Regisztráció Blogot indítok
Adatok
luxuszaporozsecslusszkulcsalapanyagsarzsadatlapkar

0 bejegyzést írt és 32 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

Admin Szerkesztő Tag Vendég
Érdekes dolgokat szeretne a Levegő Munkacsoport. Például, hogy az alig pár hete közfelháborodást okozó Budaörsi úti buszsávot vissza kellene állítani. Méghozzá egészen végig, az Erzsébet-hídig egybefüggővé kellene tenni. Érvként hozza fel, hogy Őrmezőn, a lakossági…..
autózz! Kioktatta a robogóst 2011.06.13 15:35:00
Sokszor van vita itt a blogon, hogyan kell közlekedni, amikor lakott területen belül több forgalmi sáv is rendelkezésre áll, Ámond Pista levele ebben a témában íródott. Egy közlekedő társától kapott megjegyzéseket, bár a hölgynek nem feltétlen volt igaza. Az autósok sokszor…..
luxuszaporozsecslusszkulcsalapanyagsarzsadatlapkar 2011.06.14 18:10:45
@Donor: "Idézz engem pontossabban. "50-es robogó", amit "Moped" régebben "SMKP" kategóriában kellet keresni és nem azért mert robogó, hanem azért mert 50ccm."

Oké, akkor idézlek kopipészttel, az talán elég pontos:

"Az 50-es robogó, hivatalosan 45-el mehet szóval feltart :D"

Szívesen fogadom a segítséget, egyedül nem találtam meg ezt a kreszben. Segíts, hol keressem?
luxuszaporozsecslusszkulcsalapanyagsarzsadatlapkar 2011.06.14 18:12:38
@Donor: Ebben sajnos nem értetted az iróniát. Nem baj, de ha megmagyaráznám, az gáz lenne.
luxuszaporozsecslusszkulcsalapanyagsarzsadatlapkar 2011.06.14 18:21:42
@Donor: "És itt a pöcsköszörű a hibás?"

:-) Mindenki, gyárilag hibás, ki ennyire, ki annyira. Ez a beírás nem azért született, hogy igazságot szolgáltassak vagy hibást keressek. Csak egy kis színes volt, amit ironikusan tovább lehetne gondolni egy kis írássá arról, hogy a távoli Terra bolygón már annyian kértek kivételt az általános szabályok alól, hogy a szabályok alól mentesítetteknek külön szabályokat kellett bevezetni az ütközések elkerülésére. A sorban előrecsorgók részére már sort kell állítani :-)))))

A többszörösen módosított 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet 2453. évi módosítása szerint a forgalomirányító jelzőlámpa tilos jelzésénél a gépkocsikközt előrecsorgásra váró motorok közt előrecsorgásra váró kerékpárok közt előrecsorgásra váró rolleresek közt előrecsoroghatnak a rolleresek, ha a rolleren legalább négy személy közlekedik :-)
Volt-nincs buszsáv az M1-M7 budapesti bevezetőjén. 20 év fővárosi és környéki közlekedésszervezésének minden baja összegződik most egy ügyben.Hogy mik ezek a bajok?1. Társadalmi, gazdasági problémák. A kerületekre tagolt főváros és a vele szorosan összenőtt önkormányzatok…..
luxuszaporozsecslusszkulcsalapanyagsarzsadatlapkar 2011.06.04 08:14:04
@ZBR: "Az internet gyógyító erejében, az EU-n belüli knowledge-transferben (magyar szakemberek tanulhatnak az EU-ban), abban, hogy a választópolgárok a magyar demokrácia csiszólódása folyamán válnak annyira öntudatossá, hogy kikényszerítsék az állami beavatkozást... "

Kedves ZBR, valószínűleg kétszer annyit éltem Magyarországon, mint te, és bizony éltem, dolgoztam más országokban is, ahol nagyon sokat közösségi közlekedtem. Sokkal pesszimistább vagyok nálad, és ez sok, keserű tapasztalaton alapul.

Az internet gyógyító ereje? A gyógyír, ami segíthetné az embereket együttgondolkodni és közösen dolgokat megalkotni, a politika legmocskosabb mérgező eszközévé vált. Néhány extrém csoport, mint pl. a VEKE létre tudott jönni az internet segítségével, de 1% alá becsülöm Magyarországon az interneten megvalósult eredményes alkotó munkát, kooperációt ahhoz képest, amire lehetőségünk volt csak az utolsó egy évtizedben.

Knowledge-transfer? Álomvilágban élsz. Annyi knowledget-t hoztam haza, hogy talicskán tolták utánam, szerinted befogadta a magyar ugar? Money-transfer, az igen. Az európai polgárok összeadnak a pénzükből és ideadják, hogy kapjuk már össze magunkat. Halászhálót adnak, mi meg elhasználjuk egyszer használatos bulidekorációnak.EU-s projektek tömege (including buszsáv) használ fel adomány pénztömegeket úgy, hogy a pénz nem arra, és nem úgy kerül felhasználásra. A pénz magánzsebekbe vándorol "okosba", a projektek pedig kamuprojektek maradnak. Le van papírozva mind korrektül, de messze nem jön ki belőle az az eredmény, amire a segélyt kaptuk. Teljesen analóg az újonnan kapott lakás feltüzelt parkettájával. Ilyen pénzekből vannak az új piroskák meg a kombínó villamos is, de kétlem, hogy felkészültünk volna arra, hogy a pénzcsapok elzárása után önállóan is üzemeltetni, fejleszteni tudjuk ezeket a magyar ugartól testidegen, modern rendszereket. Basszus, egy megállót nem vagyunk képesek felseperni a szép új piros vonatjainkhoz, nemhogy elektronikus utastájékoztató rendszereink lennének, a csálén kiragasztott csíkos fénymásolt menetrendet is aznap leszaggatják. Az üzemeltetéshez tartozna az is, hogy az eszközök épségét, karbantartását biztosítjuk. Egy egyszerű esőbeálló bódé épségét nem tudjuk egy hónapnál hosszabb ideig fenntartani, és még nem hallottam olyan ról, hogy egy rongálót elkaptak, megbüntettek, kártérítésre köteleztek és a nyilvánosság előtt pellengérre állítottak volna.

Álmodj fiatalember, nem tudod még, milyen mocsárba születtél.
luxuszaporozsecslusszkulcsalapanyagsarzsadatlapkar 2011.06.06 19:54:44
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn:

Probléma továbbra sincs. Itt egy kétmilliós város, aminek a vezetése a buszsáv ideiglenes eltörlése ellenére krumplibogaraknak tekinti a közlekedőket, akik ellen hatékonyan védekezni kell.

És van egy hatalmas közösség, amelynek tagjai bizonyos négykerekű eszközöket használnak életük, munkájuk, az ország és a város érdekében, és ez a hatalmas közösség nem képes és nem akar összefogni azért, hogy a közutaknak is rendes, korrekt, a város életét segítő üzemeltetése, fejlesztése legyen.

Ha rosszindulatú lennék, azt mondanám, hogy az ilyen tehetetlen és összefogni képtelen társaság azt is megérdemelné, hogy a rendőri felvezetéssel, kék villogós A8-asokkal járó államtitkárok az autósok seggébe is dugót tetessenek. De nem vagok rosszindulatú, és azt mondom, a közutak használóinak számossága nem áll arányban érdekérvényesítő képességükkel.

Az milyen má', hogy egyetlen autós szervezetről hallani a sajtóban, nevezetesen egy arcpirítóan kőbunkó társaságról... Teljesen úgy néz ki, mintha a normális megoldásokra nem is lenne kereslet.
Ma Homár napot tart az Urbanista: a szombat a városi bosszúságok jegyében telik. Attila levele után Gergőé következik, akit a II. kerületben büntettek meg - ugyanis táblák híján gőze nem volt róla, hogy milyen parkolási szabályok vonatkoznak rá. Íme tegnapi története:  …..