Adatok
csorogi
0 bejegyzést írt és 11 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Hát ez kész! Ezt nem hiszem el. Úgy látszik kiskirályság nem hagyja magát. Mindenesetre most a MÁV Blog kommandó akcióba lép! T.F.E. segítünk amiben tudunk!
December 9.-én került fel a megintallunkvazze.hu-ra az esetem a kalauzzal. Röviden összefoglalva: a teljesen hivatalos…..
Husztra Krisztián, a VDSZSZ kommunikációs referense elmondta, hogy még délután egy testületi ülést tartanak arról, hogy a munkabeszüntetés megkezdődjön-e már vasárnap este, az eredetileg tervezett hétfő reggel hat órás időpont helyett. Ezen az egyeztetésen derül ki az is, hogy…..
MÁV - Megint Állunk Vazze - Sztrájk
Sztrájk+ felsővezeték szak adás élményekben tobzódunk
2007.12.13 11:15:15
Menetrendváltás, sztrájk miegymás.
Tisztelt Szerkesztő,
Már régóta "rajongója" vagyok oldalának, hiszen én is vallom, hogy ha nem szólunk, akkor nem is tesznek semmit. Most hogy a MÁV vezetősége ismét egy új reformot vezetett be, mely szerint ha 10 perccel később…..
csorogi
2007.12.13 22:03:53
Az a kemény, hogy a felővezeték szakadás a hírek szerint negyed 6 körül történt ("Nagy valószínűséggel egy teherautó, vagy annak rakománya szaggatta le a vezetékeket, este negyed 6 körül." www.hirszerzo.hu), de a Nyugatiban csak 18.05-kor mondták be, amikor indult volna a zónázó Vác-Szob vonalon. Órákat megspórólhatott volna mindenki, ha bemondták volna hamarabb, és javasolták volna az utasoknak a Veresegyház-Vác vonatot, ami 6 előtt pár perccel indult. Csak hát ehhez két dolog kellett volna: ész és jóindulat.
A Kallerek meg a mozdonyvezetők képben voltak, és amennyire tudtak segítettek, annak, aki érdeklődőtt, de a központi utastájékoztatás ismét leszerepelt.
A Kallerek meg a mozdonyvezetők képben voltak, és amennyire tudtak segítettek, annak, aki érdeklődőtt, de a központi utastájékoztatás ismét leszerepelt.
Andrea kiakadt a sztrájk miatt. Igaza van!
Észrevételemet a vezetőségnek, a szakszervezetnek és minden egyes MÁV dolgozónak küldöm!
Nincs arra kifejezés, hogy mennyire felháborító ez a folyamatos sztrájk sorozat!
Sztrájkolni persze van joguk, de mi a céljuk? Az, hogy növeljék a…..
csorogi
2007.11.13 22:18:05
Egyetért-e Ön azzal, hogy az adóját infrastruktúrális fejlesztések helyett veszteségesen üzemelő és kihasználatlan mellékvonalak fenntartására fordítjuk?
- Igen
- Nem
Így kicsi más, persze ahogy olvasom, szinte mindenki még tanuló, ergo nagyjából lesz@rja mi az hogy adó.
Én dolgozom, nálam nincs "UV", vagy hogy 2 hónapban 3 időpont. H-P, min. 8 óra. Majd meglátjátok milyen, de nem panaszkodom, megyek kocsival, megoldom. Januártól már minden nap, ha így megy tovább. Viszek magammal még egy embert, és máris olcsóbb, mint vonattal.
Jó a vonat, szeretem, mert lehet olvasni, dolgozni, aludni, kikapcsolódni amíg utazom, és ELVILEG hamar be is érnék. De a késések felpöciztek, a sztrájk hab a tortán.
De nézzük a mellékvonalat, egy kis közgazdaságtan, hátha azt tanultok:
1. állomások személyzettel - munkabér és járulékai, fűtés, víz, áram, kommunikációs eszközök költsége, karbantartási költség (pl. életveszélyes vakolatomlás esetén), takarítás költsége (pl. retyó kipucolása)
2. állomások személyzet nélkül - karbantartási költségek, takarítás költsége
3. sín - karbantartási költségek, színesfém tolvajok áldásos tevékenysége miatt javítás, pótlás költsége
4. vonat - üzemanyag, karbantartás költsége, takarítás költsége
5. mozdonyvezető - munkabér és járulékai, munkaruha költsége
6. kalauz - munkabér és járulékai, munkaruha költsége
VS.
rugalmas menetrendű kisbusz
1. vezető - munkabér és járulékai
2. busz - üzemanyag, karbantartás költségei
Köszi a figyelmet. Ha valamit még kihagytam, bocs.
Észérvekkel szívesen vitázom, amennyire időm engedi.
- Igen
- Nem
Így kicsi más, persze ahogy olvasom, szinte mindenki még tanuló, ergo nagyjából lesz@rja mi az hogy adó.
Én dolgozom, nálam nincs "UV", vagy hogy 2 hónapban 3 időpont. H-P, min. 8 óra. Majd meglátjátok milyen, de nem panaszkodom, megyek kocsival, megoldom. Januártól már minden nap, ha így megy tovább. Viszek magammal még egy embert, és máris olcsóbb, mint vonattal.
Jó a vonat, szeretem, mert lehet olvasni, dolgozni, aludni, kikapcsolódni amíg utazom, és ELVILEG hamar be is érnék. De a késések felpöciztek, a sztrájk hab a tortán.
De nézzük a mellékvonalat, egy kis közgazdaságtan, hátha azt tanultok:
1. állomások személyzettel - munkabér és járulékai, fűtés, víz, áram, kommunikációs eszközök költsége, karbantartási költség (pl. életveszélyes vakolatomlás esetén), takarítás költsége (pl. retyó kipucolása)
2. állomások személyzet nélkül - karbantartási költségek, takarítás költsége
3. sín - karbantartási költségek, színesfém tolvajok áldásos tevékenysége miatt javítás, pótlás költsége
4. vonat - üzemanyag, karbantartás költsége, takarítás költsége
5. mozdonyvezető - munkabér és járulékai, munkaruha költsége
6. kalauz - munkabér és járulékai, munkaruha költsége
VS.
rugalmas menetrendű kisbusz
1. vezető - munkabér és járulékai
2. busz - üzemanyag, karbantartás költségei
Köszi a figyelmet. Ha valamit még kihagytam, bocs.
Észérvekkel szívesen vitázom, amennyire időm engedi.
csorogi
2007.11.14 20:42:51
kihagytam az utat, teljesen jogos.
de ettől még mindig drágább fenntartani a mellékvonalakat, lásd a fenti okfejtésemet.
Ha viszont nektek ez hülyeségáradat, akkor őszinte részvétem...
más. mindenki jön a francia sokkal nagyobb sztrájkról. ott egy kicsit nagyobb horderejű okból sztrájkolnak, nem kihasználatlan, pénznyelő mellékvonalak megszüntetése miatt:
"A kormányzat az 1995-ben elindított, de akkor a három hetes sztrájk miatt visszavont nyugdíjreformot 2012-ig kívánja végrehajtani. Míg a magánszektorban dolgozó 18 millió francia negyven évig fizeti a nyugdíjjárulékot, a speciális nyugdíjrendszerhez tartozó félmillió munkavállaló (a vasutasok mellett az energiaszektorban dolgozók, a képviselők, a tengerészek, a közjegyzők vagy kiemelt művészeti közintézmények dolgozói) átlagosan 37,5 évig. A kormányzat ez utóbbiak kivételes helyzetét kívánja megszüntetni. A 12 évvel ezelőtti helyzethez képest az a nagy különbség, hogy a felmérések alapján mára a közvélemény többsége elfogadta a reformok szükségességét."
www.mno.hu/portal/527448
elgondolkodtató...
de ettől még mindig drágább fenntartani a mellékvonalakat, lásd a fenti okfejtésemet.
Ha viszont nektek ez hülyeségáradat, akkor őszinte részvétem...
más. mindenki jön a francia sokkal nagyobb sztrájkról. ott egy kicsit nagyobb horderejű okból sztrájkolnak, nem kihasználatlan, pénznyelő mellékvonalak megszüntetése miatt:
"A kormányzat az 1995-ben elindított, de akkor a három hetes sztrájk miatt visszavont nyugdíjreformot 2012-ig kívánja végrehajtani. Míg a magánszektorban dolgozó 18 millió francia negyven évig fizeti a nyugdíjjárulékot, a speciális nyugdíjrendszerhez tartozó félmillió munkavállaló (a vasutasok mellett az energiaszektorban dolgozók, a képviselők, a tengerészek, a közjegyzők vagy kiemelt művészeti közintézmények dolgozói) átlagosan 37,5 évig. A kormányzat ez utóbbiak kivételes helyzetét kívánja megszüntetni. A 12 évvel ezelőtti helyzethez képest az a nagy különbség, hogy a felmérések alapján mára a közvélemény többsége elfogadta a reformok szükségességét."
www.mno.hu/portal/527448
elgondolkodtató...
Ma jelent meg a vdszsz.hu oldalon:
Vasutasok! Védjük meg a vasúti munkahelyeket!
A VDSzSz Szolidaritás és a Vasutasok Szakszervezete által november 7-én sikeresen megtartott kétórás figyelmeztető sztrájk ellenére nem született megállapodás a GKM által bezárásra ítélt…..
Na eztet nem szeressük, de tényleg.
Szia!
Már egy ideje érlelődött bennem, a MÁV ma gondoskodott róla, hogy legyen időm megírni... egyébként gratula az oldalhoz! kiemelten közhasznú
Amikor a füstös Budapestről a gyermekek végett Vác környékére, az…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
Erre a válasz az volt, hogy nemzetközi gyorsvonatnál nem :))
Mondom, azért én megpróbálom.
Erre mondta, hogy jó akkor hagyjuk inkább, és kihangsúlyozta, hogy most akkor kaptam egy ingyen utazást :))
megjegyzem bérletem van arra útvonalra..
nyilvánvalóan kamuzott, résen kell lenni.
T.F.E. hajrá!!