Adatok
reklámszlogen
29 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Innovációt oktatom ezen a héten. Elővettem, leporoltam Schumpeter szintjeit, példákat kerestem. Hirtelen eszembe jutott egy új kampány, amelyre egyik volt hallgatóm hívta fel a figyelmemet. Micsoda jó ötlet, gondoltam - és szenvedélyesen felvázoltam eme koncepciót.
Chanel 5 új…..
Unemployee of the Year- szól a Benetton új kampányának első sora (Forrás: The Economist).
Azt mindig is tudtuk, hogy a cég figyel a társadalmi problémákra és felhívja rá a fogyasztói és más érintett figyelmét. De ez egy kicsit más, talán más korszakot is indít el. Mennyiben…..
Már egy korábbi posztban szóltam a zene, a hang fontosságáról. Arról, milyen meghatározó és kategorizáló lehet. Zenével, hanggal, képpel mintegy megtaníttatjuk a nézőt arra, hogy márkát-jelenséget-fogalmat mihez kapcsoljon. Tetszik ez az új Vodafone megoldás, ilyet talán még…..
Nehéz marketing gondolkodást átadni. Mit, miért csinálsz, milyen piaci viszonyok mellett kell állandóan döntést hoznod, miért kell átalakítanod látszólag jó kampányt, miért nem kaphatod azt, amit szépen kigondoltál az asztal mögül?
Emiatt egyre több vállalati briefet kérek…..
Létezik egyáltalán határ? Amikor már nem érdemes, vagy nem világos a támogatás célja. Magam csak pislogtam azon a tényen, hogy az Olimpiai falu legnagyobb két szponzora: McDonald's és a Coca Cola. Brrrrrrr.
A nemzetközi szakértők szerint is merész lépés ez.
McDonald's szerint,…..
Mától kezdve kineveztek egy ismertebb személyt marketing igazgatónak egy céghez. Több gondolatot is elindított bennem.
1, Saját szakmánk alatt vágjuk a fát (PR értéket nézve), ha nem tudunk más posztot adni csak marketinget egy olyan személynek, kinek nincs is e téren szerzett…..
A tartalomelőállítás esetében többször komoly problémája volt nagy amerikai múltú lapkiadóknak, hogy a sok pénzért előállított tartalmat a Google Reader továbbította. Perüknek az lett az eredménye, hogy nem kereshetőek Murdoch érdekeltségű lapok a Google-n. Bing-gel még nem…..
Nemcsak a másodlagos nemi jelleg hosszúságán, a külcsínben is sokat számít a méret. Ezen termék esetében 2szer, 4szer, 200 %-kal, 2000 faktorral valamiképp nagyobbak, dúsabbak lesznek szempilláink. Közben a képen egy láthatóan műszempillát visel a nő.Vásárolni voltam egy…..
Néha azt gondolom igazán nehéz oktatni a nagybetűs marketinget! Természetesen le lehet ültetni a könyv fölé bárkit, vissza lehet kérdezni a felsorolásokat. De miképp adod át kreativitást egy médiatervezésben, egy pozicionálásban, termékfejlesztésben stb.?Mintha az átadott…..
A Férfi Napja ötlete, amelyik az elmúlt 10 év legjobb integrált kampány díját kapta Romániába egy sör mellett született. Liviu Irimia és Stefan Teodorescu, mint a cég marketing menedzsere, a Leo Burnettől Bogdan Naumov kreatív igazgató, illetve Michael Ghyka…..
markkomm
Terméklátszat - minek is nevezzelek, vagy nevezzelek is egyáltalán bárminek...
2011.11.22 15:53:00
Amíg a média telis-tele van azzal, hogy milyen jó lenne, ha a fiatalok egyre több tejet innának, addig a fogyasztók a kosarakat biza' olyan termékekkel pakolják meg, ami csak látszatra felel meg a termék (a tej) alapkövetelményének. A kutatások szerint a vásárlók (sic!)…..
markkomm
ROM csoki újrapozícionálása - váltogatjuk a nemzeti színű zászlókat, mint az alsóneműt?!
2011.11.04 08:21:00
Székelyudvarhelyi tartózkodásom alatt a hallgatók egy igen érdekes marketing esettanulmányról számoltak be.Adott egy ROM nevű szeletes csokoládé, amely olyan népszerű volt régebben, mint itthon most a Sport szelet, de ma már nem nagyon fogyasztják... Csomagolása a román…..
Székelyudvarhelyen oktattam az utóbbi három napban. Próbáltam a helyi hirdetési szokásokat is megfigyelni. Erdélyben ez az egyetlen olyan város, ahol 90% feletti a magyarok aránya a városi népességen belül.Az üzletekben, postán csak magyar hangot hallhatsz, a hangfalakból magyar…..
Át kell adni a versenyelőnyt! Tudatni kell a fogyasztókkal, nézőkkel, hogy milyen alapvető előnye van az autónak. Már leköszöntött az az időszak, mikor olyan képi metaforákat alkalmaztak, mint száll mint a sas, fut mint a jaguár.És elindult egy újabb irányzat! (Remélem nem) A…..
Most nem IMK kampányokat nézünk át, hanem integráló elemeket mutatunk be. A következő két reklámfilmben az integráció alapja a DO-IT-FRONT-OF-YOURSELF. Mint a frissen készülő steake az étteremben, itt is minden a vendég értő szeme előtt jelenik meg -…..
Mondok egy márkaimázselemet és te mondasz egy márkát című játék folyik mostanában. Minden márka, erős köteléket - egy kis szeletet szeretne birtokolni a fogyasztó elméjében (pozicionálás), később pénztárcájában. (Az is megér egyébként egy misét, hogy miért jó…..
Az utóbbi pár napban főként az ügyintézés foglalt le, és kevésbé mentem be a városba is körülnézni. Ezt a hiányosságomat remélem hamarosan pótolom, hiszen már sok látnivalót összeszedtem, amit Pekingben meg tervezek nézni, de ezekről majd látogatásom után tervezek írni.Az…..
reklámszlogen
2011.09.08 17:20:08
Atis! Tegyél fel néhány képet is:)! Tudod, egy kép többet mond ezer szónál! :) Mari
Belgrád egy gyönyörű város! A városlakók mindent megtesznek azért, hogy mások is így tartsák! Ugye hányszor mentünk el a kutyapiszok mellett Pesten, hányszor láttunk olyan gazdit, ki elsietett a tetthelyről!Íme egy egyszerű és mégis nagyszerű ötlet! Megbízó: Belgrádi…..
Nemzetközi vizekre evezve nagyszerű IMK kampányokat találunk! A következőkben a Braun szőrtelenítő print hirdetéseivel foglalkozunk. Micsoda egyszerű és mégis nagyszerű ötlet! Miképp néz ki reggel életünk párja, apja, fia? Nézzük csak meg a hirdetést, még az időt is…..
Úgy látom, hogy ezen hirdető marketingkommunikációs aktivitása fókuszál az alapvető képi elemek megjelenítésére. Most már csak a gyermek, és félig meztelen nő hiányzik...Szlogen:Kutya jó ajánlat!A laptop minőségét hivatott alátámasztani a kutya jó- megszólítás, de…..
Az OTP Bank plakátjára hívnám fel a figyelmet. Egy erőteljes negatív állítással kezdi, majd saját szövegére alliterál. Közben egy szép hölgy néz vissza ránk, teljesen belefeledkezve boldogan bankol otthon, ahogy általában a pénzügyeinket szoktuk intézni. Bár, ez az új…..
Valamelyik este találkoztam ezzel a "termékcsaláddal". Új termék lévén, egy ütős márkanév kell, hogy mindenki első hallásra megjegyezze (megvan), mindenféle alacsonyabb költségű reklámeszközt kell használni arra, hogy eljusson a fogyasztóinkhoz (márka…..
Késő este, várok a metróra, mikor végre fel is fogom mit is üzen nekem a szemközti hirdetés. Nem! Zsákbamacska! Tehát, ott van a képen két kiscica egy tappancs és nekem el kell hinnem, hogy ez a garancia arra, hogy a laptop jól működik egy minőségi termék.…..
Miért kell fogyasztónak Slankot enni? A szlogen egyébként nem is magyaros! A közterületi hirdetés Szépművészeti Múzeum mellett megtekinthető! Egy újabb (téves) Herbária termékreklám!Legyél szuper! Egyél slank!Szlogenből mire kell gondolnunk? Mi a termék/szolgáltatás?…..
Pont egy női elődöntőt néztem a tévében, mikor már sokadszorra is feltűnt a Peng kínai teniszcsillag sapjákán az ábra. Én sokáig NIKE márkát véltem felfedezni, mint majd minden teniszező ezt a márkát viseli (nagyok: Nadal mindenképp) De ez is csak ámítás volt,…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz