Adatok
whatsoever
0 bejegyzést írt és 834 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Majdnem megvolt a döntetlen Andorra ellen. ..
whatsoever
2017.06.10 10:05:43
@kisa: :) Mielőtt nekiáll műhavas bobpályákat építeni az üveg hidak alá, javasolnám esetleg mániának az oktatást, azzal is sokat lehet nyerni......
whatsoever
2017.06.10 10:37:26
@kisa: Ja, én kérek elnézést. :(
Bayer Zsolt évek óta akar pofán vágni, széttrancsírozni, abálni, szuvidálni embereket, legalábbis időnként jelezni szokta ezen szándékát. Életemben egyszer találkoztam vele személyesen, úgy nézett ki közelről, mint egy inkontinenciával küzdő hörcsög, és körülbelül annyira is tűnt…..
whatsoever
2017.05.10 06:49:49
@Baluvanis: Közmunka 2018-tól 3 év alatt 1 év lehet. Én nem tudom, mi lesz velük....... : (((
A hétvége történéseit elnézve az embernek kedve támad aktivistának állni még akkor is, ha ez amúgy távol áll tőle, és életének 4x éve alatt még sosem fordult elő vele. Én például most éppen rettentő kíváncsi vagyok, hogy a fideszes szardarab tőlem is megpróbálná-e elvenni a telefonom, próbálna-e…..
whatsoever
2017.05.09 08:35:37
@látjátok feleim szümtükkel: : D És aki nem szimpatizál, kibaccuk, mer mi demokraták és keresztények vogymuk, csak sajnos nem fogtuk fel, hogy az egész a civil felebarátainkért kell, hogy történjen, ök a demosz.
ÁDER!!! Rá meg kiosztották azt a szerepet, hogy bábozza el, hogy ez egy konszenzusképes kormány, kiegyezésre képes. Aha... Eddig meg a parlamentáris demokráciát bábozták, hogy fedje el a lényeget, mondjuk sokan bevették, a pártok beálltak bábozni, az ő szerepük, hogy úgy viselkednek, mintha jogállam lenne.... Kiegyezés.... Ja. Nem hiszek nekik. Ha áder komolyán is mondaná: ő súlytalan.
ÁDER!!! Rá meg kiosztották azt a szerepet, hogy bábozza el, hogy ez egy konszenzusképes kormány, kiegyezésre képes. Aha... Eddig meg a parlamentáris demokráciát bábozták, hogy fedje el a lényeget, mondjuk sokan bevették, a pártok beálltak bábozni, az ő szerepük, hogy úgy viselkednek, mintha jogállam lenne.... Kiegyezés.... Ja. Nem hiszek nekik. Ha áder komolyán is mondaná: ő súlytalan.
whatsoever
2017.05.09 08:38:36
@látjátok feleim szümtükkel: Tényleg jön a bármi megtörténhet, majd aszondjuk, hogy nem mi kezdtük. Basszus, ovis középsős szint, agyilag is meg felelősségvállalásban is.
whatsoever
2017.05.09 08:48:27
@habakuk000: Üdv! Sztem az is benne van a pakliban, hogy
1) morális és agyi nullák, nekik elég, hogy "nemmikezdtük", el se jutnak odáig, hogy mi lenne a dolguk
2) szándékosan provokálnak zavargást, hogy szükségállapotot vezethessenek be, úgy 20-30 évre, amíg el nem fogy az utolsó forint (de elfogy az előbb, hisz csak olyan szakembert képzünk, amilyen szakma 10 év múlva nem lesz) ...
:(
1) morális és agyi nullák, nekik elég, hogy "nemmikezdtük", el se jutnak odáig, hogy mi lenne a dolguk
2) szándékosan provokálnak zavargást, hogy szükségállapotot vezethessenek be, úgy 20-30 évre, amíg el nem fogy az utolsó forint (de elfogy az előbb, hisz csak olyan szakembert képzünk, amilyen szakma 10 év múlva nem lesz) ...
:(
„Boldogan éltek, míg meg nem haltak” – így érnek véget jellemzően azok a mesék, amikben az ifjú hős próbatételeken átverekedve magát végül elnyeri a királylány kezét és fele királyságát (hogy legyen mit a tejbe aprítaniuk, persze). S hogy mi történik ezután? Mindenkinek a fantáziájára bízzák. Talán…..
A Magyar Nép Nemzeti Hőse fényességes győzelmet aratott a héten Brüsszelben. Akkora nagyot és olyan fényességeset, hogy vissza is ment ma megismételni az egészet. Megértem, fényességesen győzni nem lehet elégszer, no meg mikor a "hegyek vajúdnak és egeret szülnek" az is pazar látvány, gondolom…..
whatsoever
2017.04.29 20:06:14
@Fabius: Naigen, ez is baromi lényeges szempont, hogy ne elsősorban a hajléktalanok és ürgenők és infotól elzárt kevéssé felkészült szavazók felelősségét feszegessük, hanem azokét, akiket az előbb felsoroltak fizetnek, mert azok felesküdtek a képviseletükre és az ország gondjainak megoldására! Nyilván van egyéni felelőssége mindenkinek - de a politikusoké egyértelmű, és el kell számolniuk! Egyébként szerintem a különindulós pártoknak is számolniuk kell azzal, hogy választóként azt gondolom: Lmp és Momo, ti ampofámba mondjátok, hogy nem gond, ha még párezren megdöglenek még 4-8 év ner alatt.
whatsoever
2017.04.29 20:08:31
@habakuk000: +++!
whatsoever
2017.04.29 20:17:22
@Fabius: a ceu ügyben biztos, hogy retirál - de ettől még pont mintha szalonképes maradna és csinálhatja az illiberális fasisztoid országszétcseszést... Ettől tartok. Minden törvényt nem tud vétózni az eu... Az abszurd és szerintem illegitim törvényalkotástbsem... A korrupciót sem, a médiamanipulációt sem... A fasiszta szellemet sem... Ami csalódás, hogy mintha az EP-ben is a frakciófegyelem igazgatna, aminek viszont a népi érdekképviselethez van kevés köze.
Nem működik a házasságod? Nem ért meg a társad? Sokat veszekedtek? Érdemes kipróbálnod az alábbi receptet, ami sok pár életét megváltoztatta...
whatsoever
2017.04.27 17:05:15
" Áder János egykori köztársasági elnök, aki jelenleg szociopata hazudozóként dolgozik az Orosz Föderáció Nyugati Területein, ellátogatott a kormányzósági székhelyen működő Trefort Gimnáziumba. " (vincentnews)..
whatsoever
2017.04.25 18:25:12
Ürge-Vorsatz Diána után most Matolcsi Máténak ugrottak neki, úgyhogy megpróbálom pár sorban vázolni azt, hogy egészen pontosan mi is a lényege a Matolcsi ügyének.
Bent Fuglede dán matematikus kérdezte a következőt. Ha A n-dimenziós pozitív mértékű euklideszi halmazon van egy…..
whatsoever
2017.04.23 10:13:11
@Counter: Szerintem a harag, csalódottság normális pshichológiai reakció. Ahogy a megenyhülés, megbocsátás is. ÜVD-val kapcsolatban azt éreztem: Hogy lehet, hogy emberek konkrét keserves nyomoráról nem szerzett évekig értesülést keresztényként, és stratégiailag káros, szakmailag borzasztó folyamatokról értelmiségiként? Mikor ezt a fajta szűklátókörűséget sokan sokszor az egyszerű, sörrel-meccset-néző-melós szemére is vetik, akinek esetleg tényleg csak M1-e van Nógrád mélyén, és műveltsége sincs differenciáltan gondolkodni erről. Magam 3 embert ismerek személyesen, akik kórházi fertőzésben hunytak el, rutinműtét után, egyikük szülés után - árva lett a kicsi!!! ... Szóval haragudtam. Aztán GONDOLKODTAM ÉS BESZÉLGETTEM ÉS OLVASTAM - és arra jutottam:
1: Ha számon kérem a kereszténységét, nekem is be kell látnom, hogy nem vagyunk tökéletesek, nem ismerem őt, nem ítélkezhetem, nem is az a dolgom.
2: Ha haragszom, skatulyázok és ítélkezem, akkor épp orbán csapdájába ragadokk, a gyűlöletet, megosztottságot meg kelene haladni.
3: Az alap borzasztóság az, hogy a politikának sikerült elhitetnie, még kvalitásos emberekkel is, hogy a keresztény lehet ilyen - ahogy szinte mindenkivel azt is, hogy a politika egy ország és egy identitás fundamentális elme- pedig lóf***t - a civil valóság, a kultúra ugyanolyan fundamentâlis....
A haragszom megbocsátok kooperáljunk előrenézve reakcióívet természetesnek gondolom, és aki megbélyegzi a volt fideszesekre fújókat, az ugyanúgy az ítélkező és megosztó paradigmában marad, ami nem visz előre...
Ebből az egészből szinte semmi nem címezhető itt kommentelőknek, csak hangosan gondolkodtam -
Egyedül a 3. pont, ami "társadalomelméletileg"? érdekes lehet...
1: Ha számon kérem a kereszténységét, nekem is be kell látnom, hogy nem vagyunk tökéletesek, nem ismerem őt, nem ítélkezhetem, nem is az a dolgom.
2: Ha haragszom, skatulyázok és ítélkezem, akkor épp orbán csapdájába ragadokk, a gyűlöletet, megosztottságot meg kelene haladni.
3: Az alap borzasztóság az, hogy a politikának sikerült elhitetnie, még kvalitásos emberekkel is, hogy a keresztény lehet ilyen - ahogy szinte mindenkivel azt is, hogy a politika egy ország és egy identitás fundamentális elme- pedig lóf***t - a civil valóság, a kultúra ugyanolyan fundamentâlis....
A haragszom megbocsátok kooperáljunk előrenézve reakcióívet természetesnek gondolom, és aki megbélyegzi a volt fideszesekre fújókat, az ugyanúgy az ítélkező és megosztó paradigmában marad, ami nem visz előre...
Ebből az egészből szinte semmi nem címezhető itt kommentelőknek, csak hangosan gondolkodtam -
Egyedül a 3. pont, ami "társadalomelméletileg"? érdekes lehet...
whatsoever
2017.04.23 10:26:21
@viharangöntő: Egyetértésem. Ahogy írtam, a megbocsátásnak, egymás megértésének és a kooperációnak képtelensége behódolás a jelen rezsim ösztönalapú megosztó romboló manipulációjának. Minél tovább állunk lövészárkokban, annál kevesebb konstruktív / win-win minta lesz a kölkeinknek is. Bocs, asszem folyton erről írok, de ez a vesszőparipâm, mondhatni credo-m és szalmaszálam, és asszem elég fontos is.
Elsimicskásodott az Index. 2017 szomorú valósága, hogy ehhez a főszerkesztő írását olvasva hozzá kell tenni: szerencsére pont most és pont így. A szomorú valóság további adaléka, hogy ez az egész - a függetlennek egyelőre meghagyott magyar sajtó jelentős százaléka - Simicska gesztusainak köszönheti…..
whatsoever
2017.04.22 18:19:59
@gazoló: : )))) Csodállatias!!! : ))) Ha vmiről ilyen tömörséggel lehet szólásokat / vicceket gyártani, az azt jelenti, hogy mindenkinek marhára le van ülepedve a fejében, hogy mi a tényállás. Ami jó!
Nem hiszem, hogy a speciális magyar "konzervativizmusnak" a közeljövőben alternatívája lesz Magyarországon. Ez a konzervativizmus alig hasonlít a nyugati konzervativizmusra, etatista, nacionalista, reakcionárius és enyhén bumburnyák, de...
Ha a választók többsége egy elviselhetően…..
whatsoever
2017.04.21 07:58:35
@jotunder: Tudom... Csak ne gondolja, hogy ezt hazafiasnak vagy emberinek vagy értelmesnek vagy pártpolitikában vagy bárhol elfogadhatónak tartja pár kocsmai hőbörgőn és pár törpe minoritás gárdán kívül bárki. Ez nem ellenkezés és mást gondolás, ez sima impulzuskontroll-zavar. : )
whatsoever
2017.04.21 08:01:54
whatsoever
2017.04.21 20:04:15
@Rhonin: Megkérdezhetem? Mi a véleményed arról, hogy a Momentum meggondolás és gátlás nélkül használja a fidesz / "elit" által manipulatív, populista céllal hamissá torzított bal, jobb, liberális kategóriákat? Jobboldalnak nevezi orbánékat, akik retorikájukban szélsőjobb és szélsőbal populisták, szocpolitikában ultraliberálisak, egyebekben szerintem klerikálfasisztoid nemtommik, technokraták, hipokriták és ösztönlények, ez az utolsó jelző már inkább az indulatom, előbbiek politológiailag igazolhatók... Az a bajom azzal, hogy tudománytalanul és kritikátlanjl veszik át ezt, hogy ez a populizmus megosztó eszköze a jelen Mao-n, nem segít szolidáris és együttműködő közösséggé válni - ezen kívül pl. engem skatulyáz és lenéz (Soproni Tamás: A baloldaliak mind azt gondolják, hogy a magyar áru nem lehet elég jó - tehát mindenki, akit a jelen barom közbeszéd balra sorol, mindenki egyforma és ráadásul differenciáltan gondolkodni képtelen hülye). Szerintem nem csak vízió kéne (Mit?), hanem alázat is - esetleg nyitottnak kéne lenni tanulságokra, mások megértésére, és akkor talán elhinném, hogy nem nagyképű karrieristák, hanem a Hogyan?-t is képesek megvalósíthatóan és élhetően végiggondolni. Elismerve az aláírásgyűjtő projektben mutatott hazafiasságukat és hatékonyságukat, elvárom, hogy ők is komplexen gondolkozzanak pl. A szavazókról. Szívesen olvasnám a véleményedet, ill. Másokét is - itt sok nálam műveltebb és nagyobb potenciálú koponya írkál. Köszönet, szép estét és napokat!
Ott
Ott
- Varga Gergőt és Gulyás Mártont bilincsben, vezetőpórázon vezették a bíróság elé, mert a Bajszos Szar palotáját 23 ezer forint értékben vízbázisú - lemosható vagy könnyen átfesthető - festékkel megrongálták.
- A vagyonosodásütemben Zuckerberget lepipáló Pénztáros Lőrinc zsebre tette a fél…..
whatsoever
2017.04.13 17:34:25
@habakuk000: Erről a keresztneves meglátásról a következő jutott eszembe, idézet: "Mit látsz, Laca? Egy nagy segget látok!" Mily időtlenül leírja a költészet az valóságot. : )
Abüdösrothadttetveskurvaéletbemárcsakugyan! Seggbe pocsékolta az Isten azt a világot, ahol már egy kis genyózásért is ekkora perpatvart képesek csapni! Nekem azt mondta az Árpi, hogy jól áll, ha kemény vagyok, mint a fagyott kutya lába, erre mindenki azt mondja, épp annyira vagyok ízléses.
De mi…..
whatsoever
2017.03.31 19:50:25
@habakuk000: Jó estét... Ha fellógatnak párat, az csak alka!om a nyílt diktatúrára, nem? Persze, ha kilépünk, bele fog férni az is... Szerintem az orosz hitel felvétele pont a kádári hitelből túlélés modellje... Mert a hitel fele elég Paksra - a többi mi másra kell? Ez az elméletem...
whatsoever
2017.03.31 19:53:42
@habakuk000: Ja igen... Még annyi, hogy a politikai filozófia szerint ami nálunk van, az csőcselék-demokrácia: csak magamért állok ki, másokért, távlati, elvi dolgokért nem. Ld. Netadó. Remélem, nincs igazam. Ha rebellió lesz, vagyis a jobb forgatókönyv, az is rettenet...
whatsoever
2017.03.31 19:55:18
@taga20: igen, szerintem sem.
Érdekes kakaskodás alakult ki tegnap a Nagy Büdösben, az ország második eláderesítésének "ünnepnapján". Vona Gábor kilencven méteres sprint után becsúszott Orbánnak, aki nyilván visszarúgott, és próbálta eltalálni szarva közt a tőgyit.
A frappánsnak gondolt visszarúgás viszont elég sutácska lett.…..
whatsoever
2017.03.14 19:24:45
@habakuk000: :) Igen... Elég helikopterest játszani vmi készséggel... Ezt én se értem, ha a celebek eme része boldogul, és rogáncili 4 havi melóból szintén tud röpködni, nekem arányosan az alfa centauri pálmái alatt kéne nyaralnom, űrhajós körúton, amennyit dógoztam... És nyilván nem vagyok egyedül ezzel.
whatsoever
2017.03.14 20:11:02
@habakuk000: Szia :) Tényleg nem mondta, h leválthatatlan, de a régiónkban / kultúránkban szinte törvényszerűen bekövetkező, visszatérő, standard cikusként írta le a diktatorikus visszarendeződést. Vagy énhallottam ki ezt jlbban, mert szerintem is elég taníthatatlan lény az ember... (?)
whatsoever
2017.03.14 20:19:17
@habakuk000: Abszolút! Ezért írtam, h Tölgyessit is kibekkelő opportunistának érzékelem - ez az értelmiség felelőssége c. örökzöld... Lehet egyrészt-másrésztelni meg racionalizálni, akár tudományosan - de ez nem menti etikailag a nem cselekvést, nem szókimondást: mert valóban emberek élete és halála, ami máris ráment erre. És személyes felelőssége van annak, aki elvállalta az érdekképviseletet és irányítást!
Érdekes jelenségre kaphatjuk fel a fejünket az olimpiai álmok szétfoszlása után: mintha másik dimenzióba léptünk volna, ahol hiperinfláció sújtja az állva maradt két állami gigaprojektet, a Puskást és a vizes VB-t.
A nolimpia még ki se esett a kormányzati szájakon, mikor egyszer csak aszonták:…..
whatsoever
2017.03.11 16:00:45
@penna: A momo, aki ov-ról nyilatkozik elismerően? Hogy tehetséges politikus? Miközben a politika a köz ügyeinek előmozdítása lenne? Pfff... Hasfelmetsző Jack meg hatékony tehetséges sebész?... Hm, én még kivárok. Elismerem, hogy normális dolgokat is mondanak, de ez a fenti valahogy átértékeli....
Viktorunk beszédet mondott a Kommunizmus Áldozatainak Emléknapján. Egy ásításnál nem is érne többet ez a tény, ha nem a saját kis alternatív valósága szerint értelmezne mindent őkelme. Jólfigyeljél, aszonta:
"A kommunzimus, akár csak a nemzetiszocializmus a Nyugat szellemi termékeként látta meg a…..
whatsoever
2017.03.09 08:32:33
@rdos: A politikus, ha tehetséges, akkor borzasztó hatékonyan hatalomban marad, jogállamlerombol, manipulál, hazudik, rabol, generációkat és ágazatokat nyír ki, és strukturálisan elleheteleníti a versenyképességet, és nem mer senkivel vitázni, nem tudtad? Fekete-Győr szerint. Mindenki átveszi a fidesz manipulatívan kiüresített szemantikáját, eszükbe sem jut out of the box fogalmazni v gondolkozni? Persze a fenti deklaráció után tökmindegy.
whatsoever
2017.03.09 14:49:59
@rdos: Igen....... Én nem tudom, mi lenne az, amit már nem engednének megtörténni... Félelmetes. Én is tele vagyok egzisztenciális félelemmel, pedig gyereket nem is kell féltenem, és pedig szerintem én a felső 3 decillisben benne vagyok...
És kúvára kiakadtam FGyA-ra is. Mondjuk megnéztem a videoikat a youtube-on, és nem csak hülyeségeket beszélnek... Mondjuk Tóta W-re is hallgatok......... Legszívesebben fognék egy törülközőt és stoppolnék egy ufót....
És kúvára kiakadtam FGyA-ra is. Mondjuk megnéztem a videoikat a youtube-on, és nem csak hülyeségeket beszélnek... Mondjuk Tóta W-re is hallgatok......... Legszívesebben fognék egy törülközőt és stoppolnék egy ufót....
whatsoever
2017.03.09 17:21:58
@rdos: Valami fekete lyukba jó lesz? Az Andromédára és az Alfa Centauri-ra mi megyünk, a dolgozó nép, helikopáter-űrhajóval! Mert ha Rogán Cili fél éves meló után helikopterez, akkor munka-arányosan nekünk odáig kell érjen a nyaralásunk. :)
Bauer professzornál megállt az idő, nagyjából húsz éve nem csinál semmi olyat, amit akárcsak érintőlegesen is intellektuális teljesítménynek lehetne nevezni. A héten Magyar Bálint "maffiaállam" metaforájáról írt dolgozatot a semmit-nem-csinálás szent jegyében. Magyar Bálint sem nagyon…..
American Affairs ez a trumpista konzervativ ertelmiseg uj lapja.
Ez itt a legkontroverzalisabb szerzo, Michael Anton cikke a Nemzetkozi Liberalis Vilagrendrol.
Anton volt az az ifjukonzervativ titan, akit a neokon Bill Kristol egyszeruen csak Trump Carl Schmittjenek nevezett.
(a…..
whatsoever
2017.03.01 07:10:44
@nerángass: Nem tudom... Nincs (a józan ész alapján) a mentális alkalmatlanságnak egy foka, amikor már nem érdemes úgy tenni, mintha trump ideológiailag bármi lenne? Ő csak egy nárcisztikus beteg. Akik szellemtörténeti / ideológiai kapaszkodónak vagy ürügynek használják: ők is jobban megközelíthetők ha a fogyasztói társadalom és a demokrácia (ami trumpokat választ) problémáit tekintjük motívumnak, nem trumpot. Én nem vagyok annyira tájékozott, mint sokan, csak azt pedzegeti bennem a józan ész, hogy a játszma felszíne alatt vannak a gyökérokok. Was meinen sie?
whatsoever
2017.03.01 07:14:18
@whatsoever: valsz azt, hogy triviálist írtam
Orbán egyik verőembere, a szomorúan tehetségtelen ámde nagy hatalmú Lánczi András fia, Lánczi Tamás (csak azért nem nevezem gátlástalan fasiszta pöcsnek, mert nincs semmi sportértéke) nekiment Enyedi Ildikónak, mert az a Haza atyjának rezsimjét nem a megfelelő hangnemben szólította meg.
…..
whatsoever
2017.02.27 11:56:31
@rinaldo-rinaldini: az ugocsai itt a rossz értelemben vett mélymagyar metaforája, nem az ugocsai emberekre vonatkozik. Vö: "Ugocsa non coronat"
whatsoever
2017.02.27 12:05:06
@jotunder: Pornóapáti is létezik. Bivalybasznád nem.
Orbán Viktor úgy gondolta, hogy az elkövetkező hét év nagy nemzeti célja egy három hétig tartó sportverseny legyen. Több ezer milliárd forintról volt szó. Lehet, hogy csak kettőről, de inkább háromról, vagy négyről.
Orbán Viktor úgy gondolta, hogy egy ország erejét az olimpiai…..
whatsoever
2017.02.26 15:17:52
@Muad\\\'Dib: A jelenkori kommunikáció hajlamosít az egybites (mármint 0 v. 1, like / dislike) típusú megnyilvánulásokra, pedig azért tudjuk, hogy ennél majdnem minden összetettebb, több dimenziós. Én azt szeretném, ha lenne olyan jogi környezet és redisztribúció és oktatás, ami megtérülő, és az egészségügy, szoc. háló és munkahelyteremtés és ilyenek után 20-30-50 év múlva akár egy olimpiát is kitermel. Így, ebben a proritási és összefüggési rendszerben. Ez esetben még büszke is lennék a magyarságra, ill. valsz nem így mondanám, de minden álmom és elhívatásom ide húzna. Ha megérném, aminthogy nem fogom. Pedig csak 40 vok.
Ficó Robi és Lézer Jani kánonban csapkodja az asztalt, hogyaszongya a kibaszott kurva multik szeméttel etetik a feltörekvő balkán sarki államokat, micsoda disznóság ez kéremszépen?! Most aztán ki lesz minden vizsgálva, össze lesz minden vetve, meg lesz kóstolva, de nem ám úgy…..
whatsoever
2017.02.25 17:45:33
@taga20: Tényleg érdekel a véleményem, vagy csak szeretnél leoltani vkit ma is, hogy pl. "fax vagy, haver"? ;-) Adjuk meg az esélyt: Cociálpcihológia. Homo sapiens ösztönösen szeret közösséghez tartozni. Ez hasonulással, normakövetéssel elérhető. Legalábbis a kirekesztődés elkerülhető. Ha van jó norma, minta, el lehet tanulni. Ezért kellene a szegregációt is enyhíteni: ha a szegény gyerek csak munkanélküli kubikusokkal találkozik, nem lesz belőle klasszikafilológus vagy atomgudós, pedig talán van tehetsége, és új Einstein lehetne, nemzete üdvére. (Nem a munkanélkülieket vagy a kubikusokat bántom, és a klasszikafilológusokat se, csak nem tudom, ki az ő Einsteinjük.)
whatsoever
2017.02.25 18:13:50
@taga20: Nem tudok mit tenni, ha nem találod a válaszomat.
whatsoever
2017.02.25 18:33:06
@habakuk000: igazságod van... Nagyobb arányban minimálbéresek, mint a multiknál.
Kreatív pszichológia
4 készség, ami fontosabb a gyermeked jövője szempontjából, mint a tanulmányi átlag
2017.02.17 02:33:00
Természetes, hogy minden szülő boldognak és sikeresnek szeretné látni a gyermekét felnőtt korában. Sok esetben megjelenik, a „vigye többre, mint én”, vagy a „könnyebb élete legyen” vágya is, és találkozni kevésbé szerencsés – vagy kimondottan káros – szülői vágyakkal: „valósítsa meg azt, amire én…..
" Egy igazdemokrata inkább megfullad vagy migránsnak áll, mert tudja, nincs fontosabb, mint a transznemű ratyi, a világbéke, és a gender. "
"Mindenki tudja, hogy nem gigantikus állami beruházások és az építkezések tesznek büszkévé és nagyszerűvé egy országot, hanem a félévig működést…..
whatsoever
2017.02.22 08:39:42
@jotekony koc: hm, nálunk tele vagyunk kezdőkkel zakmunkásbérért, elég xarul is csinâljuk szakmailag...
- Főnök, megjöttek az adatok, a Momentum leadta az íveket.
- Hahahaha, és, csúnyán beégtek, mi?!
- ŐőőőőőŐőőőő...nem egészen....
- Hogyhogy? Hogyhogyhogy? Átugrották a küszöböt?
- Igen, és....
- Lárifári, majd lesz benne elég érvénytelen aláírás és kukázhatóvá válik. Szóljatok Árpinak,…..
whatsoever
2017.02.20 18:45:47
@habakuk000: Köszönöm a választ... Az mszp együttműködési hajlandóságának valódiságával / kormányváltási hatékonyságával kapcsolatban kérdeztelek volna konkrétan, amit én is bátorkodtam vitatni 3 pontban. A többiek, LMP, DK összefogási hajlandósága is kérdéses nekem. Ezektől megdögölhet a fél ország, és oldják meg, mert haló honfitársak vére tapad a kezükhöz, ha nem oldják meg - és a péknek is az a dolga, hogy megoldja a kenyérsütést, különben kibaccák, ezt szoktam gondolni... Nyilván hallom, hogy elemzők kicsit másokat is gondolnak, jó, én nem vagyok elemző - de ez nem baj, mert generalisták már a múlt század óta nincsenek ugyebár - és mert én vagyok a vevő. A köz, akinek a lóvéjából a köz ügyeit (eredeti néven politikát) csinálni hivatottak a politikusaink.
Látom közben, hogy az új blogon lehet a témát tovább diskurálni.... Bambi bármikor? Dejszen Te valami nagyon távoli zord egzotikus tájon élsz, nemde? :) Én dél-mao-n, nem annyira mobilisan, mint szeretnék.
Viszlát azért, any way... :)
Látom közben, hogy az új blogon lehet a témát tovább diskurálni.... Bambi bármikor? Dejszen Te valami nagyon távoli zord egzotikus tájon élsz, nemde? :) Én dél-mao-n, nem annyira mobilisan, mint szeretnék.
Viszlát azért, any way... :)
whatsoever
2017.02.20 19:12:52
@habakuk000: Ááá, igen.... akkor Svalbárd metafora volt. Ahogy Mordor-alsó is...
“You know what uranium is, right? It’s this thing called nuclear weapons. And other things. Like lots of things are done with uranium. Including some bad things.” (Donald Trump sajtótájékoztatója, 2017. február 16.)
..
whatsoever
2017.02.18 09:11:26
De, azért kicsit loptak. Éppen az ízéért. Nem sokat. De tulajdonképpen elég sokat, csak az más lopás. A konzicicák kacsalábon forgó kastélyokat építenek a lopott pénzből, a liberálnyuszkók viszont gyermekotthont. Hát nem egészen, de akár azt is építhettek volna. A liberálisok értem loptak…..
whatsoever
2017.02.18 09:05:42
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz