerékpár és nem úgy, mint az agyonkrómozott betonreszelok Amerikából. És még 10000 márkával olcsóbb is, mint a milwaukee-i rozsdánakvaló. Csak azt nem tudom, mi a francért építenek mindig újabb boxert, mikor a régi is tök jó volt. Errol még nekem sincs halványlila dunsztom se, úgyhogy errol kérdezzétek a fritzeket a BMW-nél.
Ajánlom figyelmedbe az alábbi karikatúra 1. fejezetének utolsó mondatát.
Dietmar Wischmey: Krómozott tojások
Plattengüllében egy kis északnémet faluban, ahol a szerecsenjuhok és a kotlóstyúkok jóéjszakát köszönnek, lakik Günther, a traktoros, aki járgányával a sík barázdákkal küszködik és a sík vidék közepén mindig a helyzet magaslatán van. Günther most végre a motorozásról fejtette ki nagyjelentoségu értekezését.
- Most, hogy mán künn ölég hideg van, ezek a muanyagtökfödosök még mindig rohangásznak a tájon át pléhkecskéiken. Általában olyan gyorsan elhúznak, hogy az ember nem is igazán figyelheti meg, mifene szorult a virgácsaik közé. Hát ezér elmesélem gyorsan nektek, miféle durrogó túrók vannak egyáltalán az utcán.
1. A mopedos, a legalsó kategória
Vagy harmadszor vonták be a jogsiját vagy túl csóró, hogy letegye. A legszívesebben a szupermarkecba püffög el a szúnyogriasztójával, telepakolja a vaklizó utánfutkosóját krumpliszirommal és olcsó sörrel. A hétvégén, ha éppen nem csipszet zabál, a moped könyökcsövit furészeli le, hogy a montenbájkosokat kiakassza. A legmeredekebbek azok a moped-idióták, akik ócska roncshalmazukat ezer visszapillantóval és szorös farokkal úgy telepakolják, hogy ellenszélben alig tudnak állva maradni. A legfobb vágyuk ezeknek a szegecsfejueknek, hogy eccer mopedjükkel az autópályán lehessenek a közlekedés hosei.
2. Az MZ-s
Megszálltövezeti jármuutánzatát jó néhány évvel ezelott vette, amikor még a Sachsen-Harlit a Neckermannál tapizták. Neki aztán tökmindegy, hogy kétütemu tökgyaluja olyan ronda, mint az éjszaka és a tank úgy ül a tetején, mint egy rákos daganat. Ez azért mindegy neki, mert o maga is ronda, mint egy halott görény sminkelés elott. A csülkein többnyire gumicsizma, aztán sárga gumigatya az útépítoktol - tuggyátok, eshet is. Fölül pedig a hosszú anorák az áruházból. A sisakot egy havertól kapta, aki már háromszor nekivitorlázott vele a védokorlátnak és már kalap szart sem ér. Ezzel a szerkóval ronygol szombatonként a Honecker-láncfurészén a dizsibe vagy buzölög a fagyizó elott és csodálkozik, hogy a pulykák még a seggükkel se néznek rá. Amióta a zóna Németországhoz tartozik, a kétütemubarkácsok összeszegecseltek egy új kecskét. Ennek angol neve van, osztrák motorja és úgy néz ki, mintha egy koreai ámokfutást rendezett volna a dizájn-részlegben.
3. Az endurós
Négy év óta, amióta a lakótelepek és a szemétlerakók miatt már alig van terep, ezek a bütykösgumijúak röhelyes módon, de csak a közeli fagyizóba kolbászolnak. Ha éppen nincs rajtuk a teljes szerkó, akkor trikóban és rövidgatyóban száguldoznak a városon keresztül és szednek össze egy pár tökös horzsolást, amikor párszor betont fognak. Valamennyi arról álmodik, hogy egyszer muanyagtökgylujával átszeli a Szaharát, de ebbul sose lesz semmi, mert egyik közülük mindig a spitálba fekszik, mert tökeit a magasra szerelt kidurrantó megsütötte. 4. A Goldfinges Legnagyobb álma a motorkerékpár - mint beépített konyha. Ül a hájas mubornyergen, hátul a mama és a fölso kofferbúl az uszkár gúvasztja szemeit. Elül-hátul beépített CD játszón nyomatja a kauntrizenét. A hétvégén azon töri a fejét, hová tunna még valamilyen készüléket beépíteni vagy mit tunna még tölgyfaerezetu fóliával beragasztani. Így aztán a tank mellé már beépített egy mikrohullámú sütot, a kormányra egy videorekordert, (Jaj! - a szerk.) de azt már nem tuggya, hová helyezze el a kávéfozot anélkül, hogy a mosogatógépet újból le kelljen szerelnie. A tipikus Goldfinges úgy 40 és 60 között van, az ido kissé megszínezte a haját és legszívesebben a tökeit is bekrómoztatná.
5. A Herlis
Régebben mindegyik boxert hordott magánál, a bádogkecskérol mindent leszereltek, ami valahogy muködött, a maradékot pedig mattfeketére fújták. Az agyukra legszívesebben Wehrmacht-sisakot pakoltak és 3 Herlisnek több büntetés volt a púpjában, mint ahány évig egy teknoc él. Azok a szép idok elmúttak. Ma a Midlife-Crisis puffog keresztül az ósdi városon polisz-sityakban meg franclis bordzsekiben. A farmis alatt az új Herlisnek bokszológatyája van Herliemblémával, sot otthon a rötyipapíron is amcsi zászló és nagy 1-es van. És, mint fogorvos vagy reklámszakembró kell dógoznia. A roncshalmazán mindent bekrómoztatott, még az ülést is, aminek a bure hegyikecske pöcsérol vagy hunnan származik, mindenesetre kurva drága és szuper érzékeny. A Herli vagy az Olasz elott áll vagy a márkakereskedonél javítás céljából. Végszükség esetén motorozik is, de csak ha nem esik az eso. A meno Herlis már ifjúkorában Herlin akar rongyolni. Ez foleg abbúl adódott, hogy ifjú korában egy csajoknak való Solex-mopedja vót csak, miközben a haverok a pulykákat Kreidler-Mustanggal dobbantották meg elole. Akkor megfogatta, hogy eccer mindet elképeszti a Herlijével. Most 45, megvan a kurva drága krómbringa, a szépséghiba mindössze az, hogy az egykori pulykák inkább Opel Vectrában horpasztanak. Szép kis disznóság!
6. A rizskályhás
Fo, hogy gyors legyen, fo, hogy sok színes muanyag legyen rajta. Hogy hová ronygol, úgyse veszi észre, mert csak a fordulatszámmérore gúvaszt száguldás közben és kurva dühös, ha egy-két hegyi utatlezárnak elole, ahol szívesen holtraszáguldotta volna magát. A hétvégén legszívesebben elrohan 800 km-t, megiszik egy kávét majd elhúzza a csíkot haza. Rajta minden rohadt modern, még az alsógatyája is az urkutatásból származik és elöl farokprotektor van benn kevlárból. Egy olyan országban, ahol nincsenek közlekedési lámpák, biztosan megorülne, mert nem tudná minden kétszáz méteren rikító muanyagkecskéjét úgy felágaskodni hagyni, hogy szegény pára 5 centivel megnyúlik.
7. A BMW-s
Ezekbol többféle van, akiknek egymáshoz semmi közük. Van az idosebb, aki szerzett egy szép kecskét, most minden szombaton kiáll a garázs elé, átfut egy nedves ronggyal a tankon és legfobb gondja, hogy inkább ot karcolják meg, ne a motort. Aztán vannak, akik a hetvenes évek végén szert tettek egy 1000-es boxerra, teljes áramvonalidommal és legszívesebben minden hét végén elbútoroznának az északi sarkkörre, hogy egy újabb címkét tapaszthassanak az oldalkofferra. De mivel ezt koruk nem teszi lehetové, ezért úgy tesznek, mintha a sarkkör a garázs elott lenne és ezért egy markolatfutést építenek az ezresre. Mikor a K sorozat kigyütt a piacra, az összes boxeres tök szarnak találta, mert úgy csöpögött, mint a mosógép centrifuga-üzemben. A legmenobb aztán a K1 volt, a világon a leggyorsabb fogpasztástubus. Akkora körön fordul, mint egy teherautó és úgy be van burkolva, mint egy román motoroller. Ha egy R50 mellé állítod, akkor azt kell gondolnod, hogy valamikor a 80-as években a földöntúliak vonultak végig a BMW fejlesztési részlegén. Az ellenkezoje volt az utóbbi években az R100R, az úgynevezett klasszikus boxer, ami aligha néz ki klasszikusnak, inkább úgy néz ki, mintha az R75-öst indiai licenc utánépítették volna, viszont jobban megy, mint az öreg gumitehén, ezért aztán olyan sokat eladtak belole, hogy a BMW motorosfonökét menesztették tervenfelüli teljesítés miatt. Ezt a kecskét úgy szétkapkodják, mint a banánt Magdeburgban, mer úgy néz ki, mint egy igazi motorkerékpár és nem úgy, mint az agyonkrómozott betonreszelok Amerikából. És még 10000 márkával olcsóbb is, mint a milwaukee-i rozsdánakvaló. Csak azt nem tudom, mi a francért építenek mindig újabb boxert, mikor a régi is tök jó volt. Errol még nekem sincs halványlila dunsztom se, úgyhogy errol kérdezzétek a fritzeket a BMW-nél.
Linda Pass
2011.09.09 12:48:27
@kőbájker: Ha egy robogós blogon írsz sértődöttség okán szarkasztikusan, ezt a benyomást kelted.
Linda Pass
2011.09.09 11:38:53
@kőbájker: És ha neked egy értelmi fogyatékos - képességeihez mérten - (meg)köszön, akkor erről képes vagy sértődött hangvételű cikket írni, mintegy figyelmen kívül hagyva az illető szándékát. Legalább egy sört igyál meg :)
A Totalcar egyik nagy médiatörténeti pillanatát élhetik meg velünk, kedves olvasóink. Amire oly régen készültünk és terveztük, az végre megvalósul: kihívjuk a kollégát és a földbe döngöljük, majd együtt sírunk és nevetünk a leszakadt lendkerekek, füstölgő hengerfejek…..
Linda Pass
2011.08.26 22:26:42
Röviden és tömören: a HVIM megszívta. Egyértelművé akarták tenni a teljesen nyilvánvalót, miszerint szarnak ők a benzinárakra, egyszerűen csak bele akartak rondítani az utált Szigetbe, ezért a rendőrség által eredetileg elfogadott és jóváhagyott augusztus 1-20-ig tartó…..
Linda Pass
2011.08.16 00:32:46
@Conv: Hátööööö, a virtuális világ az virtuális. Egy személyes találkozás nem csak annyiban tér el egy monitor bámulásától, hogy az ember szétvágja magát :)
Na, vajon miről szól az a cikk, ami mellé éppen ezt a fotót választotta a Blikk képszerkesztője? Hernádi Judit együtt ünnepelte új mellimplantátumát VV Évivel és barátnőivel. A Heti hetes állandó szereplője új hobbit talált magának nyárra: apró vitorláshajókat…..
Linda Pass
2011.07.27 04:13:16
@kardmester: Nincs jelentősége, ennek az egész szóváltásnak úgysem volt semmi értelme. Sem az nem számít, hogy Csigafattyúnak mi a véleménye Hernádiról, sem az, hogy erről ki mit gondol.
A zsidózás/nácizás meg offtopic.
A zsidózás/nácizás meg offtopic.
Iszonyat versenyt nyomtak végig, de sosem tudták túllépni a megengedett sebességet. La dolce vita!
Hegyek, nagy hegyek, még annál is súlyosabb hegyek – el se hiszem, hogy itt, Kelet-Ausztriában, még messze az Alpoktól ennyi legyen a dög meredek emelkedő. Hiszen jártam…..
Linda Pass
2011.06.21 23:46:19
@ommm: Politikailag jól jöhet, ha a gyáriaktól megkérdezitek :)
Linda Pass
2011.06.22 00:00:47
@ommm: Ilyen gugli izéket tudtok a postba szőni?
maps.google.com/maps?saddr=Ottensheim,+%C3%96sterreich&daddr=Katsdorf,+%C3%96sterreich+to:Linz,+%C3%96sterreich+to:Ottensheim,+%C3%96sterreich+to:Hartkirchen,+%C3%96sterreich+to:Vilshofen+an+der+Donau,+Deutschland+to:Osterhofen,+Deutschland+to:Plattling,+Deutschland+to:Straubing,+Deutschland+to:Donaustauf,+Deutschland&hl=hu&ie=UTF8&ll=48.552978,12.678223&spn=2.792583,6.674194&sll=48.667385,13.342896&sspn=1.393103,2.290649&geocode=FcZ94QIdSEjYACnbZPhBfZpzRzHgWOYtV5cABA%3BFZJI4QIdztHcACkh7OycjqRzRzF059xmwWVvLg%3BFfwa4QIdBvzZAClNhZn6lZVzRzHEdXlXLClTfA%3BFcZ94QIdSEjYACnbZPhBfZpzRzHgWOYtV5cABA%3BFV7v4QIdwrfVACkB81N8PoZzRzHeRbYn2sHnGA%3BFQcY5gId3S3JACnxzvpTvf90RzEgxDcJpCUdBA%3BFVEd5wIdAbHGACl9sgH2QAZ1RzFwsDcJpCUdBA%3BFeBX6AIdr1_EACnZVs6cuw11RzF16W0nkOSLPg%3BFTHZ6QIdps6_ACmxrfciqGV1RzGrl83uWLDt5Q%3BFSMi7AIdY1G6AClbfPl5ksKfRzE3DIbtuMlrlw&mra=ls&dirflg=h&z=8
maps.google.com/maps?saddr=Ottensheim,+%C3%96sterreich&daddr=Katsdorf,+%C3%96sterreich+to:Linz,+%C3%96sterreich+to:Ottensheim,+%C3%96sterreich+to:Hartkirchen,+%C3%96sterreich+to:Vilshofen+an+der+Donau,+Deutschland+to:Osterhofen,+Deutschland+to:Plattling,+Deutschland+to:Straubing,+Deutschland+to:Donaustauf,+Deutschland&hl=hu&ie=UTF8&ll=48.552978,12.678223&spn=2.792583,6.674194&sll=48.667385,13.342896&sspn=1.393103,2.290649&geocode=FcZ94QIdSEjYACnbZPhBfZpzRzHgWOYtV5cABA%3BFZJI4QIdztHcACkh7OycjqRzRzF059xmwWVvLg%3BFfwa4QIdBvzZAClNhZn6lZVzRzHEdXlXLClTfA%3BFcZ94QIdSEjYACnbZPhBfZpzRzHgWOYtV5cABA%3BFV7v4QIdwrfVACkB81N8PoZzRzHeRbYn2sHnGA%3BFQcY5gId3S3JACnxzvpTvf90RzEgxDcJpCUdBA%3BFVEd5wIdAbHGACl9sgH2QAZ1RzFwsDcJpCUdBA%3BFeBX6AIdr1_EACnZVs6cuw11RzF16W0nkOSLPg%3BFTHZ6QIdps6_ACmxrfciqGV1RzGrl83uWLDt5Q%3BFSMi7AIdY1G6AClbfPl5ksKfRzE3DIbtuMlrlw&mra=ls&dirflg=h&z=8
Linda Pass
2011.06.22 00:02:01
A Last Barons megindult az elvémaxzsoltosodás útján. Vagy ha nem is az egész klub, de a beszerzési részleg mindenképpen. Három hónapja már egészen félkész volt a Cougar. A félkész ez esetben egy optimista félkész állapotot jelentett: az ülések áttömve-áthúzva, a…..
Linda Pass
2011.06.14 14:04:14
@magyar_ellenállás: Majdnem a lényegre tapintottál. És a kommentelők 50%-a hova jár a Swifttel? A dolgára? Hogy utána a spórolt pénzét a hobbijára költse? Ami akár egy 40 éves autó is lehet? Mégis miből gondolod, hogy Róbertünknek nincs legalább egy olyan megbízható járműve, mint a Swifted? A következő fejezet meg az lesz, hogy deciki egy Cougar, mert nincs benne ABS? :)
Linda Pass
2011.06.14 15:21:34
@magyar_ellenállás: Azt írod, "Ott a pont: JÁR. És nem áll. :)" Ennek mi más lehetne az olvasata, mint kérkedés azzal, hogy a Swift és a Cougar szervizigénye a Suzuki javára eltér?
(Személyeskedést, minősítgetést tedd félre, mert nem áll jól sem a blognak, sem neked.)
(Személyeskedést, minősítgetést tedd félre, mert nem áll jól sem a blognak, sem neked.)
Linda Pass
2011.06.14 23:06:25
@magyar_ellenállás: Ami azt illeti, magam is elegánsabb módját választanám a feltűnéskeltésnek :)
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz