Regisztráció Blogot indítok
Adatok
nagymegmondo

0 bejegyzést írt és 51 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Azt hiszem, egyes szálláshely kínálók a mai napig nem tudják elfogadni, hogy végletesen átalakult a piac. Olvasom, hogy "Nagy veszteséget jelent a szállodáknak a kuponozás, de hogy vendég legyen, mégis élnek a kuponos akciókkal." Olvasom, de egyre kevésbé tudom komolyan venni.…..
Egészen bizarr történetet küldött MR, akinek állítólag a Generali visszamondta a biztosítását és visszafizette az utolsó negyedévet, amikor bejelentették, hogy pinceüzletüket elpusztította az esőzések után beömlött víz. Most megtörtént eset: érvényes szerződéssel…..
nagymegmondo 2012.08.17 12:44:16
@szakértőcske: köszönjük a Generali Providencia biztosító marketing és PR osztályának hozzászólást ;)
Önök egy fizetett kommentet láttak ;D
Sokan nem szeretik a bannereket, és ha lehet kerülik. De a felhasználók többsége sokat nem foglalkozik ezzel - nem direkt kerülik a hirdetéseket, hanem jellemzően nem veszik észre azokat. A hirdetések hatékonyságát tehát sokban lehet azzal javítani, ha úgy készítjük el, hogy…..
Ha a kattintás alapú (ppc) hirdetéseket tanítom, akkor az automatizált rendszerek között mindig felsorolom azokat, amik idehaza is használhatóak: a Google AdWords-öt, a Facebook-ot és az ETARGET-et. Ezek közül az AdWords és az ETARGET "magyar kompatibilis": olyan számlát…..
(Ez egy cinikus bejegyzés. Sajnos erre nincs egyéb jelzés, ahogy az íróniára sem.)Attól zeng a fél világ, hogy a Facebook átalakítja a céges oldalakat is Timeline-osra, és hogy ez mennyire jó vagy rossz. Mindenféle változások, új hozzáállás kell - majd ezekről én is fogok…..
Minden magára valamit is adó tartalomszolgáltató fejleszti a mobilos jelenléteit. Minimum egy mobilra optimalizált weboldal, de akár alkalmazás is készül a cégek boszorkánykonyhájában. Ez a jövő, ebbe az irányba kell menni - de vajon ez a jövő mennyire lesz jó ezeknek a…..
nagymegmondo 2012.02.20 01:27:48
Felejtsük el. Nincs ugyanis "számítógépes" és mobilos tartalom. Egyfajta tartalom van, ami úgy kezdődik: .. Ezért tök felesleges és nem trendi mobilos verziót fejleszteni bármelyik portálnak is. Nem is beszélve a hibákról. Az origo pl. évekig hibás m.oriog.hu oldalt közölt a mobilos felhasználók felé, ölég nehéz volt letiltani, h mobilon a normál webes tartalma jelenjen meg. Aztán pár év múlva javították a hibát.
De
Egy tartalom van. Az, hogy némely kezdetleges mobil eszköz pl. a gagyi Apple üzleti érdekből tiltja a flasht más téma. A készülékeknek kell alkalmasnak lenni arra, hogy a web bármilyen eszközön közel azonosan jelenjen meg. Ergo pénzkidobás mobilra fejleszteni, mert minek???
Nincs kétfajta internet ezt a WAP bukása óta érdemes a fejekbe vésni. Persze lehet appokat írni,de attól a web web marad.
Pár napja a Facebook-on beraktam külön listába azokat az oldalakat, amiket követek, és érdekelnek is. (Itt a leírás, hogyan kell ezt meglépni.) És azóta direkt figyelem, mennyi infó az, amit átenged a szűrőn a Facebook. Kevés. Nagyon kevés. Kibaszottul kevés! Egész egyszerűen az…..
Onlinemarketing blog Kariajesz 2011.12.22 00:40:00
Így Karácsony táján teljesen megszokott dolog, hogy vannak kisebb nagyobb céges ajándékok, bulik, meghívások. Múlt héten voltam a Telenor karácsonyi vacsoráján, és igazán jól éreztem magam: kellemes borok, különleges ételek és jó társaság volt a jellemzője. Elsősorban…..
nagymegmondo 2011.12.24 02:23:51
azt azért a jövőre nézve érdemes szem előtt tartani, hogy a Telenor volt az első gusztustalan cég, amely csatlakozott az NMHH és a diktatórikus magyar kormányzat URL szűrési akciójához:
www.nmhh.hu/index.php?id=hir&cid=16149
Ugye senki sem gondolja azt, hogy ez a pedofil tartalmak visszaszorítására irányul, sokkal inkább a demokrácia megcsúfolása és arab illetve kínai típusú netes URL szűréssel indul a 2012-es év.
Sajnálatos, szomorú tény ez. A többi szolgáltatót kötelezik erre 2012-ben. A Telenor önként és dalolva csatlakozott ehhez, nemhiába tértek át kínai eszközökre...
nagymegmondo 2011.12.24 22:11:48
@banszkigabor: sajnos nem értetted meg a dolog lényegét, ez nem arról szól, h kit hova hívtak meg, hanem arról, hogy a megfélemlítés beindult és 2012-re egyre jellemzőbb lesz ez. Lásd: Új Péter távozása, kitiltott indexes újságírók a Parlamentből. Jövőre Neked is meg fogják mondani, mit nézhetsz a neten és mit nem :(
nagymegmondo 2011.12.26 19:37:28
@banszkigabor: köszi, de azon már rég túl vagyok, h felépítsem magam 1998 óta foglalkozom online médiával. Megvannak a saját felületeim is, de nagyon köszönöm a tanácsokat :D
Szemét szakma a miénk, ha jobban belegondolunk, igen. Hiszen mit csinálunk? Megpróbálunk eladni dolgokat úgy embereknek, hogy lehet, arra az ég egy adta világon semmi szükségük nincs. Sőt, néha elkérjük tőlük a legféltetettebb kincsüket is: a személyes adataikat. Cserébe adunk…..
nagymegmondo 2011.12.15 19:04:33
@Konrad: szerintem itt többen is arra próbálnak utalni Neked, hogy hiába a sok lájkoló mit sem ér ha ezek nem maradnak aktívak a Fb oldalon és nem érdekli őket a termék maga. Hiába a fejlesztett vicces alkalmazás, ha eredménye csekély.
Márpedig mióta a Fb Pages üzenetei csak az aktív userekhez érnek el nagyon csekély a Fb ilyetén marketing ereje.

A Fb anno azzal magyarázta ennek bevezetését, hogy ne zargassa a usereket folyamatos üzeneteivel a Fb. page, de szerintem emögött az van, hogy a Fb ne tereljen kifele usereket, tartsa azokat a Fb-on belül. (Tekintettel arra, hogy a fb Pages üzeneteit korábban is bárki egy kattintással meg tudta szüntetni, hogy az adott oldaltól többet ne kapjon).

Az is érdekes ugye, hogy egész "véletlenül" a Fb saját szolgáltatásai amíg le nem tiltom őket, folyamatosan jelennek meg a privát üzenőfalon.

Persze szép az x százezer user jól mutat, de ha a cég ugyanezt a pénzt / energiát pl. egy adwords kampányra költötte volna a Karácsonyi szezonban, lehet eredményesebb lett volna...

Szerintem marketing körökben főként le kellene állni, ezzel a lájkmajmolással és visszatérni a hagyományos eredményességi mutatók szerinti értékelésre.
Pár napja írt Doransky egy cikket, amiben arról elmélkedett, hogy mennyire jó (illetve mennyire nem jó) dolog az, ha közösségi médiát ügyfélszolgálati feladatok ellátására használjuk. Mivel én is vallom (és tanítom), hogy a közösségi média (és azon belül elsősorban a…..
nagymegmondo 2011.12.11 20:03:08
@Konrad: akkor tovább folytatom:
- miért kell egy banknak pl. facebook oldal?
- milyen a fb pages konverziója egy adwords kampányhoz képest?
- érdemes-e egy cégnek nem saját, hanem fb-os oldalát hirdetnie?
----------
"úgy alakult, hogy lett még egy"
- de minek? Hoz ez látogatót és vásárlót? Látogatót rendszerint hoz (de vásárlót ügyfelet? csekély arányban, azaz milyen arányban, milyen költségek mellett? megéri-e? (és ez igaz az ügyfélszolgálatra is)

Én úgy tapasztalom ügyfelek körében, (bank, utazási iroda, számítástechnikai cikkeket forgalmazó cég stb.) hogy a facebook messze nem hatékony eszköz.

"nem a cégek döntése, hogy így alakult"
de igen, nem kötelező ugyanis rajta lenni, mint cég. Sok esetben nagyon sok esetben ez nem térül meg.

"Miért nem lehet a cég oldalára visszaterelni? mert az ügyfél nem biztos, hogy oda akar menni."

Problémája van és nem akarja megtudni a választ rá? Nah ne vicceljünk. Csak a Fb-on akar választ kapni? :D nah ne vicceljünk már...

"Ugyanis itt mindenki számára látszik a kérdés és a válasz ideje is."
A céges weboldal ugyanolyan nyilvános tud lenni, csak döntés kérdése. A facebook oldal ugyanannyira nem képes nyilvános lenni, csak döntés kérdése.

Kérdezem én továbbra is miért kell egy idegen oldalt (Fb) reklámozni saját céges weboldalunk helyett??
nagymegmondo 2011.12.12 01:31:58
@Konrad: valójában ez nem hit kérdése, hanem a számoké ;) Hidd el legalább annyi statisztikát láttam mint, Te és a számok pedig azt mutatják, h a Fb nem hatékony eszköz, a cégek többségénél. Igen van olyan terület, ahol eredményes lehet, de nagyon kevés az eredményes kivétel...
Onlinemarketing blog Alapfogalmak 2011.12.05 22:36:00
Amikor írtam az iWiW-ről, és leírtam, hogy napi 500 ezer és heti 1,2 millió aktív felhasználója van, akkor elég sokan megkérdezték, hogy jön ez ki, hogyan lesz az 500 ezerből 7 nap alatt 1,2 millió?Akik naponta foglalkozunk online kampányokkal, erre a válasz triviális, kb. a…..
nagymegmondo 2011.12.07 02:16:48
a Fb-ot lehet elfelejteni, mint hatékony hirdetési felület, mert ló***füttyet sem ér, majd ha az okoskodó "szosiál" média 'guruk' kihalnak, kikopnak és reálisan értékelik a hypeot, akkor töredék értéke lesz az adwords-höz képest, mert az adwords valóban jó és hatékony (jelenleg).

És sokadjára kérdezem mi a baj a Google hirdetési rendszerével?
Jahkéremszépen, h meg tudja szólítani a KKV-ékat, kis összegű költésekkel.
Igen, ez így van (pont). Miért nem léptek a nagy médiák ebbe az irányba korábban? Miért nem hatékonyak a vérszívó OM ügynökségek, mert aludtak, nem voltak kreatívak, megéltek 2-3 nagy ügyfélből.

A másik oldalról pedig: a tarta-lom, pedig nem csak az index/origo és a halott iwiw-nél van, hanem sok ici-pici magyar site-ból egy-öt emberes cégekkel, amelyek hatékonyan működnek. Ők már ott tartanak, h szóba sem állnak az ilyen-olyan sales house-okkal mert rugalmatlanok, macerásak és foglalkozni kell velük.

Marad a Google automata rendszere, ami kiszámíthatatlansága ellenére, biztos bevételt hoz (most) macera nélkül. (itt jegyzem meg, hogy az origo-adverticum (adhouse.origo vagy ki tudja, h hívják most) nagyjából leszarta ezen kicsi tartalomszolgáltatókat, pedig ha a Google jól kaszál rajtuk, akkor ők is tudtak volna akasztani)...
Erre mondják, h hibát hibára halmoztak.

És akkor mégegyszer a Google védelmében:
"68% a megjelenítő bevételrészesedése", a magyar ügynökségeknél ez 50%, akkor miről is beszélünk??

Azaz amit írsz:
"...módon változik a piac, ami bár nagyon jó a Google-nek és a Facebook-nak, de aztán senki másnak nem."

Kijelentésed abból ered, h neked sincs információd róla (nagyon finoman írtam le, de lényegében butaságot írtál)

Igenis a többségnek baromi jó ez az irány, mert a KKV-k folyamatosan hirdetnek és kicsiknek sok kicsinek "óccón" a 0 bevétellel szemben 68%-os bevételt jelent, ami itt marad Magyarországon és itt költenek el anélkül, hogy a IAB-nek halvány lila fingja is lenne ennek akár a mértékéről is.

Szóval nem kéne olyanon siránkozni, ami nincs, inkább örülni kell annak, hogy van élet az origo-index-sanoma-ringier-én túl is.
Ti jártatok már így?Google AdWords kampányt akartunk indítani, a szokásos módon. Ugye a Google kampányok nagy előnye, hogy amennyiben bankkártyával fizetsz, úgy az indítással kapcsolatos döntés és a tényleges indulás közötti idő radikálisan lecsökken, akár órákban (vagy…..
Izgalmas percek, rengeteg érdekes vendég, sok kínos kérdés és Dömsödi Gábor, akit nem engedtek be a sajtóbeszélgetésre.Kapcsolódó cikkünk blogposztja...
nagymegmondo 2011.11.13 14:53:29
@ommm: irigység? Te beteg vagy. Egyszerűen gáz, egy TC színvonalú laptól Csonticart nyomni, még ha fizet érte akkor is.
nagymegmondo 2011.11.13 15:14:37
@ommm: nem ezzel van a baj sajnálom, h nem érted meg, h a közönségetek minőségre vágyik...

Amivel itt sokaknak baja van, hogy Dömsödi Gabi bácsi az aktuális témában mélyen érintett magánérdekei miatt. Ennek ellenére Ti, mint TC messze nem voltatok tárgyilagosak, mivel egy az egyben leközöltétek az ő személyes véleményét és kizárólag az ő érdekeit képviselitek itt, ami sokak számára nem hiteles. Ennyi.
nagymegmondo 2011.11.16 00:24:53
@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: idealista harcos :D nah ne viccelj már, az a naiv és balfék, aki nem látja e mögött Dömsödi egyéni érdekeit. Amivel nem is lenne baj, ha az általam amúgy szertett TC nem áll ki egyoldalúan az egyik fél mellett. Ez így kedves Vályi Pista-Winkler Robi nagyon messze van a tényszerű újságírástól, amit pl. talán egyedül Bodoki képviselt az indexen...
Kinek, milyen pénzből, miért kezdett a klub presztízsberuházásba? Ezt kérdeztük levélben, telefonon, újságcikkben. Nem kaptunk választ, talán majd a pénteki sajtótájékoztatón, a megnyitás előtt...
nagymegmondo 2011.11.11 18:44:10
@isti77: én is azt várnám, hogy pl. a parkolási társaságokról ír valaki "leleplező" cikket, akik nap, mint nap szolgáltatás nélkül húzzák le az autósokat, P+R parkolók helyett új üzleti alapokon működő fizetős parkolókat üzemeltetnek extra profitért. Ha látványosan "kirúgja" őket valamelyik kerület akkor egészen véletlenül csendben ott maradnak üzemeltetőként, mert ugye köreik jó kapcsolatot ápolnak az éppen aktuális politikai elittel legyen az bármelyik párt. Persze ez sokkal több zséről szól, mint a MAK nevű gittegylet. Dömsödi Úr ha az ilyen nyilvánvaló dolgoknak ugrana neki, amely mögött nincsenek magán érdekei, talán szimpatikusabb lenne.
nagymegmondo 2011.11.13 01:12:05
@Ignotusz: nem kötelező belépni (pont)
Kedd óta hivatalos a hír: a Ringier a Microsoft-tal közösen új tartalomszolgáltatást indított idehaza az msn.mainap.hu címen. Elsőre furcsa hír, hiszen pont egy olyan helyzetben van a piac, amikor a meglévő szolgáltatásoknak sem egyszerű a talponmaradás, ráadásul most nem úgy…..
Írtam már pár alkalommal a Facebook szavazós játékokról. Jelentek is meg a napokban cikkek a Like csere-beréről. Most egy érintett, Miyazaki Jun írja le tapasztalatát - érdekes ezt az egészet ennyire közelről látni. Tehát ez most az Onlinemarketing blog újabb vendégpostja!Ha…..
Vallom, hogy online marketingesként azok a platformok az érdekesek, amik éppen most népszerűek, éppen most ott vannak az emberek. Hiszen nem az a célom, hogy felfedezzek új dolgokat, kipróbáljak jövendő sztárokat, hanem az, hogy elérjem a felhasználókat - olyanokat, akikre hatnak is…..
Miközben a hazai online reklámpiac növöget, azt vesszük észre, hogy ebből egyre kevesebb pénz marad itthon. Korábban már írtam, hogy az egyik pénzkiemelő csatorna azok a külföldi szolgáltatások, amelyek idehaza is elérhetőek és sokan használják. Nevesítve a Google és a…..
nagymegmondo 2011.07.26 15:52:20
Kicsit árnyalnám a képet, nálam pl. magyar nyelvű oldalon a hirdetők nagy arányban (többsége) külföldi cég azaz, hogy éppen ide lapátolják a pénzt...
Tisztában vagyok vele, h elenyésző kisebbség vagyok ezzel.
---
Miért ilyen népszerűek a külföldi hirdető rendszerek? Mert olcsóbb, hatékonyabb és jobbak, mint az az online marketing ügynökség, aki beleharap a tartalomszolgáltatóba és lenyúlja a multit.

A fenti (Konrád) leírás egyenesen az online marketing ügynökségek hozzá nem értésének és rövid távú haszonszerzésének a következménye. Lehet itt siránkozni, hogy milyen jó lenne újra megjelenésszám és nem CT alapján értékesíteni a hirdetéseket, de efölött eljárt az idő.

Ha meg azt nézzük, hogy mennyi pénz megy ki: "Az AdSense Kontextusban szolgáltatásban a megjelenítők a Google által a hirdetőktől beszedett összeg 68%-át kapják meg a hirdetések megjelenítéséért"

Tehát, ha így nézzük mindössze 32% vándorol ki, de azt ne felejtsük el, hogy sem a KKV-kal sem a kis tartalomszolgáltatókkal nem foglalkozott a magyar online értékesítői szakma. Ha úgy nézzük pont arról van szó, hogy a Gugli talált plusz pénzt, amit le sem szartak a nagy magyar online média ügynökségek, a Gugli talált fizetőképes kispénzű KKV szektort, amit le sem szartak a nagy magyar online média ügynökségek.

Miről is beszélünk? Milyen pénzek hova mennek el? Nem siránkozni kellene hanem örülni.

Jah és, h miért nem terjednek az adwords/adsense-hez hasonló magyar rendszerek? (az egy külön téma, amúgy erre én is kíváncsi lennék, mert minden adott hozzá manapság, de mégsem éri meg használni ezeket, sajnos...)
De szó szerint, ahogy a címben írom. Ugyanis az alábbi képet ma lőttem a keszthelyi TESCO-ban:Ez kis kiegészítő a ruházati osztályon, minden második akasztó-soron ott volt. Érdekes ötlet, bár még lehetne rajta dolgozni. Először is: a webcím pont nagyon kicsi, a fotón homályos,…..
nagymegmondo 2011.06.28 19:35:41
@musi: elég nagy az arcod, hozzá h csak olvasol, de nem értesz. A FB-os céges adatlap ér keveset, a kamu regisztrált FB userek hozhatnak pénzt, de ez a munkásabbik verzió nem mellesleg csalás. Gondolom ezt a műfajt űzöd...
Egész egyszerűen nem lehet elmenni a Groupon-story mellett szó nélkül, hiszen a modelljüket minden épeszű helyen másolják. Kérdés, a klónok sorsa mennyiben lesz ugyanaz, mint az eredetié?Hosszas elemezgetések helyett először is ajánlanék két cikket. Az első optimista:Amikor az…..
nagymegmondo 2011.06.16 02:19:52
@kuponworld: az a baj, h hozzánk Kelet-Európa ezen elveszett sarkába akkor jut el minden, amikor máshol már leáldozóban vannak a dolgok. Most tökmind1, h te, mint kuponworld, az n+1. klónja mennyit nyúzol le a résztvevő balekoktól. Az alapelv továbbra is az, hogy nem létezik 40-50-60%-os kedvezmény csak ilyen átverésekkel:

Amikor a 25.000 Ft-os szolgáltatást 40.000 Ft-ért rakja ki valaki a kuponmániára, majd ad 50% kedvezményt és máris hipp-hopp 20.000 lesz:

img560.imageshack.us/img560/1029/kuponmaniaatveres11.png

a szolgáltató aktuális ára:

img819.imageshack.us/img819/1139/kuponmaniaatveres12.png

még arra is lusta volt, hogy amíg kint van az ajánlatok között, addig átírja vagy levegye a saját honlapjáról ;)
----------------
Bár még mindig egyre többen adják meg ezeknek az átverős bandáknak, az e-mail címüket, ennyi átverés mellett (most végignéztem a Kuponmánia oldalát és nem ez az egyetlen átverős ajánlat, a "Toszkán" 3 éjszaka pl. nem tudom milyen Ft/euro árfolyamon van számolva (azt is lementettem)).

Szóval ma már késő, az egész modell le van járatva, pláne ha olyan résztvevők, mint pl. hódmezővásárhelyi gyenge klónbázis (generalmedia) is ennyire szarik bele (hemzsegnek az aktuális ajánlatok között a fentihez hasonló "bakik") akkor mit várjunk a többiektől?
nagymegmondo 2011.06.16 04:13:31
@kuponworld: már ne haragudj ezt a "hudenagy" egyetértést én nem látom az eddigiek alapján. Konrád csak finoman utalt arra, hogy bizony a felszín alatt van némi hiányosság e modell tekintetében. A többi hozzászólásban pedig ott a csupa negatív kritika észrevétel, konkrét példák.
Igaz, hogy kis zárt kör aki olvassa ezt a blogot (ez a poszt pedig sosem lesz címlapon az index kismértékű érintettsége okán (BB), de a "zinterneten" nincsenek titkok, a trükkök előbb utóbb kiderülnek a bizalom elveszik és ha a bizalom elveszett, hiába jön egy n+1. cég, h bizony mi jó fiúk vagyunk, senki nem fog hinni nekik.

"sajnos a gazdasági helyzetben ez racionálisan érthető"

Nem, nem érthető pont itt van a kutya elásva, ismétlem magam, ha egy kapcsolatban a bizalom egyszer elveszett, az már nem igen fog helyreállni. Most kb. 10.000 emberből egy nézi meg mi van egy ajánlat mögött én vettem a fáradságot és mindjárt egy oldalon az aktuális ajánlatok közül csak 4-et néztem meg, ebből egy nagyon necces, a másik full átverés...

Ezt így nem lehet csinálni, az egyes oldalak azon versengenek, hogy minél több szolgáltatót begyűjtsenek és minél nagyobb %okkal kamuzzanak.
nagymegmondo 2011.06.16 22:29:52
Végül, hogy egy kis humorral oldjuk ezt a témakört idézet az egyik utolsó bejegyzéssel ezúttal a Kupon Világ oldalról, a neveket töröltem, de megtekinthető a bejegyzés a Kupon Világ oldalán:

"A.D
Tisztelt Kupon Világ!
A Kupon Világon vásároltam 4.440 forintért egy elvileg 14.800 forint értékű Jasmin arctisztító kezelést étkezési és életmód tanácsadással egybekötve, a Jasmin Skincare szépségszalontól. A kupont ma felhasználtam, de a szolgáltatással teljes mértékben elégedetlen voltam!
Délután egy órára kaptam időpontot. Időben oda is értem, de még jó ideig várnom kellett. Mikor a kozmetikus hölgy megérkezett, kérdezte, hogy én érkeztem-e két órára... Erre mondtam, hogy egy óra lett megbeszélve. Ez volt az első furcsaság. Ezután adtak egy kis ruhát és egy papucsot, hogy vegyem fel, de mindkettőt már láthatóan sokan használták előttem (mosás nélkül), a papucs például koszos is volt. Emellett a személyzet stílusa is hagyott kívánnivalót maga után: sok kozmetikában jártam már (kuponnal is!), de mindenhol kedvesebben, udvariasabban bántak velem. Ezután elkezdődött a kezelés, mely sajnos messze alulmúlta várakozásaimat, s az akcióban meghirdetett leírásnak sem felelt meg. A kozmetikus hölgy a kezelés során egyszer sem jelezte, hogy mit csinál éppen, vagy mit fog csinálni, holott ezt mindenhol folyamatosan közölni szokták a vendéggel. Így például az arctisztítás után, szó nélkül kiment, az égő lámpát pedig nemtörődöm módon otthagyta az arcomtól tíz centiméterre. Tapasztalataim alapján mondhatom, hogy „szakértelme” is erősen megkérdőjelezhető, az arctisztítás felettébb fájdalmas volt, ráadásul a kezelés végeztével az egész arcom lángvörös volt, sok helyen feldagadt. Ilyet még soha nem tapasztaltam, egy kozmetikában sem! Az már csak hab a tortán, hogy a leírásban szereplő harminc perces életmód tanácsadás egy az egyben elmaradt... Maga a kezelés is kevesebb ideig tartott, mint nyolcvan perc, de ezt így utólag nem is bánom.
Erősen kétlem, hogy ezért a színvonaltalan szolgáltatásért bárki is kifizetné az eredetinek feltüntetett 14.800 forintos árat, mert az általam kifizetett 4.440 forintot is kidobott pénznek érzem, s ezek után ebbe a kozmetikába ingyen sem mennék el! Már több alkalommal vásároltam különböző kuponos oldalakon – így a Kupon Világon is –, és eddig mindig meg is voltam elégedve, viszont sajnos most nagyon kiábrándultam.
Tisztelettel:
D.A.
2011. június 11."