Adatok
nagymegmondo
0 bejegyzést írt és 51 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Azt hiszem, egyes szálláshely kínálók a mai napig nem tudják elfogadni, hogy végletesen átalakult a piac. Olvasom, hogy "Nagy veszteséget jelent a szállodáknak a kuponozás, de hogy vendég legyen, mégis élnek a kuponos akciókkal." Olvasom, de egyre kevésbé tudom komolyan venni.…..
nagymegmondo
2013.04.05 15:23:59
A piac nem alakult át, jól mutatja, hogy a kuponos cégek tábora mára jelentősen nem nő, sőt egyre kevesebbet fordítanak hirdetésre. Régen tele volt a net ezen kuponos "cégek" hirdetéseivel. Mára gyűjtöttek pár százeres címlistát olyan felhasználók tömegeit gyűjtötték be, akikből sosem lesz vagy csak nagyon kis részben visszatérő teljes áron vásárló törzsközönség. Ráadásul ugyanazon ostoba spamelhető userek pörögnek a különböző kuponos cégek adatbázisában. Ez a felhasználó kör ki merem mondani értéktelen. Aki komoly minőségű szolgáltatást nyújt annak nem fér bele az az arcátlan sarc, amit adni kell ezért a hirdetési formáért... Ezért az értéktelen, butuska, oda megyek ahol olcsó, igénytelen felhasználói körért nem szabad rontani és felhígítani a korábbi törzsközönséget. Ilyen áron 30-50%-os kedvezmény plusz további hasonló jutalékért nem lehet minőségi szolgáltatást adni. Ilyen esetben még az üres szálloda is jobb. Aki az elköltött összeget például adwordsre költi el hosszabb távon egészen biztosan jobban jár.
nagymegmondo
2013.04.05 20:05:52
@Mr Gyömbér: nem feltétlenül "erős", hanem valós megállapítás az "értéktelen" vagy "csekély értékű" jelző:
onlinemarketing.blog.hu/2011/06/10/lufi_vagy_sikertortenet
"A sáskaraj viszont soha nem nő a végtelenségig, ahogy az elérhető partnerekből sincs végtelen sok"
onlinemarketing.blog.hu/2011/06/10/lufi_vagy_sikertortenet
"A sáskaraj viszont soha nem nő a végtelenségig, ahogy az elérhető partnerekből sincs végtelen sok"
Most olvasom, hogy megszűnik az MSN MaiNap, mert a Microsoft átalakítja termékportfólióját, illetve nem sikerült hozni az elvárt számokat. Egyelőre csak döbbenek, és próbálom értelmezni a hírt.
A Kreatív írása alapján az MSN Messengernek nagyon betett a Facebook, és ez hozta…..
Egészen bizarr történetet küldött MR, akinek állítólag a Generali visszamondta a biztosítását és visszafizette az utolsó negyedévet, amikor bejelentették, hogy pinceüzletüket elpusztította az esőzések után beömlött víz.
Most megtörtént eset: érvényes szerződéssel…..
nagymegmondo
2012.08.17 12:44:16
@szakértőcske: köszönjük a Generali Providencia biztosító marketing és PR osztályának hozzászólást ;)
Önök egy fizetett kommentet láttak ;D
Önök egy fizetett kommentet láttak ;D
Sokan nem szeretik a bannereket, és ha lehet kerülik. De a felhasználók többsége sokat nem foglalkozik ezzel - nem direkt kerülik a hirdetéseket, hanem jellemzően nem veszik észre azokat. A hirdetések hatékonyságát tehát sokban lehet azzal javítani, ha úgy készítjük el, hogy…..
Ha a kattintás alapú (ppc) hirdetéseket tanítom, akkor az automatizált rendszerek között mindig felsorolom azokat, amik idehaza is használhatóak: a Google AdWords-öt, a Facebook-ot és az ETARGET-et. Ezek közül az AdWords és az ETARGET "magyar kompatibilis": olyan számlát…..
nagymegmondo
2012.05.17 18:40:03
Itt ülök a Média Hungary-n, ahol a téma valahogy mindig a pénz: hogyan és hol van a pénz, miből fognak élni és megélni a médiacégek? Hiszen, ahogy az alcím is mondja, a pénz beszól, a pénz irányítja a médiát (is). Általános megoldást nem tudok mondani, de most a helyzet…..
(Ez egy cinikus bejegyzés. Sajnos erre nincs egyéb jelzés, ahogy az íróniára sem.)Attól zeng a fél világ, hogy a Facebook átalakítja a céges oldalakat is Timeline-osra, és hogy ez mennyire jó vagy rossz. Mindenféle változások, új hozzáállás kell - majd ezekről én is fogok…..
Tanuld meg a Twittert használni, ha céged van. És gyere, segíts a Twitterre terelni minél több embert idehaza is. Tudod miért?A Facebook jól láthatóan abba az irányba fejlődik, hogy a céges megjelenés pénzbe kerüljön. Egyre több korábban jól működő megoldást "vett…..
Minden magára valamit is adó tartalomszolgáltató fejleszti a mobilos jelenléteit. Minimum egy mobilra optimalizált weboldal, de akár alkalmazás is készül a cégek boszorkánykonyhájában. Ez a jövő, ebbe az irányba kell menni - de vajon ez a jövő mennyire lesz jó ezeknek a…..
nagymegmondo
2012.02.20 01:27:48
Felejtsük el. Nincs ugyanis "számítógépes" és mobilos tartalom. Egyfajta tartalom van, ami úgy kezdődik: .. Ezért tök felesleges és nem trendi mobilos verziót fejleszteni bármelyik portálnak is. Nem is beszélve a hibákról. Az origo pl. évekig hibás m.oriog.hu oldalt közölt a mobilos felhasználók felé, ölég nehéz volt letiltani, h mobilon a normál webes tartalma jelenjen meg. Aztán pár év múlva javították a hibát.
De
Egy tartalom van. Az, hogy némely kezdetleges mobil eszköz pl. a gagyi Apple üzleti érdekből tiltja a flasht más téma. A készülékeknek kell alkalmasnak lenni arra, hogy a web bármilyen eszközön közel azonosan jelenjen meg. Ergo pénzkidobás mobilra fejleszteni, mert minek???
Nincs kétfajta internet ezt a WAP bukása óta érdemes a fejekbe vésni. Persze lehet appokat írni,de attól a web web marad.
De
Egy tartalom van. Az, hogy némely kezdetleges mobil eszköz pl. a gagyi Apple üzleti érdekből tiltja a flasht más téma. A készülékeknek kell alkalmasnak lenni arra, hogy a web bármilyen eszközön közel azonosan jelenjen meg. Ergo pénzkidobás mobilra fejleszteni, mert minek???
Nincs kétfajta internet ezt a WAP bukása óta érdemes a fejekbe vésni. Persze lehet appokat írni,de attól a web web marad.
nagymegmondo
2012.02.20 01:29:27
Még tavaly írtam róla, hogy az Index radikálisan módosította a médiaajánlatát. Azzal, hogy átalakult az Index.hu cikkoldali megjelenése, kénytelen is volt, hiszen egyes hirdetések eltűntek, miközben mások lettek helyettük.Eltűnt a jobb oldali sávból az összes skyscraper, vagyis…..
Pár napja a Facebook-on beraktam külön listába azokat az oldalakat, amiket követek, és érdekelnek is. (Itt a leírás, hogyan kell ezt meglépni.) És azóta direkt figyelem, mennyi infó az, amit átenged a szűrőn a Facebook. Kevés. Nagyon kevés. Kibaszottul kevés! Egész egyszerűen az…..
nagymegmondo
2012.01.24 19:15:51
@_csótány: sajnos a "+" még rosszabb ebben a tekintetben, ráadásul a kritikus tömeg sincs meg, bármennyire is ezen van erőszakos módszerekkel a Google és ő már meg sem próbálja titkolni, hogy csak eszközök vagyunk a kezében, közösségi média téren...
Így Karácsony táján teljesen megszokott dolog, hogy vannak kisebb nagyobb céges ajándékok, bulik, meghívások. Múlt héten voltam a Telenor karácsonyi vacsoráján, és igazán jól éreztem magam: kellemes borok, különleges ételek és jó társaság volt a jellemzője. Elsősorban…..
nagymegmondo
2011.12.24 02:23:51
azt azért a jövőre nézve érdemes szem előtt tartani, hogy a Telenor volt az első gusztustalan cég, amely csatlakozott az NMHH és a diktatórikus magyar kormányzat URL szűrési akciójához:
www.nmhh.hu/index.php?id=hir&cid=16149
Ugye senki sem gondolja azt, hogy ez a pedofil tartalmak visszaszorítására irányul, sokkal inkább a demokrácia megcsúfolása és arab illetve kínai típusú netes URL szűréssel indul a 2012-es év.
Sajnálatos, szomorú tény ez. A többi szolgáltatót kötelezik erre 2012-ben. A Telenor önként és dalolva csatlakozott ehhez, nemhiába tértek át kínai eszközökre...
www.nmhh.hu/index.php?id=hir&cid=16149
Ugye senki sem gondolja azt, hogy ez a pedofil tartalmak visszaszorítására irányul, sokkal inkább a demokrácia megcsúfolása és arab illetve kínai típusú netes URL szűréssel indul a 2012-es év.
Sajnálatos, szomorú tény ez. A többi szolgáltatót kötelezik erre 2012-ben. A Telenor önként és dalolva csatlakozott ehhez, nemhiába tértek át kínai eszközökre...
nagymegmondo
2011.12.24 22:11:48
@banszkigabor: sajnos nem értetted meg a dolog lényegét, ez nem arról szól, h kit hova hívtak meg, hanem arról, hogy a megfélemlítés beindult és 2012-re egyre jellemzőbb lesz ez. Lásd: Új Péter távozása, kitiltott indexes újságírók a Parlamentből. Jövőre Neked is meg fogják mondani, mit nézhetsz a neten és mit nem :(
nagymegmondo
2011.12.26 19:37:28
@banszkigabor: köszi, de azon már rég túl vagyok, h felépítsem magam 1998 óta foglalkozom online médiával. Megvannak a saját felületeim is, de nagyon köszönöm a tanácsokat :D
Szemét szakma a miénk, ha jobban belegondolunk, igen. Hiszen mit csinálunk? Megpróbálunk eladni dolgokat úgy embereknek, hogy lehet, arra az ég egy adta világon semmi szükségük nincs. Sőt, néha elkérjük tőlük a legféltetettebb kincsüket is: a személyes adataikat. Cserébe adunk…..
nagymegmondo
2011.12.15 01:59:37
nagymegmondo
2011.12.15 19:04:33
@Konrad: szerintem itt többen is arra próbálnak utalni Neked, hogy hiába a sok lájkoló mit sem ér ha ezek nem maradnak aktívak a Fb oldalon és nem érdekli őket a termék maga. Hiába a fejlesztett vicces alkalmazás, ha eredménye csekély.
Márpedig mióta a Fb Pages üzenetei csak az aktív userekhez érnek el nagyon csekély a Fb ilyetén marketing ereje.
A Fb anno azzal magyarázta ennek bevezetését, hogy ne zargassa a usereket folyamatos üzeneteivel a Fb. page, de szerintem emögött az van, hogy a Fb ne tereljen kifele usereket, tartsa azokat a Fb-on belül. (Tekintettel arra, hogy a fb Pages üzeneteit korábban is bárki egy kattintással meg tudta szüntetni, hogy az adott oldaltól többet ne kapjon).
Az is érdekes ugye, hogy egész "véletlenül" a Fb saját szolgáltatásai amíg le nem tiltom őket, folyamatosan jelennek meg a privát üzenőfalon.
Persze szép az x százezer user jól mutat, de ha a cég ugyanezt a pénzt / energiát pl. egy adwords kampányra költötte volna a Karácsonyi szezonban, lehet eredményesebb lett volna...
Szerintem marketing körökben főként le kellene állni, ezzel a lájkmajmolással és visszatérni a hagyományos eredményességi mutatók szerinti értékelésre.
Márpedig mióta a Fb Pages üzenetei csak az aktív userekhez érnek el nagyon csekély a Fb ilyetén marketing ereje.
A Fb anno azzal magyarázta ennek bevezetését, hogy ne zargassa a usereket folyamatos üzeneteivel a Fb. page, de szerintem emögött az van, hogy a Fb ne tereljen kifele usereket, tartsa azokat a Fb-on belül. (Tekintettel arra, hogy a fb Pages üzeneteit korábban is bárki egy kattintással meg tudta szüntetni, hogy az adott oldaltól többet ne kapjon).
Az is érdekes ugye, hogy egész "véletlenül" a Fb saját szolgáltatásai amíg le nem tiltom őket, folyamatosan jelennek meg a privát üzenőfalon.
Persze szép az x százezer user jól mutat, de ha a cég ugyanezt a pénzt / energiát pl. egy adwords kampányra költötte volna a Karácsonyi szezonban, lehet eredményesebb lett volna...
Szerintem marketing körökben főként le kellene állni, ezzel a lájkmajmolással és visszatérni a hagyományos eredményességi mutatók szerinti értékelésre.
Pár napja írt Doransky egy cikket, amiben arról elmélkedett, hogy mennyire jó (illetve mennyire nem jó) dolog az, ha közösségi médiát ügyfélszolgálati feladatok ellátására használjuk. Mivel én is vallom (és tanítom), hogy a közösségi média (és azon belül elsősorban a…..
nagymegmondo
2011.12.11 20:03:08
@Konrad: akkor tovább folytatom:
- miért kell egy banknak pl. facebook oldal?
- milyen a fb pages konverziója egy adwords kampányhoz képest?
- érdemes-e egy cégnek nem saját, hanem fb-os oldalát hirdetnie?
----------
"úgy alakult, hogy lett még egy"
- de minek? Hoz ez látogatót és vásárlót? Látogatót rendszerint hoz (de vásárlót ügyfelet? csekély arányban, azaz milyen arányban, milyen költségek mellett? megéri-e? (és ez igaz az ügyfélszolgálatra is)
Én úgy tapasztalom ügyfelek körében, (bank, utazási iroda, számítástechnikai cikkeket forgalmazó cég stb.) hogy a facebook messze nem hatékony eszköz.
"nem a cégek döntése, hogy így alakult"
de igen, nem kötelező ugyanis rajta lenni, mint cég. Sok esetben nagyon sok esetben ez nem térül meg.
"Miért nem lehet a cég oldalára visszaterelni? mert az ügyfél nem biztos, hogy oda akar menni."
Problémája van és nem akarja megtudni a választ rá? Nah ne vicceljünk. Csak a Fb-on akar választ kapni? :D nah ne vicceljünk már...
"Ugyanis itt mindenki számára látszik a kérdés és a válasz ideje is."
A céges weboldal ugyanolyan nyilvános tud lenni, csak döntés kérdése. A facebook oldal ugyanannyira nem képes nyilvános lenni, csak döntés kérdése.
Kérdezem én továbbra is miért kell egy idegen oldalt (Fb) reklámozni saját céges weboldalunk helyett??
- miért kell egy banknak pl. facebook oldal?
- milyen a fb pages konverziója egy adwords kampányhoz képest?
- érdemes-e egy cégnek nem saját, hanem fb-os oldalát hirdetnie?
----------
"úgy alakult, hogy lett még egy"
- de minek? Hoz ez látogatót és vásárlót? Látogatót rendszerint hoz (de vásárlót ügyfelet? csekély arányban, azaz milyen arányban, milyen költségek mellett? megéri-e? (és ez igaz az ügyfélszolgálatra is)
Én úgy tapasztalom ügyfelek körében, (bank, utazási iroda, számítástechnikai cikkeket forgalmazó cég stb.) hogy a facebook messze nem hatékony eszköz.
"nem a cégek döntése, hogy így alakult"
de igen, nem kötelező ugyanis rajta lenni, mint cég. Sok esetben nagyon sok esetben ez nem térül meg.
"Miért nem lehet a cég oldalára visszaterelni? mert az ügyfél nem biztos, hogy oda akar menni."
Problémája van és nem akarja megtudni a választ rá? Nah ne vicceljünk. Csak a Fb-on akar választ kapni? :D nah ne vicceljünk már...
"Ugyanis itt mindenki számára látszik a kérdés és a válasz ideje is."
A céges weboldal ugyanolyan nyilvános tud lenni, csak döntés kérdése. A facebook oldal ugyanannyira nem képes nyilvános lenni, csak döntés kérdése.
Kérdezem én továbbra is miért kell egy idegen oldalt (Fb) reklámozni saját céges weboldalunk helyett??
nagymegmondo
2011.12.12 01:31:58
@Konrad: valójában ez nem hit kérdése, hanem a számoké ;) Hidd el legalább annyi statisztikát láttam mint, Te és a számok pedig azt mutatják, h a Fb nem hatékony eszköz, a cégek többségénél. Igen van olyan terület, ahol eredményes lehet, de nagyon kevés az eredményes kivétel...
nagymegmondo
2011.12.12 18:27:51
Amikor írtam az iWiW-ről, és leírtam, hogy napi 500 ezer és heti 1,2 millió aktív felhasználója van, akkor elég sokan megkérdezték, hogy jön ez ki, hogyan lesz az 500 ezerből 7 nap alatt 1,2 millió?Akik naponta foglalkozunk online kampányokkal, erre a válasz triviális, kb. a…..
Ti jártatok már így?Google AdWords kampányt akartunk indítani, a szokásos módon. Ugye a Google kampányok nagy előnye, hogy amennyiben bankkártyával fizetsz, úgy az indítással kapcsolatos döntés és a tényleges indulás közötti idő radikálisan lecsökken, akár órákban (vagy…..
Izgalmas percek, rengeteg érdekes vendég, sok kínos kérdés és Dömsödi Gábor, akit nem engedtek be a sajtóbeszélgetésre.Kapcsolódó cikkünk blogposztja...
nagymegmondo
2011.11.13 14:53:29
@ommm: irigység? Te beteg vagy. Egyszerűen gáz, egy TC színvonalú laptól Csonticart nyomni, még ha fizet érte akkor is.
nagymegmondo
2011.11.13 15:14:37
@ommm: nem ezzel van a baj sajnálom, h nem érted meg, h a közönségetek minőségre vágyik...
Amivel itt sokaknak baja van, hogy Dömsödi Gabi bácsi az aktuális témában mélyen érintett magánérdekei miatt. Ennek ellenére Ti, mint TC messze nem voltatok tárgyilagosak, mivel egy az egyben leközöltétek az ő személyes véleményét és kizárólag az ő érdekeit képviselitek itt, ami sokak számára nem hiteles. Ennyi.
Amivel itt sokaknak baja van, hogy Dömsödi Gabi bácsi az aktuális témában mélyen érintett magánérdekei miatt. Ennek ellenére Ti, mint TC messze nem voltatok tárgyilagosak, mivel egy az egyben leközöltétek az ő személyes véleményét és kizárólag az ő érdekeit képviselitek itt, ami sokak számára nem hiteles. Ennyi.
nagymegmondo
2011.11.16 00:24:53
@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: idealista harcos :D nah ne viccelj már, az a naiv és balfék, aki nem látja e mögött Dömsödi egyéni érdekeit. Amivel nem is lenne baj, ha az általam amúgy szertett TC nem áll ki egyoldalúan az egyik fél mellett. Ez így kedves Vályi Pista-Winkler Robi nagyon messze van a tényszerű újságírástól, amit pl. talán egyedül Bodoki képviselt az indexen...
Kinek, milyen pénzből, miért kezdett a klub presztízsberuházásba? Ezt kérdeztük levélben, telefonon, újságcikkben. Nem kaptunk választ, talán majd a pénteki sajtótájékoztatón, a megnyitás előtt...
nagymegmondo
2011.11.11 18:44:10
@isti77: én is azt várnám, hogy pl. a parkolási társaságokról ír valaki "leleplező" cikket, akik nap, mint nap szolgáltatás nélkül húzzák le az autósokat, P+R parkolók helyett új üzleti alapokon működő fizetős parkolókat üzemeltetnek extra profitért. Ha látványosan "kirúgja" őket valamelyik kerület akkor egészen véletlenül csendben ott maradnak üzemeltetőként, mert ugye köreik jó kapcsolatot ápolnak az éppen aktuális politikai elittel legyen az bármelyik párt. Persze ez sokkal több zséről szól, mint a MAK nevű gittegylet. Dömsödi Úr ha az ilyen nyilvánvaló dolgoknak ugrana neki, amely mögött nincsenek magán érdekei, talán szimpatikusabb lenne.
nagymegmondo
2011.11.13 01:12:05
@Ignotusz: nem kötelező belépni (pont)
Kedd óta hivatalos a hír: a Ringier a Microsoft-tal közösen új tartalomszolgáltatást indított idehaza az msn.mainap.hu címen. Elsőre furcsa hír, hiszen pont egy olyan helyzetben van a piac, amikor a meglévő szolgáltatásoknak sem egyszerű a talponmaradás, ráadásul most nem úgy…..
nagymegmondo
2011.10.13 00:13:36
Írtam már pár alkalommal a Facebook szavazós játékokról. Jelentek is meg a napokban cikkek a Like csere-beréről. Most egy érintett, Miyazaki Jun írja le tapasztalatát - érdekes ezt az egészet ennyire közelről látni. Tehát ez most az Onlinemarketing blog újabb vendégpostja!Ha…..
Vallom, hogy online marketingesként azok a platformok az érdekesek, amik éppen most népszerűek, éppen most ott vannak az emberek. Hiszen nem az a célom, hogy felfedezzek új dolgokat, kipróbáljak jövendő sztárokat, hanem az, hogy elérjem a felhasználókat - olyanokat, akikre hatnak is…..
Miközben a hazai online reklámpiac növöget, azt vesszük észre, hogy ebből egyre kevesebb pénz marad itthon. Korábban már írtam, hogy az egyik pénzkiemelő csatorna azok a külföldi szolgáltatások, amelyek idehaza is elérhetőek és sokan használják. Nevesítve a Google és a…..
De szó szerint, ahogy a címben írom. Ugyanis az alábbi képet ma lőttem a keszthelyi TESCO-ban:Ez kis kiegészítő a ruházati osztályon, minden második akasztó-soron ott volt. Érdekes ötlet, bár még lehetne rajta dolgozni. Először is: a webcím pont nagyon kicsi, a fotón homályos,…..
nagymegmondo
2011.06.27 23:24:02
nagymegmondo
2011.06.28 19:35:41
@musi: elég nagy az arcod, hozzá h csak olvasol, de nem értesz. A FB-os céges adatlap ér keveset, a kamu regisztrált FB userek hozhatnak pénzt, de ez a munkásabbik verzió nem mellesleg csalás. Gondolom ezt a műfajt űzöd...
Egész egyszerűen nem lehet elmenni a Groupon-story mellett szó nélkül, hiszen a modelljüket minden épeszű helyen másolják. Kérdés, a klónok sorsa mennyiben lesz ugyanaz, mint az eredetié?Hosszas elemezgetések helyett először is ajánlanék két cikket. Az első optimista:Amikor az…..
nagymegmondo
2011.06.16 02:19:52
@kuponworld: az a baj, h hozzánk Kelet-Európa ezen elveszett sarkába akkor jut el minden, amikor máshol már leáldozóban vannak a dolgok. Most tökmind1, h te, mint kuponworld, az n+1. klónja mennyit nyúzol le a résztvevő balekoktól. Az alapelv továbbra is az, hogy nem létezik 40-50-60%-os kedvezmény csak ilyen átverésekkel:
Amikor a 25.000 Ft-os szolgáltatást 40.000 Ft-ért rakja ki valaki a kuponmániára, majd ad 50% kedvezményt és máris hipp-hopp 20.000 lesz:
img560.imageshack.us/img560/1029/kuponmaniaatveres11.png
a szolgáltató aktuális ára:
img819.imageshack.us/img819/1139/kuponmaniaatveres12.png
még arra is lusta volt, hogy amíg kint van az ajánlatok között, addig átírja vagy levegye a saját honlapjáról ;)
----------------
Bár még mindig egyre többen adják meg ezeknek az átverős bandáknak, az e-mail címüket, ennyi átverés mellett (most végignéztem a Kuponmánia oldalát és nem ez az egyetlen átverős ajánlat, a "Toszkán" 3 éjszaka pl. nem tudom milyen Ft/euro árfolyamon van számolva (azt is lementettem)).
Szóval ma már késő, az egész modell le van járatva, pláne ha olyan résztvevők, mint pl. hódmezővásárhelyi gyenge klónbázis (generalmedia) is ennyire szarik bele (hemzsegnek az aktuális ajánlatok között a fentihez hasonló "bakik") akkor mit várjunk a többiektől?
Amikor a 25.000 Ft-os szolgáltatást 40.000 Ft-ért rakja ki valaki a kuponmániára, majd ad 50% kedvezményt és máris hipp-hopp 20.000 lesz:
img560.imageshack.us/img560/1029/kuponmaniaatveres11.png
a szolgáltató aktuális ára:
img819.imageshack.us/img819/1139/kuponmaniaatveres12.png
még arra is lusta volt, hogy amíg kint van az ajánlatok között, addig átírja vagy levegye a saját honlapjáról ;)
----------------
Bár még mindig egyre többen adják meg ezeknek az átverős bandáknak, az e-mail címüket, ennyi átverés mellett (most végignéztem a Kuponmánia oldalát és nem ez az egyetlen átverős ajánlat, a "Toszkán" 3 éjszaka pl. nem tudom milyen Ft/euro árfolyamon van számolva (azt is lementettem)).
Szóval ma már késő, az egész modell le van járatva, pláne ha olyan résztvevők, mint pl. hódmezővásárhelyi gyenge klónbázis (generalmedia) is ennyire szarik bele (hemzsegnek az aktuális ajánlatok között a fentihez hasonló "bakik") akkor mit várjunk a többiektől?
nagymegmondo
2011.06.16 04:13:31
@kuponworld: már ne haragudj ezt a "hudenagy" egyetértést én nem látom az eddigiek alapján. Konrád csak finoman utalt arra, hogy bizony a felszín alatt van némi hiányosság e modell tekintetében. A többi hozzászólásban pedig ott a csupa negatív kritika észrevétel, konkrét példák.
Igaz, hogy kis zárt kör aki olvassa ezt a blogot (ez a poszt pedig sosem lesz címlapon az index kismértékű érintettsége okán (BB), de a "zinterneten" nincsenek titkok, a trükkök előbb utóbb kiderülnek a bizalom elveszik és ha a bizalom elveszett, hiába jön egy n+1. cég, h bizony mi jó fiúk vagyunk, senki nem fog hinni nekik.
"sajnos a gazdasági helyzetben ez racionálisan érthető"
Nem, nem érthető pont itt van a kutya elásva, ismétlem magam, ha egy kapcsolatban a bizalom egyszer elveszett, az már nem igen fog helyreállni. Most kb. 10.000 emberből egy nézi meg mi van egy ajánlat mögött én vettem a fáradságot és mindjárt egy oldalon az aktuális ajánlatok közül csak 4-et néztem meg, ebből egy nagyon necces, a másik full átverés...
Ezt így nem lehet csinálni, az egyes oldalak azon versengenek, hogy minél több szolgáltatót begyűjtsenek és minél nagyobb %okkal kamuzzanak.
Igaz, hogy kis zárt kör aki olvassa ezt a blogot (ez a poszt pedig sosem lesz címlapon az index kismértékű érintettsége okán (BB), de a "zinterneten" nincsenek titkok, a trükkök előbb utóbb kiderülnek a bizalom elveszik és ha a bizalom elveszett, hiába jön egy n+1. cég, h bizony mi jó fiúk vagyunk, senki nem fog hinni nekik.
"sajnos a gazdasági helyzetben ez racionálisan érthető"
Nem, nem érthető pont itt van a kutya elásva, ismétlem magam, ha egy kapcsolatban a bizalom egyszer elveszett, az már nem igen fog helyreállni. Most kb. 10.000 emberből egy nézi meg mi van egy ajánlat mögött én vettem a fáradságot és mindjárt egy oldalon az aktuális ajánlatok közül csak 4-et néztem meg, ebből egy nagyon necces, a másik full átverés...
Ezt így nem lehet csinálni, az egyes oldalak azon versengenek, hogy minél több szolgáltatót begyűjtsenek és minél nagyobb %okkal kamuzzanak.
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz