Regisztráció Blogot indítok
Adatok
timici2

0 bejegyzést írt és 7 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Miskolc a jelek szerint kemény hely annak, aki önfeledten akar vásárolgatni, akár csak élelmiszert is. KecskeDotyi fél órán belül bement egy Tesco Expresszbe és egy Sparba, az első helyen a kiírthoz képest háromszoros áron akartak eladni neki egy virágot, a másodikon pedig olyan…..
timici2 2011.06.09 18:18:20
@kíra987: igazad van kira 100%-ban.én pénztáros vagyok.nem tudom,hogy gondolják,hogy ilyeneket irjanak rolunk.a vevőnek mindig igaza van kivéve mikor nem. :)és ez igy igaz,hogy nem tudnak köszönni az emberek,de azt elvárják,hogy mi normálisan viselkedjünk velük.azt mondják az üzlet van az eladókért.mégis mikor ha csak 1 napra is bezárunk mindenki meg van hallva.ha nem lennének üzletek nem tudom hogy élnének meg.ezek azt hiszik nekünk nincsennek érzelmeink,hogy nekünk nincs családunk.minden vásárló egy seggfej!!!!!!!
Szeret játszani a Spar, azonban úgy tűnik, a népszerűsítési akciókat nem gondolják kellőképpen át: a hipermarket dzsungelkalandra hív és saját vitamintáskát terveztet a kedves vásárlóval (amiből, hála a magyar kreativitásnak, igazán bájos dolgok születhetnek). A Homár nem…..
Általános alapalállás a hazai kiskereskedelemben, hogy a vevő definíció szerint csaló féreg, akit úgy is kell kezelni, lehetőleg olyan modorban, hogy máskor eszébe se jusson pofázni. Zsuzsanna lejjebb azt fogja elpanaszolni, hogyan kezelték hazug alakként egy nagykörúti Sparban,…..
timici2 2011.06.09 17:14:52
@BÁNYAI: neked annyi ezsed van amennyi látszik!te otthon is igy szoktad,ha már nem eszel a felvágottbol nem a hütöbe rakod vissza,hanem elrejted otthon valamelyik kis zugba?jó illat lehett nálatok!és ez szerinted mért kitolás?
timici2 2011.06.09 17:26:19
@Hkd90: sigen!az is döbbenet amit a vásárló megengedhet magának.ugy bánnak az eladókkal,mint egy kutyával!ha pl valaminek nem jó az ára rögtön ordibálnak kiabálnak csak mert szeretnék rontani az üzlet szinvonalát.csak közben sokszor kiderül,hogy nem a vásrlónak van igaza.ugyanis a kedves vevő ,ha levesz valamit valahonnan és közben meggondolja magát,nem oda teszi vissza az árut ahonnan elvette.nem beszélve arrol,hogy sokszor nem azt olvassák el ami ki van irva,csak azt látják amit akarnak.és,ha kiderül ,hogy az eladónak van igaza akkor bocsánat kérés nélkül odébb áll.és még ö van felháborodva.tiszta vicc.az ilyen emberek miért járnak vásárolni?ikább maradjon otthona seggén
timici2 2011.06.09 17:31:16
@kötözködő: nekem meg képzeld beszolt egy vevő.csak köszöntemm,hogy jó napot kivánok!ő erre azt kérdezte szivből mondom ezt neki vagy csak megszoksbol?erre én is vissza kérdeztem,hogy ö szivböl köszönt vagy megszokásbol?szerintem a vásárloknak sem áll jogukban igy bánni sem az eladóval sem a pénztárosokkal.már az is baj,ha az ember köszön?sok idióta!!!