Adatok
Öregnándi
0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
Volt-nincs buszsáv az M1-M7 budapesti bevezetőjén. 20 év fővárosi és környéki közlekedésszervezésének minden baja összegződik most egy ügyben.Hogy mik ezek a bajok?1. Társadalmi, gazdasági problémák. A kerületekre tagolt főváros és a vele szorosan összenőtt önkormányzatok…..
Belépve többet láthatsz. Itt beléphetsz
A vonat (és az összes elővárosi vonat valahogy hasonlóan) bejön Kelenföldig, (ahol át lehet szállni egy 5 percenként a Déli pu.-ra járó ingajáratra) majd tovább indul a Déli összekötű felé, megáll a Fehérvári/Budafoki út felett, a Soroksári út/Mester u. felett, az M5 bevezető felett (bocs alatt), az Üllői út, a Kőbányai út, a Kerepesi út, a Thököli út, felett, a Mexikói útnál, a Váci útnál, a Szentendrei útnál, és mehet tovább Esztergom felé. Ez így valószínűleg nem a legjobb, lehet, hogy inkább Hatvan felé lenne érdemes mennie, de az lényeg az, hogy az összes sugárirányú vonat felmegy a gyűrűre (ami persze nem pont így van, és vasútállomásokat is kellene építeni, de olyan nagyot nem kellene rombolni a városban, hogy így lehessen), aztán valamelyik átellenes sugárirányban lejön a gyűrűről és elmegy egy környéki végállomásig.
Hogy például az Ecseri úti metróállomás a 70-es években az Ecseri út másik oldalára kerül? Igen, már akkor sem volt jó a terv. Pedig a metrókocsi hossza a két kivezető lépcsővel, aluljáróval együtt éppen oda való lett volna.
A villamosokhoz: Vajon miért nem vitték tovább a 4-es villamost a Kosztolányi Dezső térig (mennyi ez, 500 méter?), aztán fordultak be vele a Bartók Béla útra, és el Kelenföldig?
A gyűrűvasút, meg az ilyen négyes mellett az 1-es villamos már szinte luxus lenne.
Hogy pmetróállomásokat nem gy